Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

1. voi+voi,rehellisesti+luulen+ettei+sitä+pihtiputaan+pientä+mummuruista+edes+niin+kauheesti+kiinnosta..+kunhan+saa+elellä+rauhassa,+herätä+viideltä+aamulla+ja+kattoo+joka+päivä+kauniit+ja+rohkeat+ja+ostaa+kaupasta+hiivaleipää+ja+kulutusmaitoa.mutta+tuota,+jos+ei+maailma+muuttuisi+vähemmistöjen+oikeuksien+osalta,+eikä+olisi+muuttunut..niin+esimerkiksi,+minä+olen+vasenkätinen.+eikä+siitä+ole+kovinkaan+monta+vuosikymmentä+ku+kaltaiseni+pakotettiin+oikeakätisiksi,+varsinkin+koulussa.+jopa+sidottiin+lapsen+vasen+käsi+vyölle+ettei+hän+voinut+käyttää+sitä.kannattaa+kokeilla+miltä+tuntuu+kirjoittaa+edes+hiemankaan+pidempään+heikommalla+kädellään..+saati+sit+koko+päivän.ei+nyt+ehkä+enää+liity+seksuaaliseen+suuntautumiseen+(tosin+ei+nuo+sun+autokauppa-+ja+taksivertauksetkaan+liity..),+paitsi+niiltä+osin+et+kyse+on+synnynnäisestä+ominaisuudesta.eikö+olis+aika+absurdia+et+mulle+tultais+vieläkin+meuhkaamaan+"vääräkätisyydestä"+ja+joka+paikassa+käskettäis,+ellei+jopa+pakotettais+käyttämään+oikeaa+kättä?+kiellettäisi+olemasta+sellainen,+millaiseksi+olen+sattunut+syntymään,+syytettäisi+"vasenkätisyyspropagandasta"+heti+jos+tavattaisi+julkisesti+kirjoittamassa+vasurilla?+tai+vaadittaisi+esimerkiksi+kaupoista+poistettavaksi+vasenkätisille+muotoillut+sakset+tms..?+ku+"kyllä+pitäis+saatana+samoilla+saksilla+osata+leikata+ku+kaikki+muutki!!1"
  2. joo,+vanha+vitsi+oli,
  3. Minä+vain+vilpittömästi+ihmettelin+vastapuolen+jyrkähköä+reaktiota+koskien+suhtautumistani+mahdollisuuteen+joutua+virumaan+iäisyyksiä+kuolleena+kotonaan+ku+ei+kukaan+käy+katsomassa..Tietääkseni+en+kuitenkaan+tarkoituksellisesti+provosoinut.Ehkä+sanavalintani+oli+sitten+väärä,+mutta+toisaalta+tuota+"ootko+joku+viis-vee?"+voisi+pitää+myös+viimeisenä+vittuilukeinona+ku+ei+enää+muunlaista+(aiheeseen+liittyvää)+vasta-argumenttia+keksi,Ja+niinku+aikuisten+oikeesti,+ketä+täällä+määrää+minkälaista+läpändeerusta+täällä+saa+heittää..Hei+kamoon!+;P