Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon kyllä ollu myös työmaalla missä oli unisex-vessat,
Mut kai sitä näin vanhana festarikävijänä ei oo nii hienopylly enää,
Tosin olishan se mukavaa jos muut vessan käyttäjät olisivat edes auttavasti sisäsiistejä🤔
31.07.2023 22:18
Joo.. mut ehkä raksalla tilanne on vähän eri😃
Minä ku siivosin ne miestenki vessat,
Ja kun se oli siinä pukutiloissa se vessa ja minä pidin myös taukoni siinä pukkarissa et sai edes hetken aikaa olla ihan itsekseen, ja ovessa muistaakseni luki jotain et naisten pukutilat tmv.. mut ku eihän (useimmat) miehet mitään kylttejä tahi opasteita näe..
31.07.2023 22:08
No jatkan tähän et erityiskohteluna voitaneen pitää myös sitä etten halunnut miesten käyttävän naisten vessaa, se kun oli naisten (lähinnä siis minun) pukukopin yhteydessä..
31.07.2023 21:34
No tuohon en osaa oikeen kommentoida🤷
Tokihan se helpottaa omia hommia jos saa jonkun muun tekemään ne (ainakin raskaammat hommat) puolestaan😃
Ite en oo sillai erityiskohtelua ollu vailla, vaikka monesti olen miesvaltaisissa paikoissa ollut, välillä jopa ainoana naisena..
Raskaimpia objekteja en tietenkään Kantanut yhtään mihinkään, ei mulla supervoimia ole.. vaan siirsin eri tavoin niin että pystyin oman työni hoitamaan
31.07.2023 21:30
Ja mää oon ollut työpaikoissa missä minun, lyhyen ja silloin vielä hoikan, naisen piti yksin ja omin avuin siirtää painavia taakkoja,
Ukkoa kyllä maleksi ohi jatkuvasti mut harvon niistä muuhun oli ku jaloissa pyörimään, en tosin apua pyytänytkään mut niissä tilanteissa kyllä älähdin kun mulle tahallisen oloisesti jätettiin sellaistakin minkä ukkelit olis kyllä vähälläkään järjen käytöllä saaneet itsekin tehtyä, ilman että Heillä olisi siihen edes kulunut sen enempää aikaa ja vaivaa..
31.07.2023 21:04
Toisaalta, eikö tuonkaltaisissa kulttuureissa ole myös vallalla vielä käsitys et nainen ei sais olla liian "helppo"🤔
31.07.2023 17:26
Elkää miehet sitten jääkö roikkumaan tuollaiseen alusta asti passiiviseen naiseen jolle pitää kaikki kantaa nokan eteen nii loppuu tuo "peli"
Piece of kake☝️
31.07.2023 17:16
No ei niitä miehiäkään tolleen vaan oteta.
Se ole ihmekkään jos haastaa riitaa🤔
31.07.2023 16:43
No Miksi Sinä Olet Täällä?🧐
29.07.2023 20:47
Aijaa🙄
Mää en kanniskele nuita tuosta pahvihärpäkkeestä ollenkaan, ainoastaan nostan hyllystä koriin, korista kassalle, kassalta ostoskassiin jne..
Mulla taas on pepsi maxien kanssa ongelmana saaha ne irti tosta pahvilipareesta, oisko cokiksella sit erilainen lipare🤔
Ja ainahan nää tiktokkaajat "keksii' jotain mullistavaa, minkä normaalit ihmiset on tienneet varmaan jo muinaisessa Egyptissä, varmaan on hieroglyfi jossain olemassa colapäkin oikeaoppisesta kantamisesta..
28.07.2023 16:43
Elä sillä koiralla iske, sehän on eläinrääkkäystä
28.07.2023 12:58
Ei vielä mitenkään, on kuitenki nähny viestin
27.07.2023 21:57
Voi, koska ihan ensin oli yksisoluisia eliöitä,
Joten muna(-solu) oli ensin.
27.07.2023 21:34
Öö, tota, siis.. jos ei naiset ole tasa-arvoisia miesten kanssa ja on vaikka sitä sun tätä fyysistä&neurologista eroavaisuutta, mikä todistaa naisen miestä "vajavaisemmaksi' nii voisiko tällä perusteella olettaa ettei kyseessä ole enää edes sanan eläinlajin edustajat..
Kaikki heteromiehet on siis tolla perusteella vähä niinku eläimiinsekaantujia🤔
Ja tuntuvat olevan sitä varsin mielellään...
27.07.2023 21:11
No kyllä. Tai sit on hyvin hyvin rupsahtanut,
Mun äiti on vanhempi ja näyttää paljo nuoremmalta kui toi
27.07.2023 21:04
No mää nyt sitte tein sillai (tyhmästi) että pistin hirveen pitkän viestin tälle kaverille missä avauduin omista mielipiteistäni tässä asiassa,
Laitoin siihen loppuun kyllä myös ettei hänen ole pakko vastata, mun vaan täytyy saada nää ajatukset sillai esille etten sit jää jumittamaan niihin tarpeettoman pitkäksi aikaa,
27.07.2023 20:57
Ei niitä etsimällä löydä, ainakaan minä oo koskaan, niitä sopivia ehokkaita tulee eteen sillon ku tulee🤷
Ja nyt on torstai-ilta ja huomena töihin meno, nii tälle viinamiehellekki terkkuja et tänään et baarista löydä ku ne kaikkein deekuimmat, jos niitäkään
27.07.2023 19:53
Muna oli ensin.
27.07.2023 19:47
Olis kyl hauska kuulla tän Munakas-raukan kiekumisyrityksiä😊
Meilläkin kotona oli kanoja joskus sillon kauan sitten, ja sillon ku ei kukkoa ollut niin kanoista yks (vahvin ja/tai korkea-arvoisin) nousi nokkimisjärjestyksessä ylimmäksi, ku niillä on se oma hierarkiansa.
Toinen kukko mikä meillä oli otti yhteen kanahaukan kanssa kun puolusti kanoja, äiti sen sitten otti kodinhoitohuoneeseen asumaan ja puhdisti haavat siihen asti että alkoivat paranemaan
27.07.2023 18:44
No tota, oisko ne sit niitä nilviäisiä jos ovat selkärangattomia.. vai oisko se loukkaus nilviäisiä kohtaan🤔
27.07.2023 18:33
55 / 109