Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HulluUkkoMetsästä
profiilit
HulluUkkoMetsästä
HulluUkkoMetsästä
Vapaa kuvaus
Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.
Aloituksia
10
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tee+homoksi.+Ihminen+on+älykäs+eläin+ja+luonnostaan+utelias+joten+tuo+on+ihan+sitä+oman+itsensä+toteuttamista+heteroillakin.+Onhan+monilla+naisillakin+kokemuksia+naisen+kanssa+vehtaamisesta+vaikka+onkin+hetero+ainakin+jos+ei+ole+kaatokännissä.
En+ole+koskaan+ottanut+suihin+mieheltä+mutta+aika+varmasti+se+tulee+tässä+muutaman+vuoden+sisään+tehtyä.+Olisi+ihan+mielenkiintoista+myös+antaa+suihin+miehelle+tai+parille+jotta+saisi+vähän+perspektiiviä+ymmärtävätkö+miehet+paremmin+suihinottoa+kuin+naiset.
Nämä+on+mielenkiintoisia+asioita.
01.07.2019 18:37
Mätää+spermaa?+Toi+on+mielenkiintoista+jo+lääketieteelliseltäkin+kannalta,+mitäköhän+on+tapahtunut.+Olen+maistellut+omaa+spermaani+aika+ajoin+koska+pitäähän+sitä+tietää+onko+se+hyvä+ennenkuin+se+menee+muiden+makunystyröihin,+ja+muutenkin+ihan+mielenkiintoista.+Se+maku+muuttuu+välillä+mutta+koskaan+ei+ole+maistunut+eikä+haissut+mädältä+vaikka+on+joskus+jäänyt+ainakin+viikko+pari+laukeamatta.
01.07.2019 18:32
Mä+olen+ostanut+seksiä+monta+kertaa,+mutta+vain+kahdelta+naiselta.+Yhtä+en+tuntenut+ja+ostin+häneltä+vain+kerran,+koska+kaipasin+naisen+kanssa+oloa.+Toinen+oli+mun+vakipano+ja+ystävä.+Hän+oli+työtön+ja+rahavaikeuksissa+ja+hän+ehdotti+että+alkaisin+ostamaan+häneltä+seksiä.+Itse+en+halunnut+ehdottaa+sellaista+koska+se+tuntui+hyväksikäytöltä,+mutta+hänen+ehdottamana+oletin+että+hän+tiesi+mitä+teki.+Halusin+seksiä+ja+halusin+myös+auttaa+häntä+joten+se+sopi+hyvin+molemmille.+Hänen+taksansa+olivat+vain+turhan+korkeita.
Nyt+olen+ostamassa+seksiä+kolmannelta+naiselta,+koska+on+ruvennut+panettamaan+ihan+saatanasti+ja+olen+huono+iskemään+naisia+vaikka+ulkoisesti+olen+käypä+yksilö.+Haluan+myös+oppia+seksistä+ja+kokeilla+juttuja,+kuten+olla+laukeamatta+että+omat+energiat+säästyy.+Olen+varmaan+vähän+erikoisempi+tapaus+näissä+piireissä.
30.06.2019 12:47
Taas+joku+empatiavammainen+liikkeellä.+Prostituoidut+tarjoavat+palvelua+joka+tuo+tosi+paljon+sitä+tarvitsevien+elämään,+paljon+arvokkaampaa+kuin+joku+puhelinmyyjän+ym+"ammatti",+josta+saa+jotain+irti+vaan+yksinäiset+vanhukset+eikä+enää+kohta+nekään.
Olen+kiitollinen+kaikille+prostituoiduille.
30.06.2019 12:35
Homot+ovat+normaaleja,+järkevän+evoluution+tulosta.+Et+taida+olla+koskaan+tutustunut+kehenkään+seksuaalivähemmistöön+kuuluvaan+kunnolla,+mä+olen.+Olen+jopa+käynyt+heidän+yökerhossa+vaikka+olen+hetero.+Voin+kertoa+että+siellä+on+ihan+normaaleja+ihmisiä,+ainoa+erilainen+asia+seksuaalisen+suuntautumisen+lisäksi+on+että+he+ovat+vapautuneemman+oloisia.
30.06.2019 12:21
Täällä+on+jauhettu+paljon+paskaa+että+nuorten+huoli+ilmastosta+olisi+niin+ja+näin+negatiivista.+Ottakaa+päät+pois+perseestä!+Mikä+ylläri+ettei+nuoret+toimi+niinkuin+vaativat+muilta,+mistäköhän+ovat+saaneet+sen+mallin?+Ettei+vaan+kaikilta+aikuisilta+jotka+aina+syyttelee+muita+ja+vaatii+muilta+jotain?+Voi+kun+päättäjät+tekis+sitä+ja+tätä,+blabla...
On+tosi+hyvä+että+nuoret+tekivät+tällaisen+mielenilmauksen+ilmaston+puolesta.+Sillä+ei+ole+paljoa+väliä+onko+ilmastonmuutos+ihmisen+aiheuttamaa+vai+ei,+vaan+sillä+että+ollaan+huolissaan+luonnosta.+Se+taas+on+alku+sille+että+ymmärretään+olla+huolissaan+niistä+asioista+mistä+oikeasti+pitäisi+olla+huolissaan,+kun+on+huolissaan+luonnosta.+Ja+se+taas+on+alku+teoille.
Joten+älkää+dissatko+nuoria+kun+ne+tekee+tällaista.+Ei+tässä+maailmassa+mikään+ole+täydellistä,+elätte+vittu+harhassa+jos+luulette+toisin.+Jos+on+pakko+antaa+kritiikkiä,+niin+yrittäkää+edes+olla+rakentavia.
29.06.2019 12:20
Toivon+että+ihmiset+muuttaa+yhä+enemmän+kaupunkeihin+ja+maaseutu+autioituu,+jotta+olisi+lisää+tilaa+luonnolle+ja+enemmän+erämaata+jossa+voisi+elää+ilman+muita+ihmisiä.+Varmaan+sitten+kun+labrassa+kasvatettu+ruoka+tulee+tavallisen+kuluttajan+ulottuville...
29.06.2019 12:13
Oikein!+Olen+sitä+mieltä+että+kaikki+mikä+on+kotiinpäin+luonnolle,+on+kotiinpäin+sinne,+oli+se+kuinka+pientä+tahansa,+mutta+ylivoimaisesti+suurin+ekoteko+on+olla+tekemättä+lapsia.
29.06.2019 12:09
Kuulostaa+siltä+että+saisit+naisia+aika+helposti,+koska+sait+roikkumaan+itsessäsi+naisen,+jolle+et+ollut+sopiva.+Tätä+voi+helposti+pitää+hyvänä+juttuna,+mutta+kuten+tapauksestasi+nähtiin,+se+kostautuu+helposti+kun+otat+sen+mikä+tuntuu+hyvältä+paketilta+muttei+ole+kun+vähän+paremmin+tutkii.
Sun+pitää+panostaa+siihen+että+opit+tunnistamaan+mitä+tarvit+naiselta+ja+parisuhteelta,+ja+oppia+tunnistamaan+niitä+asioita+naisessa.+Se+on+muutakin+kuin+kemiat.
Mun+kohdalla,+ihastun+älykkäisiin,+aitoihin+ja+avomielisiin+ihmisiin,+mutta+myös+sellaisiin+jotka+kantaa+itseään+luonnollisella+arvokkuudella.+Tarvin+omaa+aikaa+ja+tilaa+parisuhteessa,+enkä+voisi+olla+kenenkään+kanssa+jolle+luonto+ja+ekologisuus+on+yksi+lysti,+tai+joka+vihaisi+eläimiä.+Olisi+myös+vaikea+olla+sellaisen+kanssa+joka+ei+anna+mitään+arvoa+henkisyydelle.+Mutta+en+pärjäisi+täysin+hipinkään+kanssa,+koska+elämästä+pitää+nauttia.
29.06.2019 11:37
Olen+tullut+siihen+tulokseen+että+tuo+toisen+omistushalu+on+joku+alkukantainen+vietti+mikä+kävi+järkeen+silloin+kun+meitä+oli+vähän+ja+geenien+jako+piti+tehdä+järkevästi,+että+oli+paljon+eri+geenejä+eikä+yksiä+geeniä+levitelty+ympäri+ämpäri.+Nykyään+on+vähän+eri+asia,+eletään+murrosaikaa+pariutumisevoluution+suhteen.+Siksi+on+luonnollista+että+tulee+ongelmia+ja+käytöstavat+muuttuu+tällaisissa+asioissa.+Seksi+ei+ole+enää+pelkkää+lasten+tekoa+vaan+nautinnollista+ja+joillekin+myös+energisoivaa+aikaa.+Tämän+mukana+myös+tunne-elämä+muuttuu.+Opimme+arvostamaan+ohimeneviä+kokemuksia+koska+koko+elämä+on+yksi+silmänräpäys+planeetan+historiassa,+ja+sielumme+historiassa+myös.+
Pitkässä+parisuhteessa+on+puolensa,+samoin+seksin+harrastamisessa+ja+tunteissa+muiden+kanssa.+Mä+en+kieltäisi+kumppaniltani+niitä,+mutta+odottaisin+ettei+hän+tule+leveilemään+niistä+mulle+eikä+muillekaan+etten+kuule+muitten+kautta+ja+saa+kommentteja+että+eikö+sua+haittaa,+miten+voit+olla+noin+jne,+koska+niitä+tulisi+kun+ihmiset+ei+ymmärrä.
En+varmaan+silti+panisi+muita+naisia+itse,+sillä+en+usko+että+voisin+olla+ilman+syyllisyyden+tunnetta+siinä+tilanteessa+koska+se+on+iskostunut+niin+syvälle+minuun.+Toivottavasti+mieli+muuttuu+sen+suhteen.
Paradoksaalista+tässä+on+se,+että+suurin+osa+joka+tätä+tekee+ei+halua+loukata+kumppaniaan+vaan+nauttia+elämästä,+ja+kumppani+varmasti+haluaa+että+nautit+elämästä+jos+rakastaa+sinua.
29.06.2019 11:23
Jos+ette+pysty+elämään+kumppanin+kanssa+joka+harrastaa+seksiä+toisten+kanssa,+ja+epäilette+että+kumppaninne+tekee+niin,+niin+puhukaa+asiasta.+Ei+tarvi+kituutella+sellaisessa+suhteessa+mikä+ei+ole+itselle+hyvä+joten+jos+puhuminen+ei+korjaa+asiaa+niin+tekoja+kehiin.+Eikä+mitään+yksityisetsiviä,+ette+te+tee+sillä+tiedolla+mitään,+voitte+silti+epäillä+kumppania+koska+yksityisetsivät+on+vain+ihmisiä+eikä+saa+välttämättä+kaikkea+selville.+Se+epäilyksen+tunne+ei+katoa+mihinkään+tuosta+vain,+se+on+joko+teistä+tai+miehestä+kiinni.
Kannattaa+puhua+hyvälle+ystävälle+tai+psykologille+että+onko+se+epäilys+vain+omassa+päässä+ja+mistä+se+on+saanut+juurensa.++Jos+olette+vaikka+pettäjämiehen+lapsia+ja+tietynlaiset+piirteet+tai+käytökset+miehessä+aiheuttaa+epäilyn+vanhasta+muistista,+tai+jotain.+Eroa+kehiin+jos+ette+pääse+eroon+siitä+tunteesta,+mutta+eka+kannattaa+puhua+asiat+halki+kumppanin+kanssa+myös.+Tiedän+että+naisille+on+vaikea+ottaa+tällaisia+asioita+esille,+mutta+silloin+jos+koskaan+teidän+pitää+tehdä+niin.
29.06.2019 11:09
Kannattaa+päästää+tunteet+ulos+jossain+missä+ei+ole+lapset+läsnä,+ja+joskus+lapsienkin+kanssa+että+ne+näkee.+Itke,+raivoa+jos+siltä+tuntuu.+Mulla+ei+ole+erokokemusta+mutta+läheisiä+on+kuollut+ja+siinäkin+pitää+hyväksyä+ettei+toinen+ole+enää+osa+sun+elämää.+Hyvä+puoli+erossa+on+se+että+toinen+on+vielä+elossa+ja+jos+on+mitään+omallatunnolla,+niin+voi+yrittää+selvittää+asian.+Kuolleen+kanssa+sitä+on+vaikeampi+tehdä.
Meidän+ei+aina+tarvitse+ymmärtää+toisiamme+pohjimmilleen+antaaksemme+heille+anteeksi.+Riittää+kun+käsittää+että+toinen+on+vain+ihminen+ja+hänellä+on+syynsä+niihin+ratkaisuihin.+Ihmiset+haluavat+olla+onnellisia+ja+haluavat+hyvää+toisilleen,+eikä+ole+hyvä+valehdella+rakastavansa+toista,+niinkuin+huomaat+omasta+reaktiostasi+siihen.
Olen+ite+ollut+sinkkuna+koko+elämäni,+oli+pitkä+fwb-ystävyysjuttu+mutta+ei+se+ollut+mikään+suhde.+Ja+aina+menee+vaan+paremmin.+Pari+kertaa+olisin+voinut+pariutua+jos+olisin+suostunut+ja+mennyt+mukana,+mutta+jälkikäteen+katsoen+on+paljon+parempi+näin.+On+jäänyt+enemmän+aikaa+niille+jutuille+joita+oikeasti+haluan+tehdä+ja+ihmisille+joita+sillä+hetkellä+haluan+nähdä.
Tämä+on+yksilöllistä+tietty.+Jotkut+tarvii+parisuhdetta+ja+seksiä+paljon+enemmän+kuin+toiset.+En+koe+menettäneeni+mitään+kun+katson+pariutuneita+kavereitani,+koska+olen+tuntenut+ihan+tarpeeksi+suurta+rakkautta,+vaikka+se+olikin+platonista,+eikä+kohdistunut+ihmiseen+vaan+eläimeen+jolla+on+liian+lyhyt+elämä.
Kannattaa+nauttia+elämästä.
29.06.2019 10:58
Menetys+tekee+sulle+hyvää.+Jos+saat+pitää+henkesi+ja+perusterveytesi,+voitat,+koska+aina+löytyy+uusia+ihmisiä.+Me+ei+eletä+enää+luolamiesajalla+100+000+vuotta+sitten+kun+ihmisiä+oli+vähän+ja+uuteen+heimoon+ei+päässyt,+vaan+voit+ainakin+täysi-ikäisenä+muuttaa+mihinpäin+Suomea+haluat+ja+missä+pystyt+elämään.+Joudut+ehkä+tekemään+paskaduunia+jos+ei+ole+kunnon+koulutusta+mutta+mitä+sitten.
Mä+yritin+itsemurhaa+koska+kuulin+ihmisten+aikovan+tappaa+mut+kiduttaen+pahasti,+ja+luulin+että+siinä+juonessa+oli+joku+iso+yhteisö+mukana.+Luulosairaus+ja+psykoosi+joo,+mutta+mä+oikeasti+uskoin+sen+olevan+totta.+Olisin+voinut+yrittää+päästä+karkuun+metsiin+ja+nostaa+sen+verta+käteistä+että+pärjäisi+jos+ei+löytäis+ruokaa+metsistä,+mutta+päätin+luovuttaa+kun+en+jaksanut+ja+ne+tuntui+tietävän+koko+ajan+missä+mä+oon,+menin+minne+vaan.
Elämässä+pitää+joskus+tehdä+isoja+uhrauksia+ja+asioita+jotka+tuntuu+samalta+kuin+hyppäisi+lentokoneesta+ilman+laskuvarjoa.+Niiden+tekeminen+yleensä+kuitenkin+kannattaa.+Älä+luovuta.+Elä.+Sulla+on+varmasti+paljon+asioita+jäljellä+elämässä+jos+vaan+uskallat+elää.+Et+tiedäkään+mitä+kaikkea...+ja+löydät+100+varmasti+uusia+ystäviä,+sellaisia+jotka+pysyy+sun+vierellä+vaikka+tekisit+tyhmyyksiä+ja+pahoja+asioita+niille,+koska+ne+näkee+sun+sisälle+ja+ymmärtää+ettet+sä+oo+oikeesti+sellanen.+Ja+jos+haluat+jonkun+oikeutuksen+elää,+niin+opi+olemaan+parempi+toisille+ja+tee+hyvää+toisille+ja+tälle+maailmalle.
Hermolepo+auttaa+itsarihommiin.
29.06.2019 10:40
Paha+sanoa.+Voi+olla+ensi+viikolla,+tai+sitten+parin+vuoden+päästä,+tai+mitä+vaan+siltä+väliltä.+Eikä+haittaa.+Omistan+hyvän+lihalampun+ja+toimivat+kädet,+liukkariakin+on+muutamaa+sorttia.+Häpeä+on+sielun+likaisuutta.
29.06.2019 10:27
Tunnen+homoja+ja+lesboja,+ja+ne+on+yleensä+tosi+rentoja.+Yks+niistä+on+vähän+kilari+mutta+sillä+on+jotain+ihan+muita+ongelmia,+ja+sekin+on+tosi+rento+kun+ei+triggeröi+sitä.
29.06.2019 10:17
Sano+miehellesi+että+ostaa+fleshlightin+ja+tarpeelliset+nesteet+ym+siihen.+Jos+ei+suostu+niin+tee+selväksi+ettet+ole+antamassa+pesää+joka+vitun+päivä,+koska+sinulla+ei+ole+samanlaisia+seksihaluja.+Lupaa+keikistellä+miehellesi+ja+hieroa+häntä+kun+hän+käyttää+lihalamppua,+ja+ehkä+auttaa+häntä+sen+kanssa.+Saat+naurun+aihetta+ja+hän+saa+itsensä+kylläiseksi.
Ja+suuttumus+kannattaa+kanavoida+johonkin+muuhun+kuin+partneriin+vittumaisilla+sutkauksilla,+koska+suuttumuksen+kanavoiminen+on+tervettä+ja+tekee+susta+vahvemman+ihmisen+mutta+se+mihin+tai+kehen+sen+kanavoi+on+tärkeetä.+Sano+miehelles+että+on+ihan+ok+jos+sua+turhauttaa+kun+ei+sulla+oo+yhtä+kovat+seksihalut,+mutta+että+sen+pitää+opetella+kanavoimaan+se+suuttumus+johonkin+muuhun.+Eikä+se+oo+mitään+new+age+shittiä+vaan+ihan+fakta+että+patoumat+purkautuu+joskus+tavalla+tai+toisella,+joten+parempi+opetella+heti+kanavoimaan+tunteet+järkevästi.
29.06.2019 10:15
Oletko+kokeillut+ottaa+suihin+paksumunaiselta+mieheltä+tai+imutella+paksua+dildoa?+Aika+vaikeeta.+Ohut+muna+tai+dildo+on+helppo+tyydyttää+suihinotolla,+mutta+aika+monella+on+sen+verta+paksu+ettei+suikkari+toimi+vaikka+kuinka+yrittäisi.+Multa+on+otettu+muutaman+kerran+suihin+ja+oli+aika+mitäänsanomatonta+kun+mun+muna+on+vähän+liian+paksu+siihen,+parhaallakaan+kerralla+en+olisi+voinut+laueta+lähimainkaan.+Ei+siitä+saa+kiksejä+jos+ei+ole+tarpeeksi+ohut+muna.
29.06.2019 10:10
Että+mitähän+vittua?+Kävin+pari+kertaa+tinderissä+ja+siellä+oli+90%+naisista+joilla+ei+ollut+joko+lainkaan+tekstiä+tai+sitten+n.+10+hymiötä+jotka+kai+kuvailivat+sitä+naista.+Ne+oli+jotain+vosuja+extra+meikeillä+ja+suikkari-ilmeillä+ja+tiukoissa+leggingsseissä+jne,+tosi+vakavasti+otettavia+kumppaneita...
Kyllä+mä+niitä+panisin,+mutta+tuskin+muuta...
