Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1228

Kommenttia

5608

1. Kielioppia sunnuntain ratoksi

😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo
    Ikävä
    2
    39
  2. Katselen tuota "Mellua"

😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj
    Tunteet
    0
    39
  3. Kaikkein ihaninta

😷👓👜 minusta oli ne meidän juttuhetket. Vai olisko ollut ne hissimatkat. Wau 😍
    Ikävä
    0
    39
  4. Kissatkin on ihania

😍🐀🐈‍⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan
    Ikävä
    0
    39
  5. Avasin tämän chromebookin

😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et
    Ikävä
    0
    39
  6. Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)

😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.
    Ikävä
    2
    38
  7. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    38
  8. Kaikki kotona

😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    38
  9. Vanhalla tiellä

😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    38
  10. Tästä palstasta on tullut

😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    38
  11. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    38
  12. Turha sitä on miettiä

😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh
    Ikävä
    3
    38
  13. Mökkisaunan tuoksut talvella

😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T
    Tunteet
    1
    38
  14. Mun suosikkini

🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Tunteet
    0
    37
  15. Sekin nyt vielä

😨🐝💥Testasin sähkökäyttöisen kärpäslätkän äsken. Se käynnistyi kun kävin sen päälle pötkölleen . Kainalo oli sen lätkä
    Ikävä
    4
    37
  16. Olen semmoinen

😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit
    Ikävä
    0
    37
  17. Nyt minä olen mustasukkainen

😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t
    Ikävä
    8
    37
  18. Mitävarten vain kesällä

😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi
    Ikävä
    0
    37
  19. Mitäs sitä turhaa mietiskelee

😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva
    Ikävä
    2
    37
  20. Mitähän kaikkea me

😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    36