Jos haluaa iskeä pikkukoiralla naisseuraa,

Anonyymi-ap

Niin kannattaako olla koiran kanssa ns. samisasut?

Minusta tuntuu että tämä toimii.
Huomasin että on ollut koiran kanssa samat sävyt koko kesän.

-keinovaginamies-

49

441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu varmaan pitkälti millaista naisseuraa etsii. Osaa voi vetää puoleensa ja toiset karkottaa.

      • Anonyymi

        Karkotus on varmaan aivan totta, varsinkin jos vaihtaa ulkoasua yhtä harvoin kuin koira :)
        (= koko kesä samat sävyt) Ehkä autotallituraamisissa nuhraantuu kesän mittaan vähän tummemman harmaammaksi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkotus on varmaan aivan totta, varsinkin jos vaihtaa ulkoasua yhtä harvoin kuin koira :)
        (= koko kesä samat sävyt) Ehkä autotallituraamisissa nuhraantuu kesän mittaan vähän tummemman harmaammaksi.

        -keinovaginamies-

        Eipä itselläni kyllä liittynyt tuohon. Lähinnä vaan, että mies, joka mätsää pukeutumisensa koiraan, ei omissa mielikuvissani ole kyllä yhtään minulle sopiva yksilö. Se on oikeastaan ihan sama, tahallista vai vahinko, kun mielikuvahan ei sitä kysele. Joku toinen taas voi pitää tuollaista söpönä ja joku muu taas ajattelee, että miehen täytyy olla homo, jne.


    • Anonyymi

      Kyllä minä veikkaisin helposti ns eri liigassa pelaajaksi

    • Riittää kun koira muistuttaa omistajaansa.. tai päinvastoin. Se on kyllä hauska näky. - Siis voihan koiran turkki ja omistajan hiukset olla vaikka saman väriset.

      Samanlaiset sadetakit koiralla ja omistajalla ovat enemmän tyttöjen juttuja.

      • Anonyymi

        Me ollaan molemmat söpöjä :)
        ja tykätään karkeammasta luomulookista.
        Hän vetää kyllä pidemmän korren.

        Sävymaailman huomasin eilen, kun joku nuori nainen taas hymyili meille niin maireasti ja tuli jutulle.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Rekulle tiukkaa nahkaa ja itselle kans. Ou jeah.

    • Anonyymi

      Jos koiran omistajakin vaihtaa kävelytyylin neljälle jalalle, kun nainen on näköpiirissä, niin olisi identtinen myös siltä osin koiransa kanssa??

    • Anonyymi

      Sanoisin, et jos koiralla hakee naisen huomiota, niin se rekku pitää olla kyl pittbul.

      • Anonyymi

        Eipä saisi tuolla rodulla ainakaan minun huomiotani, päinvastoin.


      • Mieluummin kyllä joku kingcharlesinspanieli tai maltankoira. Toki chihuahuat, mopsit ja ranskanbulldoggit voivat olla hauskoja myös.

        Pitbullista saattaa olla vaaraa toisille koirille. Se ei ainakaan edesauttaisi omistajiensa ystävällistä tutustumista koirapuistossa tai kävelytiellä.


      • Anonyymi

        Oma kokemus on että pieni, söpö ja iloinen toimii.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus on että pieni, söpö ja iloinen toimii.

        -keinovaginamies-

        Liikkuessani ihmisten ilmoilla parikiloisen chihutytön kanssa, miespisteiden ropinan voi melkeinpä kuulla ;) Toki kaikki eivät tykkää pikkuisista, mutta pääosin huomio on ollut positiivista. Sitä en tiedä saako kombollamme naisseuraa, kun en ole koskaan sellaista yrittänyt 😃

        -Palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus on että pieni, söpö ja iloinen toimii.

        -keinovaginamies-

        Sellainen povitaskuun mahtuva villakoira, jolla on punaisia rusetteja solmituna ympäri koiraa.


    • Ainakaan toi mun naapuri ei oo tän 15 vuoden aikana, kun oon tässä asunu, löytäny ittelleen naista vaikka sillä on noi sakelsmannit. Ensin oli sellaset tummat ja nyt musta ja valkonen. Mutta voihan se johtua siitä kun se kävelee aina niin lujaa ja vihanen ilme naamalla. Usei jo ullkona ennen kuin ees oon heräänny. Luulis tolla kurinalaisuudella kuitenkin naisia löytyvän.

    • Anonyymi

      Tatuoitu mies, lihaksikas ja hihnan päässä dopermanni, cane corso, dogo argentino,nams.

      • Anonyymi

        Ja autona maxus T90.


      • 🤭😂👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        🤭😂👍

        Sehän läks kun Mad Max. Wiuhhh. 😁


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sehän läks kun Mad Max. Wiuhhh. 😁

        Ihan niinku peräsmies olis häipynyt paikalta :)

        -keinovaginamies-


      • Huitale kirjoitti:

        Sehän läks kun Mad Max. Wiuhhh. 😁

        Pahinta (tai parasta) on, että olen itse asiassa nähnyt hieman tuon kaltaisen tilanteen. Viejänä oli bokseri. - Naapurin todellinen kukkahattutäti keräili itseään ja hattuaan vähän ryvettyneenä ojan pohjalta, kun koiransa hieman innostui 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niinku peräsmies olis häipynyt paikalta :)

        -keinovaginamies-

        Jätti noin ison koiran pikkuruisen mummon ohjattavaksi.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pahinta (tai parasta) on, että olen itse asiassa nähnyt hieman tuon kaltaisen tilanteen. Viejänä oli bokseri. - Naapurin todellinen kukkahattutäti keräili itseään ja hattuaan vähän ryvettyneenä ojan pohjalta, kun koiransa hieman innostui 😁

        Hahaa, pystyitkö olemaan ihan pokkana? Mä olen nähnyt, kun irlanninsusikoira vetää naista nahkoineen hangella perässä, sekin oli aika huvittava tilanne. Pipo silmillä vattalleen pieni nainen roikkuu vasikan kokoisen koiran hihnassa eikä näytä painavan mitään. 😅


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jätti noin ison koiran pikkuruisen mummon ohjattavaksi.

        Mummo heitti ite kalikan. Jos haluskin vähän lentää?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummo heitti ite kalikan. Jos haluskin vähän lentää?

        -keinovaginamies-

        Kaipa ehkä vähän jännää elämään. Selviinkö lennosta vai enkö selvii, noh kokeillaanpa.


      • Huitale kirjoitti:

        Hahaa, pystyitkö olemaan ihan pokkana? Mä olen nähnyt, kun irlanninsusikoira vetää naista nahkoineen hangella perässä, sekin oli aika huvittava tilanne. Pipo silmillä vattalleen pieni nainen roikkuu vasikan kokoisen koiran hihnassa eikä näytä painavan mitään. 😅

        Näin tapahtuman ikkunan takaa. Valitettavasti en pysynyt ihan pokkana, erityisesti sen jälkeen, kun rouva nousi ojasta ihan omin avuin, vaikka hieman ryvettyneenä. 🤭 Ensin tietysti tilanne näytti aika pahalta..

        En koskaan kertonut hänelle nähneeni tuota tilannetta. Luulen, että hän ei olisi halunnut tietääkään sitä..😉
        Erään toisen naapurin kanssa asiasta joskus puhuttiin, kun se pariskunta oli ollut pihallaan ja näkivät myös välikohtauksen ihan aitiopaikalta. 😁


    • Anonyymi

      Teemu ja Osmo ovat tyhmien nimiä kuten myöskin Jouko ;:D

      mutta hitot, purkustan suussa punaisia pudistus-ainetta, koska hammarlääkäri ranoi, ja pikkuhiljaa leuankin puudutus alkaa laantumaan...

    • Anonyymi

      Tummatukkainen vanhempaa ikäluokkaa oleva mies herättää kiinnostuksen vain jos hän ei kulje koiran kanssa.

    • Anonyymi

      Voihan sitä ottaa kokeeksi koiran ja jos naiset ei tykkää sittenkään niin viet sen johonkin korpeen kehäkolmosen ulkopuolelle ja jätät sinne.

    • Elä sillä koiralla iske, sehän on eläinrääkkäystä

      • Anonyymi

        Hienoa. Siellä on eläinystävä-asenne kohdallaan.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Oikeasti aika hyvä kysymys mikä oli ensin kukko vain kana, ja sitten tuli munia....

    • Anonyymi

      Naisille tiedoksi, että koira naisen kanssa karkoittaa miehet, ainakin jos koira on isokokoinen, niin ei yksikään mies lähesty naista, koska koirahan puolustaa naista viimeiseen mieheen saakka.

      • Anonyymi

        Ja se onkin hyvä se, ettei lähesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se onkin hyvä se, ettei lähesty.

        No tuo juuri. Kun olen lenkillä koiran kanssa, niin en mä einakaan sillon edes halua, että kukaan yrittäisi tulla jutulle. Näin siis, vaikkei koirani edes ole mikään suuri.


    • Anonyymi

      Voihan se toimia, vaikkakaan tollasta mätsäävyyttä on itse tod.näk. edes huomaa. Itse ajattelen sen niin, että jos sattuu sama rotu kuin oma on tai jotenkin muuten rotu, josta tykkää, niin voin kiinnittää huomiota. Kyllä mä likipitäen aina oman koirani rotuiset koirat huomaan, vaikkakin taluttajiaan harvemmin.

      Muutenkin toi tilanne on mulle käsittämätön. Itse en ole kiinnostunut kenenkään lähestymisistä, enkä lähestymään, sillon kun mullon koira mukana. Enkä jotenkin vaan osaa ajatella, että kukaan muu ajattelis toisin. 🙂

      • Anonyymi

        Koiran kusetushan on mitä parhain tapa käydä jutuille ennestään tuntemattomien kanssa. Todennäköisesti saman henkistä kusettajaporukkaa :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran kusetushan on mitä parhain tapa käydä jutuille ennestään tuntemattomien kanssa. Todennäköisesti saman henkistä kusettajaporukkaa :)

        -keinovaginamies-

        Kuten sanottua, niin eipä tule edes mieleen, että joku voisi noin keskusteluseuraa haluta. Itselle kun se on nimenomaan, että en halua, ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Otat niinkuin hihnasta pyörität koiraa kuin moukaria ja sillä hakkaat akkoja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä koiralle kaveriksi:

        https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009653157.html

        xLiner

        Miksi Seepralla on vetoketju haaroissa?
        Tähän taitaa liittyä joku rotiikka?

        Kyllä tuolla täytyy jo saada ja paljon. Ehkä toisia seeproja, jos ei naisia?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Seepralla on vetoketju haaroissa?
        Tähän taitaa liittyä joku rotiikka?

        Kyllä tuolla täytyy jo saada ja paljon. Ehkä toisia seeproja, jos ei naisia?

        -keinovaginamies-

        Ainakin katseita saa. Varmaan seeproiltakin.

        Vetoketju on tietysti vain pissimistä varten.

        xLiner


    • "ns. samisasut" jos tuo tarkoittaa että molemmilla on panta kaulassa niin onpa ainakin keskustelulle joku ns jään särkijä. Saattaa toki auttaa iskemisessä jos tietynlainen nainen sen huomaa.

      • Anonyymi

        Täysvaljaat nahkasta taluttimen molemmissa päissä eikä mitään muuta.
        Sopisi kesäsateeseen kylätielle :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Ei voi suositella koiran ottamista, kaikki naiset ja ei miehetkään tykkää koirista.

    • Anonyymi

      Minusta toimii se että suhtautuu pikkukoiriin ystävällisesti. Itsekin tässä vähän aikaa sitten olin vähän ihmeissäni kun satuin oleilemaan ilmeisesti jokin pikkukoirien suosiman ulkoilureitin varrella, siitä kulki ohitse pienin väliajoin kolme pikkukoiraa ja kaikki halusivat tulla tutustumaan kilttiin setään, no yksi haukkui mutta se haukkui sillä tavalla ystävllisesti että vähän niin kuin hei hei kiltti setä, tässä minä olen huomaatko, ja pari muuta halusi tulla haistelemaan kenkiä että mikä setä siinä. Ihmettelin vähän mikä minussa on kun näin vetää pikkukoiria puoleensa. Olin puhelimessa niin en voinut pikkukoirien emännille hirveästi siinä kommentoida mutta niitäkin näytti hymyilyttävän pikkukoiriensa halu tulla "juttelemaan" kiltin sedän kanssa.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe