Nykynaisilta on täysin säädyllisyys hukassa

Anonyymi

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kai ovat some sukupolvea missä päivitetään arki elämä uusilla kuvilla huomio hakuisessa mailmassa,

    • Anonyymi

      No voi kyynel. Kaikesta te ätmiparat ahdistuttekin.

      • Anonyymi

        1 juttu on kyllä sellainen, en ole kysynyt isältä: Mistä ostit tuollaiset Pablo Escobar -aurinkolasisi, kuin paljon komeammat, erilaiset kuin Police, mutta komeat kyllä.... pikkuveli istui autossa niiden päälle vahingossa, olivat kadoksissa silloin hetken nuo lasit :D


    • Anonyymi

      Rumat naiset lutkailee telkkarissa. Voiko joku sanoa tuollaisia huoria parisuhdekelpoisiksi ihmisiksi.

      • Anonyymi

        Voin sanoa ihan hyvin. En säikähdä ihan pienestä.


    • onpahan, hänen häpynsä kuulemma maistuu hyvältä,
      häpyhuuletki taijettiin mainita,

      tämmöisissä ohjelmissakai sitä häpyä eniten tuodaan esille, niinku,

      (on siinäki kyllä sana; häpy, vähä niinku happy.. tai jos sen sanoo monta kertaa peräkkäin nii siitä tullee pyhä..)

      • Anonyymi

        Luulen tietäväni että tuollaiset johtuvat naisten omasta tunne-elämästä, ja sellaiseen on kenenkään ulkopuolisen vaikeaa vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen tietäväni että tuollaiset johtuvat naisten omasta tunne-elämästä, ja sellaiseen on kenenkään ulkopuolisen vaikeaa vaikuttaa.

        kui?

        on se häpy miehelläki, vaikka onkin vähä erinäkönen (enimmäkseen..)
        häpyalue, häpykumpu..

        jos koolla on väliä, nii siitä tullee käpy..
        (mulla taitaa olla just niitä tunne-elämän juttuja mistä sää puhuit.. :/)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        kui?

        on se häpy miehelläki, vaikka onkin vähä erinäkönen (enimmäkseen..)
        häpyalue, häpykumpu..

        jos koolla on väliä, nii siitä tullee käpy..
        (mulla taitaa olla just niitä tunne-elämän juttuja mistä sää puhuit.. :/)

        En ehtinyt vastata herra m.Wurstille heti... katsomassa tuota naiset armeijassa YLE2, kun niin hauskan näköistä...vai olikohan nainen tämä Mister Wurst?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ehtinyt vastata herra m.Wurstille heti... katsomassa tuota naiset armeijassa YLE2, kun niin hauskan näköistä...vai olikohan nainen tämä Mister Wurst?

        se on äm niinku meetwurst,

        mut saa mua herroitellakin, se vaikuttaa heti hienommalta,

        Herra Meetwurst (eikäku ei! unoha se herra! kuulostaa tosihuonolta stripparilta)


      • Anonyymi

        Jaahas vanha peltipurkki... osin olet oikeassa ja myös täysin väärässä!
        Jätänkö mä nyt asian tähän... yhtä lyhyesti; kuten sinäkin kommentoit.

        Feminismissä ei ole mitään vikaa, jos se ei ole piikkilanka feminismiä, joka menee yli minunkin käsityskykyni.
        Sen sijaan ei ole väärin naisen vaatia tasa-arvoisuutta asioissa jotka koskevat meitä naisia.
        Vai joko sinuunkin on tarttunut tuo vieras kulttyyri... mine sano ei hyvä velliseni!
        Perustele kantasi äläkä töksäyttele; mitä lienee... joita sitt saa arvailla että MITÄ?

        Mulle on ainakin opetettu aina, ettei ns. tasapuolisuuden nimissä; Naisen ei pitäisi koskaan suostua mihinkään valtuustoon tai komiteaan vain tasa-arvon takia, naisena!
        Siinä ei kuin nolaa itsensä, täysin kanana... mutt ei niin pitäisi tehdä typerien miestenkään.
        Palkkiot saattavat olla suurempana houkuttimena, luulen sillä Arkandian mäellä niitä istuu... monia tyhjä päitä.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas vanha peltipurkki... osin olet oikeassa ja myös täysin väärässä!
        Jätänkö mä nyt asian tähän... yhtä lyhyesti; kuten sinäkin kommentoit.

