Nyt minä olen mustasukkainen

😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos tulee paha mieli siitä, että toinen jakaa jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa herkkiä kahdenkeskisiä asioita! En ymmärrä mitään salasuhteilua. Ensin on erottava, ennenkuin alkaa tekemisiin toisen kanssa.

P.S. Siis minulla on nyt mustat sukat jalassa 👋💑

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samalla linjalla kanssasi.
      Itse olen alkanut purkamaan mustasukkaisuuden tunneittain osiin ja huomaan päällimmäisen tunteeni olevan huononmuuden tunne. Olen koko ikäni ollut kaikessa mitä teen surkea. Nyt kun kelpaan kumppanilleni toivon olevani parasta hänen elämässään ja kun olen mustasukkainen koen olevani taas surkea kuten ennenkin, kun en edes rakkaimmalleni riitä.
      Ongelma on kuitenkin omani ja siihen ei pysty kumppanini vaikuttamaan vaan jos haluan siitä eroon on koko "työmaa" omani.
      On totta ettei omien arvojen rajoissa kaikkea tarvitse sitetää, mutta mustasukkaisuus on loistava tunne oppia itsestä lisää.

      • Anonyymi

        Mitäs sitten kun kertoo kumppanille et ei siedä sen salaisia juttuja niin onko se mustasukkaisuutta.
        Kuulkaa kaikki sanominen ei ole mustasukkaisuutta vaan monesti vain omien arvojen ilmaisemista.
        Tietysti tämä oman mielipiteen ilmaiseminen tulkitaan ja käännetään monesti mustasukkaisuudeksi ihan vaan siksi et tällä salatapailijalla olisi parempi mieli eli syyttää sitä kumppaniaan.
        Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten kun kertoo kumppanille et ei siedä sen salaisia juttuja niin onko se mustasukkaisuutta.
        Kuulkaa kaikki sanominen ei ole mustasukkaisuutta vaan monesti vain omien arvojen ilmaisemista.
        Tietysti tämä oman mielipiteen ilmaiseminen tulkitaan ja käännetään monesti mustasukkaisuudeksi ihan vaan siksi et tällä salatapailijalla olisi parempi mieli eli syyttää sitä kumppaniaan.
        Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy.

        Aloittajallakin pohdinta mustasukkaisuudesta pohjautui salatapailuun. Ei niinkään siihen että toinen ei saisi edes puhua toisen sukupuolen edustajan kanssa. Minusta suhteelta menee luottamus jos selviää että toinen on valehdellut ja tapailee kolmatta osapuolta ja ehkä valehtelee sielläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten kun kertoo kumppanille et ei siedä sen salaisia juttuja niin onko se mustasukkaisuutta.
        Kuulkaa kaikki sanominen ei ole mustasukkaisuutta vaan monesti vain omien arvojen ilmaisemista.
        Tietysti tämä oman mielipiteen ilmaiseminen tulkitaan ja käännetään monesti mustasukkaisuudeksi ihan vaan siksi et tällä salatapailijalla olisi parempi mieli eli syyttää sitä kumppaniaan.
        Eihän kukaan halua olla kolmiodraamassa aivan kaikessa hiljaisuudessa jos sitä ei hyväksy.

        Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦‍♀️

        Anastasia 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten on tapaus valtakunta joka on mustasukkainen jokaisesta anonyymistä jokaiselle anonyymille🤦‍♀️

        Ai! En ole huomannut!


    • "Borta bra men hemma bäst" niinkuin kielillä sanotaan "oma koti kullan kallis". Perjantaisen illan viettoa kotona. Hyvää Yötä.

    • Anonyymi

      Kheh, henget on hm serkuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe