Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Kielioppia sunnuntain ratoksi

    😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo
    Ikävä
    2
    47
  2. Jotkut asiat ovat

    😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven
    Ikävä
    0
    47
  3. Elämä voittaa

    😎🐝🦟 olipa eilen kiva palata saunalta sisälle, kun lämpötila oli laskenut 18 asteeseen 👍 Ikivanha jääkaappikin on vä
    Ikävä
    1
    47
  4. Ihanaa kun täällä

    🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    47
  5. Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä

    🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.
    Ikävä
    0
    46
  6. Aamun haastattelussa

    ☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    46
  7. Piekkulapsilla kivut

    😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    46
  8. Huomenta vain

    😷👓👜mulla on joku nukkumatauti meneillään. Olen yrittänyt herätä, mutta nukahtanut uudelleen. Nyt olen sentään sukat s
    Ikävä
    0
    46
  9. Mulle tulikin nyt

    😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus
    Ikävä
    0
    46
  10. Perjantaikatsaus

    😷👓👜 olo on kuin herran kukkarossa täällä pää pensaassa. Uutiset alkaa olla kovin yksitoikkoisia -pelkkää koronaa. Muu
    Ikävä
    0
    46
  11. Turha sitä on miettiä

    😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh
    Ikävä
    3
    46
  12. Raikas syyssää virkistää

    🤗🍃🍁🍂 ulkoilijan mieltä. Nyt kannattaa samoilla metsissä muovipussi taskussa tai ihan jonkun korinkin kanssa. Ilmaist
    Ikävä
    1
    46
  13. Viime jouluna joulukalenterista

    🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.
    Tunteet
    8
    46
  14. Vaalipäivä tänään

    😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    46
  15. Nolojen tilanteden

    🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje
    Ikävä
    0
    45
  16. Olishan se kiva tietää

    😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    45
  17. Valoa putken päässä

    😷👓🌞 alkuviikolla pitäisi auringon pilkahdella pilvien lomasta . Valoisampaa kohti ollaan menossa kun aurinko laskee v
    Ikävä
    0
    45
  18. Kaikkein ihaninta

    😷👓👜 minusta oli ne meidän juttuhetket. Vai olisko ollut ne hissimatkat. Wau 😍
    Ikävä
    0
    45
  19. Hyvää Yötä

    😴⭐👍 kun sen aika on, etenkin Hänelle! Halusin olla ensimmäinen toivottaja. Videolla hassunkurisia nukkuvia kissoja 3:3
    Ikävä
    0
    45
  20. Kissatkin on ihania

    😍🐀🐈‍⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan
    Ikävä
    0
    45