29.06.2019 09:56
Ekologia.+Jokainen+ajettu+karva+kuluttaa+partahöylän+terää,+ja+jokainen+nanotason+kuluma+partahöylän+terässä+kasaantuu+lopulta+niin+tylsäksi+partateräksi+ettei+sillä+voi+ajaa+aiheuttamatta+itselleen+verenhukkaa,+joten+partahöylän+terä+pitää+vaihtaa.
Äkkiseltään+voisi+luulla+ettei+uusi+terä+tuhoa+merkittävästi+luontoa+kun+se+on+vain+yksi+terä,+mutta+otetaan+huomioon,+että:
1.+Et+ole+ainoa+joka+ajelee+karvojaan.+Suurin+osa+ihmisistä+tekee+niin.+Yli+miljardi+ihmistä+ajelemassa+karvoja,+ei+riitä+vielä.+Siinä+menee+aika+paljon+metallia+ja+muovia.
2.+Partahöylän+terän+raaka-aineiden+keruu+ei+ole+ainoa+luontoa+kuluttava+prosessi+partaterässä.+Niitä+pitää+tehdä+tehtaissa+joissa+on+koneita.+Koneita+pitää+huoltaa+ja+uusia.+Tehtaat+pitää+rakentaa+ja+niitä+pitää+ylläpitää.+Aika+paljon+luonnon+resursseja+menee+siihen,+lisää+kaivoksia+että+saadaan+metallit+jne.
3.+Ihmiset+jotka+osallistuvat+partahöylän+eri+prosesseihin,+raaka-aineiden+kerääjistä+tehdastyöläisiin,+rekkakuskit+jotka+roudaavat+partahöylän+terät+marketteihin,+kassat+jotka+ottavat+sinulta+rahan+partahöylän+terästä...+kaikkien+niiden+ihmisten+pitää+syödä+ja+liikkua+töihin,+yleensä+autolla.+Ja+heidän+autoja+pitää+huoltaa+ja+heidän+ruoka+tuottaa,+taas+lisää+ihmisiä+prosessissa+ja+heidänkin+pitää+syödä+ja+autoilla.
Partahöylän+terä+kuluttaa+välillisesti+aivan+saatanasti+resursseja.+Joten+jos+välität+luonnosta+ja+et+halua+ihmisten+tekevän+työtä+turhamaisuuden+eteen,+ehkei+tarvi+ajaa+partaa+ihan+joka+päivää,+ei+se+pieni+sänki+ketään+tapa.+Parran+kasvatus+on+tosi+ekologista.+Voihan+parran+leikata+saksillakin,+jotka+ovat+paljon+kestävämmät+ja+ekologisemmat+kuin+partahöylät+terineen,+paitsi+ehkä+vanhanaikaiset+partaveitset.+Pitäisi+hommata+sellainen.
29.06.2019 09:37
Aloittaja+on+oikeassa,+olisi+kristillistä+ottaa+puolisoksi+joku+jossa+on+kunnolla+vikoja+että+voi+tehdä+toisen+elämästä+parempaa+uhraamalla+oman+maallisen+onnensa.+Jeesus+uhrasi+itsensä+niiden+vuoksi+jotka+eivät+suurimmaksi+osaksi+osanneet+eivätkä+vieläkään+osaa+arvostaa+sitä.
Mutta+mua+on+varmaan+turha+kuunnella+näissä+asioissa+kun+en+ymmärrä+peruskristityn+logiikkaa:+tee+mitä+ja+kuinka+paljon+syntejä+tahansa+mutta+pääset+silti+taivaseen+kunhan+pyydät+aidosti+anteeksi+jumalalta.+Jos+taas+elää+hyvin+eikä+usko+niin+tervemenoa+helvettiin?+Eikä+monet+kristityt+tunnu+ymmärtävän+luonnon+päälle,+lapsia+kyllä+pitää+tehdä+vaikka+on+ylikansoitus+ym.+Eikö+jumala+antanut+aivoja+että+voisi+itse+ajatella+ja+olla+kriittinen+eikä+ottaa+asioita+kirjaimellisesti?
30.05.2019 16:25
9 / 11