andrukela-

⊢⊤T⊥†⟛⍕⫟
~=≔≡⊧⊨⊬⊭≅=≤:≐≠:=≜≝
⊂⊃∪U∩𝕌⍝∈⊄⊅⊇⊆⋐
◅∨⨇∧≪∀⟨⟩Δ<>≫⍱≺ <•▻
𝕬 𝕭 𝕮 𝕯 𝕰 𝕱 𝕲 𝕳 𝕴 𝕵 𝕶 𝕷 𝕸 𝕹 𝕺 𝕻 𝕼 𝕽 𝕾 𝕿 𝖀 𝖁 𝖂 𝖃 𝖄 𝖅
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 265 kommenttia
- Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.
- Tietysti, mutta täällä ei vain tapahdu mitään järkevää.
- Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
Tainei selvinpäin muttei näin sekasin - Kelatkaa, että vedin imodiumia ja mulla on ummetus opioidirefloissa. Nykyajan lääketiede välillä yllättää.
- Kohta tulee muuten bannit
- Papit uuniin
- Kelasin vessassa, että en ole täysin varma miltä näytän. Peilikuva vaihtelee ja muuntaa muotoaan kun siihen yrittää keskittyä. Pupillit jostain syystä isot, pitäis varmaan nukkua.
- Mietin tässä, että seurustelukumppani oisi oikeasti kiva. Jos pääsisi kuiville sen avulla ja oisi joku jolle puhua näiden foorumien sijaan. Meno taas aika melankolinen ja alakuloinen, lopetin opiaatit ja oisi kiva, jos joku välittäisi.
- Ei mistään, koska ne introvertit ei uskalla lähestyä sua
- Kunhan on hyvää seuraa eikä tuomitse tekemisiäni mulle on aivan sama miltä toinen näyttää. Moni sanoo näin vaan periaatteesta tai epätoivosta, mutta sanon ihan rehellisesti. Oon sen verran jo elänyt ja kokenut asioita, ettei tollanen pikkujuttu kiinnosta vittuakaan.
- Tää todellisuus on jonkun tekemä parodia oikeasta todellisuudesta. Joskus vuosia sitten kuolin, mutta jatkoin elämää tässä vitsimaailmassa.
Ootko varma? Oon käynyt virossa, eikä se vaikuttanut parodialta. Tykkäsin naurettavan alkoholirajoituksen puutteesta. Enemminkin Ruotsi on se parodia,. - En kerro, koska en halua kyseistä tuotetta tiskin taakse. En koskaan ottaisi mitään ellei olisi oikeasti tarve, jos tarpeeksi lasketaan pään sekoittaminen rahojen loputtua. Moraalitonta, mutta ei niin väärin, että se jäisi vaivaamaan. Eri asia joku turha korujen tai karkin varastaminen.
- Amiksesta sai 2e päivässä keräämällä. Oisko ollut Lontoossa iso vesipullo 20 senttiä ja pantti 40 senttiä.
- Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.
- En mä pysty poistamaan viestejä, toi viestejä poistava algoritmi on aika mielivaltainen. Asiallisia viestejä poistuu aina, moderointi tuntuu satunnaiselta. Varmaan vain sattuma, en näe muuta selitystä.
- Miten se liittyy alkon juomiseen? Aika kovaa myrkkyä pelkään esteettiseen ongelmaan.
- En kuule ylläpidon itkun ja ulinan takaa
- Kelatkaa muuten, että tuolla annettiin neurolepteja alaikäsille. Ei ihme, että ei oikeen elämä sitten lähe käyntiin. Olen yhä katkera minut lukinneille tyhjäpäille. Yksikin sanoi, että "eikö noi aineet näy seuloissa sitä lyhyempää mitä vahvempia ne on". Mitään asiasta tietämättömät päättämässä.
- En mä kenenkään ole ihastunut, koska on muitakin ongelmia. Ehkä parisuhde olisi ratkaisu ongelmiin, mutta en oikeen ole tyttöjen seurassa. Enkä ole amiksessa kovin pitkää enää, toivottavasti.
- Eipä oo kavereita näkyny ku vetäsin peenorin esiin ja aloin vedellä. Kiitti...