Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Rekisteröidyn nimimerkin

    😕👓👜ansiosta kaikki 100 rekisteröitymisen aikana saamaani kommenttia ovat minulle näkyvissä yhtenä listana. Myös ne yl
    Ikävä
    1
    38
  2. Hyvää vappuaattoa palstalaisille

    🤗 👓🧶 juhlavalmisteluni alkoivat siitä, kun kaivoin melko tyhjästä pakastimesta vuoden 2018 hernekeiton lounaaksi 😋.
    Tunteet
    1
    38
  3. Eri puolilla Suomea

    😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tar
    Ikävä
    3
    38
  4. Suomalaiset kun loppui

    😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o
    Ikävä
    1
    37
  5. Lounasta laittaessani

    😎 🕶 👜 mietin taas, että mistä ruokasuositusten mitat oikein otetaan. Esim. saksanpähkimöitä pitää syödä 32 grammaa
    Ikävä
    0
    36
  6. Aurinko nousi 9:02 ja laskee 15:09

    🤶🌲👍lyhyt on valoisa aika, mutta onneksi tätä pimeyttä ei kestä kauaa. Uutta passia hommaan toiveikkaana jotta olen
    Tunteet
    0
    36
  7. Outo olotila tälläine

    😊👓👜kun olen saanut nukkua ilman nukkumispäiväkirjan pitämistä. Eihän yksi vähän paremmin nukuttu yö kaikkea korjaa, m
    Ikävä
    0
    35
  8. Vastoinkäymisille voi välillä

    😕 👓👜 antaa periksi. Sitä voi olla ihan hyvä ihminen, vaikka ei koko ajan yritä tehdä parhaansa. Nyt särkee polvea nii
    Ikävä
    0
    35
  9. Internetistä on muodostunut

    🙂 🕶 👜 tosi hyödyllinen pelkästän shoppailuunkin. Siellä
    Ikävä
    1
    35
  10. Täällä maalla kun sataa niin sataa

    🙄🌨️🔨 koira on siitä fiksu, ettei se halua ulos. Mutta voisi se pitää sisätiloista parempaa huolta. Se edellinen peto
    Ikävä
    0
    34
  11. Hävisi kuin pieru Saharaan

    😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen
    Ikävä
    0
    32
  12. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

    😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    31