Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. "En+mä+väittänyt+että+se+koskisi+nimenomaisesti+sinua."jep,+mut+ku+puusilmä+ei+aina+tajua+asioita+ku+omasta+näkövinkkelistään..+:)(ja+ehkä+sit+myös+liian+kirjaimellisesti,+tai+jotain,)minen+oo+koskaan+ymmärtäny+tuota+"pelaamista"+suhdeasioissa,+että+pitäs+pidättäytyä+yhteydenpidosta+tietyn+aikaa,+tai+esittää+jotain+mitä+ei+ole+tms..+mitä+just+näkee+paljon+tv-sarjoissa+ym.+populäärikulttuurin+teoksissa.saako+sellaisella+oikeasti+aikaan+muuta+ku+väärinkäsityksiä?
  2. mulla+nyt+ei+ole+parempaakaan+ratkaisua+tähän+heittää,+kui+se+et+sukupuolesta+riippumatta+muistais+edes+vähän+kattoo+minkälaiseen+seuraan+lähtee,+varsinki+jos+päihteillä+on+osuutta+asiaan,+tai+jos+seuralainen+vaikuttaa+muuten+lupaavalta+mutta+humalatila+(oma+tai+toisen)+arveluttaa,+nii+sanoo+vaikka+et+mitä+jos+jatkettais+tästä+sit+selvinpäin..+siinä+voi+jo+enemmiltä+ikäviltä+tilanteilta+välttyä.+ja+jos+toinen+osapuoli+siinä+olis+kovinki+innokas+ja+kieltäytymisestä+pettyneenä+haukkuis+impotentiksi+tahi+pihtarihuoraksi,+nii+eipä+se+kai+sit+oliskaan+lähemmän+tuttavuuden+arvoinen.ja+tästä+vielä;"Minusta+kysymys+on+naisten+tapa+"ajaa+kaksilla+rattailla"+eli+pitää+yllä+jonkinlaista+siveämpää+puolta+yleensä+ja+ulkopuolelle+ja+vähemmän+siveää+tarkoin+valituilla+hetkillä.+On+jotenkin+naisten+kannalta+helppoa,+jos+mies+on+se+kiimainen+ja+haluava+sonni,+jonka+varmasti+saa+mukaan+seksiin+jos+vain+itseä+huvittaa.+"etten+nyt+ehkä+ihan+sit+ymmärtänyt+mitä+tarkoitat..+kun+musta+on+itsestään+selvää+että+en+flirttaile+ja+viekoittele+tahi+muilla+keinoin+tuo+seksin+halukkuutta+ilmi+sellaisille+henkilöille+jotka+eivät+mua+kiinnosta+tai+sellaisilla+hetkillä+ku+mua+ei+kiinnosta+panna,+pätee+niin+sinkkuaikoihin+ku+parisuhteeseenkin..et+mää+en+kyllä+näkis+sitä+mitenkään+"sekavana+ja+epämääräisenä"+kommunikointina.ihan+selkeetähän+se+on,+en+väitä+että+panettaa+sillon+ku+ei+paneta,+piste.ja+kaikki+miehet+ei+(onneks/valitettavasti)+ole+kiimaisia+sonneja+ja+hetivalmiita+jos+vähän+piparinreunaa+vilauttaa,
  3. mut+kylmä+kaakao+on+kyl+parempaa+ku+kuuma,