Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon joskus vilkaissut sitä ikävä-palstaa, siellä on ilmeisesti aika villi meno (tälleen nätisti sanottuna)
16.09.2025 17:59
Muakaan ei pituudella oo siunattu, vaikka sua ja Pirpanaa pidempi oonki
Mut mää oon sit "maata pitkin kasvanu", ku mun kengän koko yleisimmin on jotain 40-41😃
16.09.2025 17:53
Kato Disse moro!
Olik sulla kans joku 'tähänsekaappi' -nimi joskus vai muistanko väärin
16.09.2025 17:25
Muistan ku tuota nikkien "kopioimista" oli, tai ainaki jonku niistä kerroista🤔
scrg vois olla Scrooge, niinku Roope Ankka😃
16.09.2025 17:21
Aa, mulle ei ois avautunu ilman tota biisiä,
Cuul🤩
15.09.2025 19:17
Heh, minkä mittanen sää sit oot, jos saa kysyä😁
(voi olla et oot täällä siitä maininnut aiemminkin, mut en nyt muista🤔)
15.09.2025 18:34
Nimeni on Wurst.
Metusalami Wurst☝️
(Tai no, alunperin tuo m viittaa mun aiempaan nimimerkkiin, mut Metusalami kuulostaa hienommalta)
15.09.2025 17:11
Mää oon vähän semmonen satunnainen vieraileva tähde nykyisin
Niin ja mulla on välillä ollu tyyli laittaa jotain yhden-kahden sanan vastauksia ketjuihin, mitkä sit aika usein on poistettu,
Ei ole vähäsanaisuusvapautta mulla😤😃
15.09.2025 17:08
Mjoo..
Tää on joku feikki, tai sit aloittaja yrittää ärsyttää jotakuta palstalla😃
Ku eihän tää ny oikeen ihmisen elämää ole🤔
13.09.2025 01:53
"Tuota samaa voi havaita joskus myös ihmisissä, mies käy töissä ja viettää lähes kaiken vapaa ajan perheen ulkopuolella?"
Sillähän mää sen sanoin😉
Ja ihminen on mun mielestä liian älykäs eläin myöskään täysin viettiensä varassa elämiseen,
Ja ja omien kokemusten mukaan se ihmisnaaraan kiima-aika on siinä noin ovulaation aikoihin, miesoletettujen taas kannattaa pysyä kauempana siinä ovulaation jälkeen ennen menkkoja millon yleensä pms-oireet iskee päälle (jos ovat iskeäkseen, kaikilla ei iske, mut itte olin välillä niin pahalla tuulella et melkein kiipeilin seinille..)
12.09.2025 20:41
Tää nyt sit ei oo sitä vuohenpäätä, mut rentouttavaa örinää eniveis😊
https://youtu.be/SFrTeHRYshs?si=AwJwn1TJoki0crDp
Saa kuunnella mut ei oo pakko😁
12.09.2025 19:50
Eik se ollu samainen jantteri joka niitä kirkkoja poltti ku puukotti bändikaverinsa (tai entisen, en nyt muista🤔) ja vuosi pari aiemmin yks ampu ittensä ja se on yhteen levyn kanteen ikuistettuna,
Hurjaa menoa Norjanmaalla..
12.09.2025 19:31
Mjoo, ihminen eläinlajina on vähän turhan älykäs, luova ja sosiaalinen siihen että me vaan pariuduttais ja pariteltais pelkästään lisääntymistarkoituksessa..
Sitä paitsi jos näin olis, meillä tod.näk. olis myös selkeät kiima-ajat niinku monella muulla eläinlajilla, toisin kui ns. "piilo-ovulaatio" mikä meillä on nyt..
Eli siis ihmis-naaras ei sietäisi urosta muulloin kui kiima-aikana😃
Ja tod.näk. naaras kasvattais pennut yksin taikka muiden naaraiden kanssa ja urokset huitelis jossain omillaan pullistelemassa muitten urosten kanssa siihen asti kunnes niitä tarvittais taas..
🤔
12.09.2025 18:55
Heh, ku mää en taho jaksaamuistaa mikä on varsinaisesti mitäki genreä.. nii se on sit vuohenpäätä misä öristään niin maan kauhiasti😅
Meinasin ensin kyl laittaa et kirkonpolttoheviä, mut siitä mulla tulee lähinnä mieleen Mayhem tai no oikeestaan se Varg mikäseoli, eik se ollu Mayhemissakin🤔
12.09.2025 18:08
Hyttyset muuten maistuu aika väkevälle☝️
Tällai sivuhuomautuksena ku on niitä just ja varsinki pentuna pyöräillessä lentäny suuhun,
Joskus on menny nenäänkin.
Ja mun nykyisessä kämpässä on varsin paljo hämähäkkejä, ja sit on näitä kotiskorppiooneja (tai kirjaskorppiooneja taimitänenyoli🤔) ne on sitte metkan näkösiä kavereita ku ne mennä vaapottaa sakset tanassa😃
12.09.2025 17:56
Leppäkertut muuten tosiaan puree jos sille päälle sattuvat,
Ne on söpöjä vain päältä päin😃
12.09.2025 17:40
Eihän se ole ku ekstraproteiinia jos on vähä öttiäisiä pullassa😃
Sitä en ite varmaksi osaa sanoa onko noi banskukärpäsiä, mut niitä kyllä on nyt paljo🤔
Mulla joskus vuosia vuosia sitte ku olin koululuokan kans jossain eväsretkellä laskeutu ampiainen pullanpalan päälle, onneks silloinen ihastus oli siinä vieresä ja hätisti ampparin pois
12.09.2025 17:36
Mua voitais ehkä syyttää lähinnä liiallisesta vähäsanaisuudesta🤔
11.09.2025 23:35
Heh! Se oli tuo Eläkeläisten video jostain tosi kaukaa ysikytluvulta ku hämmensi ja vei keskittymisen😅
Mut nii, mulla on kans sillai aika kausittaista tuo musiikin kuuntelu, välillä elän ja hengitän musiikin kautta ja välillä en vaan yksinkertasesti Halua kuunnella yhtään mitään..
Jatkoa aiempaan..
Noin vuonna 2002 RAKASTUIN Rammsteinin musiikkiin, se iski ja lujaa ja sillä tiellä oon (osittain) vieläkin,
Sen jälkeen on Turmion Kätilöt kulkenu vahvasti mukana, ja varsinki mun veljen kuoleman jälkeen nous uudestaan mun listoille ku mikä sen parempi märistä ku kuuntelee biisiä missä raajat repeävät jne..
https://youtu.be/TTqCK6vLWe4?si=CaHt_5I5z-KsVzTg
Sitte oli liuta vielä raskaampaa örinää ja vuohenpääheviä mut enmäätiiä haluaako muut kuulla niitä🤷
(Saatan jatkaa vielä jos muistanjaksan)
11.09.2025 22:58
Tota..
Lapsena kuuntelin sujuvasti sitä mitä isäni soitti auton kasettisoittimesta ku käytiin me kakarat isän mukana ajeluilla, enimmäkseen Jaakko Teppoa, mut isällä oli joskus kaukana kasikytluvulla vielä myös kasetti missä luki vaan suunnilleen et "apassi"
Eli tää:
https://youtu.be/7TwULx_wDiI?si=W2aMcuIB_XEGOw2x
(Ja oon huomannut et iskä kuuntelee tätä toisinaan edelleen😊)
Teininä kuuntelin niin eurodancee (taimitäsenyoli), poikabändejä (varsinki Backstreet Boys:ia mikä oli yks mun ehottomia lemppareita sillon), ja sit oli ainaki Army Of Lovers ja Sin With Sebastian (ensimmäinen cd-levy minkä ostin oli Golden Boy😁) ja öö.. Apulantaa, Klamydiaa, yhen kaverin kautta tutustuin Leevi And the Leavings:in musiikkiin sillon ja mahollisesti myös kipinä humppaorkesteri Eläkeläisten fanittamiseen lähti jo ku seiskaluokalla musiikin opettaja soitti meille pari biisiä..
Tää oli yks niistä,
https://youtu.be/2TvJGKYuEm4?si=mp6wR99KL6a-aKXJ
Mitäsniitänytmuitaoli🤔
Palaan myöhemmin ku nyt iski ajatuskatko,
11.09.2025 22:35
7 / 109