kun tuntematon mies yllättäen kehuu teidän rintoja?
Naiset miltä tuntuu
54
518
Vastaukset
- Anonyymi
Vituttaa lähinnä.
- Anonyymi
Juu sama. Ei ole kivaa.😒 oma rakas saa tehdä sen mut ei oo kiva jos joku tuijottaa ja väittää kiven kovaa että on silarit tekee mieli vetää rätillä
- Anonyymi
Mahtavaltahan se kuulostaa, jos mies on tota mieltä mun rinnoista? Huomion saaminen on aina mieltä piristävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaltahan se kuulostaa, jos mies on tota mieltä mun rinnoista? Huomion saaminen on aina mieltä piristävää.
Toki sinä saat olla sitä mieltä. Minua se vituttaa.
- Anonyymi
Uhkaukselta. Varmistaisin lähimmän pakoreitin, hymyilisin kireästi ja kiittäisin jotta ei hullu saisi yhtäkkiä raivarin koska ”kohteliaisuutta” ei ymmärretty, ja poistuisin HYYVIN nopeasti paikalta.
- Anonyymi
Jos ne ei ole jotenkin valmiiksi luonnollisesti aiheena ja tuo on ensimmäinen ja ainoa kehu mitä mieheltä /heruu/, aika häiritsevä huomionosoitus.
Vaatii aika paljon karismaa saada kehut läpi. - Anonyymi
Muun muassa uhkaukselta, tunkeilulta, häirinnältä, tuppautumiselta.
- Sheena - Anonyymi
Tykkään, onneks on isot rinnat.
- Anonyymi
No kiva🌞 Voisit nostaa puseroa kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva🌞 Voisit nostaa puseroa kanssa
Pidän tiukkoja ja avonaisia paitoja. 🌝
- Anonyymi
Sanoisin, jotta ei niistä enää milkkiä jaeta, poju.
- Anonyymi
Entä jos olet tulossa urheilu treeneistä ja mies kehuu persettä?
- Anonyymi
Omat pehmusteet aina mukana.
- Anonyymi
Tunkeilevalta, junttimaiselta ja vähä-älyiseltä. Pitäkööt mielipiteensä omanaan. Kerran heitätytin miehen ulos baarista, kun kehui rintojani ja kävi niihin käsiksi. Kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaakin..
Aletheias - Anonyymi
Omituisia reaktioita!
Olen kerran syyllistynyt tuollaiseen kauheuteen.
Kun useita vuosia sitten suosimme rantamakailua niin Torreviejan Cura rannalla oli muutaman metrin päässä meistä kaksi nuorta naista yläosattomissa.
Puheesta päättelin heidät hollantilaisiksi.
Kun naiset nousivat mennäkseen mereen niin lausahdin spontaanisti enkuksi ( hollendskut ymmärtävät sitä ): Mielestäni teillä on koko rannan ( kilsan pitkä ) parhaat rinnat.
Naiset vilkaisivat toisiaan ilahtuneina ja kysyivät minulta "oletko todella sitä mieltä"?
Vastasin, etten koskaa laske leikkiä tärkeillä asioilla.
Vastauksena olivat tyytyväiset ilmeet.
Vaimoni, joka ei ymmärrä enkkua, kysyi epäluuloisena: Mitä sanoit niille? Kerroin totuuden. Vastauksena lievää paheksuntaa.- Anonyymi
Kuinka monta lasta vaimosi oli ruokkinut rinnoillaan tuolloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta lasta vaimosi oli ruokkinut rinnoillaan tuolloin
Ei vielä yhtään mutta oli harrastanut pikamatkoja, 60m ja 100m sekä hypännyt pituutta.
- Anonyymi
Ei onneksi. Pitäisin miestä pöljänä.
Jasu- Anonyymi
En muista rintoja kehuneen kuin joidenkin kumppanieni. Mutta persusta on kehuttu nuorempana liiankin usein. Tuntui epämukavalta. En oikein tykkää seksistisistä kommentoinneista. Tulee vähän taukki kuva miehestä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista rintoja kehuneen kuin joidenkin kumppanieni. Mutta persusta on kehuttu nuorempana liiankin usein. Tuntui epämukavalta. En oikein tykkää seksistisistä kommentoinneista. Tulee vähän taukki kuva miehestä.
JasuEn muutenkaan tykkää ole ikinä tykännyt olla mikään seksi objekti. Koen sen jotenkin halventavana.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuÄlä sotke politiikkaa tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sotke politiikkaa tähän?
Täh? Mitä ihmettä höpäjät?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuJaxu-halia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuSaanko kertoa salaisuuden. Mulla on hattiwatit palanut ylösalaisin silmänpohjan. Siellä ne pitää kirkkokuoroa hiljaisesti huomisten. En mä muuten olisi tällainen. Varmaan poltin tuijottamalla aurinkoa liian pitkää ja sitten katsonut muumeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kertoa salaisuuden. Mulla on hattiwatit palanut ylösalaisin silmänpohjan. Siellä ne pitää kirkkokuoroa hiljaisesti huomisten. En mä muuten olisi tällainen. Varmaan poltin tuijottamalla aurinkoa liian pitkää ja sitten katsonut muumeja.
... kirk-ko-kuo-ro-a hil-jai-ses-ti hu-mis-ten. Noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... kirk-ko-kuo-ro-a hil-jai-ses-ti hu-mis-ten. Noin.
Hyvii kässäreitä oli varmaan Tovella. Verkkokalvo kääntää kuvan ympåri niin näyttää vaan nipulta kyrpiä kondomeissaan. Melko hipististä toiveajattelua.
- Anonyymi
On vain "geokätköjä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vain "geokätköjä".
Melko "sissyy" mut ilman i:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko "sissyy" mut ilman i:tä.
Ei tää kyl mitään Moskovan Spartakkii muistuta supo vaik melko h-inttii olikin. Ihan vaan löysäs kiikussa pidetään yleisesti. Silleen yleensä vietiin rahat kansalaisilta pelkästään. Pitkitettynä tätä samaa rullausta.
- Anonyymi
Riipunee naisesta
https://youtube.com/shorts/NjOdktVM2_E?si=8NCPqIdEnb76KVli
Toiset saattaa ottaa ahdisteluna ja toiset taas on kenties heti reidet levällään ja siihen väliin si taas varmaan mahtuu vaikka ja mitä mu kertoo jo miehestä jotain jos ei naisestankehua tai kommentoida muuta kun tämän ulkonäköä tai jotain tiettyä kohtaa naisen vartalossa- Anonyymi
Pahin vihollinen rikkaalle on köyhä t. Näkijä
- Anonyymi
Miten toi sun video liittyi apn alotukseen?
No ihan hyvältä se on tuntunut. Ennen eroa en varmasti olisi moisesta välittänyt, mutta sinkkuna ollessani kaikki on ollut kotiinpäin. Se on ollut oikeastaan iham sama, niin kehu on aina kehu. Toki ihmisyyteen liittyvä kehu on se, jolle lasken enemmän painoarvoa, koska olen aika syvällinen olento.
- Anonyymi
Tehän pojat majailette niissä porttoloissa jostain kumman syystä josta kukaan oikein tiedä miksi. Tyhmä saa olla muttei tykkimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän pojat majailette niissä porttoloissa jostain kumman syystä josta kukaan oikein tiedä miksi. Tyhmä saa olla muttei tykkimies.
Hattiwateista tulee mieleen Supon ryhmäkuvat. Silmät vaan seisoo päässää nuuskitaan kaikki viivat läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hattiwateista tulee mieleen Supon ryhmäkuvat. Silmät vaan seisoo päässää nuuskitaan kaikki viivat läpi.
Teillä kun on noita avustavia uusavuttomuus-terapioita niin tulisitte vaan tänne suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä kun on noita avustavia uusavuttomuus-terapioita niin tulisitte vaan tänne suoraan.
Mitään ei opi jos itseään ei haasta. Ja sen näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei opi jos itseään ei haasta. Ja sen näkee.
Siellä keilalahden laserzonessa kannata liikaa aikaa viettää. Vaikka onhan se parempi pöllyissä kuin savuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä keilalahden laserzonessa kannata liikaa aikaa viettää. Vaikka onhan se parempi pöllyissä kuin savuissa.
Huomaa kyllä että kiinalaisten avaruustieteiden kanssa yhteisiä harrastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa kyllä että kiinalaisten avaruustieteiden kanssa yhteisiä harrastuksia.
Tässä on tämmöinen pay-to-play tähtikuvio kiinalaisesta zodiacista, https://cdon.fi/tuote/vaaleanpunainen-saastopossu-fb860fe7b036587b/
Se hohtaa kun sille huutaa itä-saksaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on tämmöinen pay-to-play tähtikuvio kiinalaisesta zodiacista, https://cdon.fi/tuote/vaaleanpunainen-saastopossu-fb860fe7b036587b/
Se hohtaa kun sille huutaa itä-saksaksi.Miten olisi rosvokytkin kameroihin ja muutettaan suoraan teehuoneiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi rosvokytkin kameroihin ja muutettaan suoraan teehuoneiksi?
Ei ne kuvaa muutenkaan asiakkaita vaan kauppiaita. Pitäähän nyt perkele kasvot pimittää medialta.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos te "äijät" pitäisitte suunne kiinni kerrankin lässyttämästä jotain ihan turhaa pskaa toisten kommentteihin. Ei paljon kiinnosta nuo äijäksi haukkumiset ja mun puolesta voit työntää kommenttisi vaikka sinne missä aurinko ei paista.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mitäpä jos te "äijät" pitäisitte suunne kiinni kerrankin lässyttämästä jotain ihan turhaa pskaa toisten kommentteihin. Ei paljon kiinnosta nuo äijäksi haukkumiset ja mun puolesta voit työntää kommenttisi vaikka sinne missä aurinko ei paista.
Yksi ja sama kokopäiväkoomikko siinä veistelee lähinnä omaksi ilokseen
- Anonyymi
Hyvä että noinkin positiivisia vastauksia. Taidan lisätä rivouksien huutelua nuorille naisille.
- Anonyymi
Naisen intiimialueiden arviointi on älykkyyden parjaamista niiltä kenelle ne eivät kuulu.
- Anonyymi
Itsestäänselvyydeltä. Ei mitään uutta auringon alla.🤷♀️
- Anonyymi
Että siinäpä näköjään taas yksi .diootti, jonka olisi järkevämpää vain pitää suunsa kiinni.
- Anonyymi
Minullekko kommentoit? Paras oli se kun hoitsupoju työterveydessä huokasi uuuh..🙄🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekko kommentoit? Paras oli se kun hoitsupoju työterveydessä huokasi uuuh..🙄🤷♀️
Ap taitaa olla kade/mustis naisensa rinnoista joita itsekkin kuolasi/kuolaa. Nyt niin sapettaa että muutkin näkee saman. Niin näkee joo. Eli ihan samaa sakkia olette. Turha on mustistella. Naisesi on muille munallisille kääpiöille sitä mitä itse ihailet/arvostat/arvotat. Hyväksy se.✌🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap taitaa olla kade/mustis naisensa rinnoista joita itsekkin kuolasi/kuolaa. Nyt niin sapettaa että muutkin näkee saman. Niin näkee joo. Eli ihan samaa sakkia olette. Turha on mustistella. Naisesi on muille munallisille kääpiöille sitä mitä itse ihailet/arvostat/arvotat. Hyväksy se.✌🤷♀️
Jotkut miehet tahtoo porostaralta näyttävän naisen ,muttei tajuu että hän vetää puoleensa muita samaa tahtovia pallopäitä kuin hunaja mehiläisiä. Arvot.☝ Ne arvot☝ sitä saa mitä tilaa🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos omet aloittaja niin kyllä. Jos et, niin outoa olettaa, että kommentoisin sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun nyt tarttee selvittää tarkemmin onko munallinen kääpiö oikeasti kääpiö vai pelkästään henkisiltä ominaisuuksiltaan munallinen kääpiö :)
-sivusta
Riippuu vähän missä kontekstissa niinku..
Vapaalla ja varsinki viihteellä voisin todeta et "tänks, iha ite oon kasvattanu,"
Töissä yms.. en tykkäis et mitään mun kropassa kommentoidaan, ei kuulu asiaan eikä oo asiallista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116