        Feminismissä ei ole mitään vikaa, jos se ei ole piikkilanka feminismiä, joka menee yli minunkin käsityskykyni.
        Sen sijaan ei ole väärin naisen vaatia tasa-arvoisuutta asioissa jotka koskevat meitä naisia.
        Vai joko sinuunkin on tarttunut tuo vieras kulttyyri... mine sano ei hyvä velliseni!
        Perustele kantasi äläkä töksäyttele; mitä lienee... joita sitt saa arvailla että MITÄ?

        Mulle on ainakin opetettu aina, ettei ns. tasapuolisuuden nimissä; Naisen ei pitäisi koskaan suostua mihinkään valtuustoon tai komiteaan vain tasa-arvon takia, naisena!
        Siinä ei kuin nolaa itsensä, täysin kanana... mutt ei niin pitäisi tehdä typerien miestenkään.
        Palkkiot saattavat olla suurempana houkuttimena, luulen sillä Arkandian mäellä niitä istuu... monia tyhjä päitä.
        trollikka

        Tjoo, siis feminismissähän ei ole mitänä vikaa sellaisena kuin se ainoinaan on alkanut, naisten oikeuksien puolustamisena mutta kai sunkin on myönnettävä että feminismi nykyisellään ja sen äänekkäät edustajat tekevät pikemminkin hallaa feminismille käsitteenä kuin mitä hyösdyttävät sitä. Mulla ainakin tulee mieleen femisnismistä saara särmä ja rosa meriliäinen & muut kootu kahelit, normaalit naiset vaan joutuu kärsimään niiden edesottamuksista kun tekevät koko liikkeestä naurettavan.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tjoo, siis feminismissähän ei ole mitänä vikaa sellaisena kuin se ainoinaan on alkanut, naisten oikeuksien puolustamisena mutta kai sunkin on myönnettävä että feminismi nykyisellään ja sen äänekkäät edustajat tekevät pikemminkin hallaa feminismille käsitteenä kuin mitä hyösdyttävät sitä. Mulla ainakin tulee mieleen femisnismistä saara särmä ja rosa meriliäinen & muut kootu kahelit, normaalit naiset vaan joutuu kärsimään niiden edesottamuksista kun tekevät koko liikkeestä naurettavan.

        "Normaaleille" naisille kyllä kelpaa oikeudet jotka feministien avulla saatu. Se että on sisäistänyt miehisen maailmankuvan ja arvostelee muita naisia ole normaaliutta vaan tietämättömyyttä!


      • Anonyymi

        Ehkä se on jotain sellaista että toiset ihmiset tulevat toimeen naisten kanssa ja sitten toiset eivät.... on kyllä mielenkiintoinen tämä yle2-juttu armeija-opiskelija-naisista.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tjoo, siis feminismissähän ei ole mitänä vikaa sellaisena kuin se ainoinaan on alkanut, naisten oikeuksien puolustamisena mutta kai sunkin on myönnettävä että feminismi nykyisellään ja sen äänekkäät edustajat tekevät pikemminkin hallaa feminismille käsitteenä kuin mitä hyösdyttävät sitä. Mulla ainakin tulee mieleen femisnismistä saara särmä ja rosa meriliäinen & muut kootu kahelit, normaalit naiset vaan joutuu kärsimään niiden edesottamuksista kun tekevät koko liikkeestä naurettavan.

        Kuule mä en mitenkään yhdistä itseäni näihin;"saara särmä ja rosa meriliäinen & muut kootu kahelit" porukkaan.
        Nauran maha kippurassa aina joskus... näiden naistenjuttuja/touhuja.
        Kukaan täysi järkinen tuskin ottaa näitä huomioon... muuta kuin hupaisina hahmoina.

        Millä sinä voit vaatia kauhalla, jos on vain annettu lusikalla. Ei korkeasti koulutettukaan aina ole tasapainoinen ihminen (siis mielenlaadultaan)

        Ex-rouva Frangén ei ole edes koskaan ollut mitenkään järkevän ihmisen kirjoissa, minun silmissäni. Pilalle hemmoteltu kulttuurikodin mukula, jota autettiin jopa eduskuntaan ja pääsikin. Antamaan avoimesti julki kokemuksiaan huumeista... ja pyörtymään kameroiden edessä kun pakokauhu valtasi.
        Nyt valistaa vagina jumppaa ym. videoilla ja haastatteluissa. Tunnen myötähäpeää.

        Oh-hoijaa, jokainen nainen tuntee kyllä nuo asiat taatusti, viimeistään silloin kun on saanut lapsen. Naisille pidetään tiedoitus tilaisuus, jossa saa kysellä asiasta enemmän kätilöiltä/terveydenhoitajilta tai gynekologeilta.
        Sitä ennen jo tyttöjen jumppamaikat ovat kertoneet naisen kehosta ym. kuten ehkäisystä ja sukupuolitaudeista ja niiden ehkäisystä.

        Se ett mä kirjoitan näistä asioista tänne, multa vielä onnistuu. Mutt jos pitäisi yleisön ja kameroiden edessä antaa jotain intiimejä lausuntoja... tulee varma kieltäytyminen.
        En ole alan asiantuntija, kuten gynekologi ja feminisminhän mä jo selitinkin, miten mä sen koen.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaaleille" naisille kyllä kelpaa oikeudet jotka feministien avulla saatu. Se että on sisäistänyt miehisen maailmankuvan ja arvostelee muita naisia ole normaaliutta vaan tietämättömyyttä!

        Suksi suohon normaalisuutesi kanssa... Mä kyllä pidän puoleni ihan tavallisena naisenakin ja ajan tasa-arvoisuutta miesten ja naisten kesken. Ilman mitään sensaation hakua... en mä kansakunnan pelleksi rupeaisi vaikka se mitenkä hyvin minut elättäisi.

        Kyllä jotain oikeaa työtä itselleni keksisin... vaikka yleisten käymälöiden eli WC tilojen siistijänä minimi tuloillakin, jonkun niitäkin töitä on tehtävä.
        Suunnilleen samaa työtäkin kuin hoito-, hoivakodeissakin tehdään, palkka ehkä huonompi kun ei ole (hoitajan)koulutusta ... eikä niin ollen ihan niin suurta vastuutakaan.

        Normi naiset kyllä osaa hoitaa asiansa fiksustikin, ilman ett hakisivat elantonsa "piikkilanka feministisyydestä" ja tekemällä itsensä naurunalaisiksi... haastatteluissa, fase bookissa, sekä videonauhoituksilla ja kaiken kansan edessä vielä TV:ssäkin.

        trollikka


    • Anonyymi

      Niin ne ajat kuule muuttuu.

    • Anonyymi

      Naiset armeijassa, ohjelma nyt YLE2 :D

      • Anonyymi

        Naistenpa ei tarvitse edes lähestyä kun tuntemattomat miehet huutelee kadulla "hyi", "en panis". Jos on riittävän ruma tai vääränlainen tukka jonkun mielestä.


      • Anonyymi

        Joten jos sinusta miehet on jotenkin yleisesti hienotunteisempia tai kiltimpiä, olet täysin väärässä.


      • Olet komistus aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naistenpa ei tarvitse edes lähestyä kun tuntemattomat miehet huutelee kadulla "hyi", "en panis". Jos on riittävän ruma tai vääränlainen tukka jonkun mielestä.

        Se, että miehille tuollaista heitetään useammin, kuin naisille, johtuu pelkästään siitä syystä, että rumat naiset eivät lähesty miehiä yhtä usein, kuin rumat miehet naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naistenpa ei tarvitse edes lähestyä kun tuntemattomat miehet huutelee kadulla "hyi", "en panis". Jos on riittävän ruma tai vääränlainen tukka jonkun mielestä.

        Jopas tulee satua, jos miehet huutelevat naisille niin hyvän näköisten perään, ei rumille koska heitä ei kukaan huomaa.


      • "Melkeinpä väittäisin että naisille tuskin kuitenkaan tuollaisia niin paljon heitetään kuin miehille."

        Kyllä minä yläasteaikoina kuulin "rumittelua" lähes tulkoon joka päivä (joka päivä kiusattiin, mutten muista enää oliko ihan jokainen päivä sitä ulkonäön rienaamista vai oliko joukossa muutakin kiusaamista). Ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen suusta.


    • Eikö? Mulle tuli mieleen yks tosijuttu....

      Jane Fonda leikkautti uloimmat häpyhuulensa ja sai eka jouluna kiitoskortin Niki Laudalta, se kiitti korvista! 😬

      Ei mulla muuta....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe