Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Avasin tämän chromebookin

    😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et
    Ikävä
    0
    42
  2. Kaikki kotona

    😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    41
  3. Kiellot ja rajoitukset

    😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva
    Ikävä
    1
    41
  4. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    41
  5. Voi polle raukkaa

    😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Tunteet
    0
    41
  6. Hyvä, ette tikkaita tarvinnut

    🤔🛏🫖 kun illalla kapusin sänkyyn. Uusi patja oli pakattu rullalle, joten vasta kotona paljastui mitä olin ostanut. Jot
    Ikävä
    1
    41
  7. Minkä taakseen jättää

    ☺👜👓sen edestään löytää. Sanonta tuli taas todeksi kun mökille tullessa löytyi kahvinkeittimestä homehtunut suodatinpus
    Ikävä
    1
    40
  8. Jotkut haaveilevat

    😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn
    Ikävä
    0
    40
  9. Sekin nyt vielä

    😨🐝💥Testasin sähkökäyttöisen kärpäslätkän äsken. Se käynnistyi kun kävin sen päälle pötkölleen . Kainalo oli sen lätkä
    Ikävä
    4
    40
  10. Naisille taitaa miehiä herkemmin

    😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    40
  11. Nyt minä olen mustasukkainen

    😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t
    Ikävä
    8
    40
  12. Mitävarten vain kesällä

    😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi
    Ikävä
    0
    40
  13. Suositusten mukaan

    😷👓👜 pitäisi älylaitteet sammuttaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Sehän tarkoittaa, että ei voi toivottaa täällä hyvää
    Ikävä
    0
    40
  14. Tekniikka kehittyy nopeasti

    😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a
    Ikävä
    0
    40
  15. Mökkisaunan tuoksut talvella

    😎🌳👍 on helppo saada aikaan. Kerää vain kourallisen koivunlehtiä suodatinpusseihin ja niittaa tai ompelee ne kiinni. T
    Tunteet
    1
    40
  16. Mitäs sitä turhaa mietiskelee

    😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva
    Ikävä
    2
    40
  17. Mitähän kaikkea me

    😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    39
  18. Anonyymi näyttää illalla

    😊👓👜tulleen kotiin samoihin aikoihin kuin minäkin. Sukulaisten näkemisessä on hankalaa se, että kotiin palatessani täy
    Ikävä
    0
    39
  19. Pitää tehdä testialoitus

    😕👓👜 että näkee mikä on etusivu täällä ikävässä. Ennen oli sivunumerot alimmaisena aloituslistalla.
    Ikävä
    0
    39
  20. On hienoa, että

    😊👓👜 Osiris-Rexin Bennu asteroidilta keräämä näyte saadaan tuotua maahan analysoitavaksi. Siitä toivotaan saatavan sel
    Ikävä
    0
    39