😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tarkoita, että tämä olisi jotenkin huonompi. Se raja kuitenkin huumorissa on, että toisten haukkuminen ei mielestäni ole huumoria vaan ilkeyttä. Se on yksi syy miksi en pidä nykyisestä standup ns. komiikasta. Toinen on rumien sanojen viljely. En ymmärrä miten joku voi maksaa nähdäkseen huonosti pukeutuvien ihmisten puhuvan ala-arvoista tekstiä.
Karjalaisista sanotaan, että nämä ovat iloisia ihmisiä. Kuitenkin vain Karjalassa oli itkijänaisia jotka työkseen kulkivat juhlissa itkettämässä ihmisiä. Amerikasta kopioitu polttarien juhliminen ryyppäämällä on toista mitä oli Karjalassa. Siellä häitä edeltävänä päivänä itkijänaiset tulivat morsiamen kotiin, jossa itkettiin koko ilta sitä, että morsian joutui lähtemään kodin lämpöisestä sylistä vieraaseen ympäristöön.
Meitä on siis moneen lähtöön. Sekaan mahdutaan hyvin minä ja hän -mies jota kaipaan!
Eri puolilla Suomea
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sit down. Huvituksen ja huumorintekijä tulee kettu kainalossa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/309b1348-b05a-4d16-8ab3-30fa9f3c9f66
Siitä ja sen eri puolista. - Anonyymi
Kaikkialla on kaikenlaisia ja nykyään jo maakunnat ovat hieman sekoittuneet. Kanta-asukkeja ei meinaa ole kaikki 😌
Kaverini muutti Joensuuhun ja sanoi että siellä on itkettää mummoja.- Anonyymi
Itkettäjä siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174