Aika säälittävää on

Anonyymi-ap

Kun yli 40 v miehet ja naiset on sinkut palstalla viettämässä aikaa. Teillä pitäisi olla kumppani jonka kanssa jutelle eikä viettää aikaa sinkut palstalla.

15

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On aäälirräcää jos yli 18-vuotias nainen ole synnyttänyt jo 52 laastra

• Hitto, mitä kivaa siinä on, että aina juttelee sen saman kanssa? Aina samat mielipiteet. Juu.. ei kiitos.

• Anonyymi

Meillä on hyvin erilainen käsitys siitä mikä on säälittävää. Minusta kun on säälittävää pohtia tuntemattomien ihmisten ajankäyttöä,

• Anonyymi

Sehän on kiinni lomssan koostakin.

• Anonyymi

Tuskin on siitä kiinni, jos lompsan omistaja ei ole sellainen jonka kanssa haluaisi olla parisuhteessa ja jonka kanssa ei halun harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Minäpä olen leikkinyt tänään tuntikausia leikkikaluni kanssa. Huvinsa kullakin. Koko elämääni en täällä palstalla vietä. On minulla muutakin elämää kuten jo tuossa ensimmäisessä lauseessani mainitsin 😗. Ihmekös tuo kun elämä on johtanut tähän. Kaiken pitäisi olla pinnallista ja ulkonäkökeskeistä. Sitä vain ihmettelen että silti vuodesta toiseen pysyn sinkkuna. Kyllä aikamoinen hirviö pitäisi olla ettei kenellekään kelpaisi. Siinä se onkin että se on ydinfysiikkaa että mitä vaaditaan jotta saisi kumppanin itselleen. Todella monien seikkojen (liian monien) pitäisi olla kunnossa jos yksilö ei ole perusluonteeltaan manipulatiivinen.

• No Miksi Sinä Olet Täällä?🧐

• Anonyymi

Oletko tyhmjä kuin Teemu?

• Jotkut pelaa jotain kähyisiä nettipelejä, toiset lukee kirjaa, joku möllöttää telkkaria, jonkun lipittäessä päänsä täyteen alkoa ja niin edelleen.

Jos tykkää olla yksin, niin miksei saisi?

• Anonyymi

Oletko tänään muistanut kysyä nosselta mitä voit tehdä hänen hyväkseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko tänään muistanut kysyä nosselta mitä voit tehdä hänen hyväkseen?

En ole, kun istuu vastameluluurit päässään. Tein hänen hyväkseen mm. autokyydin, pesin pyykkinsä, vaihdoin petivaatteensa, tiskasin astiansa, tein ruokansa jne.

• Huitale kirjoitti:

En ole, kun istuu vastameluluurit päässään. Tein hänen hyväkseen mm. autokyydin, pesin pyykkinsä, vaihdoin petivaatteensa, tiskasin astiansa, tein ruokansa jne.

Keitin hälle kahvia, vaikken itse juokkaan nyt. Mutta hänen hänen teki mieli. ☕

• Huitale kirjoitti:

Keitin hälle kahvia, vaikken itse juokkaan nyt. Mutta hänen hänen teki mieli. ☕

Hän puolestaan kävi kaupassa. 🙃

• Anonyymi

Jos ootte liian kauan koneen ääressä ja istutte toimistotuolilla tai pelituolilla. Niin se voi räjähtää ja ampua sen tapin teidän perseeseen. Että kannattas varmaan viimestään nyt nousta. Tossa testataan kohdassa 13,15 kolme toimistotuolia ja se eka meni niin kuin piti. Mutta pari muuta räjähti.

https://www.youtube.com/watch?v=j8otiMcaq7Y

• Eiköhän se oo säälittävämpää käyttää aikaansa tuollaisen pohtimiseen ja toisten arvostelemiseen varsinkin kun suurella todennäköisyydellä olet itse katkeroitunut kun olet sinkku etkä ole kyennyt parisuhdetta saamaan.🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1896
    2. 121
      1375
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1150
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1071
    5. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1053
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1049
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      136
      1024
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      88
      862
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe