Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mun+käsittääkseni+täällä+tuodaan+julki+enimmäkseen+omia+mielipiteitä,
kai+se+ny+itsekkäämpää+olis+esittää+mielipiteensä+yleisinä+totuuksina,+tai+sanoa+muille+mitä+mieltä+he+saavat/heidän+pitää+olla..
ja+niinku,+kyl+ihmissuhteet+vaatii+myös+kompromisseja,+mut+kuinka+pitkälle+pitäisi+olla+valmis+joustamaan+ja+unohtamaan+"minäminä-ajattelu"?
ittensä+kanssahan+sitä+ainoastaan+on+pakko+elää+koko+ikänsä,+ja+ilman+itteensä+taas+ei+voi+elää.
ja+kysykö+se+esi-isoisoisä+siltä+suolta+ja+sen+asukkailta+lupaa+tulla+sinne+kuokkimaan?+eikö+vaan+aika+itsekkäästi+raivannut+elintilaa+muilta+itselleen+ja+jälkeläisilleen?
16.06.2019 19:46
tuonnäköstä+tuli,+
https://aijaa.com/zSeq6n
levy+oli+samanvärinen+ku+kuvan+reunassa+näkyvät+hyllyt,+etikkatöhnän+jälkeen+pinta+on+vielä+lakattu+ja+hiottu.
09.06.2019 21:31
puun+"vanhentamiseen"+lisää+vinkkejä:
http://kunitsetekee.blogspot.com/2013/09/tehosteseina-kierratyspuusta.html
itte+oon+kokeillu+tuota+etikka-teräsvilla-seosta+mäntyiseen+liimapuulevyyn,+lopputulos+on+kyl+ihan+kiva,+muttei+harmaa+vaan+aika+tumman+ruskea.
09.06.2019 21:17
krhm,+miehilläkin+on+tissit.
09.06.2019 15:24
pitäisi+sitä+ja+pitäisi+tätä,
mieluiten+vielä+niin+et+jonkun+muun+pitäisi...
myönnän+olevani+jonkun+sortin+hihhuli,+vaikken+nyt+välttämättä+vihreitä+kannattava+terveys-sellainen..+mutta+tota,+ookko+ite+meinannu+tehä+jottain?+niinku+muutaki+ku+osotella+sormella+toisia+ja+märmättäny+ku+ei+kukkaan+tee+mittään.
jos+nyt+lähtään+ravinnoksi+luokiteltavia+asioita+ja+tuoteryhmiä+syynäämään,+niin+kyllä+mun+mielestä+ensimmäisenä+olisi+kannattavinta+karsia+sieltä+pitkälle+prosessoitujen+valmisteiden+puolelta..+tarvitseeko+joku+ihan+oikeasti+jotain+vanukkaita+ym.+herkuttelutuotteita,+missä+ei+juurikaan+luonnollisia+ainesosia+enää+ole?
tai+muita+"luontaisenkaltaista+sitä+sun+tätä"+sisältäviä,+oletettavasti+kuitenkin+edelleen+syötäväksi+tarkoitettuja+tuotteita?
ilmastonmuutoksesta+vaahdotaan,+mutta+silti+näyttää+olevan+vara+jatkuvasti+syytää+markkinoille+kaikkee+"entistä+parempaa"+ja+"uusia+makuyhdistelmiä",+kyllä+niidenkin+tuotannosta+päästöjä+ym.+ympäristöhaittaa+syntyy.
ja+ilmeisesti+niitä+sit+ostetaankin,+ku+tuskimpa+sellaista+tuotettais+mikä+jäis+kaupan+hyllyyn.
mun+mielestä+olis+paras+jos+palattais+siihen,+et+kaupasta+saisi+vain+peruselintarvikkeita,+ainesosia+mistä+voi+ITSE+sekoittaa+ja+maustaa+ja+valmistaa+ateriansa.
09.06.2019 15:21
emminätiiä,+
semmonen?
09.06.2019 14:59
minä?
ei+saakeli,+ei+mun+lauluääntä+kukaan+halua+kuulla.+tosin+jos+mää+vaan+kirjottaisin+biisin,+joku+muu+laulais..
"Hei+Gambiasta+heilin+minä+löysin
ja+korkkarit+kattoon+heitin+kun+hänen+kanssaan+köy..."+krhm...+tota,
"Kuuman+kostean+minä+tunsin+Gambian,+ja+rantapojan+uhkean..."
09.06.2019 14:56
kukahan+iskelmänikkari+tekis+sit+Gambiasta+veisun,+se+kai+se+kuulemma+on+SE+paikka+nykyisin..
olisko+se+vaik+Kaija+Koon+uusi+"voimaannutus"-biisi..?
katoin+tos+viikolla+Kummeli+Kultakuumeen,+siitä+se+Mombasa+taas+jäi+päähän..
"daidaidaidadai..+vittu+en+muista+sanoja!"
09.06.2019 11:34
mitä+vikaa+Dänissä+on?
dänistä+puheen+ollen,+pääni+sisäinen+jukeboksi+muistutti+tästä+kappaleesta..
https://www.youtube.com/watch?v=khWixbzJPyE
09.06.2019 10:34
mitä+syvimmät+pahoitteluni,
Mombasa+toimii+kyl+myös+aika+hyvin,+sitä+voi+laulaa+myös+pelkästään+sanoilla:+"Koskin+simpukkaa.."
09.06.2019 10:31
"markkinoilla..."
huutokaupataanko+se?
09.06.2019 10:26
onhan+nuita+kultteja+ollu+jo+maailmansivu..
täsä+taannoin+tuli+tiistai-iltaisin+dokumenttisarja+näistä,
https://www.telsu.fi/people+magazine+investigates:+cults
ihmiset+on+outoja,
09.06.2019 10:22
mulla+oli+vuosia+sitten+pitkäaikaisena+korvamatona+Britney+Spearsin+Womanizer+(mitä+en+linkitä,+enkä+myöskään+halua+kuulla!)+ei+ollu+kauheen+kiva+ku+päässä+jankkaa+koko+ajan+"vammanaiser+vammavamma+vammanaiser..."
toinen+lähes+yhtä+paha+oli+Lady+Gagan+Alejandro,+"alehandroo+alehandroo+alealehandrooo..."
jos+ei+halua+korvamatoaan+kuunnella,+siitä+voi+yrittää+myös+päästä+eroon+sanomalla+ääneen+"Kuusamo"
https://www.youtube.com/watch?v=Y8ljxN7_AAw
09.06.2019 10:09
oon+itsekin+tätä+joskus+pohtinut..
mietin+et+oisko+siinä+taustalla+jotenkin+vielä+se+käsitys,+että+miestä+ja+maskuliinisuutta+pidetään+naista+ja+feminiinisyyttä+arvokkaampana+ja+ylempänä,
eli+kun+nainen+pukeutuu+maskuliinisesti+häntä+pidetään+"vahvana"+ja+"voimaantuneena",+kun+taas+miehen+feminiinisempää+pukeutumista/tyyliä+pidetään+miehen+"arvolle"+sopimattomana,+hänen+"arvoaan+ja+miehisyyttään"+alentavana..
ja+jotenkin+koko+miehisyyden+käsitettä+uhkaavana,+(mikä+tuntuu+aiheuttavan+voimakkaitakin+vastareaktioita+useimmiten+miesoletettujen+taholta.)
nämä+ovat+vain+omia+päätelmiäni,+ei+mitään+yleisiä+totuuksia.
minun+mielipiteeni+on+se,+et+miksi+ihmeessä+"vaatehulluttelu"+ja+vapaampi+tyylien+kokeilu+olis+sallittu+vain+naisoletetuille?+kaksijakoisesti+sukupuolittunut+pukeutuminen+joutaisi+jo+jäädä+historiaan.
09.06.2019 09:59
himopyöräilijät+ovat+muutenkin+oma+ihmislajinsa;+Homo+Bicyclae.
eiks+niillä+oo+kaiken+lisäksi+toppaukset+niissä+pyöräilyhousuissa,+ettei+hanuri+hierry.
08.06.2019 21:20
niimpä,
suvunjatkamista+on+sanottu+elämän+tarkoitukseksi,+mut+niinku+miks+meillä+sit+on+persoonallisuus,+tunteet+ja+oma+tahto?+eikai+ny+lisääntymisautomaatti+sellaisia+tarvisi+mihinkään..
08.06.2019 20:48
niin,+saahan+sitä+toki+aikansa+kulumaan+noinkin.
päivästä+toiseen+kytätä+ja+vahtia+miten+Toiset+elämäänsä+elävät,
kun+eivät+saatana+ymmärrä+elää+Herran+kurissa+ja+nuhteessa..
08.06.2019 20:18
harmi+sinänsä+et+miehet+harvemmin+käyttävät+ihonmyötäisiä+trikoopöksyjä,+ainakaan+julkisesti..
tosin+siinä+voisi+paljastaa+sitä+etupuolen+anatomiaakin+sen+verran+et+heikommat+saisi+hengenahdistusta,
08.06.2019 19:41
kyllä+oon+nähny+muutamiakin+miesoletettuja+joilla+on+isommat+tissit+ko+mulla..
tähänkin+taas+sopii+se+joku+tv-ohjelma,+missä+kuvattiin+transmiehen+sukupuolen+korjausta,+hänen+mennessään+rintojen+poistoleikkaukseen+nännit+oli+sensuroitu+mut+myöhemmin+kun+esiteltiin+leikkauksen+lopputulosta+nännit+oli+näkyvillä.+tasan+samat+nännit!
mut+itte+kyl+mieluummin+peitän+ne+silti,+en+mää+persettänikään+julkisesti+paljasta+vaikka+se+on+sentään+ihimiskehon+humoristisin+osa,
08.06.2019 19:19
Isolta+ukolta+munat,+pallit+pois.
Isäni+keksiny+tuommosen+joskus+penskana+koulussa+ku+oli+pitäny+sanoa+joku+"Entten+tentten.."+-tyylinen+loru.
07.06.2019 18:15
85 / 98