Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oi+mää+tykkäsin+Panu-tytöstä+sillon+kakarana!
ja+ysärillä+oli+paljo+pahempiaki+mainoksia,+esims+joku+naisille+tarkoitettu+suihkusaippua-+tai+dödömainos,+missä+nainen+kekkaloi+jossain+meren+rannalla+ihan+tissit+paljaana..
05.05.2019 18:20
aha,+mää+oon+sit+tietämättäni+jo+harjoittanut+tuota+aina+menkkujen+viimeset+päivät,
niin+siteiden+kuin+kuukupinkin+kanssa+tuhraamiseen+ku+kyllästyy+muutamassa+päivässä+(tai+ainakin+minä+kyllästyn),+niin+siinä+vaiheessa+ku+huomaan+vuodon+selkeästi+vähentyneen+jätän+suojat+pois.+ei+ne+viimeset+päivän+tai+parin+tiputtelut+enää+pöksyjen+läpi+tule,+puhtaat+pikkarit+ja+peseytyminen+tarvittaessa+niin+aivan+hyvin+pärjää.
sitä+en+kyllä+ymmärrä+miks+näkyvästi+veren+tahrimat+housut+olis+niiin+nolo+asia,+kaikki+ny+kuitenki+tietää+et+useimmilla+naisoletetuilla+on+kuukautiset,+liekkö+muistumia+just+sieltä+kouluajoilta+ku+varsinkin+pojat+saattoivat+olla+julmia+ja+nauraa+ja+vittuilla+ja+nostaa+esille+jos+jollakin+sattui+vuotamaan+housujen+läpi..
ja+se+erona+noihin+muihin+eritteisiin,+kuukautisvuotoa+ei+juurikaan+voi+pidätellä.
05.05.2019 12:54
oli+kyllä+suuri+menetys+kirjallisuudelle,
just+joku+tovi+sitten+luin+viimeiseksi+jääneen+'Paimenen+kruunun'+ja+itkuhan+siinä+tuli.
05.05.2019 11:11
Kiekkomaailma!
just+varasin+lähikirjastoon+kaks+sarjan+ekaa+kirjaa,+aloittaakseni+taas+alusta,
Kirjastonhoitaja+sit+poimii+ne+kirjat+sieltä+mulle+valmiiksi,+(uuk)
04.05.2019 18:25
tietääkseni+niille+lehmille+ei+tahallisesti+ja+viihteen+vuoksi+aiheuteta+kipua,+pelkoa+ja+stressiä+siellä+navetoissa.
tosin+joo,+paremmatkin+voisi+olla+lehmien+oltavat,
tapoitko+myös+itse+ne+napsijat+ja+valmistitko+ne+ruuaksi?
04.05.2019 18:12
riippuu+kuinka+vahvaa+se+on,
04.05.2019 18:02
nätit+pyllyt+oli+joo+(tosin+ittellä+alkoi+tuntumaan+haamuhiertämistä+noista+persvakoon+kiipivistä+uikkareista)
mut+ku+en+jaksanu+koko+videoo+kattoo,+nii+kalastiko+nuo+siis+pelkästään+'catch+and+release'+-meiningillä?
koska+jos,+niin+ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!!!!+kala+saa+haavoja+suuhunsa,+koukku+voi+päätyä+jopa+kiduksiin+asti+ja+vahingoittaa+niitä,+ja+vähintäänkin+eläinparka+stressaantuu+suunnattomasti+tartuttuaan+koukkuun+ja+kun+se+kiskotaan+pinnalle+ja+pidellään+käsissä+ja+poseerataan+sen+kanssa+ja+mitä+kaikkee..
ihan+vaan+koska+jonkun+mielestä+on+kivaa+kattella+ku+hyväkroppaset+naiset+vähän+kalastelee..
käsittämätöntä+et+eläinten+vahingoittamista+edelleenkin+pidetään+"kivana+pikku+harrastuksena+ja+viihdykkeenä"!
olisivat+sit+myös+itte+tappaneet+ne+kalat+ja+laittaneet+niistä+vaikka+kalapotut.
04.05.2019 15:08
minen+purematta+niele.
04.05.2019 14:52
lisää+viihdettä+saisi+siitä,+et+mies+itse+maistaisi+sitä+ensin.
04.05.2019 14:51
niin+no,+eipä+nuo+meikäläisetkään+hääperinteet+mitään+sukupuolten+tasa-arvon+julistusta+ole..
morsiamen+isä+saattajana+alttarille:+nainen+vaihtaa+omistajaa.+
jotkut+saattavat+jopa+pyytää+naisen+isältä+tämän+tyttären+kättä:+miehet+sopii+keskenään+naimakaupoista,+akkoilta+ei+kysytä..
morsiamen+ryöstö:+joku+muu+mies+koittaa+saada+morsmaikun+ittelleen+tai+morsian+on+alunperin+ryöstetty+naapurikyliltä+ja+sukunsa+koittaa+saada+hänet+takaisin..
nainen+ottaa+miehen+sukunimen,+liittyy+miehen+sukuun.
onhan+näitä..+puhumattakaan+valkoisen+puvun+alkuperäisestä+merkityksestä,
ja+erittäin+monet+naiset+itte+haluaa+toistaa+näitä+iänikuisia+riittejä,+ku+ne+on+niin+perinteellisiä+ja+romantillisia+ja+kaikkee..
tosin+suurin+osa+näistä+"hääperinteistä"+on+omittu+muualta,+eivätkä+oo+suomalaiseen+naimakulttuuriin+kuuluneet+vielä+kovinkaan+kauaa..
04.05.2019 14:48
meillä+on+ollut+jo+vuosia+käytössä+lämmitykseen+tarkoitetut+puupelletit,+periaatteessa+siis+jokseenkin+samalaista+kamaa+ku+kissanhiekkanakin+myytävät+pelletit,+mut+huomattavasti+halvempaa.
eikä+haise+pissa.+kakka+kyl+haisee+sillon+ku+joku+on+just+käyny+vääntämässä,+mut+pökäleet+siivotaan+pois+vähintään+päivittäin+ja+kaikki+kuivikkeet+vaihdetaan+uusiin+n.+kerran+viikossa.
03.05.2019 20:32
rumuus+on+katsojan+silmässä,
03.05.2019 19:48
Mitä+he+tarvitsisivat+mihin?
Lisääntyäkseen+tai+lisääntyäkseen+enemmän?
itte+tarvitsisin+ensimmäiseksi+sen+halun+saada+oma+lapsi.
pienimuotoista+jossittelua+ja+spekulointia+lukuunottamatta+mulla+ei+ole+koskaan+aidosti+ollu+sellasta+tunnetta+et+mun+_täytyy_+synnyttää+oma+lapsi,+että+mun+elämä+olis+siltä+osin+puutteellista..
03.05.2019 12:29
leikillänihän+minä..
tiiän+kyllä+kokemuksesta+et+siivooja+ei+vie+töitä+kotiin+:)
03.05.2019 09:30
kumman+työt,+inssin+vai+siivoojan?+:D
02.05.2019 20:23
nii,+ja+ne+siivoojat+varmaan+tekevät+enemmän+töitä,
inssit+vaan+kaivelee+muniaan+ja+kyylää+siivoojien+perseitä
:D
02.05.2019 20:06
jos+maaseudulla+on+nii+tukevat+kotiruuat,+ja+kaupunkilaishipit+syö+vaan+pavunversoja..?+:D
muistu+mieleen+lapsuudesta+ku+käytiin+kyläilemässä+maatilallisella+naapurilla,+missä+oli+emäntä+leiponu+pullat+ja+laittanu+vielä+lapsille+kaakaot+käsittelemättömästä+tilamaidosta+ja+ai+että+ku+se+oli+kermaista+ja+hyvää+se+kaakao.
02.05.2019 19:58
musta+ainaki+aiemmin+on+taas+vaikuttanut+päinvastaiselta,+et+laihaa+saa+sanoa+pulkannaruksi+ynnä+muuksi+mut+lihavaa+ei+saa+sanoa+edes+lihavaksi,+mut+ehkä+ajat+muuttuu..
joskus+tuli+joku+vastaavanlainen+dokkari+missä+käsiteltiin+enempi+ruokateollisuutta+ja+länsimaisen+ihmisen+ruokavalion+muutosta,+siinä+kerrottiin+mm.+et+doritos-sipsien+maku+on+laboratoriossa+tarkkaan+kehitelty+niin+et+siinä+on+eri+makuja+sopivassa+suhteessa,+että+niitä+syötäisiin+enemmän,+jos+niissä+olis+makuvivahteita+vähemmän+nii+makuaisti+tottuis+ja+kyllästyis+niihin+nopeemmin+(tjsp.+en+muista+ihan+tarkkaan).
se+mitä+vähän+jäin+ihmettelemään+tost+tän+päivän+dokkarista,+oli+ku+siinä+mainittiin+lihomisen+syyksi+sitäki+et+pikaruokapaikkoja+on+niin+paljo+kodin+lähellä..
nii+ei+niissä+silti+ole+mikään+pakko+käydä,+vaikka+olis+kebappila+seinänaapurissa.
02.05.2019 19:32
kakkakapseleilla+hoikaks..+:D
me+ollaan+joskus+puoliskon+kans+vitsailtu+tosta+ulosteensiirrosta,+ku+tuo+on+sitä+tyyppiä+joka+ei+liho,
ja+mulla+taas+takamus+leviää+jo+suklaalevyn+näkemisestä.
mut+jos+vaan+olis+tylsä+ja+koittais+syödä+terveellisemmin+(toissapäivänä+söin+mm.+voikukan-+ja+vuohenputkenlehtiä)
02.05.2019 18:34
minkä+takia,+tai+ketä+varten+sit+jo+pienet+lapset+pitäisi+pukea+"tytöiksi"+ja+"pojiksi"?
vauvat+juuri+muuta+tee+ku+kuolaa+ja+ygää+niille+vaatteille+ja+kakkapylly+on+kakkapylly,+oli+siinä+päällä+sit+vaaleanpunaiset+tai+vaaleansiniset+pöksyt.
ja+entä+jos,+siihen+ikään+tullessaan+kun+se+oma+ulkomuoto+alkaa+kiinnostamaan,+tyttöoletettu+ei+pidäkkään+rimpsuisista+prinsessamekoista,+tai+poikaoletettu+taas+pitäisi+siitä+prinsessamekosta+mutta+ei+"saa"+käyttää+sellaista?
ihmiset+on+erilaisia+jo+lapsina.+esimerkiksi+minä+ja+2+vuotta+vanhempi+siskoni,+samat+vanhemmat+sama+kasvatus.+silti+isosisko+oli+jo+pienenä+tarkka+ulkonäöstään,+kulki+hameissa+ja+mekoissa,+piti+koruja+ja+lakkasi+kynsiään,+leikki+barbeilla+ja+mylittleponeilla.+kun+minä+taas+rymysin+metsässä+tukka+takussa,+kiipeilin+puihin+katsomaan+linnunpesiä,+aina+polvet+ruvella,+leikin+mieluummin+pehmolelu-eläimillä+tai+isoveljien+"teknik"-leegoilla+ja+dinosauruksilla.
02.05.2019 14:25
93 / 98