😕👓👜ansiosta kaikki 100 rekisteröitymisen aikana saamaani kommenttia ovat minulle näkyvissä yhtenä listana. Myös ne ylläpidon poistamat törkeimmät. Mitään mielikuvitusta ei siis tarvitse nähdäkseen että ne ovat hyvin erikoisia ollakseen järkevää keskustelua. Mikä tätä palstaa oikein vaivaa?
Minun asioihini ei kommenteilla ole merkitystä koska elämäni on kehä kolmen sisäpuolella. Ei palstalla.
Aukaiskaa ikkuna ulos kauniiseen kevätsäähän ja hengittäkää raitista ilmaa keuhkojen täydeltä. Se piristää mieltä kummasti. Ennen kirjoittamista voi mös laskea ääneen kahteenkymmeneen.
Rekisteröidyn nimimerkin
1
<50
Vastaukset
- PaavilaisenPiruMerta
Jotkut ne laskee lapsiaan, toiset eurojaan ja Te-kolmoskehäläiset vaan tikkejään.
Laske sinä vaikka noita Mensan testien pisteitäs. Yli 20 et Varmasti pääse tässä elämässä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339