Ei se mitään.
Koskaan ei ole myöhäistä ottaa elämä omiin käsiin.
Onko elämä mennyt hukkaan?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
voishan e naisen pimppiinkin laittaa eikä omiin käsiin mutta jokaisen oma asia niin on se hukkaan heitettyä elämää
Nimenomaan. Nyt ruikutus pois ja tekemään niitä asioita mistä ruikutatte.
Wwuwuw varmaan sanoisi, että minun pitää lähteä metsästämään sitä mustaa munaa.Ei se ole mennyt hukkaan tosiaan, nyttenhän siitä vasta on ottanut kopin. Ainakin niin mä itse koen.
Tänään kun tulin töistä, hyppäsin pyörän selkään ja lähdin moikkaamaan inttikaveria, piha näytti tyhjältä, joten jatkoin matkaa, kunnes näin hänen lenkkeilevän. Mentiin yhdelle bisselle ja turistiin kuulumiset vuosien jälkeen. Huippuhetki taas. Kotiin pyörällä satasen tien kautta. Kawa 3 sekunnissa satkuun ja tunsin eläväni täysiä. Kotona pojan kanssa sohvalla turinatuokio ja naurettiin kun papit oli lehtijutussa kypärät päässä Notre Damen katedraalissa! 😂😂😂 Pieni hetkinen koko elämässä, mutta noilla jaksaa vääntää hymyn puolelle ilmeen. 😊👌Päätit sitten ryhtyä kyökkistelemään?
Iku-Turso kirjoitti:
Elämänohjeita palstapojille.
Ohjeistajat menee siinä vikaan että ne aina peilaa ohjjeitaan omiin tilanteisiinsa, ei ne välttämättä toisille käy.
Harmaaritari kirjoitti:
Ohjeistajat menee siinä vikaan että ne aina peilaa ohjjeitaan omiin tilanteisiinsa, ei ne välttämättä toisille käy.
Noup, en minä.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Elämänohjeita palstapojille.
Hukkaan menee. Täällä kun on sellaisiakin jotka ei osaa toimia siinäkään tapauksessa että annetaan tarjottimella valmiina, niin miten sitten itse osaisivat toimia ja ottaa elämän omiin käsiin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Muista tuo viisautesi, kun seuraavan kerran tekee mielesi ”ohjeistaa” naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Muista tuo viisautesi, kun seuraavan kerran tekee mielesi ”ohjeistaa” naisia.
Se on eri asia. Suomalaisilla ja muillakin eurooppalaisilla naisilla menee vikaan jopa suuret linjat niin niihin voi antaa hyvinkin yleisohjeistusta, ne kun ei ole mitään yksilötason juttuja.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Se on eri asia. Suomalaisilla ja muillakin eurooppalaisilla naisilla menee vikaan jopa suuret linjat niin niihin voi antaa hyvinkin yleisohjeistusta, ne kun ei ole mitään yksilötason juttuja.
Niin niin....
Vain sinun kyökkistelysi on ”viisautta”. Vain muiden kyökkistely menee metsään.
Näinhän narsisti itsestään kuvittelee. Anonyymi kirjoitti:
Niin niin....
Vain sinun kyökkistelysi on ”viisautta”. Vain muiden kyökkistely menee metsään.
Näinhän narsisti itsestään kuvittelee.En ole halunnut tehdä isompaa numeroa omista havainnoistani, mutta Harmis on todellakin täysin puhdasoppinen narsisti.
- Anonyymi
Jos Juha Sipilä ei tule huomenna alasti tekemään lattia siivouksia hammasharjansa kanssa, melko turhaa on äänestäminen sitten.
- Anonyymi
Onhan tuo mitä ilmeisimmin tullut otettua omiin kouriin. Tulokset puhukoon puolestaan. Hävetä ei tarvitse
Tulos tai ulosNiihän se on tulos tai ulos kun elämästä puhutaan on väärin kun aikataulua tiukennetaan entisestään mutta miten sellaista elämistä pitäisi lopulta sietää kun ei nähdä niitä tuloksia tilastoissa(kulisseissa) lyhyellä ajalla kun asiat tarvitsee myös hyviä suunnitelmia joten asioita kiirehditään tilastojen valossa.
Itsemurha kuolleisuus on Suomessa hyvin korkea.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niihän se on tulos tai ulos kun elämästä puhutaan on väärin kun aikataulua tiukennetaan entisestään mutta miten sellaista elämistä pitäisi lopulta sietää kun ei nähdä niitä tuloksia tilastoissa(kulisseissa) lyhyellä ajalla kun asiat tarvitsee myös hyviä suunnitelmia joten asioita kiirehditään tilastojen valossa.
Itsemurha kuolleisuus on Suomessa hyvin korkea.haudotteko miehen kanssa itsaria?
- Anonyymi
Onhan tää ollut aika turha elämä.
Elämä ei voi mennä hukkaan paitsi siinä tapauksessa jos kieltäytyy oppimasta siitä.
- Anonyymi
ijäisyys kysymys, mutta tulevaisuukin näyttää meneteltyltä jos etenee peruutus peiliin katsojen,
- Anonyymi
Saattaa olla, tuli nuorena opiskeltua ja käytyä töissä eikä baareissa/menoissa tullut heiluttua -> siispä sinkkuna vieläkin, parhaat naiset on jo varattuja. Lopputulos -> työtä on, mutta muuten yksinäistä on...
- Anonyymi
Viinamies ei nuorena opiskeluihin panostanut muuta kuin opiskelijabileiden muodossa. Kun viina maistui ja tuli käytyä yökerhoissa, löytyi sitä naisseuraakin yllin kyllin.
Nyt vanhempana viinamies nauttii nuoruuden sijoitusten tuotoista kun naisseuraa löytyy. Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Viinamies ei nuorena opiskeluihin panostanut muuta kuin opiskelijabileiden muodossa. Kun viina maistui ja tuli käytyä yökerhoissa, löytyi sitä naisseuraakin yllin kyllin.
Nyt vanhempana viinamies nauttii nuoruuden sijoitusten tuotoista kun naisseuraa löytyy. Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin.
t. viinamiesMinä olen varmaan elämäni aikana läikyttänyt rinnuksillenikin enemmän viinaa kuin sinä juonut, puhumattakaan niistä määristä jotka olen kumonnut kurkkuuni. En silti yhdy siihen näkemykseesi että vain humalassa saa kontaktin naisiin.
Ihmisellä on paha itsetunto-ongelma jos elämä tuntuu sujuvan vain humalassa.
- Anonyymi
Niin mahdollisuuksien mukaan, mitkä koko ajan ikääntyessä heikkenevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629