Bartabuumi!

Hot or not?

Not!
Miksi sitä nuori komea mies piilottaa kasvonsa parran taakse?

154

720

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies on mies vasta kun kunnon parta kasvaa

      • Sitten kun se on kerran kasvanut, niin eikö sen voi ajaa pois?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten kun se on kerran kasvanut, niin eikö sen voi ajaa pois?

        Jos sen ajaa pois, ei se käy todisteena siitä että parta kasvaa eli todisteena siitä että mies on mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen ajaa pois, ei se käy todisteena siitä että parta kasvaa eli todisteena siitä että mies on mies.

        Sitten kurkataan housuihin, jos on epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten kurkataan housuihin, jos on epäselvyyksiä.

        Housuissa voi olla kikkeli, ja silti se ei ole tosimies. Joillain siellä housuissa on kikkeli ja he tuntevat olevansa ihan 100% naisia!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten kurkataan housuihin, jos on epäselvyyksiä.

        Naisellakin voi toki olla parta..
        https://youtu.be/JFpE6moREGY


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Naisellakin voi toki olla parta..
        https://youtu.be/JFpE6moREGY

        No mieluummin tuota partatyttöä jos kohta Pusutintakin pusaisis kuin Konkiitta Wurstia. Partanaine on aina nätimpi ku naiseksi pukeutunut luikkuinen partamiesi, niinkuin Konkiitta



      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sitten kun se on kerran kasvanut, niin eikö sen voi ajaa pois?

        Ei ole olemassa mitään nuoria ja komeita miehiä ja nuorella miehellä ei edes parta kasvaa vaan sellaiset maitohaivenet nenän alla, mies alkaa olemaan komea vasta 40 ikävuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housuissa voi olla kikkeli, ja silti se ei ole tosimies. Joillain siellä housuissa on kikkeli ja he tuntevat olevansa ihan 100% naisia!

        Sama se on parran kanssa.. partanaamasesta äijästä tulee lähinnä mieleen etä hyvä vittu pilattu hampailla kun kattoo naamaa..


      • Anonyymi

        Hyvä parta komistaa miestä, on usein seksikäskin. Taidat olla kateellinen, itsellesi ei parta kasva luultavasti.


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten olisin sanonut NOT mutta nyt sanon SO HOT😍 jos vaan parta kasvaa. Samoin hiusten osalta, ei enää lyhyttä, vaan puoliepäsiisti pidempi tukka😍

      • Parran en kyllä anna kasvaa.


      • Anonyymi

        Voiko olla turhanpäiväisempää keskustelun aihetta


    • Minulla on ollut jonkinlainen parta niin kauan kuin se on kasvanut. Partani ei vaan koskaan ollut kovin vahva. Välissä saatoin viettää puoli vuotta sheivaten. Sitten iski aina partakuume uudelleen, sillä tunnen itseni alastomaksi ilman partaa.

      Nyt tässä vuosi kaksi sitten päätin lopettaa kaljuuntumista vastaan taistelemisen ja ajoin millin sängen. Ilokseni huomasin parran päättäneen alkaa kasvamaan ihan todenteolla. Sittemmin parrasta on tullut pysyvä olotila. Tällä hetkellä kasvatan ensimmäistä pitkää partaa. Sen verran olen kuitenkin siistinyt, ettei ole risuparta vaan siisti tuuhea pörrykkä.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi

        Outoa mutta tuli juuri tuosta tuuheasta pörrykästä mieleeni muuan tuntemani Juha S, tosin en oo ristuksensaletisti varma onk hää vm-89 vai 90


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        31-vuotias.


      • Partakaveri kirjoitti:

        31-vuotias.

        Napero.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Napero.

        Iso poika 😝


      • Partakaveri kirjoitti:

        Iso poika 😝

        Na-pe-ro.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Na-pe-ro.

        Iso vaavvi.

        Tutti suussa
        Istuu puussa
        Potta päässä
        Järki jäässä


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Iso vaavvi.

        Tutti suussa
        Istuu puussa
        Potta päässä
        Järki jäässä

        Ei oo, eijei, ei ei ei 😡


    • Anonyymi

      Itselläni on jonkinlainen sänki tai parta ollut junnusta lähtien, eli yhteensä ainakin 20 vuotta. Mutta nykyään kun parta on muotia niin olen ajatellut sen alkaa ajamaan pois.

      • Eikös parrat ala olemaan jo pois muodista?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eikös parrat ala olemaan jo pois muodista?

        Eipä taida olla koska niin monilla nuorillakin jannuilla ja julkimoillakin sellaisen näkee.


    • Edelleenkin: Mies kasvattaa partaa siksi, että nainen voi pitää sadetta sen alla.

      Ei se ole viime viikosta se asia miksikään muuttunut.
      Siinä on hyvä paikka naiselle.

      • Anonyymi

        Onko karjalan taloissakin samanlaiset katot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko karjalan taloissakin samanlaiset katot?

        Täh?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Täh?

        Taloissakin pidetään sadetta, onko suojaus yhtä hyvä kuin parta? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taloissakin pidetään sadetta, onko suojaus yhtä hyvä kuin parta? :)

        No vähän tiheämmässä lankut notta nii :D


      • Aijaaha. Tuo oli uutta.


    • Panimoparta. Nuorilla hepuilla. Olut siihen liittyy.

    • Parrassa on kiva roikkua.

      Tosin itse pidän, että mies surauttaa sen tarvittaessa pois.
      Ei sitä silleen liikaa tarvii siihen heilumaan. Ei näe sitten mitään...

    • Kalju ei haittaa. Sehän on joillakin tosi kuuma.

      • Anonyymi

        Auringos on varmaan kuuma kun aurinko oikein porottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auringos on varmaan kuuma kun aurinko oikein porottaa.

        Voidaan hieroa aurinkorasvaa siihen. Minä voin tehdä sen ksihiiiii.


      • Ei muakaan kalju haittaa, jos ihmisellä ei yksinkertaisesti hiukset jaksa kasvaa. Se on ok. Mutta mies jolla kasvaisi kunnolla hius ja olis paksut komiat hiukset, en jaksa tajuta miksi helvetissä ne vetää päänsä kaljuksi. Kuten omakin mieheni toisinaan tekee...ihan niin puliksi kun ikinä saa...

        Hänelle ei edes sovi se nahkatukka, koska naamakas ja muhkurainen kallo...arpiakin päänahka täynnä. :D

        Mutta emmä sen takia miestä aikoinaan jättänyt ottamatta, etten tykännyt sen "tukkamuodista" eli hiuksista jota ei helvetti edes ollut...kuin millin sänki..nyt on taas lyhyt tukkamalli. Ja aivan ihana, kun on antanut kasvaa sen. Vahva suklaanruskea kihartuva hius on mun silmään aivan upea.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei muakaan kalju haittaa, jos ihmisellä ei yksinkertaisesti hiukset jaksa kasvaa. Se on ok. Mutta mies jolla kasvaisi kunnolla hius ja olis paksut komiat hiukset, en jaksa tajuta miksi helvetissä ne vetää päänsä kaljuksi. Kuten omakin mieheni toisinaan tekee...ihan niin puliksi kun ikinä saa...

        Hänelle ei edes sovi se nahkatukka, koska naamakas ja muhkurainen kallo...arpiakin päänahka täynnä. :D

        Mutta emmä sen takia miestä aikoinaan jättänyt ottamatta, etten tykännyt sen "tukkamuodista" eli hiuksista jota ei helvetti edes ollut...kuin millin sänki..nyt on taas lyhyt tukkamalli. Ja aivan ihana, kun on antanut kasvaa sen. Vahva suklaanruskea kihartuva hius on mun silmään aivan upea.

        Joo. Miehillä itseillään on se kaljupelkokompleksi. Vain heillä. Se on totuus.
        Kun se ei ketään naista haittaa. Ei sitä kato kun rakastuu.

        Hyvä siinä vaan on ettei tukka hapsota:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo. Miehillä itseillään on se kaljupelkokompleksi. Vain heillä. Se on totuus.
        Kun se ei ketään naista haittaa. Ei sitä kato kun rakastuu.

        Hyvä siinä vaan on ettei tukka hapsota:)

        Juu, luonnollisia asioita nuo. Että jollain ei hiukset kasva tai harvenee, ja jollain kasvaa. Samoin kaikkien partojen yms. kanssa. Ei niitä osaa jotenkin pitää semmosina asioina miksei mies kelpaisi. Kun niitä pitää niin luonnollisina.

        Ihan kuin se, että jollain on finnejä ja jollain ei, jollain on pattipolvet ja jollain ei. Sivuseikkoja, jos pääpiirteittäin muuten natsaa yhteen ja yhdessä on mukavaa olla. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, luonnollisia asioita nuo. Että jollain ei hiukset kasva tai harvenee, ja jollain kasvaa. Samoin kaikkien partojen yms. kanssa. Ei niitä osaa jotenkin pitää semmosina asioina miksei mies kelpaisi. Kun niitä pitää niin luonnollisina.

        Ihan kuin se, että jollain on finnejä ja jollain ei, jollain on pattipolvet ja jollain ei. Sivuseikkoja, jos pääpiirteittäin muuten natsaa yhteen ja yhdessä on mukavaa olla. :)

        Ei lisättävää, juuri näin. Siksihän sanotaan, jotta rakkaus on sokea. Sitä se on :)

        Ihmisestä tulee vain lutuisempi <3

        Estot, estot ovat sekä naisilla että miehillä se suurin myrkky.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei lisättävää, juuri näin. Siksihän sanotaan, jotta rakkaus on sokea. Sitä se on :)

        Ihmisestä tulee vain lutuisempi <3

        Estot, estot ovat sekä naisilla että miehillä se suurin myrkky.

        Tulee joskus kateltu, että voi, tämäkin kohta on näin, ja arvioi ennalta, että ei se toinen tästä pidä -ja se saattaa rakastaa just sitä, mikä sinussa on silleen :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei lisättävää, juuri näin. Siksihän sanotaan, jotta rakkaus on sokea. Sitä se on :)

        Ihmisestä tulee vain lutuisempi <3

        Estot, estot ovat sekä naisilla että miehillä se suurin myrkky.

        Niinpä. :)

        Kummasti se ns. mielikuvien ihannemis voi näyttää ihan erilaiselle kuin aivojen maalaama kuva. Kun se todellinen ihminen on se joka hurmaa sut ihmisenä. Ei silloin aleta miettimään mitään mielikuva miehiä...tai haavekuvia. Silloin rakastutaan siihen joka saa sun sydämes tuntemaan. :)

        Tukalla parralla tai ilman. :P


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tulee joskus kateltu, että voi, tämäkin kohta on näin, ja arvioi ennalta, että ei se toinen tästä pidä -ja se saattaa rakastaa just sitä, mikä sinussa on silleen :)

        Usein ekat treffit on ne jännittävimmät, just siks kun ajattelee itse itsestään niitä ominaisuuksia, joista olettaa ettei toinen varmaan pidä...

        Varmaan se kattoo nyt, kun mula on tämmönen vatta tai tämmöset vaatteet...joku jotenkin miten kuvittelee, etä ehkä pitäs lla toisin. Mutta kun sitten vaan menee ja anataa toisen päättää mistä ja mitä pitää, kaikki parasta niin. Ei se stessaamalla muuksi muutu, joko pitää susta semmosena kun oot muhkuroine finneines yms. päivineen tai sitten ei pidä..

        Elämä jatkuu. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niinpä. :)

        Kummasti se ns. mielikuvien ihannemis voi näyttää ihan erilaiselle kuin aivojen maalaama kuva. Kun se todellinen ihminen on se joka hurmaa sut ihmisenä. Ei silloin aleta miettimään mitään mielikuva miehiä...tai haavekuvia. Silloin rakastutaan siihen joka saa sun sydämes tuntemaan. :)

        Tukalla parralla tai ilman. :P

        Tokihan jokaisella on sitten niitäkin seikkoja jotka ei vaan viehätä, vaikka mitä tekis. Ihmisestä voi pitää sitten muuten, vaikkei parisuhdetta sen kanssa tahtoiskaan. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Usein ekat treffit on ne jännittävimmät, just siks kun ajattelee itse itsestään niitä ominaisuuksia, joista olettaa ettei toinen varmaan pidä...

        Varmaan se kattoo nyt, kun mula on tämmönen vatta tai tämmöset vaatteet...joku jotenkin miten kuvittelee, etä ehkä pitäs lla toisin. Mutta kun sitten vaan menee ja anataa toisen päättää mistä ja mitä pitää, kaikki parasta niin. Ei se stessaamalla muuksi muutu, joko pitää susta semmosena kun oot muhkuroine finneines yms. päivineen tai sitten ei pidä..

        Elämä jatkuu. :)

        Hyviä kommentteja, ja se toinen ajattelee samallalailla onnettoman epävarmana. Sen kun sais ihmiset päihinsä tiedostettua, sen toisenkin epävarmuuden. Ihminen saattaa ajatella koko ajan omaa suoritustaan eikä kiinnitä mitään huomiota toisen nenänpäässä kipristelevään finniin kun täysi työ pitää omat jännityskuviot kasassa. Silleen vaan, että oltas armeliaampia, välillä tuntuu, että treffi-ihmiset ajattelee kohtaavansa alienin. Niin miehet kuin naisetkin :)

        Voi vihniäinen, mun pitää nyt lähteä iltamenoon, mutta palataan. Hyvä aihe :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyviä kommentteja, ja se toinen ajattelee samallalailla onnettoman epävarmana. Sen kun sais ihmiset päihinsä tiedostettua, sen toisenkin epävarmuuden. Ihminen saattaa ajatella koko ajan omaa suoritustaan eikä kiinnitä mitään huomiota toisen nenänpäässä kipristelevään finniin kun täysi työ pitää omat jännityskuviot kasassa. Silleen vaan, että oltas armeliaampia, välillä tuntuu, että treffi-ihmiset ajattelee kohtaavansa alienin. Niin miehet kuin naisetkin :)

        Voi vihniäinen, mun pitää nyt lähteä iltamenoon, mutta palataan. Hyvä aihe :)

        Jeps! Palataan, minäkin meen likkojen kanssa ulos. Heitellään frisbiitä sulle mulle sulle. :D


        Abrakadabra


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, luonnollisia asioita nuo. Että jollain ei hiukset kasva tai harvenee, ja jollain kasvaa. Samoin kaikkien partojen yms. kanssa. Ei niitä osaa jotenkin pitää semmosina asioina miksei mies kelpaisi. Kun niitä pitää niin luonnollisina.

