lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1228
Kommenttia
5608
Kielioppia sunnuntain ratoksi
😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo239Katselen tuota "Mellua"
😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj039- 039
Kissatkin on ihania
😍🐀🐈⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan039Avasin tämän chromebookin
😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et039Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)
😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.238Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin
😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl238Kaikki kotona
😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä038Vanhalla tiellä
😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop038Tästä palstasta on tullut
😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj2138Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei138Turha sitä on miettiä
😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh338Mökkisaunan tuoksut talvella
😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T138Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se037Sekin nyt vielä
😨🐝💥Testasin sähkökäyttöisen kärpäslätkän äsken. Se käynnistyi kun kävin sen päälle pötkölleen . Kainalo oli sen lätkä437Olen semmoinen
😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit037Nyt minä olen mustasukkainen
😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t837Mitävarten vain kesällä
😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi037Mitäs sitä turhaa mietiskelee
😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva237Mitähän kaikkea me
😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on036