☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoonaa, eli sitä mikä tekee ihmisestä juuri omanlaisensa. Täällä oli supernainen ketjussa kommentti, että supernainen on kuin seinä joka jää viimeisenä paikalle ja johon voi aina luottaa. Semmonen olis minusta tavoittelemisen arvoinen asia.
Ite jätin anonyymi kommentin napakymppi aloitukseen, koska kerran käytin itsestäni leikkimielisesti napakymppi ilmaisua osoitteeni takia. Asuntoni numero kerrostalossa on näet 10. Ja ettei tarvitse käydä lukemassa ko. Aloitusta niin lisään, että kommenttini sisälsi sen, etten kapsahda katajaan. Eihän siinä olisi mitään järkeä.
Tämä tässä kiireen keskellä mökille lähtöä valmistellessa. Eilen pesin saunan. Tälle päivälle jäi jääkaapin pesu ja lattiat. Seuraava kirjoitus ensi perjantaina ☺
Aamun haastattelussa
2
<50
Vastaukset
P.S. Unohtui mainita, että en tee kirjainaloituksia ☺
- Anonyymi
Naapurin typy on kapsahtanut katajaan, en usko sen kuitenkaan olevan totta vaan suoraan jostain leikkimielisestä unesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351