Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä ja "maailman napa" kun on niin tykkää olla aina keskipisteenä😃
Tuossa hän pötköttää nytkin keskellä pöytää
Pötkötipöö
26.12.2024 13:37
No miten meni pukin hommat☺️
Täältä lumet sulaa kovaa vauhtia pois, vaikka toki lumityöt ehdittiin tehä sitä ennen😃
26.12.2024 13:15
Kyllä oli hyvä kinkkuvahti, olisi myös ollut kovin halukas ensimmäisenä kinkkua maistamaan😃
Ei vaan passaa niin suolaista kissalle antaa, heille oli omat herkut,
Rauhallista pyhien jatkoa
26.12.2024 13:11
Kolme kiloa suunnilleen, semmone luuton "kinkkurulla"
23.12.2024 19:30
Sekin on hyvä vaihtoehto, Hemuli halus välttämättä kinkun ostaa ja paistaa tälle joulua, nii sitä tässä nyt vahditaan,
On sillä nyt jo perinteinen sinappihuntu yllä,
Kinkulla siis☝️
23.12.2024 19:19
Nää ruotsalaiset tontut on kyl aika creepyjä..
https://aijaa.com/dPAmQo
23.12.2024 19:15
Jaa että semmosta,
Ohan niitä synnytystalkoita ehoteltu ennenki ja joku meinas jopa jotenki et pitäs vaan niinku laittaa karvakannelta soimaan tjsp..
Mut ku ei täsä mitään siitoselikoita olla.
Ja ku ei jo se raskaus ja synnytys ole mikään piece of kake, nii sit vaadittais vielä se kuuluisa 'joku' sen jälkikasvun kasvattamaan kunnollisiksi yhteiskunnan jäseniksi, niinku joku fiksu jo tuossa aiemmin totesikin
13.04.2024 21:01
Älähän ny,
Antaa siat kärsii
ku niillon ne kärsämöt ja kaikkee,
12.04.2024 14:47
Mitenkähän mää aina päädyn palstailemaan sillon ku mulla on menkat🤔
Luova tila vissiin,
12.04.2024 14:43
Mun pimpillä on nyt yyteet menossa, emme ota uusia työntekijöitä.
12.04.2024 14:42
Sivusta:
Örinämetalli on parasta🤘
12.04.2024 14:40
No jos nyt unohetaan ne ilmeisimmät, eli juopottelu ja tupakoitseminen,
Nii olen mää kyllä myös varsin laiska otus, mittään ei jaksais eikä edes sitäkään🤔😃
12.04.2024 14:38
Minä ajattelin juopotella tänään yhen ihanan ihmisen kanssa,
Tosin mää en kyl muutenkaan oo paljo palstaillut viime aikoina🤔
12.04.2024 14:30
En koe olevani heikoimmassa asemassa vaikka työtön ja pienituloinen olenkin, mulla on luottotiedot ja asunto, kaks kissaa ja kohtalainen terveys (niin fyysinen kui psyykkinenkin) vielä,
Töitä oon hakenut ja haen aina ku mulle sopivaa ja kiinnostavaa on tarjolla, monesti useemminkin kui sen pakolliset neljä paikkaa kuukaudessa,
Yhdessä haastattelussa olen päässyt käymään, pari viikkoo siitä tuli kieltävä vastaus spostiin ja samalla päivämäärällä sekin työpaikka oli uudelleen haettavana..
Monta muutakin, mihin oon hakenut sen jälkeen ku työttömäksi jäin, ilmaantuu aina vaan uudelleen hakuun ja joihinkin oon jo useemman kerran hakenut ja sit meillä kuitenki on taas työntekijäpula ja työttömien pitäs vaan "Mennä töihin"..
No mihin vittu meet🤷
11.04.2024 18:29
rups rups..
Kukahan tuommosenki sanan on keksiny ku 'rupsahtaa'? Uuno Turhapuro🤔?
Ja jos noin keski-ikäisenä rupsahtaa, nii mite sit oikein vanhana.. joko sit rapsahtaa,
Monethan tuntuu kyl myös repsahtavan millon mitenki ja millon mihinki,
*reps*
11.04.2024 14:47
Vuokra 420€ plus vesi,
23 neliötä
21.03.2024 07:43
Enmäätiiä, oon ite viime aikoina ollu enempi yksinkertainen🤔
20.03.2024 20:42
Että voi äiti minkä teit ku minut tänne synnytit!
Tosin on siinä myös oletetulla isäukolla oma syynsä..🙄😃
Ehkä käy sitten vielä niin etten suostu myöskään kuolemaan🤔 vaan porskutan menemään vielä satanelikymppisenä, itteeni puolet nuorempaa rakastajaa rullatuolissa lykkien..
20.03.2024 20:20
Mun tulot (ansiosidonnainen plus asumistuki) on tällä hetkellä hiukan päälle tonnin kuussa enkä saa toimeentulotukea.
Mun asumistuen seuraava vuositarkastus on ens vuoden alussa muistaakseni, jolloin siis mulla vasta astuu tämä uusi asumistuen leikkaus voimaan.. (ellei mun tulot muutu sitä ennen ja pitäis tarkastella aiemmin, mikä lähinnä tarkoittais et pääsisin töihin, jollonka siis asumistuki tippuis jokatapauksessa🤔)
Enkä ole ajatellu olevani työttömänä sinne asti, nyt vaan mietityttää kannattaisko esim. osapäivä-/osa-aikatyötä hakea ku siihenki oli tulosa muutoksia, miten työttömyysetuus maksetaan sitte..
Tähän asti oon, työttömänä ollessa eli marraskuusta lähtien, hakenu aktiivisesti vain kokoaikatöitä. Tän viikon maanantaina oli ensimmäinen työhaastattelu koko tuona aikana.
Jännäksi menee..
20.03.2024 19:59
Minähän en ilmeisesti olis halunnut edes syntyä🤔
Ensin äiti kaatu mahalleen, minun siellä kohdussaan sikiönä köllötellessä,
Sit laskettu aikakin olis ollu jo vähintään pari viikkoa aikasemmin ku oon syntyny ja piti sit lopulta käynnistää synnytys,
Ja sitteki oon vielä yrittäny hukkua jotain parivuotiaana😁
Mut tähän aiheeseen, pakkohan on myös syödä, juoda sekä pissata ja kakata, ainakin välillä🤔
Ja ihan hyvä on myös muistaa hengittää.
08.03.2024 23:32
4 / 98