Galluppia vähä niinku,

Mistä keksit nykyisen nimimerkkisi, tahi sen joka sulla on viimemmäksi ollut käytössä?
Kaikkia entisiä nikkejä ei tietenkään ole pakko paljastaa.

Siinäpä se, ku tuli tämmöne mieleen ku omaa nikkiä just joku kummasteli enkä viitti sitä ketjua omille selityksille omia sen enempää..

omat ensimmäiset rekatut nimimerkit oli pari variaatiota mun yhen edesmenneen kissan lempinimestä Murri

Sit musta melkeen tuli 'murriwurst' koska tykkään sanasta 'currywurst' vaikken muistaakseni ole koskaan kyseistä makkaraa syöny, mut aloin itekki olemaan tohon murri-hahmoon jo varsin kyllästyny, nii siitä jäi vaan yks m
Ja sen saa halutessaan vääntää meetvurstiksi, metukaksi jne, mitäpä siitä, hivenen epäilyttävä lihatuote kuitenkin🤔😅

96

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä olen aika pikkuinen. Nimimerkkini mittainen. Ja pirpanana minua monasti on kuvailtu. "Niin, se pirpana joka kulkee aina aamubussilla..."

• Kas kun eivät kehtaa puhua kääpiöstä..😂

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kas kun eivät kehtaa puhua kääpiöstä..😂

Heh, minkä mittanen sää sit oot, jos saa kysyä😁

(voi olla et oot täällä siitä maininnut aiemminkin, mut en nyt muista🤔)

• m.wurst kirjoitti:

Heh, minkä mittanen sää sit oot, jos saa kysyä😁

(voi olla et oot täällä siitä maininnut aiemminkin, mut en nyt muista🤔)

Edellisessä virallisessa mittauksessa (vuosikausia sitten) 149.5 cm. Ja varmasti oon länääntynyt tuosta sentin tai kax.

Ekan kerran kun näin Disukan livenä hän vaan tokas, " Oot kyl nimimerkkisi veroinen!" ihan ensisilmäyksellä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Edellisessä virallisessa mittauksessa (vuosikausia sitten) 149.5 cm. Ja varmasti oon länääntynyt tuosta sentin tai kax.

Ekan kerran kun näin Disukan livenä hän vaan tokas, " Oot kyl nimimerkkisi veroinen!" ihan ensisilmäyksellä.

Siis mulle ei tullut mieleen sun koko, vaan tuo pirpana....

Pirteä "myymäinen" reippaus....=pirpana..
        Kokoon liittyvät mielikuvat toisaalta kuuluu siihen... mutta se habitus yleensä sinusta pirteänä tuli esiin. (Saattoi johtua punaisesta toppatakistakin ja piposta, sekä kylmästä kelistä joka näkyi punana kasvoillasi)

(Korjaan oletuksia vaan) 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mulle ei tullut mieleen sun koko, vaan tuo pirpana....

Pirteä "myymäinen" reippaus....=pirpana..
        Kokoon liittyvät mielikuvat toisaalta kuuluu siihen... mutta se habitus yleensä sinusta pirteänä tuli esiin. (Saattoi johtua punaisesta toppatakistakin ja piposta, sekä kylmästä kelistä joka näkyi punana kasvoillasi)

(Korjaan oletuksia vaan) 🙂

Juu.. mä venasin puolisen tuntia siinä -25 pakkasessa. Olin ihan intona.
        Varmasti tuo pirpana kuvaa minua myös. En sitä olisi nikkiini laittanut jos ei kuvaisi.
        Yritin aluksi rekata pelkän pirpanan mutta se oli jo viety. Siksi tuo pikku-pirpana.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No en oo sua kovin paljon pitempi, hurjat puol senttiä, max ehkä sentin tai puoltoista. Itekin oon sellainen minikokoinen, aikuisten koon kengätkin liian isoja monesti.

• Norppa83 kirjoitti:

No en oo sua kovin paljon pitempi, hurjat puol senttiä, max ehkä sentin tai puoltoista. Itekin oon sellainen minikokoinen, aikuisten koon kengätkin liian isoja monesti.

Heh.. mulla on turvakengät kokoa 35 mutta yleensä käytän siviilissä 36 kokoa. Virallisesti jalkani koko on 35.5 joten harvoin löytää juuri oikean kokoisia kenkiä. Joskus tosiaankin pitää hakea kengät lastenosastolta.

19-vuotiaana ostin farkut lasten osastolta ja koko oli 12-vuotiaat pojat. Olin ihan riuku tuolloin. En painanut kuin semmoinen 36-38 kiloa. Enää ei kyllä ole tuota ongelmaa. Pieni ja pyöreä. Semmoinen Vaasan näkkileipä. :)

• Norppa83 kirjoitti:

Muakaan ei pituudella oo siunattu, vaikka sua ja Pirpanaa pidempi oonki

Mut mää oon sit "maata pitkin kasvanu", ku mun kengän koko yleisimmin on jotain 40-41😃

• m.wurst kirjoitti:

Muakaan ei pituudella oo siunattu, vaikka sua ja Pirpanaa pidempi oonki

Mut mää oon sit "maata pitkin kasvanu", ku mun kengän koko yleisimmin on jotain 40-41😃

No sit sä löydät kivasti kenkiä itellesi.. vaikka maiharit armeijan ylijäämävarastolta.. 🫡..
        Tai naiselliset korkkaritkin.. ei mulle vaan.

Tanssikengät jouduin tilaamaan Belgiasta ja Taichiin Kiinasta. Ja hinta sen mukainenkin.
        Ensimmäiset omat turvakenkäni teetettiin kun 37 oli pienin koko, mitä oli silloin markkinoilla. Siis lähes kolokytä vuotta sitten. 😅

• Anonyymi

Ei tarvinnut keksiä, nimimerkki keksi minut.

- Sheena

• Se oli se biisi..

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä muisti sinulla 😅

- Sheena

Aa, mulle ei ois avautunu ilman tota biisiä,
        Cuul🤩

• m.wurst kirjoitti:

Aa, mulle ei ois avautunu ilman tota biisiä,
        Cuul🤩

Mä tein vuosia sitten vastaavanlaisen aloituksen. Muistan sen sieltä.
        Sori että pilasin Sheenan jutun ja tulin väliin.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ja sitten olisi tarjolla myös ihan nimikohdistettu tuotos:

https://www.youtube.com/watch?v=l5dpkPPzd7Q

Jesh

"Sheenahan nyt on kohtalokkaiden naisten ja paholaisten ruumiillistuma."

Leena Lehtolainen

- Sheena

• Anonyymi

Alkuperäinenhän on suomalaista tuotantoa (niin varmaan 🤣)

https://www.youtube.com/watch?v=_eVmZb2x0EQ

Niin varmaan niin 🤣

- Sheena

• Anonyymi

Minä en ole keksinyt itselleni nimimerkkejä, toiset keksineet aina minulle.

• Taisin nähdä netissä tulitikkumiehen tai vastaavan, mikä esitti pujottelijaa

• Anonyymi

Eräs uusi tv-selviytymisohjelma.... Alone tiistaina kai seuaava jakso hölmöläisistä metsässä heheh

• Anonyymi

tuo huvittavaa tuossa Alone-uudessa sarjarjassa kun joku oikein ERä-mummo luulee, muytta ei tiedä.

• Anonyymi

Vilma on kivikautinen. Ei osaa flirttailla ei iskeä.
      Eikö kivikaudella naista napautettu sillai kevyesti nuijalla ja viety luolaan.
      Valinta oli tehty.
      Minut on isketty.
      Vilma

• Aika moni nikki on musiikkijohdannainen, niin tämäkin. Ensi oli pelkkä E-Lukka, tyyppi otti sitten lopputilin ja palasi kotvan kuluttua takaisin Ex-Lukkana

Tämä taisi antaa sysäyksen syystä tai toisesta 😄
      https://www.youtube.com/watch?v=FDjXeWksP4w

• Hauska aloitus! Olisit kyllä ihan vapaasti voinut jatkaa tuossa ketjussa, mutta hyvän aloituksen keksit.

Aloitin alunperin ikävässä kirjoittamisen, kun ikävöin yhtä ihmistä. Silloin mulla oli eri nikki, joka koostui kirjamista.

Mu5tasydän minusta tuli sen jälkeen, kun mun sydän särkyi kiusaamisen ja vainoamisen takia.

Siihen aikaan ikävässä oli kuitenkin enimmäkseen mukavaa sakkia kirjoittamassa.

Useimmiten tykkään kirjoittaa sinkuissa. Täällä on monenlaisia mielipiteitä, ajoittain kiivastakin keskustelua, draamaa, iloa ja surua = Tämä on elämänmakuinen palsta.

❤️

• Oon joskus vilkaissut sitä ikävä-palstaa, siellä on ilmeisesti aika villi meno (tälleen nätisti sanottuna)

• m.wurst kirjoitti:

Oon joskus vilkaissut sitä ikävä-palstaa, siellä on ilmeisesti aika villi meno (tälleen nätisti sanottuna)

No todellakin...

• No tää nikki tuli ihan vain siitä, kun muutama vuosi sitten kävin pari kerta kuussa katselemassa mitä Sinkuissa hölistiin. Sitten kun tuli himo kommentoida, totesin etten tee sitä muumina, vaan jollain rekkunikillä. Mietin, että käyn aika harovin, olen siis "satunnainen ohikulkija", mikä tosin muutamassa kuukaudessa ei enää pitänyt pätkääkään paikkaansa. Niinpä syntyi nikki på engelska, tosin koska olen minä, piti siihenkin nikkiin upottaa tietoinen kielioppivirhe, niin jää totisuus heti kakkossijalle.

• Anonyymi

Mun mielestä sun nikki on nerokas 👌🏻

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä sun nikki on nerokas 👌🏻

Aletheias

Mutta sen pointti meni rikki siinä, kun aika nopeasti en enää piipahtanutkaan vain muutaman kerran kuussa älähtämässä jotain typerää, ehei, ei suinkaan, vaan oli 24/7/365 äänessä, minä OLIN palsta 🤣

• Anonyymi

Mutta sen pointti meni rikki siinä, kun aika nopeasti en enää piipahtanutkaan vain muutaman kerran kuussa älähtämässä jotain typerää, ehei, ei suinkaan, vaan oli 24/7/365 äänessä, minä OLIN palsta 🤣

No sehän vain lisää nikin nerokkuutta 😂😂

Sä oot kyllä aika paljon ollut äänessä 😆 Onko koskaan tullut hetkeä, kun tuntuu, että nyt loppuu jutut eikä pysty tuottamaan enää sanaakaan?

Mulle isävainaa aina totesi, että olen kova puhumaan. En vieläkään ole samaa mieltä isäni kanssa 😁

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän vain lisää nikin nerokkuutta 😂😂

Sä oot kyllä aika paljon ollut äänessä 😆 Onko koskaan tullut hetkeä, kun tuntuu, että nyt loppuu jutut eikä pysty tuottamaan enää sanaakaan?

Mulle isävainaa aina totesi, että olen kova puhumaan. En vieläkään ole samaa mieltä isäni kanssa 😁

Aletheias

Jep, ymmärrän pointtisi ja joku vuosi takaperin nauroinkin sille ajatukselle, kun joku nokkela valisti minua nikkini totaalisesta harhaanjohtavuudesta 😂

Olin kyllä, todella paljon äänessä. Nyt hiukan vähemmin, pienissä puuskissa lähinnä. Jo vain, tulihan sitä aikanaan seinä vastaan, ei vaan irronnut mitään sellaista, mitä olisi viitsinyt laittaa palstalle. Ja se jatkuu vieläkin jossain määrin, en tuota enää mitään asiallisia aloituksia, mikä osaltaan vaikuttaa palstan alennustilaan. Pieni osa, mutta ns. yksi korsi pois keosta. Kun useampi jättää omista syistään johtuen laittamatta sen (asiallisen aloituksen) korren kekoon, keko jää pienemmäksi ja heikommaksi, ergo paskempien juttujen palsta. Samalla tavalla Miehen logiikka kuoli kymmenisen vuotta sitten, been there, seen that, niin sanotusti.

Vanhempien kunnioitus, Allu, muista se 👆 Vanhemmat (ihmiset) ovat monasti kokeneet (sillä hetkellä) enemmän ja niillä on usein hyvää näkemystä moneenkin yksinkertaiseen asiaan, niin niitä kannattaa kuunnella, sieltä tulee monesti hyviä viisauksia ulos 😂

• Anonyymi

Jep, ymmärrän pointtisi ja joku vuosi takaperin nauroinkin sille ajatukselle, kun joku nokkela valisti minua nikkini totaalisesta harhaanjohtavuudesta 😂

Olin kyllä, todella paljon äänessä. Nyt hiukan vähemmin, pienissä puuskissa lähinnä. Jo vain, tulihan sitä aikanaan seinä vastaan, ei vaan irronnut mitään sellaista, mitä olisi viitsinyt laittaa palstalle. Ja se jatkuu vieläkin jossain määrin, en tuota enää mitään asiallisia aloituksia, mikä osaltaan vaikuttaa palstan alennustilaan. Pieni osa, mutta ns. yksi korsi pois keosta. Kun useampi jättää omista syistään johtuen laittamatta sen (asiallisen aloituksen) korren kekoon, keko jää pienemmäksi ja heikommaksi, ergo paskempien juttujen palsta. Samalla tavalla Miehen logiikka kuoli kymmenisen vuotta sitten, been there, seen that, niin sanotusti.

Vanhempien kunnioitus, Allu, muista se 👆 Vanhemmat (ihmiset) ovat monasti kokeneet (sillä hetkellä) enemmän ja niillä on usein hyvää näkemystä moneenkin yksinkertaiseen asiaan, niin niitä kannattaa kuunnella, sieltä tulee monesti hyviä viisauksia ulos 😂

Löysinpäs tämän! En ole vieläkään oppinut hyväksi viestien metsästäjäksi, vaikka olen elänyt rekkaamattoman elämää jo kuukausia. Kyllä rekattuna oli vaan helpompaa..

Sun nikki on kyllä hauskan harhaanjohtava ja sen takia niin nerokkaan osuva 😁 Ja siitä on vielä helppo vääntää lempinimi, Rande. Ransukin olis hauska, kuten se pikkukakkosen Ransu-koira 😄

Palstalla on tosiaan ollut vähemmissä määrin erityisen kiinnostavia aloituksia. Joitain toki, mutta selkeästi palstalla on käynyt jonkinlainen kato ja vaikka kesän jälkeen hieman on piristynyt, niin on silti kaukana siitä, mitä on joskus ollut. Muistan myös Miehen logiikan kulta-ajat, siellä oli hurja meno aikoinaan. Mielenkiintoisia sosiaalisia päätelmiä voisi näistä palstojen elinkaarista joku tehdä 😄

Isäni oli itse niin kova puhumaan, että sillä varmaan tunnisti toisen samanlaisen minussa 😅 Isäni menehdyttyä moni ihminen laittoi viestiä ja kertoi keskusteluistaan Isäni kanssa. Se jopa vähän yllätti, miten moni muisti isäni nimenomaan keskusteluista. Taipumus höpöttämiseen kulkee siis suvussa ☺️

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Löysinpäs tämän! En ole vieläkään oppinut hyväksi viestien metsästäjäksi, vaikka olen elänyt rekkaamattoman elämää jo kuukausia. Kyllä rekattuna oli vaan helpompaa..

Sun nikki on kyllä hauskan harhaanjohtava ja sen takia niin nerokkaan osuva 😁 Ja siitä on vielä helppo vääntää lempinimi, Rande. Ransukin olis hauska, kuten se pikkukakkosen Ransu-koira 😄

Palstalla on tosiaan ollut vähemmissä määrin erityisen kiinnostavia aloituksia. Joitain toki, mutta selkeästi palstalla on käynyt jonkinlainen kato ja vaikka kesän jälkeen hieman on piristynyt, niin on silti kaukana siitä, mitä on joskus ollut. Muistan myös Miehen logiikan kulta-ajat, siellä oli hurja meno aikoinaan. Mielenkiintoisia sosiaalisia päätelmiä voisi näistä palstojen elinkaarista joku tehdä 😄

Isäni oli itse niin kova puhumaan, että sillä varmaan tunnisti toisen samanlaisen minussa 😅 Isäni menehdyttyä moni ihminen laittoi viestiä ja kertoi keskusteluistaan Isäni kanssa. Se jopa vähän yllätti, miten moni muisti isäni nimenomaan keskusteluista. Taipumus höpöttämiseen kulkee siis suvussa ☺️

Aletheias

Oletko kuullut selaimen välilehdistä? Niitä voi kattos availla aika monta ilman, että laitteen tehot olennaisesti siitä kärsii ja sitten niiden avulla on helpompi seurata keskusteluja. Nerokasta! Ja ilmiselvästi miehen keksimä toiminnallisuus 😁

Rande! Ransun muistoa ei saa halventaa mun olemisellani!

Palsta-anemia on ongelma, joka on hankala lääkittävä, ratkaistava. Kun ihmisiä poistuu tai väsähtää, ehkä joskus loppuu mielekkäät sanat, laantuu asiallisten kommenttien ja aloitusten virta ja sitten se on yhtä alamäkeä. Ja vaikka esim. Sinkuissa se ole yhdestä, kahdesta, kolmesta kiinni, niin kun riittävän moni löytää itselleen palstan sijaan oikeaa elämää, käy se romahdus todella nopeasti.

ML:n huippu oli hurjaa menoa ja mahdollisesti koko S24:n elinkaaren ultimaattinen ilotulitus kaikessa saastaisuudessaankin 🥳😂
        Sen jälkeen mikään muu tuntuu minimissään kevyehköltä, mikä ei välttämättä ole huono asia. Sinkut vielä taannoin tuntui tuolta, mutta hyvin eloisalta ja rikkaalta, hyvällä tavalla.
        Joku sosiologian kandi voisi tehdä hyvän tutkielman keskustelupalstojen elinkaaresta, siinä olisi ihan validi aihe 😁

Olen ollut huomaavinani, että naisilla ylipäänsä tuo höpöttäminen kulkee suvussa 🙄😝😂

• Anonyymi

Oletko kuullut selaimen välilehdistä? Niitä voi kattos availla aika monta ilman, että laitteen tehot olennaisesti siitä kärsii ja sitten niiden avulla on helpompi seurata keskusteluja. Nerokasta! Ja ilmiselvästi miehen keksimä toiminnallisuus 😁

Rande! Ransun muistoa ei saa halventaa mun olemisellani!

Palsta-anemia on ongelma, joka on hankala lääkittävä, ratkaistava. Kun ihmisiä poistuu tai väsähtää, ehkä joskus loppuu mielekkäät sanat, laantuu asiallisten kommenttien ja aloitusten virta ja sitten se on yhtä alamäkeä. Ja vaikka esim. Sinkuissa se ole yhdestä, kahdesta, kolmesta kiinni, niin kun riittävän moni löytää itselleen palstan sijaan oikeaa elämää, käy se romahdus todella nopeasti.

ML:n huippu oli hurjaa menoa ja mahdollisesti koko S24:n elinkaaren ultimaattinen ilotulitus kaikessa saastaisuudessaankin 🥳😂
        Sen jälkeen mikään muu tuntuu minimissään kevyehköltä, mikä ei välttämättä ole huono asia. Sinkut vielä taannoin tuntui tuolta, mutta hyvin eloisalta ja rikkaalta, hyvällä tavalla.
        Joku sosiologian kandi voisi tehdä hyvän tutkielman keskustelupalstojen elinkaaresta, siinä olisi ihan validi aihe 😁

Olen ollut huomaavinani, että naisilla ylipäänsä tuo höpöttäminen kulkee suvussa 🙄😝😂

En edes aloita miesten keksinnöistä, sillä niistä usein puuttuu logiikka 😇

Joo annetaan Ransun pitää nimensä ja Rande sopii sulle muutenkin paremmin. Siinä on vähän sellaista sulle sopivaa wannawalkonthinice-meininkiä 😆

Palstakäyttäytymisestä saisi monenlaista tutkimusta aikaiseksi, mutta on tosiaan mielenkiintoista, miten joku palsta voi ensin kukoistaa ja sitten romahtaa täysin. Ei kai miehen logiikassa ole nykyään enää oikein mitään liikehdintää. En ole kyllä käynyt edes kurkkimassa aikoihin 🤔 ML:ssä oli kyllä hyvä meininki ja monen monta upeaa persoonaa. Joitain näkyy ajoittain vieläkin näillä palstoilla.

Hei mistä mä just luin, miten sä olit jotain puutavaraa hankkinut ja sait kaupan myyjästä melkein parhaan kaverin? Se ei vastinut sulta yhtään höpöttämistä? 😂

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

En edes aloita miesten keksinnöistä, sillä niistä usein puuttuu logiikka 😇

Joo annetaan Ransun pitää nimensä ja Rande sopii sulle muutenkin paremmin. Siinä on vähän sellaista sulle sopivaa wannawalkonthinice-meininkiä 😆

Palstakäyttäytymisestä saisi monenlaista tutkimusta aikaiseksi, mutta on tosiaan mielenkiintoista, miten joku palsta voi ensin kukoistaa ja sitten romahtaa täysin. Ei kai miehen logiikassa ole nykyään enää oikein mitään liikehdintää. En ole kyllä käynyt edes kurkkimassa aikoihin 🤔 ML:ssä oli kyllä hyvä meininki ja monen monta upeaa persoonaa. Joitain näkyy ajoittain vieläkin näillä palstoilla.

Hei mistä mä just luin, miten sä olit jotain puutavaraa hankkinut ja sait kaupan myyjästä melkein parhaan kaverin? Se ei vastinut sulta yhtään höpöttämistä? 😂

Aletheias

Puuttuu logiikka, niin kuin selaimista ja niiden toiminnallisuuksista, kuten nyt vaikkapa välilehdistä? Joo'o... 😂

Wannawalkonthinice eli vähän niinku Randeedauki -meininkiä? 🤣

S24:stahan muistaakseni joku teki joskus kandin prujut ja se juttu taisi päätyä lehtiinkin silloin. Tosin mikäli muistan oikein, kyseessä oli käyttäytymiseen liittyvä tutkielma eikä palstojen eliinkaareen liittyvä.
        No eipä ole itsekään tullut pitkään aikaan ML:ää vilkaistua, niin en tiedä miten maailma makaa, mutta tokko kovin hyvin kuitenkaan.
        Mutta meno oli kyllä huikeeta parhaimmillaan ja kun sen on kerran kokenut, on muilla palstoilla helposti valju maku, kun rima on niin halvatun korkealla. Vähän sama kuin vaihtaisi rättikattobemun litraseen perusYarikseen 😂

C'moon, se oli brotalkia, tiiäthän? Murahteluja ja sellaista, pari voisammiota rasvasempaa huulta välissä ja taas murahteluja, ei mitään höpöttelyjä 😇

• Anonyymi

Puuttuu logiikka, niin kuin selaimista ja niiden toiminnallisuuksista, kuten nyt vaikkapa välilehdistä? Joo'o... 😂

Wannawalkonthinice eli vähän niinku Randeedauki -meininkiä? 🤣

S24:stahan muistaakseni joku teki joskus kandin prujut ja se juttu taisi päätyä lehtiinkin silloin. Tosin mikäli muistan oikein, kyseessä oli käyttäytymiseen liittyvä tutkielma eikä palstojen eliinkaareen liittyvä.
        No eipä ole itsekään tullut pitkään aikaan ML:ää vilkaistua, niin en tiedä miten maailma makaa, mutta tokko kovin hyvin kuitenkaan.
        Mutta meno oli kyllä huikeeta parhaimmillaan ja kun sen on kerran kokenut, on muilla palstoilla helposti valju maku, kun rima on niin halvatun korkealla. Vähän sama kuin vaihtaisi rättikattobemun litraseen perusYarikseen 😂

C'moon, se oli brotalkia, tiiäthän? Murahteluja ja sellaista, pari voisammiota rasvasempaa huulta välissä ja taas murahteluja, ei mitään höpöttelyjä 😇

Ymmärsit oikein tuon logiikkajutun. Että mä tykkään siitä, kun sä hiffaat heti, mitä tarkoitan 🤭😅

Vähän juu niinkö livingonthedge-meininkiä, aina pitää kokeilla tuuriaan 🤣

Kävin kurkkaamassa mielenkiinnosta Miehen logiikkaa ja siellä näyttää olevan todella hiljaista ja aloitukset lähinnä iänikuisia vanhoja nostoja, joihin joku on laittanut vuosien saatossa kommentin tai pari eli eipä varsinaista keskustelua näyttänyt olevan. Löysinpäs myös muutaman oman viestini jostain kaukaa menneisyydestä 😅
        Ja joo, ei bemarista ole paluuta enää mihinkään Toyotaan 😁

Brotalk lasketaan höpöttelyksi vaikkei selkeitä sanoja kovin montaa lausuttaisikaan 😆 Vaikka se kyllä taitaa olla ihan tieteellisesti todistettu seikka, että keskimäärin miehet käyttää vuorokaudessa huomattavasti vähemmän sanoja kuin naiset. En välttämättä itse allekirjoita 😅

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit oikein tuon logiikkajutun. Että mä tykkään siitä, kun sä hiffaat heti, mitä tarkoitan 🤭😅

Vähän juu niinkö livingonthedge-meininkiä, aina pitää kokeilla tuuriaan 🤣

Kävin kurkkaamassa mielenkiinnosta Miehen logiikkaa ja siellä näyttää olevan todella hiljaista ja aloitukset lähinnä iänikuisia vanhoja nostoja, joihin joku on laittanut vuosien saatossa kommentin tai pari eli eipä varsinaista keskustelua näyttänyt olevan. Löysinpäs myös muutaman oman viestini jostain kaukaa menneisyydestä 😅
        Ja joo, ei bemarista ole paluuta enää mihinkään Toyotaan 😁

Brotalk lasketaan höpöttelyksi vaikkei selkeitä sanoja kovin montaa lausuttaisikaan 😆 Vaikka se kyllä taitaa olla ihan tieteellisesti todistettu seikka, että keskimäärin miehet käyttää vuorokaudessa huomattavasti vähemmän sanoja kuin naiset. En välttämättä itse allekirjoita 😅

Aletheias

Eli ymmärsin oikein, nainen ei ymmärrä logiikkaa 😂

Nii, juuh, aina pitää kattella missä ne rajat menee, niin osaa sitten aviossa pitää suunsa kiinni 😁

ML:n saisi nousuun, kun lauma aktiiveja loikkaisi sinkuista ML:ään kirjoittelemaan. Ei se mitään ihmeitä vaatisi, vain vähän panostusta pariksi kuukaudeksi. Mutta ei tässä iässä oikein jaksa enää...

Eikä lasketa, toi on joku feministien märkä päviäuni jotta voivat dumata äijät ihan lällyiksi höpöttelijöiksi, kun eivät haluaa antaa miehen olla mies. Tai saa se mies olla mies, mutta tiukassa talutushihnassa 😂

Nimenomaan, se on tieteellisesti todistettu. Se höpöttelymäärän ero per päivä on suhteessa sama kuin se montako kertaa useammin päivässä mies ajattelee seksiä verrattuna naiseen, keskimäärin. Se oli aika iso se ero 😇

• Anonyymi

Eli ymmärsin oikein, nainen ei ymmärrä logiikkaa 😂

Nii, juuh, aina pitää kattella missä ne rajat menee, niin osaa sitten aviossa pitää suunsa kiinni 😁

ML:n saisi nousuun, kun lauma aktiiveja loikkaisi sinkuista ML:ään kirjoittelemaan. Ei se mitään ihmeitä vaatisi, vain vähän panostusta pariksi kuukaudeksi. Mutta ei tässä iässä oikein jaksa enää...

Eikä lasketa, toi on joku feministien märkä päviäuni jotta voivat dumata äijät ihan lällyiksi höpöttelijöiksi, kun eivät haluaa antaa miehen olla mies. Tai saa se mies olla mies, mutta tiukassa talutushihnassa 😂

Nimenomaan, se on tieteellisesti todistettu. Se höpöttelymäärän ero per päivä on suhteessa sama kuin se montako kertaa useammin päivässä mies ajattelee seksiä verrattuna naiseen, keskimäärin. Se oli aika iso se ero 😇

Sä et voita tätä voitteko. Naisen logiikka on pettämätön. Se toimii joka tilanteessa, koska se on sopeutumiskykyinen 😇😆

Juuri niin, on tärkeää tietää, milloin pitää suunsa kiinni, milloin nyökkäillä ja milloin sanoa "kyllä kulta" 🤣

Joo saisihan ML:ään taas liikettä, kun sinne riittävä määrä siirtyisi ylläpitämään keskustelua, mutta sujuuhan se keskustelu täälläkin. Ainakin joskus 😁

Eihän mies lakkaa olemasta mies, vaikka höpöttelisi vähän enemmänkin. Päästä vain sisäinen höpöttelijäsi valloilleen ja ole rohkeasti höpöttelevä mies, joka olet aina halunnut olla 😁

Mä luulen, että naiset pyöristää alaspäin ja miehet ylöspäin tuossa seksijutussa ja todellisuudessa ero on häviävän pieni. En millään jaksa uskoa, että naiset ja miehet olis tässä asiassa niin huikean erilaisia. Tämä on mun tieteellisen tutkimuksen luotettava tulos 😂

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et voita tätä voitteko. Naisen logiikka on pettämätön. Se toimii joka tilanteessa, koska se on sopeutumiskykyinen 😇😆

Juuri niin, on tärkeää tietää, milloin pitää suunsa kiinni, milloin nyökkäillä ja milloin sanoa "kyllä kulta" 🤣

Joo saisihan ML:ään taas liikettä, kun sinne riittävä määrä siirtyisi ylläpitämään keskustelua, mutta sujuuhan se keskustelu täälläkin. Ainakin joskus 😁

Eihän mies lakkaa olemasta mies, vaikka höpöttelisi vähän enemmänkin. Päästä vain sisäinen höpöttelijäsi valloilleen ja ole rohkeasti höpöttelevä mies, joka olet aina halunnut olla 😁

Mä luulen, että naiset pyöristää alaspäin ja miehet ylöspäin tuossa seksijutussa ja todellisuudessa ero on häviävän pieni. En millään jaksa uskoa, että naiset ja miehet olis tässä asiassa niin huikean erilaisia. Tämä on mun tieteellisen tutkimuksen luotettava tulos 😂

Aletheias

Naisen logiikka on kuin flipperin kuula heti alkulaukauksen jälkeen. Enkä oikeastaan tiedä mitään mitä tähän lisätä, tuossa se oli se ydin 😂

Jep, just toi! Kyllä kulta. Heti, kulta. Tottakai kulta. Oikeastaan noi kolme riittää onnelliseen parisuhteeseen, muun aikaa voi mies olla ihan hiljaa 😂

Muistaakseni tuota seksin ajattelemista on pelkkien kyselyjen lisäksi tutkittu myös aivosähkökäyristä, jolloin helnkilö itse ei voi pyöristää kuin korkeintaan huuliaan ihmetellessään lukemia. Mutta ehkä tässä pätee sama kuin miesten ja naisten eurossa, olkoonkin että joissain asioissa vähemmän voikin olla enemmän, mutta tuskin eurojen kohdalla 😂

• Anonyymi

Päätin aikoinaan rekkautua, kun olin alkanut keskustelemaan vähän aktiivisemmin ja ajattelin rekkautumisen helpottavan keskustelun seuraamista, minkä se tekikin. Jotain onnetonta tapahtui samoihin aikoihin, kun koko palsta meni sekaisin enkä ole sen jälkeen päässyt kirjautumaan tililleni. Käytän kuitenkin edelleen tätä nikkiä, niin helpottaa ehkä muiden keskustelua kanssani.

Nikki Aletheias tuli siitä, kun rekkautumisen aikoihin lueskelin kaikenlaista mytologiaan liittyvää, joten nikki löytyi mytologian parista. Pidin nimen pehmeydestä ja siitä, mitä se edustaa (Aletheia on Kreikan mytologiassa totuuden ja vilpittömyyden jumalatar).

Aletheias

• Anonyymi

mutta niin oikeasti pidän jos on kauniita nuoria naisia lähellä, en koe mitään seksuaalista sellaista kiihkoa kuin joku Danny-pikkutyttöjä kohtaan vaan:

Hyvä että kauniit tyött ovat turvasdsa tavallaan, paitsi ei nyt niin tyttöjä vaan täysi-ikäisi siltikiin..

• Anonyymi

ammattilaispornoissa on seksiin käyttöön möön muutenkin paljon kauniinia ja onlufansissa...

• Halpamaisesti vetosin naisten makuun, kun valitsin kuvakseni hellyyttävän kissan.

Kissan nimesin ihanalla italiankielellä Gattinoksi, joka tarkoittaa kissanpentua. Hienoista höpösöpöä, jolle joku nainen saattaa jo lämmetä.

Sitä paitsi sanana "Gattino" resonoi sanalle "Valentino",

Rudolph Valentino, oikealta nimeltä Rodolfo Alfonso Raffaello Piero Filiberto Guglielmi di Valentina d’Antonguolla.
      Hänen lempinimensä oli ”The Great Latin Lover”

:P

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rudolph_Valentino

• Vois melkein sanoa et mitäs lajitoveri😁

Mullakin ku on kissan kuva profiilissa, Bätmän-kissan😅

Jostakin nettimeemistä sen joskus pöllin

• Anonyymi

Alunperin dissident-nikkini tuli toisinajattelijasta. En sopinut sterotyyppisesti kirjoittelevaksi mieheksi, en persuksi tai vassariksi, en naiseksikaan, tai en mihinkään laatikkoon. Tuntui, että aina olen vähän poikkiteloin vähän kaikkeen nähden. Siksi Dissident...

Myöhemmät taas juontui tuosta...

Ihsn alunperin "kaapinpaikka" oli jokin hassu idea nostaa sukupuolikysymys esiin.... mutta aika nopeasti tajusin, ettei naiset sukupuolena ole mitään erityistä ihmisenä, joskaan ei miehetkään...niin sit siltä nikiltä vietiin lattia alta mun omissa arvoissa. 😄

• Kato Disse moro!

Olik sulla kans joku 'tähänsekaappi' -nimi joskus vai muistanko väärin

• Anonyymi

Valtaosa nimimerkeistäni on kuin runo tai pieru, syntyy hetkessä ja poksahtaa tajuntaan heti perään.

Jasu on mun kutsumanimi, lempinimi alunperin. Tottelen kumpaakin tätä ja sitä vanhempieni antamaa nimeä myös IRL.

Jasu

• Anonyymi

Ja alunperinhän Jasu on yläaste aikaisen kaverini lempinimi mulle. Hän kirjoitti kirjeetkin Jasulla virallisesti. Ja posti tuli aina perille. Oli myös luokkasormuksessani.

Jotenkin tykkäsin nimestä, kun se ei ole niin sukupuolittunut nimi kuin oikea etunimeni. Vaikka miehen nimeksi tuo mielletäänkin. Minusta se ei ole edes miehellä sukupuolittunut nimi sen enempää kuin Kuura tai Hilppakaan. Siksi se sopii minulle joka olen nainen mutten tunne olevani sukupuoleni mukaan muuta kuin ihminen. Identiteetti on jääny välimaastoon nainen/mies kehityskulussa. Ei tunnu rehelliseltä sanoa kumpaakaan binääristä sukupuolta, kuin biologisen sukupuoleni takia. Ihmisille se merkkaa niin helvetisti jotain, en tiiä miksi ja mitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja alunperinhän Jasu on yläaste aikaisen kaverini lempinimi mulle. Hän kirjoitti kirjeetkin Jasulla virallisesti. Ja posti tuli aina perille. Oli myös luokkasormuksessani.

Jotenkin tykkäsin nimestä, kun se ei ole niin sukupuolittunut nimi kuin oikea etunimeni. Vaikka miehen nimeksi tuo mielletäänkin. Minusta se ei ole edes miehellä sukupuolittunut nimi sen enempää kuin Kuura tai Hilppakaan. Siksi se sopii minulle joka olen nainen mutten tunne olevani sukupuoleni mukaan muuta kuin ihminen. Identiteetti on jääny välimaastoon nainen/mies kehityskulussa. Ei tunnu rehelliseltä sanoa kumpaakaan binääristä sukupuolta, kuin biologisen sukupuoleni takia. Ihmisille se merkkaa niin helvetisti jotain, en tiiä miksi ja mitä.

Jasu

Välillä sanonkin, että housuihin kattomalla nainen. Aivoihini kattomalla en kumpikaan sukupuoli. Ja minä tykkään että hyvä niin.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jasu on ihan hyvä. En ole ajatellut sitä miehen nimeksi. Aika neutraaliksi tai sitten lempinimeksi jostain naisen nimestä, esim. Jasmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sulla niitä erilaisia nimimerkkejä on kyllä riittänyt. Mutta kukin tyylillään ja vaihtelu voi myös virkistää. Itse olen pitäytynyt tässä mun nykyisessä jo useita vuosia.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Sulla niitä erilaisia nimimerkkejä on kyllä riittänyt. Mutta kukin tyylillään ja vaihtelu voi myös virkistää. Itse olen pitäytynyt tässä mun nykyisessä jo useita vuosia.

Niitä on riittänyt juu. Nyt ei enää viitti rekata nimimerkkiä, kun tuntuu että sen myötä muuttuu homma liiaksi vahtimiseksi mitä on vastattu. Rennompaa näin. 🙂

Jasu

• Minulla on hyvin pieni määrä nimimerkkejä, ne jotenkin kuvaavat minua. Ne ovat pääasiassa mielleyhtymiä, kirjoista ja netistä.

• Anonyymi

😂

• Nimimerkki on valittu niin, että on hyvin vaikea muodostaa melkein samannäköistä merkkijonoa. 5crg sCrg sorg ja scrq näyttävät erilaisilta. Järkevien ihmisten keskuudessa tällainen olisi aivan turhaa, mutta keskustelupalstat ovat täynnä paskiaisia joiden mielestä on hauskaa rekisteröidä melkein samanlaisia nimimerkkejä.

Toiseksi moni tekee hauskoja ja yllättäviä tulkintoja. Vähän kuin musteläiskätesti. Jokainen oman elämänsä Igor tai Tatjana tulkitsee sen sergeiksi.

• Anonyymi

Ensimmäisenä tulee mieleen lyhenne selkokielen sergeant - sotilassanasta.

Mies 65

• Kyllä mä muisyan mistä sun nkkkisi tuli. Näppiksestä.

• Muistan ku tuota nikkien "kopioimista" oli, tai ainaki jonku niistä kerroista🤔

scrg vois olla Scrooge, niinku Roope Ankka😃

• Eiku se sergei on vaan lemppari sulle. Niinku mulla on pirppis.

• m.wurst kirjoitti:

Muistan ku tuota nikkien "kopioimista" oli, tai ainaki jonku niistä kerroista🤔

scrg vois olla Scrooge, niinku Roope Ankka😃

Kyllä vain. Lainaus Carl Barksin hahmosta on mahdollinen tulkinta. Mutta enhän minä ole erityisen rikas, enkä edes itara ja kova kuten Roope enkä varsinkaan kulje ympäri maailmaa ilman housuja. Uncle $crooge on hahmona kuitenkin itsessään osittain laina ja nimensä jopa täysin varastettu.

• Anonyymi

Ihan oli työpaikan nimilyhenne. Taisi olla käyttäjätunnus sähköpostiin ja muihin ohjelmistoihin.
      Ei tokikaan ole enää voimassa. Luulisin.

>simiti<

• Norppa83

Norppa tuli siitä, kun on ollut yks mun lempinimistä. 83 nimimerkin perässä ekaks siitä, kun piti laittaa jotain perään, kun toi pelkkä norppa oli varattu ja toiseks, kun on mun syntymävuosi.

• Vähän aikaa oli yks toinen nimimerkki, mutta melko pian, sen jälkeen, kun tulin aikoinaan tänne S24-foorumiin, niin vaihdoin nimimerkit tohon nykyiseen.

• Nimimerkissäni on ikäni (ja m=mies) kun aloitin palstailun joskus kauan sitten. Intj tulee tietysti MBTI-tyypistäni. Palstalle rupesi myöhemmin ilmestymään myös muita, joilla oli sama koodaus, muistan että M29-ENFP ja n42-intj oli palstalla kirjoittamassa joskus aikaisemmin. Aluksi en käyttänyt rekisteröityä tunnusta, jotta ikänumeron voisi vaihtaa tarvittaessa, mutta palstalla oli silloin niin paljon trolleja, että oli pakko rekisteröidä tunnus.

• Anonyymi

Harrastuksista nämä on aina tulleet.

-keinovaginamies-

• Hehe, no sitä ei oo ollu vaikee arvata😁

Toisaalta jos harrastaisit vaikkapa veneilyä, voisit olla

-perämoottorimies-

• = Elisa Kettunen

Tämä on tylsä tarina ja monet kerrat kerrottu. Piti viitata ikäänkuin nimeeni. Tosin ei sillä todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä.

Sama nm ollut iät ajat, 15v. En osaa vaihtaakaan. Ketusta tuli myös monia muita sidoksia palstahahmooni, mikä oli tärkeämpää. Kuva myös on vanha, eräs "kollega" sen mulle teki.

Sulla on ollut hyvin omintakainen tyyli, Kun muutuit Murrista Metukaksi, tunnistin heti.

• Sää olet kyllä hyvin myös henkilöitynyt hahmoosi, siis mun mielestä, elisa, ellu, ellukettu😊

Ja ketut on kivoja otuksia, fiksuja ja leikkisiä

Joskus kauan sitten mun lapsuudenkodin pihassa liikkui kettu jota joku oli ilmeisesti kesyttänyt sen verran ettei se ihan lähtenyt karkuun ihmisiä kohdatessaan. Joku mun nuoremmista sisaruksista ojensi sille leipäpalaa kädessään ja hyyvin varovasti se kävi sen siitä ottamassa ja juoksi sit vähän matkan päähän syömään.
        On siinä muulloinkin kettuja liikkunut, mut kesyttämättömiä (onneksi), ettei niitä ehdi kui ohimennen nähdä

• Anonyymi

Nimimerkkini on sxth rekattu, vaikken ole sitä koskaan käyttänyt. Se on lyhenne sanasta The Sixth Sense, joka on nimi elokuvasta kuudes aisti ja menneisyyden haamuista. Myöhemmin olen seikkaillut kissanäkökulmassa irrallaan todellisuuden alustasta, joka taas viittasi alunperin leikkeeseen cut cat (cat), johonkin jostakin.

Sinut taas muistan hyvistä musalinkeistä ja mutkattomasta tyylistäsi :)

🐾

• Musta tuntuu et oon sun kertomaa nimimerkistäsi nähnyt joskus ennenki, tai sit oon vaan ite osannu yhdistää sen et sixth sense, kuudes aisti

• Anonyymi

En tiedä mistä johtuu mutta jostain syystä yhdistelin nimimerkkiä sfinksiin, eihän sitä nyt noin lyhennetä mutta kuitenkin...

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Musta tuntuu et oon sun kertomaa nimimerkistäsi nähnyt joskus ennenki, tai sit oon vaan ite osannu yhdistää sen et sixth sense, kuudes aisti

Sen ML:n nimmarin ja sxth:n välillä oli useita vuosia, trollausta ja nimimerkin kaappaamisia. Sittemmin olin poissa. Muistan pikkumurrin "murinointia", en mitään tarkempia. Jännä tuo tapasi jutella.

Tuohon alempaan kommenttiin sanoisin että jotenkin hyvin yhdistetty sekin, vaikken nimenä ole koskaan käyttänyt.

• syntymä kaupungista kait

• Kappas, Monte. Ei kannata mennä ML:ään, se on kuollut ja viimeiset hengissä olevat ML-evakot hengailevat täällä Sinkuissa, kun hengailevat, henkitoreissaan 😂

• Olen aina ollut huono keksimään nimimerkkiä. Kysyin sitten apua palstalaisilta. Voittajaksi selviytyi Jasu "Palstakamulla". Tähän olen ollut tyytyväinen :)

• Niin ja avatarini on sarjakuvasta "Kamala luonto", johon olin noihin aikoihin ihastunut. Samaan aikaan minulla oli joku pakkomielle ketuista. En kyllä yhtään muista miksi. Vaikka suloisiahan ne ovat. Olen yrittänyt etsiä avatarini alkuperää vuosien jälkeen, mutta se on tainnut hävitä bittiavaruuteen. Muistelen, että kuva oli jossain Kamala luonto seinäkalenterissa, mutta voin muistaa väärin.

• Palstakamu kirjoitti:

Niin ja avatarini on sarjakuvasta "Kamala luonto", johon olin noihin aikoihin ihastunut. Samaan aikaan minulla oli joku pakkomielle ketuista. En kyllä yhtään muista miksi. Vaikka suloisiahan ne ovat. Olen yrittänyt etsiä avatarini alkuperää vuosien jälkeen, mutta se on tainnut hävitä bittiavaruuteen. Muistelen, että kuva oli jossain Kamala luonto seinäkalenterissa, mutta voin muistaa väärin.

Mun mielestä kyl kans Palstakamu-nikki sopii sulle, tai enmäätiiä🤔

Ja niinku jo Elluketulle kirjotin tonne ylemmäs nii ketut on kivoja, fiksuja ja leikkisiä otuksia

• Anonyymi

Nokun sä oot kamu, niin ja palstalla siksi sen tarjosin. 😅

Ketut on ihania ja turhaan niin inhottuja, kun saduissa kerrotaan. Kauneimpia otuksia mitä metsässä voi vastaan tulla.

Jasu

• m.wurst kirjoitti:

Mun mielestä kyl kans Palstakamu-nikki sopii sulle, tai enmäätiiä🤔

Ja niinku jo Elluketulle kirjotin tonne ylemmäs nii ketut on kivoja, fiksuja ja leikkisiä otuksia

Haluaisitko avata ajatuksiasi lisää. Toisaalta sopii, mutta toisaalta ei? Ihan vain aina kiinnostaa kuulla toisten ajatuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Nokun sä oot kamu, niin ja palstalla siksi sen tarjosin. 😅

Ketut on ihania ja turhaan niin inhottuja, kun saduissa kerrotaan. Kauneimpia otuksia mitä metsässä voi vastaan tulla.

Jasu

Minusta on hassua, että täällä on tyyliin kaikki tavanneet toisensa livenä. Ja minä olen tällainen mörkö, joka ei ole näyttäytynyt kenellekään.

Joskus olen miettinyt, että muistatko nikkini olleen sinun käsialaasi :D

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minusta on hassua, että täällä on tyyliin kaikki tavanneet toisensa livenä. Ja minä olen tällainen mörkö, joka ei ole näyttäytynyt kenellekään.

Joskus olen miettinyt, että muistatko nikkini olleen sinun käsialaasi :D

En minäkään ole mörköä kummempi. Olen tavannut vain Xenan ja sekin oli 2010 kesästä. Kerran. Muut on tapaamatta. 😅

Ei niin huvita sotkea palstaa ja irl elämää yhteen. Etenkään nyt kun olen perheellinen, eikä olis aikaakaan juosta tutustumassa ihmisiin ja oon muutenkin kuten kertonutkin ittekseni parhaiten viihtyvä. 🙂

Mutta jos johkun tutustuisin niin sinuun. Sä vaikutat muhun hyvällä tavalla, maadoittavasti.

Muistan. ❤️

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ole mörköä kummempi. Olen tavannut vain Xenan ja sekin oli 2010 kesästä. Kerran. Muut on tapaamatta. 😅

Ei niin huvita sotkea palstaa ja irl elämää yhteen. Etenkään nyt kun olen perheellinen, eikä olis aikaakaan juosta tutustumassa ihmisiin ja oon muutenkin kuten kertonutkin ittekseni parhaiten viihtyvä. 🙂

Mutta jos johkun tutustuisin niin sinuun. Sä vaikutat muhun hyvällä tavalla, maadoittavasti.

Muistan. ❤️

Jasu

Kiitos palstasiskoni. En osaa pukea tunnettani sanoiksi, mutta tuli tosi lämmin olo ❤️

• Anonyymi

Mjoo

En osaa vastata.

Aina kun minulle esitetään kysymys joudun vuosia kestävään prosessiin yhden vastauksen vuoksi.

En koe järkevänä.

(reps)

• Anonyymi

Eka

En tod muista ensimmäistä, mutta toisen muistan.

Kasasin nikkini peruslätinästä, jollaista on ilo kuunnella kaupungin kaduilla höystettynä ajatusviivoilla, kuten sanonnoilla ”Fuck off”.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka

En tod muista ensimmäistä, mutta toisen muistan.

Kasasin nikkini peruslätinästä, jollaista on ilo kuunnella kaupungin kaduilla höystettynä ajatusviivoilla, kuten sanonnoilla ”Fuck off”.

(hirn)

Niin

Mielestäni tämän oivalluksen jälkeen elämässä ei ole tapahtunut juuri mitään.

Ei missään elämässä.

(naurua)

• Naunou? Tonou? Funeau?

No mut oli mitä oli, nii sullon hyvä tyyli, pidä toi😃

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Naunou? Tonou? Funeau?

No mut oli mitä oli, nii sullon hyvä tyyli, pidä toi😃

Mjaa

Kyllä se oli tuo Fucoo, jonka nystyröilläni kähersin rullalle ihan omin avuin.

(reps)

P.S.

Hirnahtelut ovat noista ajoista ontto kaiku hevosten temmellyksestä kesälaitumella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Kyllä se oli tuo Fucoo, jonka nystyröilläni kähersin rullalle ihan omin avuin.

(reps)

P.S.

Hirnahtelut ovat noista ajoista ontto kaiku hevosten temmellyksestä kesälaitumella.

Marinaa

En yleensä nurise tai marise, mutta koska näin jälkikäteen tarkasteltuna työn jälkeä, niin mielen täyttää häpeä, loistavan innokkuuden tuottama hybris ja pettämättömän vainun mysteerin kirkkaus. Ihminen sokaistuu itselleen.

Mutta miksi?

Järjetöntä ihmishukkaa.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinaa

En yleensä nurise tai marise, mutta koska näin jälkikäteen tarkasteltuna työn jälkeä, niin mielen täyttää häpeä, loistavan innokkuuden tuottama hybris ja pettämättömän vainun mysteerin kirkkaus. Ihminen sokaistuu itselleen.

Mutta miksi?

Järjetöntä ihmishukkaa.

(hirn)

Anonyymit

Anonyymit ovat mediakentällä avainasemassa, koska kasvottomuus on kerrontataidon yhtälöistä sen vaikein, joten moraalinen vastuu sanotuista sanoista on heillä.

On triggereitä. Ja sitten on naamioita.

Kauhean kompleksista.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymit

Anonyymit ovat mediakentällä avainasemassa, koska kasvottomuus on kerrontataidon yhtälöistä sen vaikein, joten moraalinen vastuu sanotuista sanoista on heillä.

On triggereitä. Ja sitten on naamioita.

Kauhean kompleksista.

(hihitystä)

Valtias

Kun näen sellaisen keskustelupalstan, jonka idea on olla olemassa, suljen koneen ja opettelen uuden harrastuksen alkeet.

(naurua)

• Anonyymi kirjoitti:

Valtias

Kun näen sellaisen keskustelupalstan, jonka idea on olla olemassa, suljen koneen ja opettelen uuden harrastuksen alkeet.

(naurua)

Oletko yhtä rönsyilevän rempseä tyyppi livenäkin, vai onko se palstataidetta?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Oletko yhtä rönsyilevän rempseä tyyppi livenäkin, vai onko se palstataidetta?

Kiitos kommentista.

On niin että mitä kauemmas vuodet vierivät, niin sitä lähemmäs ne päätyvät.

Kaiken (mahdollisen) idea on syntyä omaksi itsekseen. Eikä sellaiselle prosessille ole maailmankaikkeudessa paikkaa.

Done

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45139
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25951
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      322
      15641
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      162
      10778
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9211
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7213
    9. 239
      6811
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    Aihe