Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+itse+vaan+kun+kävin+hakemassa+amfetamiinipäissään+olevalta+ihmiseltä+neidon+laukun+hänen+asunnoltaan+kun+oli+sen+varastanut+ja+neito+tunnisti+tyypin.
Toivo+ei+auta+vaan+toiminta.
16.06.2019 22:04
Eli+alkuseurakunnan+tekstejä+siis+,+löytyykö+suomeksi?
16.06.2019 22:01
Olen+sen+jo+tehnyt+ja+ei+ollut+pokkaa+ampua+vaikka+ladattu+ase+olikin+päätäni+vasten...mitäs+itse+tekisit?
16.06.2019 16:27
Antaisin+pääni+piipun+eteen+ja+sanoisin+"+ammu+vaan+,+ei+kiinnosta+"
16.06.2019 16:26
Nyt+on+kyse+asiasta+eikä+henkilökohtaisuuksista+anteeksi+nyt+vaan+.
Noh+sinä+pidät+lämpöisenä+ja+mukavana+toimintana+sotaa+ja+tappamista+,+minä+näen+sen+lähinnä+kylmänä+,+tunnekylmänä+suorastaan.
Ihannoi+sitä+siis+,+et+ole+ainoa+mutta+rauhan+ihmisiäkin+onneksi+on+.
16.06.2019 16:25
Totuuden+voi+valheessa+elävä+nähdä+vihapuheena+koska+se+kirpaisee+itsekkyyttä+ihmisessä+yleensä+,+noh+olen+totuuden+puolesta+ja+kauttaaltaan+tatuoitu+joten+karju+saattaisi+olla+jopa+tuttu+,+Luoja+sen+tietää+mutta+nyt+onkin+kyse+fantasiastasi+johon+lähdin+leikkimään+kuten+sinäkin+tunnut+olevan+täällä+leikkimielellä.
Itseasiassa+viimeisin+putkareissu+tuli+totuuden+puhumisesta+ja+ennakkoluuloisten+tuomitsemisesta+vaikka+itse+soitin+virkavallan+selvittämään+asiaa+.
16.06.2019 16:23
Laita+sähköpostisi+niin+laitan+osoitteeni+niin+voimme+keskustella+asiasta+jolloin+saat+paremman+tuntuman+asiaan+,+täällä+iniseminen+on+lähinnä+puolittaista+kommunikaatiota+joten+laitatkos+niin+päästään+etenemään+mieltäsi+askaruttavassa+asiassa+:)
16.06.2019 14:15
Siellä+opetetaan+tappamaan+toisia+ihmisiä+,+sivistynyttä+tai+viisaan+ihmisen+toimintaa?+Ei+ole+vaikka+kuinka+kermavaahdottaisit+sen+.
16.06.2019 14:10
Se+on+uskosi+,+joskus+minäkin+luulin+ettei+ole+kunnes+ihme+tapahtui+.+(+Ala+nyt+diagnisoimaan+seuraavaksi+:'D
16.06.2019 11:09
Miksi+selittelet+minulle+asiaa+kun+pyysin+tekemään+valinnan+sydämessäsi+?
Miksi+selittelet+?+Kumpi+se+on+,+yksinkertaisesti+yhdellä+sanalla+.
16.06.2019 11:07
Ok+mutta+tuhoavat+päästöillään+Jumalan+luomaa+eikä+aloituksessa+tai+tässä+ole+kyse+moottoripyöristä+,+kiitos+kuitenkin+mielenkiinnon+kohteittesi+osoittamisesta.
16.06.2019 11:04
Pysytäänpä+nyt+aloituksessa+ja+tässä+hemmetin+motoristiraamatussa+joka+on+muokattu+itse+raamatun+ohjeiden+vastaisesti+,+ok+?
Onko+sinulla+siihen+jotain+sanottavaa+vai+kopioitko+vaan+hauskuuttasi+tänne+tekstejä+ja+omaa+näkemystä+asioihin+ei+ole+?+(+eli+ei+kokemusta+muusta+kuin+kopioinnista+?+)
16.06.2019 11:02
No+tässä+maassa+hyvinkin.+Leikkimielinen+armeijakoulutus+jokaiselle+joka+vaan+saadaan+sinne+revittyä.+
Oletko+tosiaan+noin+silmät+ummessa?
16.06.2019 10:58
Sinä+voit+ihan+rauhassa+vaihdella+mielipiteitäsi+eri+tilanteissa+,+olen+valinnut+totuuden+valehtelun+sijaan+ja+sinulla+on+vapaus+valita+kumpi+vain.
Jos+olet+koskaan+seurannut+normaalin+järkevän+ihmisen+toimintaa+joka+sotii+toisia+vastaan+niin+luulisi+sinunkin+ymmärtävän+jo+noin+pienestä+asian+mutta+tuskinpa+sentään.
16.06.2019 10:56
Eivätkö+=+eivätkä
16.06.2019 07:20
Tai+sitten+suojelevat+amerikkalaiselta+mielenjätteeltä+kansalaisiaan+,+jospa+näkivät+tämän+korruptoituneen+rahavallasta+sun+muusta+vastaavasta+eivätkö+kaipaa+moista+huudeilleen+?
Suomalaisethan+ovat+jo+täysin+korruptoituneet+amerikkalaisten+unelmista+ja+irstauksista+,+harvemmin+suomalaisuutta+edes+kaupungeissa+näkeekään.
16.06.2019 07:19
Tieteen+todisteet+on+sama+kuin+pyytäisi+muurahaiselta+täydentävää+kommenttia+asiasta+,+tosin+muurahainen+elää+toiminnallaan+todeksi+sitä+mikä+on+todellista+toisin+kuin+itsekäs+itsensä+korottanut+ihminen+,+homo+sapiens+,+viisas+ihminen+ja+vielä+itsensä+sellaiseksi+nimittänyt+,+sotaisa+eli+ei+viisas.
16.06.2019 07:13
Alkuräjähdyksen+syy+on+kaikkeuden+luoma+ilmiö.
Kaikkeuden+ns.+Mekaniikka+voidaan+käsittää+näinkin+mitättömän+olennon+käsityskyvyllä+Luojan+tahdoksi+joka+pitää+kaikkea+kasassa+nytkin.
Eihän+eilistäkään+ole+enään+olemassa+kuin+mielikuvituksessa/ajatuksissa+ja+on+varmasti+muuttanut+muotoaan+siitä+mitä+oikeasti+tapahtui+joten+ihmisen+mölinä+on+kuin+koiran+haukuntaa+,+tosin+koirat+luultavasti+ovat+enemmän+tietoisia+ympäristöstään+kuin+ihminen.
Kiitos+Luojalle+,+Totuuden+ja+Elämän+Isälle+<3+(+En+ole+uskovainen+tai+siihen+lokeroon+määriteltävä+,+kunhan+vain+olen+)
16.06.2019 07:01
Ja+sinun+aloituksesi+on+suvaitsevaisuutta+?+Pikemminkin+sodanlietsontaa+tavallaan+.
16.06.2019 05:22
Elämä+ei+voi+mennä+hukkaan+paitsi+siinä+tapauksessa+jos+kieltäytyy+oppimasta+siitä.
16.06.2019 05:16
24 / 73