Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
yeah+but+no+but+yeah+but+no+but..
mun+suosikkeja+oli+Daffyd+ja+Carol+Beer,
24.05.2019 09:54
jaa,+kyllä+mää+olen+sen+tajunnu+jo+aikapäiviä+sitten,
23.05.2019 20:50
anteeks,+mut+pakko+nyt+kommentoida..
"Kattokaa+ny.+Miten+suloisia+koiranpentuja!+varsinki+tuo+kolmas+oikealta+on+niiiin+nätti+ja+suloinen+ja+liikkis!+Mä+vaan+haluisin+halia+sitä+ja+pitää+sitä+sylissä+ja+paijata+ja+pusia!!1"
kosk+musta+nyt+vaan+vaikuttaa+et+sää+olet+tässä+tapauksessa+niinku+lapsi+lemmikkikaupan+ikkunan+takana..
23.05.2019 20:49
Niin,+tai+hoitaa+lempi+ja+läheisyys+muulloin+ku+nukkumaan+mennessä.
Niin+ei+tarvi+aamuisin+olla+vaimon+kanssa+yhdessä+partaa+ajamassa..
23.05.2019 13:38
luin+joskus+miehestä+joka+käytti+jotain+testosteronipitoista+geeliä+hormonikorvaushoitona,
sitäkin+geeliä+levitettiin+käsivarsiin+iltaisin+ennen+nukkumaanmenoa,+mistä+tää+mies+vitsaili+et+ei+pysty+enää+rouvaa+halimaan+sängyssä,+ettei+rouvalla+ala+ääni+madaltuun+ja+kasvaan+karvoja+uusiin+paikkoihin..
23.05.2019 07:47
jep,+kyllä+mää+ihmettelinkin+ku+sun+jutut+vaikutti+jo+melkein+sen+'naisten+elävältä+keittävän'+jutuilta..
23.05.2019 07:29
kävelen,+ja+ripeästi.
kun+olen+kävellessäni+kuitenkin+matkalla+pisteestä+A+pisteeseen+B,+niin+en+näe+mitään+syytä+jäädä+matelemaan+kun+voisin+olla+jo+(lähes)+perillä.
22.05.2019 20:39
taas+tätä+"vitsihuumoria"+näköjään..
eräs+nainen+kertoi+kirjassaan+kohdanneensa+parikymppisenä+ensimmäisen+kerran+seksuaalista+häirintää+silloisella+työpaikallaan,+pomomies+oli+pyytänyt+syliinsä+istumaan+että+niinko+tutkittais+tässä+yhdessä+neitokaisen+viimeisintä+työnäytettä..
no+tää+mimmi+oli+sit+istunu+siihen+syliin,+ja+kun+ei+mikään+pikkuinen+ja+kevyt+henkilö+ollut+niin+nauttinut+siitä+itseään+pienemmän+pomomiehen+ahdingosta+ahterinsa+alla.
mää+en+oo+koskaan+kysynyt+miksi+miehet+olis+mun+yläpuolella,+kun+ei+ne+todellisuudessa+ole.
hirveen+monelle+miehelle+taas+tulee+se+pätemisen+tarve+ja+kaapin+näyttämisen+hinku+ja+ylipäätään+niinku+joka+asiaan+puuttuminen+ja+vastaan+vänkääminen+ja+vääristely,+jos+ei+olekaan+siihen+"perinteiseen+naisen+malliin"+sopiva.
minä+en+vihaa+miehiä.+vihaan+typeriä+ihmisiä.
22.05.2019 20:36
musta+vaikuttaa+et+yleensäkin+keväällä+ja+alkukesästä+on+isoja+hyttysiä,+loppukesästä+sit+pieniä+ja+saakelin+äkäsiä,+mut+onhan+niissäkin+eri+lajeja+muistaakseni..
paarmat+on+kyllä+kaikkein+vittumaisimpia,+ja+ne+pienet+kärpäset+mitkä+aina+pyrkii+nenään+ja+silmiin.
22.05.2019 20:19
tässähän+tämä+(mikä+päivä+nyt+on?+keskiviikko?)
siivoushommia+oon+taas+tehny+enimmäkseen,+maanantaina+kävin+tuolla+luontopoluilla+kävelemässä+metsässä+ja+kauniin+lammen+rannalla,+oli+jo+sorsilla+pieniä+poikasia+uimassa.
mites+sulla?
22.05.2019 20:16
joo,+on+niitä+jo+mökkiseudullakin+ollut.+isoja+roikaleita.
mut+jostain+syystä+nää+mökkihyttyset+pyrkii+ainoastaan+puoliskon+iholle,+minä+kelpaan+vasta+jos+mitään+muuta+ei+ole+(mää+vähän+luulen+et+ne+tunnistaa+et+tuo+on+pohjosen+likkoja,+se+on+sääskiparvien+keskellä+kasvanu,+se+on+liian+sitkeä+tapaus..)
22.05.2019 20:02
koulun+kanssa+joo.
ja+nainen+olen,+ainakin+enimmäkseen.
22.05.2019 19:59
netissä+ei+voi+koskaan+tietää+onko+joku+tosissaan+vai+ei,+kun+ei+näe+toisen+ilmeitä+eikä+kuule+äänenpainoja..
toisaalta+en+itsekään+ihan+aina+pidä+siitä,+et+periaatteessa+voi+laukoa+suustaan/näppäimistöltään+mitä+vaan+sontaa,+kunhan+vaan+lopuks+nostaa+kätensä+pystyyn+ja+huutaa+et
VITSIHUUMORIA!!!
oma+vikas+jos+loukkaannuit,
p.s.+jos+olisin+laittanut+jonkin+hassun+hymiön+tuohon+oman+sulle+osoitetun+kommenttini+perään,+niin+ehkä+siitä+olis+ollut+helpompi+käsittää+etten+ollut+itsekään+täysin+vakavissani.
22.05.2019 19:55
noemmäänytiiä,
mää+otan+välillä+iha+ajankuluksi+itestäni+karseita+ilmekuvia,+mut+emmää+niitä+nettiin+paa.
enkä+mää+feisbuukki-selffieissä+(esim.+profiilikuvaa+varten)+mitenkään+erityisesti+keimaile+tai+tursota,+enkä+pahemmin+filtteröi+pärstäni+kuvia,+eihä+se+samalta+näytä+ku+peilisä,+mut+kyllä+sen+omakseen+tunnistaa.+äiti+tykkää+mun+kuvista+aina.
22.05.2019 19:43
ei+o+sutinoita,+sääskien+kuppauksista+voi+tulla+kutinoita,
minen+mee+etelään+ku+pohojoseen.
22.05.2019 19:37
mää+en+oo+oikein+koskaan+oppinut+kunnolla+uimaan,+siks+uimahallikäynnit+oli+enimmäkseen+noloja..
paitsi+sillon+jos+käytiin+siinä+kylpylätyyppisessä,+missä+oli+vesiputouksia+ja+aaltoja+ja+poreammeita+ja+väkevän+eukalyptuksen+hajuisia+saunoja.+kun+ei+tarvinut+pelkästään+uida,
22.05.2019 19:33
Millähän+sitä+sais+ton+politiikan+pois+naisten+kohduista?
Saiskohan+sitä+abortoida..+vai+pitäskö+oottaa+että+se+syntyy+ja+laittaa+kaislakorissa+jokea+myöten+menemään?
Vai+syntyykö+kuolleena,+aika+pitkään+on+kuitenki+jo+menny+yli+ajan..
22.05.2019 17:51
Siis+käsitinks+mää+ny+oikein..
Jos+nainen+haluaa+harrastaa+miehen+kanssa+vaginaalista+yhdyntää,+hän+on+vastuussa+vain+omaa+kroppaansa+koskevista+ehkäisymuodoista?
Tuo+vasektomia-vaatimus+oli+ehkä+hiukan+raflaava..
Mut+nainen+ei+siis+saisi+myöskään+vaatia+miestä+käyttämään+kondomia,+koska+hänellä+ei+ole+päätösvaltaa+miehen+kehoon?
Parempi+pysytellä+ihmiskunnan+sooloseksissä+sit,
22.05.2019 17:24
Pisteet+sulle+:)+
n.+5+vuotta+sitten+jätettiin+puoliskon+kanssa+ehkäisyt+pois+kokonaan..+ja+kun+ei+tähän+mennessä+ole+mitään+tapahtunut,+voitaneen+pitää+aika+todennäköisenä+et+jommankumman+tai+jopa+molempien+"munat+on+pilaantuneet".
selavii,
Tosin+kummallekkaan+ei+tuo+lisääntyminen+ole+koskaan+ollut+elämän+ykkösprioriteetti.
22.05.2019 15:56
Nykyihmisen+elämä+nyt+on+aika+monessa+muussakin+suhteessa+hyvin+paljon+erilainen+kui+millaiseksi+"luonto+on+sen+tarkoittanut".+Ei+sitä+voi+vain+poimia+yhtä+osa-aluetta+niinku+rusinaa+pullasta..+
Minä+harrastan+seksiä+kumppanini+kanssa+rakkaudesta+ja+seksuaalisesta+halusta+häntä+kohtaan.
Ja+kun+sopivan+ehkäisyn+löytäminen+kerran+on+ylihelppoa,+niin+voisitko+valaista+mitä+ehkäisyä+itse+käytät?
22.05.2019 15:30
88 / 98