        Ihan kuin se, että jollain on finnejä ja jollain ei, jollain on pattipolvet ja jollain ei. Sivuseikkoja, jos pääpiirteittäin muuten natsaa yhteen ja yhdessä on mukavaa olla. :)

        Minkälaiset on pattipolvet?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Minkälaiset on pattipolvet?

        No semmoset kuin osuuskauan hevosella. :D

        Kunnon mollukat...


    • Riippuu ihan parrasta. Mimmonen se on, onko siisti vai epäsiisti. Miten tuuhea parta on ei taas ole oleellista. Joillekin kasvaa tiuha tuuhea parta, joillekin harvempi...kummatkin on aina kelvannut. Oon lapsesta saakka niin tottunut partaan, kun isälläni on lähes aina parta viiksien kera ollut...etten osaa pitää partaa mitenkäänpäin edes rumana. Ellei ole tosiaan kuin rotanpesä hoitamaton ja epäsiisti ryjäkasa... :)

      Parta tai ei, kumpikin kelpaa. Ihan tasan miehen oma asiansa...en oo koskaan valittanut kenenkään parrasta, enkä valita. Miehet on karvasia, se on ihan fine. :)

      Makuasioitahan nää on.

      • Vaikuttaakohan se muuten onko isällä ollut? Mun papalla ei niin, mulla menee aina hetki sitä miehen leuassa olevaa hamsteria hämmästellessä, mutta ei se ole ongelma :D

        Kunhan mies pitää siitä pörröstään tai sängestään huolen. Ei sellaista törkyistä tikkupartaa, mikä on sieltä täältä ajettu ja närpitty. Pidän armeijan jämptistä tyylistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaikuttaakohan se muuten onko isällä ollut? Mun papalla ei niin, mulla menee aina hetki sitä miehen leuassa olevaa hamsteria hämmästellessä, mutta ei se ole ongelma :D

        Kunhan mies pitää siitä pörröstään tai sängestään huolen. Ei sellaista törkyistä tikkupartaa, mikä on sieltä täältä ajettu ja närpitty. Pidän armeijan jämptistä tyylistä.

        Kyllä se varmaan jonkun verran vaikuttaa, mimmosia miesominaisuuksia tottuu lapsena katselemaan ja pitämään ns. luonnollisina. Luulen...


        Olen ajatellut, että mulle on aika paljon oma isä ollut tietynlaisena miehenmallina monessa kohtaa...niin niissä asioissa, mistä en miehessä tykkää kuin niissäkin mistä piirteistä tykkään. Isin tyttönä ehkä isällä on iso merkitys miten miehet ylipäänsä näkee ja kokee?

        Iskä on ollut mulle tärkeä ja mä isälle, luulen että se on aina näkynyt meidän väleissä ja kanssakäymisessä ja vaikuttaa myös mun ajatusmaailmaani miehistä? Hyvä mies kokemus isän kanssa, missä mies on lapsesta saakka kohdellut pääosin hyvin..varmaan kantaa perustana sille, miten miehet ylipäänsä näen. Ihmisinä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä se varmaan jonkun verran vaikuttaa, mimmosia miesominaisuuksia tottuu lapsena katselemaan ja pitämään ns. luonnollisina. Luulen...


        Olen ajatellut, että mulle on aika paljon oma isä ollut tietynlaisena miehenmallina monessa kohtaa...niin niissä asioissa, mistä en miehessä tykkää kuin niissäkin mistä piirteistä tykkään. Isin tyttönä ehkä isällä on iso merkitys miten miehet ylipäänsä näkee ja kokee?

        Iskä on ollut mulle tärkeä ja mä isälle, luulen että se on aina näkynyt meidän väleissä ja kanssakäymisessä ja vaikuttaa myös mun ajatusmaailmaani miehistä? Hyvä mies kokemus isän kanssa, missä mies on lapsesta saakka kohdellut pääosin hyvin..varmaan kantaa perustana sille, miten miehet ylipäänsä näen. Ihmisinä.

        Siksi mä kannustan ja olen hyvilläni, kun meidänkin tyttäret on isänsä kanssa luoneet lämpimän isätyrtär lapsivanhempi suhteen. Ja iskä on tosi tärkeä. Hyvä niin. On aivan mahtavaa nähdä kuinka tytöt saa isästä tietynlaista tukea ja miehen mallia elämäänsä...ja kuinka isä kohtelee heitä rakastavasti ja kuitenkin myös ojentaa ja opettaakin kun tarvetta ilmenee.

        Iskä on likoille todella tärkeä ja rakas mies. <3 :')

        Ja minusta se tuntuu mahtavalle. Oon aina sellasta toivonutkin, että lapsilla olis läheiset välit isäänsä ja isästä on miehenmalliksi rakentavalla tavalla. :)

        Ei se ainakaan huonoin mahdollinen malli ole. Ja mulla on hyvä mieli siksikin, että on turvallinen olo itselläkin, kun lasten isä on turvallinen isä heille. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Siksi mä kannustan ja olen hyvilläni, kun meidänkin tyttäret on isänsä kanssa luoneet lämpimän isätyrtär lapsivanhempi suhteen. Ja iskä on tosi tärkeä. Hyvä niin. On aivan mahtavaa nähdä kuinka tytöt saa isästä tietynlaista tukea ja miehen mallia elämäänsä...ja kuinka isä kohtelee heitä rakastavasti ja kuitenkin myös ojentaa ja opettaakin kun tarvetta ilmenee.

        Iskä on likoille todella tärkeä ja rakas mies. <3 :')

        Ja minusta se tuntuu mahtavalle. Oon aina sellasta toivonutkin, että lapsilla olis läheiset välit isäänsä ja isästä on miehenmalliksi rakentavalla tavalla. :)

        Ei se ainakaan huonoin mahdollinen malli ole. Ja mulla on hyvä mieli siksikin, että on turvallinen olo itselläkin, kun lasten isä on turvallinen isä heille. :)

        "Ja mulla on hyvä mieli siksikin, että on turvallinen olo itselläkin, kun lasten isä on turvallinen isä heille. :)"

        Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä.

        Muuten en oman isän mallista tiedä, meillä on paljon riitoja. En haluaisi, että miehen kanssa joutuisi aina olemaan puolustusasemissa. Mulla on kova järkähtämätön, mutta periaatteen isä. Vaikeaselkoista, juu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Ja mulla on hyvä mieli siksikin, että on turvallinen olo itselläkin, kun lasten isä on turvallinen isä heille. :)"

        Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä.

        Muuten en oman isän mallista tiedä, meillä on paljon riitoja. En haluaisi, että miehen kanssa joutuisi aina olemaan puolustusasemissa. Mulla on kova järkähtämätön, mutta periaatteen isä. Vaikeaselkoista, juu.

        Nii, jotkut sanoo että kadehtii jos lapset tykkää isästä enemmän, kun äidistä vaikka syystä tai toisesta. Tai on jotenkin kiintyneempiä isään toisinaan, kun äitiin...en mä taas osaa kadehtia sitä, että likat on joskus enemmän isän tyttöjä, kun mun. Eli pitää iskää kivempana tai seurallisempana tms.

        En koe et se olis multa mitenkään pois, jos heidän isä on heille rakas ja tärkeä ja se korostuu vaikka silleen että mä olen joskus vähemmän "tärkeä" siinä asiassa tai hetkessä. :)

        En osaa kilpailla lapsistamme miehen kanssa, enkä näe mitään syytkään. Onhan se iahan iskä, usein hoitaa jonkun homman lasten kanssa paljon hienommin kun minä. pääasia, että lapset saa sen turvan ja neuvon kokemuksen...kummalta vaan vanhemmalta. Jos ei multa niin isältään. Kunhan kumpikin pystyy antaa enemmän kun ottaa heiltä. Olen tyytyväinen. :)

        Mullakin on isäni kanssa ollut kärhämiä ja en aina tykkää hänen tavoistaan ja ajatuksistaan, mutta henkilökohtaisesti siitä huolimatta isä on mulle myös antanut paljon arvokasta itsestään. Aikaansa ja panostustaan, tukea ja ymmärrystä...asioita joita olen tarvinut saavuttaakseni jonkinlaisen tasapainon ja tunteen, että mulla on rakastava isä. Koska se on kaikesta hölmöydestään huolimatta, rakastava. Aidosti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Ja mulla on hyvä mieli siksikin, että on turvallinen olo itselläkin, kun lasten isä on turvallinen isä heille. :)"

        Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä.

        Muuten en oman isän mallista tiedä, meillä on paljon riitoja. En haluaisi, että miehen kanssa joutuisi aina olemaan puolustusasemissa. Mulla on kova järkähtämätön, mutta periaatteen isä. Vaikeaselkoista, juu.

        "Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä."

        - Juu tuo ja sekin, että tuo mies on mulle paitsi rakastettu ja rakas. Jotain vieä enmmän jollain tavalla, koska hän on myös isä meidän yhteisille lapsille...ja se merkkaa todella paljon myös meidän aikuisten/vanhempien välisessä suhteessa. Että kumppania voi arvostaa myös paitsi rakkaana, myös vanhempana yhteisille lapsille.

        Se on yllättävän iso asia myös silloin, kun on erimielisyyksiä...lapset painaa aina vaakakupissa, eikä vain me mies ja minä...vaan me koko perhe. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä."

        - Juu tuo ja sekin, että tuo mies on mulle paitsi rakastettu ja rakas. Jotain vieä enmmän jollain tavalla, koska hän on myös isä meidän yhteisille lapsille...ja se merkkaa todella paljon myös meidän aikuisten/vanhempien välisessä suhteessa. Että kumppania voi arvostaa myös paitsi rakkaana, myös vanhempana yhteisille lapsille.

        Se on yllättävän iso asia myös silloin, kun on erimielisyyksiä...lapset painaa aina vaakakupissa, eikä vain me mies ja minä...vaan me koko perhe. :)

        Tavallaan näen hänet aivan erilaisessa valossa, kuin vain miehenä, kumppanina ja rakastajana minulle. Hänellä on kaksi pientä rakastavaa lasta, joiden maailmassa hän on isossa roolissa. Ja se merkkaa mulle myös todella todella paljon. Joskus melkein enemmän, kun minä itse versus meidän parisuhde.


      • Faijalla oli musta tukka, mutta aina välillä se kasvatti viikset, jotka oli punaset. Aivan kauheet. Mulla se punageenisyys näkyy vissiin pisamina..Parempi se, kuin punaset viikset 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Faijalla oli musta tukka, mutta aina välillä se kasvatti viikset, jotka oli punaset. Aivan kauheet. Mulla se punageenisyys näkyy vissiin pisamina..Parempi se, kuin punaset viikset 😄

        Heh, tuli mielkikuva kyllä, tiiä sitten tuliko ihan oikeanlainen. Mutta kuulostaa venkalle. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä se varmaan jonkun verran vaikuttaa, mimmosia miesominaisuuksia tottuu lapsena katselemaan ja pitämään ns. luonnollisina. Luulen...


        Olen ajatellut, että mulle on aika paljon oma isä ollut tietynlaisena miehenmallina monessa kohtaa...niin niissä asioissa, mistä en miehessä tykkää kuin niissäkin mistä piirteistä tykkään. Isin tyttönä ehkä isällä on iso merkitys miten miehet ylipäänsä näkee ja kokee?

        Iskä on ollut mulle tärkeä ja mä isälle, luulen että se on aina näkynyt meidän väleissä ja kanssakäymisessä ja vaikuttaa myös mun ajatusmaailmaani miehistä? Hyvä mies kokemus isän kanssa, missä mies on lapsesta saakka kohdellut pääosin hyvin..varmaan kantaa perustana sille, miten miehet ylipäänsä näen. Ihmisinä.

        Haha, mun tyttöni isosisko (ei siis mun biologinen lapseni) totesi kerran pienenä: "Sami, tiedätkö et joillain miehillä on lyhyt tukka".
        Piti sit pienen miettimistauon ja lisäs painokkaasti: "Joillain".

        Hänelle siis pitkä tukka miehellä oli ihan normi (omalla isällään oli kyllä lyhyt).


      • Abrakadabra kirjoitti:

        "Tässä tiivistyy monen naisen ajatus. Eikä sitä tarviikaan piilotella ja hävetä, että nainen hakee miehestä yhäkin tiettyä turvaa. Henkistä."

        - Juu tuo ja sekin, että tuo mies on mulle paitsi rakastettu ja rakas. Jotain vieä enmmän jollain tavalla, koska hän on myös isä meidän yhteisille lapsille...ja se merkkaa todella paljon myös meidän aikuisten/vanhempien välisessä suhteessa. Että kumppania voi arvostaa myös paitsi rakkaana, myös vanhempana yhteisille lapsille.

        Se on yllättävän iso asia myös silloin, kun on erimielisyyksiä...lapset painaa aina vaakakupissa, eikä vain me mies ja minä...vaan me koko perhe. :)

        Tuo korostuu erossa. Vaikket haluakaan enää asua puolisosi kanssa yhdessä, se toinen on edelleen lastesi toinen vanhempi ja rakas lapsille. Tätä ei kaikki tunnu ymmärtävän.

        Itse en koskaan hauku lapselleni hänen äitiään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Faijalla oli musta tukka, mutta aina välillä se kasvatti viikset, jotka oli punaset. Aivan kauheet. Mulla se punageenisyys näkyy vissiin pisamina..Parempi se, kuin punaset viikset 😄

        Mä tykkään pisamaisista naisista. Ainakin ulkonäöstä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mä tykkään pisamaisista naisista. Ainakin ulkonäöstä.

        Tummat hiukset ja pisamat on ehkä vähän harvinaisempi yhdistelmä kuin vaaleat, tai punapäät pisamoineen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tummat hiukset ja pisamat on ehkä vähän harvinaisempi yhdistelmä kuin vaaleat, tai punapäät pisamoineen.

        On toki, mut kummasti punagenisyyskin pysyy mukana, vaikka oliskin saanut muuten tummemmat geenit.

        Mun isobroidi on ollut aina tummatukkainen (mutsin puolelta, me muut ollaan isän puolelta vaaleita pienen punageenisyyden kera). Ruskettuu myös hyvin kuten mutsinikin, me muut palamme heti.
        Kerran katoin broidin valokuvia, niin teininä hän oli noin vuoden verran ihan punatukkainen. Ei siis värjättyä. Teininä kai geenit vähän taistelivat keskenään, mut punageeni hävisi taistelun.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        On toki, mut kummasti punagenisyyskin pysyy mukana, vaikka oliskin saanut muuten tummemmat geenit.

        Mun isobroidi on ollut aina tummatukkainen (mutsin puolelta, me muut ollaan isän puolelta vaaleita pienen punageenisyyden kera). Ruskettuu myös hyvin kuten mutsinikin, me muut palamme heti.
        Kerran katoin broidin valokuvia, niin teininä hän oli noin vuoden verran ihan punatukkainen. Ei siis värjättyä. Teininä kai geenit vähän taistelivat keskenään, mut punageeni hävisi taistelun.

        Mä taas synnyin ihan tummatukkaisena, joka sojotti pystyssä. Mutsi kertoi, että sitä muut oikein pysähty ihmettelemään kadulla. Sitten tukka vaaleni ihan blondiksi ja nyt se on taas tummanruskea.

        Niin, ja kai se pian harmaantuu vaaleaksi, jälleen. Hassua. Kehdosta hautaan,jne.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taas synnyin ihan tummatukkaisena, joka sojotti pystyssä. Mutsi kertoi, että sitä muut oikein pysähty ihmettelemään kadulla. Sitten tukka vaaleni ihan blondiksi ja nyt se on taas tummanruskea.

        Niin, ja kai se pian harmaantuu vaaleaksi, jälleen. Hassua. Kehdosta hautaan,jne.

        Rusketun kyllä helposti, enkä pala.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaikuttaakohan se muuten onko isällä ollut? Mun papalla ei niin, mulla menee aina hetki sitä miehen leuassa olevaa hamsteria hämmästellessä, mutta ei se ole ongelma :D

        Kunhan mies pitää siitä pörröstään tai sängestään huolen. Ei sellaista törkyistä tikkupartaa, mikä on sieltä täältä ajettu ja närpitty. Pidän armeijan jämptistä tyylistä.

        pakko mainita että armeijassa ei saa olla haiventakaan. siellä on vaan lyhyttukkasia siloposkisia poikia ;)


    • Anonyymi

      Not or Hotissa on 0 hot naista. Ei helvete kun siellä 30 naiset on rumia ettei voi ketään edes pyytää treffeille.

    • Anonyymi

      Siitä on julkaistu tutkimus, että nainen valitsee parrallisen miehen ennen parratonta. Niin saa paremmin pimpsaa, ja miksipä pimpinhimoinen nuorimies ei siis pitäisi partaa.

      • Anonyymi

        Varmaan tarkoittaa parran kasvua, eikä niinkään niitä itse jouhia. Ajellustakin poskesta näkee parran kasvuvoiman. Testosteronihn siihen vaikuttaa, kasvaako parta kituliaasti vai tuuheasti.

        Kitukasvuisella parralla ei kyllä naisia isketä. Silloin miehen kannattaa ajella leukansa ihan sileäksi.


      • Anonyymi

        Samoin ei posliinipillulla miehiä isketä. Semmone kunnon turski katajapensas sopii olda, kuhin on Koben tytöllä, mutta pois se märkää ikkunaa vasten inisevältä sormelta kuulostava huokailuksiväitetty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ei posliinipillulla miehiä isketä. Semmone kunnon turski katajapensas sopii olda, kuhin on Koben tytöllä, mutta pois se märkää ikkunaa vasten inisevältä sormelta kuulostava huokailuksiväitetty

        Ehkei se posliinipimppi ole ihan samalla tavalla kadulla vastaantullessa, tai vaikka baarissa, kaikkien nähtävissä.

        Ite kyllä tykkään posliinista.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ehkei se posliinipimppi ole ihan samalla tavalla kadulla vastaantullessa, tai vaikka baarissa, kaikkien nähtävissä.

        Ite kyllä tykkään posliinista.

        Mun posliinit on edelleen vitriinissä.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ehkei se posliinipimppi ole ihan samalla tavalla kadulla vastaantullessa, tai vaikka baarissa, kaikkien nähtävissä.

        Ite kyllä tykkään posliinista.

        Kaikki miehet posliinista tykkää, mutta vain kusipäät vaativat sellaista naiselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki miehet posliinista tykkää, mutta vain kusipäät vaativat sellaista naiselta.

        On tietenkin eri asia toivoa ja vaatia.

        Ihan sama palstaätmien kanssa, kun itse roikkumahoineen, sasikaljuineen ja virttyneine tylsine vaatteineen vaativat, et naisen pitää aina olla viimeisen päälle pynttäytynyt. Ilmankos heillä ei naista olekaan.


    • Anonyymi

      Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville

      • Siitäkä ne jännät nyt vihdoin erottaa? Parrattomuudesta.


    • Jos olen oikein ymmärtänyt, useimmiten naiset tykkäävät vahvasta sängestä. Se kun ei ole vielä parta, mutta kertoo kyllä miehekkyydestä kun näkee vahvan parrankasvun.

      Naisten epäloogisuudesta kertoo kuitenkin jotain se, ettei sänki saisi pistellä. Mitenköhän tuon käytännössä pystyisi toteuttamaan?

      • Anonyymi

        Tykkään vahvasta merimiesparrasta, joka on pehmeä aina, ei pistele kun pidän miestä hyvänä :)


      • Kyllä joo. Ei sen sängen erityisen vahva tarvitse olla.. Saa olla myös sellainen lyhyt parta..pusikot erikseen.

        Kai siinä jokin evolutiivinen juttu on. Ei kai miehille muuten parta kasvaisikaan, ellei naiset siitä jotenkin tykkäisi. Se on vähän kuin urosleijonan harja, eli eihän siitä siitä sinänsä mitään hyötyä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään vahvasta merimiesparrasta, joka on pehmeä aina, ei pistele kun pidän miestä hyvänä :)

        Miehet ei saa nyt tulla leikkimään naista tähän keskusteluun.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miehet ei saa nyt tulla leikkimään naista tähän keskusteluun.

        Mulle kasvoi munat yhdessä yössä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kasvoi munat yhdessä yössä :D

        Kasvoiko ne yhteen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä joo. Ei sen sängen erityisen vahva tarvitse olla.. Saa olla myös sellainen lyhyt parta..pusikot erikseen.

        Kai siinä jokin evolutiivinen juttu on. Ei kai miehille muuten parta kasvaisikaan, ellei naiset siitä jotenkin tykkäisi. Se on vähän kuin urosleijonan harja, eli eihän siitä siitä sinänsä mitään hyötyä ole.

        Kyllä kai parrasta (ja karvaisuudesta yleensäkin) ihan evolutiivista etua on ollut. Pitää muistaa pitkät metsästysretket viileässäkin ilmastossa.

        Nykyisinhän tuolla ei niin merkitystä ole, mutta en usko että miehelle kasvaa parta siksi että naiset siitä tykkää, vaan naiset nyt usein tykkäävät miehekkäistä miehistä.
        Tosin osa naisista sit tykkää ihan eri piirteistä miehissä. Jollei näin olisi, ei ihmiskunta olisi näin kehittynyt. Kyllä insinööreillekin käyttöä on.
        Voima ja miehekkyys ei nyky-yhteiskunnassa ole mitenkään hyödyllistä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä kai parrasta (ja karvaisuudesta yleensäkin) ihan evolutiivista etua on ollut. Pitää muistaa pitkät metsästysretket viileässäkin ilmastossa.

        Nykyisinhän tuolla ei niin merkitystä ole, mutta en usko että miehelle kasvaa parta siksi että naiset siitä tykkää, vaan naiset nyt usein tykkäävät miehekkäistä miehistä.
        Tosin osa naisista sit tykkää ihan eri piirteistä miehissä. Jollei näin olisi, ei ihmiskunta olisi näin kehittynyt. Kyllä insinööreillekin käyttöä on.
        Voima ja miehekkyys ei nyky-yhteiskunnassa ole mitenkään hyödyllistä.

        Ei parta ainoa "turhuus" ole. Esim. leveät leukaperät ja matala ääni..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei parta ainoa "turhuus" ole. Esim. leveät leukaperät ja matala ääni..

        Onhan sitä tutkittukin, että komeammilla miehillä on terveimmät geenit.
        Myös eläinmaailmasta on samanlaisia löydöksiä. Eli ne urokset, jotka naaraita viehättävät omaavat terveimmät geenit. Käyhän se järkeen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan sitä tutkittukin, että komeammilla miehillä on terveimmät geenit.
        Myös eläinmaailmasta on samanlaisia löydöksiä. Eli ne urokset, jotka naaraita viehättävät omaavat terveimmät geenit. Käyhän se järkeen.

        Eri juttu onkin sit se, et mitä itse kukin nainen pitää komeana. Kaikki naiset ei kai viehäty Bull Mentulasta.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Eri juttu onkin sit se, et mitä itse kukin nainen pitää komeana. Kaikki naiset ei kai viehäty Bull Mentulasta.

        Se on aivan kamalan näkönen..


    • Mä en tunne vetovoimaa parrakkaisiin (tai muutenkan karvaisiin) naisiin. Mieluummin siis ilman partaa.

      Ootteko muuten kiinnittäneet huomiota siihen, et bodarit ovat yleensä karvattomia (alapääkarvoituksesta en tiedä). Ovatko he siis epämiehekkäitä?

      • Anonyymi

        Ovat epämiehekkäitä, pelkkiä pullistelijoita. Todellinen miehekkyys on toisenlaista.


      • Anonyymi

        mutta nyt se testosteronin tuotanto miehellä mistä syntyy voimakas parrankasvu ei korreloi testosteronista tirskuvien parrattomien muskelimiesten kanssa


      • Anonyymi

        Reuhkapartoja ei kauheasti näy urheilupiireissä. Siistejä partoja kyllä.

        En tykkää bodareista. Vähän neitimäistä pullistella peilin edessä ja keskittyä sillä tavalla ulkonäköönsä. Mun mielestäni. Painonnostajat on sitten eri sarjaa, nami.. :)

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt se testosteronin tuotanto miehellä mistä syntyy voimakas parrankasvu ei korreloi testosteronista tirskuvien parrattomien muskelimiesten kanssa

        Entäs nämä taannoiset testosteronia uhkuvat Itä-Eurooppalaiset naisurheilijat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reuhkapartoja ei kauheasti näy urheilupiireissä. Siistejä partoja kyllä.

        En tykkää bodareista. Vähän neitimäistä pullistella peilin edessä ja keskittyä sillä tavalla ulkonäköönsä. Mun mielestäni. Painonnostajat on sitten eri sarjaa, nami.. :)

        xLiner

        Onhan meillä Meitaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onhan meillä Meitaa.

        Mietaa siis.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onhan meillä Meitaa.

        Pitkä-Jussi.. :) Se on ollut viime vuosikymmeninä otsikoissa lähinnä hurjana mämmin syöjänä.

        xL


    • Parran taakse voi piilottaa myös olemattoman leuan ja kaksoisleuan

      • Anonyymi

        Kummassakaan ole mitään pahaa


    • Anonyymi

      nuoret ei osaa enää olla yksilöitä jos joku netissä alottelis nyt böömiä että kaikki veke niin olispa siinä työillä ihmettemistä kun rupeis nahkakuulia pyörii naama sheivattuna...noohh mä oon ollu aina nahkakuula ja palli...parta unohtuu joskus kun on radalla.com pari päivää vapaiden aikaan...omien teiden kulkija...syö rautaa paskantaa kettinkiä...ei profiloidu facessa...

      • Anonyymi

        Harvinaisempaa se tukka nykyään on kun jannut kaljuuntuu jo alta kolmekymppisinä, tollasia klanipäitä niskamakkaroineen on 30 tusinassa. On muuten erittäin koomisen näköistä kun sitten laumassa hikiset keilapallot kiiltävät, ja hölmöt vielä luulevat näyttävänsä jotenkin kovilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisempaa se tukka nykyään on kun jannut kaljuuntuu jo alta kolmekymppisinä, tollasia klanipäitä niskamakkaroineen on 30 tusinassa. On muuten erittäin koomisen näköistä kun sitten laumassa hikiset keilapallot kiiltävät, ja hölmöt vielä luulevat näyttävänsä jotenkin kovilta.

        Eipä oo täällä ainakaan hiusraja edes siirtynyt 50v mennessä.

        Nimim. saparot ojossa kohti uusia seikkailuja.


    • Anonyymi

      omasta ulkonäöstä epävarmuutta peitetään parralla,

      • Anonyymi

        näin se on. pidetään sipulin muotoinen torttu päässä pitkine partoineen siksi kun se on vaan nyt naisten mielestä niin hottia ja muotia eikä osata olla oma itsensä ja mennä sen mukaan mikä todellisuudessa on paremman näköstä itselleen.


      • Anonyymi

        Sanoo ätmi kellä parta ei kasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ätmi kellä parta ei kasva.

        sanoi kelläilijä joka nukkui äikäntunnilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoi kelläilijä joka nukkui äikäntunnilla

        Ihkua uussanastoa ”kelläilijä”


    • En kyl erityisemmin ole "miehekkäiden" miesten perään, mutta on parras silti hotteja. Jos ei oo sellanen harva risuparran tekele, vaan joko kunnollinen pöheikkö, letitetty viikinkiparta tai sellane parin päivän sänki. Se sänki vaan pistelee nihkeästi.

    • Leuaton leuka on hyvä peittää parralla. Ainakin olen miettinyt, että olisiko Joel Harkimo isänsä näköinen ilman partaa.

    • Anonyymi

      En ymmärrä myös, näyttää että kaikilla on! Tuntevatko itsensä komeimmaksi? Minusta rumentaa, paitsi tietty leikkaus malli, jossa lyhyt parta ja kaunis muoto! Itse saan "partaihottuman" kun pussailee, iho menee suun ympäriltä rikki. Mutta naisella vielä arempi paikka, eli näillä partamiehillä ei ole naisiä? Ha haa! Eivät ainakaan osaa pitää naisiaan hyvänä!

      • Anonyymi

        Äläs haivenleuka ätmi yritä trollailla.


    • Anonyymi

      Juurikin samaa mietin tänään, NOT on oma mielipide. Aloitin juuri kuukausi sitten hyvin miesvaltaisessa työpaikassa, ja ruokalassa katsoo aina kuinka saman näköisiä papparaisia kaikki 20-60 vuotiaat on partoineen. Yyh, en tykkää yhtään tästä trendistä, odotan niiiin että menee ohi, suurimmalle osalle kun parta ei vaan mun mielestä sovi. Mutta eipä ole mun asia, en itsekään jaksaisi partaa joka päivä ajaa, ja varmasti parrakkaat miehet löytää parroista tykkäävän naisen, itse voin katsella niitä muita. Joskus tulee silti ajateltua, että wow olisipa tuossakin mielenkiintoisen näköinen mies, jos ei olisi sitä partaa.

    • Anonyymi

      Parta on karmeen näkönen .. oli se millanen tahansa..

    • Anonyymi

      mies tekee kuten tahtoo!

      • Kummasti kaikki vaan tahtoo samaa asiaa samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Joku erehtyy luulemaan pimperoksi ja tökkää tikkarin pöheikön uumeniin...

    • Anonyymi

      Miksi kaunis nainen peittää päänsä hiuksilla?

      • Eihän nuo nyt silti naamaansa peitä.

        Olisit nyt keksinyt edes ehdottaa meikkejä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eihän nuo nyt silti naamaansa peitä.

        Olisit nyt keksinyt edes ehdottaa meikkejä..

        Meikki ei kasva luonnostaan kasvoille, hiukset kyllä peittävät sen kauniin päälaen.

        Sinead <3
        https://www.youtube.com/watch?v=NAOKzvL8dgk


    • Anonyymi

      Todellakin not. Sänki on paras. Ja niitä ihokarvoja ei tarvitse ajaa rinnasta, kainalosta, raajoista tai nimettömästä. En kaipaa mitään lasta vaan aikuista miestä.

      • Kainalokarvat pois! Ja alapään tuherot siistiksi, kuten naamakarvatkin. Ei mitään tuheroita missään, kiitos!

        Minähän sen päätän, niin.


      • Anonyymi

        Tuherot on jokaisen oma päätös. En itse ole sheivannut karvojani vuoteen. Tavoite on olla sheivaamatta seuraavakin vuosi. Ehkä saatan siistiä tummia luonnon kulmakarvoja. Hiukset on leikattu viimeksi joulukuussa. Niitä on kai pakko lyhentää vuoden aikana, kun haluan säilyttää puolipitkät hiukseni.


    • Anonyymi

      Kyllähän parta tekee miehekkäämmäksi, se taas on eri juttu tykkääkö miehekkäistä miehistä, jotkut tykkäävät sellaisista ruikuista näteistä pojista.

    • Anonyymi

      Ei parta pahoille kasva ja viiksijouhet joutaville.

      • Kyllä muuten kasvaa. Ihan omituinen sanonta.


    • Anonyymi

      Turha kysymys. Monella suomalaismiehellä kun ei kasva parta edes sen vertaa, että siitä saisi koko kasvoja peittävää koristeen, vaikka haluaisivatkin sellaisen.

      Suomalaiset naiset ovat puolestaan jämähtäneet kiinni siloposkisten 90-luvun poikabändien luomaan imagoon siitä, miten määritellään "hyvännäköinen".

    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan muslimeja?

      • Anonyymi

        Suurosa musmiileista on intonyyssiän sällejä jotka eivät pahemmin partaisia ole. muslimius ei ole niinkään mikään rotu


    • Ekologia. Jokainen ajettu karva kuluttaa partahöylän terää, ja jokainen nanotason kuluma partahöylän terässä kasaantuu lopulta niin tylsäksi partateräksi ettei sillä voi ajaa aiheuttamatta itselleen verenhukkaa, joten partahöylän terä pitää vaihtaa.

      Äkkiseltään voisi luulla ettei uusi terä tuhoa merkittävästi luontoa kun se on vain yksi terä, mutta otetaan huomioon, että:
      1. Et ole ainoa joka ajelee karvojaan. Suurin osa ihmisistä tekee niin. Yli miljardi ihmistä ajelemassa karvoja, ei riitä vielä. Siinä menee aika paljon metallia ja muovia.
      2. Partahöylän terän raaka-aineiden keruu ei ole ainoa luontoa kuluttava prosessi partaterässä. Niitä pitää tehdä tehtaissa joissa on koneita. Koneita pitää huoltaa ja uusia. Tehtaat pitää rakentaa ja niitä pitää ylläpitää. Aika paljon luonnon resursseja menee siihen, lisää kaivoksia että saadaan metallit jne.
      3. Ihmiset jotka osallistuvat partahöylän eri prosesseihin, raaka-aineiden kerääjistä tehdastyöläisiin, rekkakuskit jotka roudaavat partahöylän terät marketteihin, kassat jotka ottavat sinulta rahan partahöylän terästä... kaikkien niiden ihmisten pitää syödä ja liikkua töihin, yleensä autolla. Ja heidän autoja pitää huoltaa ja heidän ruoka tuottaa, taas lisää ihmisiä prosessissa ja heidänkin pitää syödä ja autoilla.

      Partahöylän terä kuluttaa välillisesti aivan saatanasti resursseja. Joten jos välität luonnosta ja et halua ihmisten tekevän työtä turhamaisuuden eteen, ehkei tarvi ajaa partaa ihan joka päivää, ei se pieni sänki ketään tapa. Parran kasvatus on tosi ekologista. Voihan parran leikata saksillakin, jotka ovat paljon kestävämmät ja ekologisemmat kuin partahöylät terineen, paitsi ehkä vanhanaikaiset partaveitset. Pitäisi hommata sellainen.

      • Anonyymi

        30v ja parta ei kasva kunnolla niin eipä näitä vaaleita haivenia tarvi leikata.


    • Anonyymi

      Maailma muuttuu: Vielä 80-luvulla miehillä oli sileä karvaton leuka ja naisilla oli jumalaton karvapehko jalkojensa välissä. Nyt miehillä on jumalaton karvapehko leuassa ja naisten jälkoväli on sileä posliini.

      • Anonyymi

        Miehillä oli siis taavi hasselpähkinämäinen baywatch-hengenpelastusleuka ja naisilla japsiviidakko.


      • Anonyymi

        Poslari on kyllä aivan älytön muotioikku.


    • Anonyymi

      Minkä helvetin takia ne naiset leikkaa alapäänkarvat,en ymmärrä ihan sama ois antaa rehottaa vaan ja kasvaa,vaan ei pitää olla poslari,ymmärrän toki sen jos useempi kundi käy höyläämässä niin jäljet näkyy karvoituksessa,kun kuivunutta mähmää siel.

      • Ei tulis mieleenkään leikkaa, oot katsellut liikaa pornoa.


      • Anonyymi

        Vai vielä useamman kundin pitäisi käydä höyläämässä, johan on jutut teillä. Rakkaalleen voi tuottaa iloa ja hyvää mieltä vaikkapa höyläämällä karvansa, olipa kyse mistä karvoista tahansa ja miehestä tahi naisesta.


    • Anonyymi

      Vuohilla on parta. Snautsereilla ja partacollieilla on parta. Joillain merimiehillä on parta. Ei oikein muilla. Jotkut hevarit pitää partaa mutta se on heilläkin vähän rajoilla onko hyvän näköinen. Hipstereillä näyttää aika hämyltä parta, ei oo niin hot. Ajakaa pois vaan useimmat.

    • Anonyymi

      Hot 🔥

      Partoja on monenmoisia, kaikkien ei tarvitse olla tyyliä Isis. Parrassa on jotain miehekästä. Ei se kaikille sovi, tai sitten parran malli on väärä, tai huonosti hoidettu. Siistinä oikein nami...

      xLiner


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää nykypartamuoti on not, sehän on just sitä isis-tyyliä.

        Tää olis hot
        http://beardstyle.net/wp-content/uploads/2016/11/short-boxed-beard-1.jpg
        Ja tää not, vaikka siisti onkin, saati tuota pidemmät ja risusemmat.
        https://icdn3.themanual.com/image/themanual/hot-beard-oil-treatments-unedited.jpg

        Laition kuvahakuun isis beard ja tommosia partoja monilla nykyään näkee mitä siinä haussa tuli.. Ukko sanoo niitä muslimiparroiksi.. 🙄

        http://www.zahrahankir.com/wp-content/uploads/2016/04/maxresdefault.jpg


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tää nykypartamuoti on not, sehän on just sitä isis-tyyliä.

        Tää olis hot
        http://beardstyle.net/wp-content/uploads/2016/11/short-boxed-beard-1.jpg
        Ja tää not, vaikka siisti onkin, saati tuota pidemmät ja risusemmat.
        https://icdn3.themanual.com/image/themanual/hot-beard-oil-treatments-unedited.jpg

        Tää on aika kuuma, parran kanssa:

        https://informationcradle.com/europe/wp-content/uploads/2018/06/Kristofer-Hivju-Beard-1.jpg

        Tää toimii:

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrvk_G5UirrhF86yNc4UoRke2vl-4friheHZ2dYklZOuFvTvxH3g

        En nyt löytänyt yhtä mallia mitä etsin..

        xL


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Laition kuvahakuun isis beard ja tommosia partoja monilla nykyään näkee mitä siinä haussa tuli.. Ukko sanoo niitä muslimiparroiksi.. 🙄

        http://www.zahrahankir.com/wp-content/uploads/2016/04/maxresdefault.jpg

        Osottelee aseella stana...

        Tästä tulee mieleen vessaharja:

        https://img.ilcdn.fi/u2CpAoQbux0vRb8GU8qG5pPiwHQ=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/dc639f30e08de4478da40008abc550b943ecf6e5e84854fabaedcbd693146fa0.jpg

        Kaikki mallit ei sovi kaikille.

        xL




    • Anonyymi

      Toisaalta mielestäni on todella hienoa, että parrat ovat taas muotia.
      No sellainen risuparta on ällöttävä ja sitten nämä "hiirenvittutöyhdöt" jossain leuan kärjessä jne ovat ihan naurettavia näperryksiä.
      Mutta siisti täysparta on tosi jees ja jopa nämä "kalastajaparrat" on komeita, mallia Gösta Sundqvist.
      Tässä 10-15v sitten, kun kasvatin itse parran, kaikki naureskelivat ja vinkuivat juurikin tuota aloittajankin käyttämää älä piilota kasvojasi-fraasia ym irvailua. Ja muutenkin pidettiin outona, että alle 30v jätkä pitää partaa. Toki mulla tuolloin vaikutti myös se paljon parran pitämiseen se, että mulla on tosi kova parrankasvu. Eli oli ihan käytännön syyt, selvisi helpommalla kun 1-2 kertaa viikossa trimmasi partaa päivittäisen höyläämisen sijaan.
      Mut nykyään ihan eri meininki ja se on mielestäni hienoa.
      Tosin itse nykyään pidän kesäajat ainakin parran pois, useimmiten ison osan talveakin. Pulisongit sentään olen jättänyt.
      Et sen verran mulla on kai tarvetta olla erilainen kuin vallitseva muoti.

      • Pulsarit ja spedeparta on kamalinta mitä parrasta voi keksiä..


    • Anonyymi

      Parta tulee halvenmaksi pitää kuin leikkautaa,
      Hiusten leikkauttaminen kahden kuukauden välein ja siihen vielä parran
      leikuu tulee viemään sievoisen euro määrän.
      Partaa saa höylätä kahdesti viikossa,koti oloissa, hautaan saakka.
      Verottomana kannattaa partaa ja hiuksia kasvataa.

      • Minun parturini veloittaa 15€ hiustenleikkuusta.Parran leikkaus /"trimmaus" 5€. Ei kaada minun ja tuskin monen muunkaan taloutta.Partani pysyy kasvaessaankin hyvin muodossaan että vuoden välein 5€:n leikkuukin riittää.


    • Miksi KAUNIIT nuoremmat ja vanhemmat naiset peittävät kasvonsa meikeillä ?

    • Jos MIES haluaa kasvattaa parran niin sehän vaan todistee että on tosimies eikä piittaa toisten mielipiteistä. (miksi naiset pukevat?) ihan yhtä tyhmää...

    • Anonyymi

      Kyllähän se on eräänlainen "vakuutus".

      Eipähän ihmeemmin tarvi nuoleksia nuorten naisten sukupuolielimiä, jota niin kovasti nykypäivänä vaativat.

      HPV ja muut taudit. Suojausta heikosti tai ne epämukavia.

    • Anonyymi

      Halalsuti naamassa ei todellakaan ole kuuma juttu.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe