😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos tulee paha mieli siitä, että toinen jakaa jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa herkkiä kahdenkeskisiä asioita! En ymmärrä mitään salasuhteilua. Ensin on erottava, ennenkuin alkaa tekemisiin toisen kanssa.
P.S. Siis minulla on nyt mustat sukat jalassa 👋💑
Nyt minä olen mustasukkainen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samalla linjalla kanssasi.
Itse olen alkanut purkamaan mustasukkaisuuden tunneittain osiin ja huomaan päällimmäisen tunteeni olevan huononmuuden tunne. Olen koko ikäni ollut kaikessa mitä teen surkea. Nyt kun kelpaan kumppanilleni toivon olevani parasta hänen elämässään ja kun olen mustasukkainen koen olevani taas surkea kuten ennenkin, kun en edes rakkaimmalleni riitä.
Ongelma on kuitenkin omani ja siihen ei pysty kumppanini vaikuttamaan vaan jos haluan siitä eroon on koko "työmaa" omani.
On totta ettei omien arvojen rajoissa kaikkea tarvitse sitetää, mutta mustasukkaisuus on loistava tunne oppia itsestä lisää.- Anonyymi
Mitäs sitten kun kertoo kumppanille et ei siedä sen salaisia juttuja niin onko se mustasukkaisuutta.
Kuulkaa kaikki sanominen ei ole mustasukkaisuutta vaan monesti vain omien arvojen ilmaisemista.
Tietysti tämä oman mielipiteen ilmaiseminen tulkitaan ja käännetään monesti mustasukkaisuudeksi ihan vaan siksi et tällä salatapailijalla olisi parempi mieli eli syyttää sitä kumppaniaan.
Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten kun kertoo kumppanille et ei siedä sen salaisia juttuja niin onko se mustasukkaisuutta.
Kuulkaa kaikki sanominen ei ole mustasukkaisuutta vaan monesti vain omien arvojen ilmaisemista.
Tietysti tämä oman mielipiteen ilmaiseminen tulkitaan ja käännetään monesti mustasukkaisuudeksi ihan vaan siksi et tällä salatapailijalla olisi parempi mieli eli syyttää sitä kumppaniaan.
Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy.Aloittajallakin pohdinta mustasukkaisuudesta pohjautui salatapailuun. Ei niinkään siihen että toinen ei saisi edes puhua toisen sukupuolen edustajan kanssa. Minusta suhteelta menee luottamus jos selviää että toinen on valehdellut ja tapailee kolmatta osapuolta ja ehkä valehtelee sielläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy.Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦♀️
Anastasia 😘
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦♀️
Ai! En ole huomannut!
"Borta bra men hemma bäst" niinkuin kielillä sanotaan "oma koti kullan kallis". Perjantaisen illan viettoa kotona. Hyvää Yötä.
- Anonyymi
Kheh, henget on hm serkuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423