Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

2000

1. se,+mikä+mua+jaksaa+ihmetyttää+näissä+kiihkeästi+aborttia+vastustavissa+on+se,+et+juuri+ketään+ei+tunnu+kiinnostavan+niiden+jo+syntyneiden+lasten+elämä+ja+ihmisoikeudet.maailmassa+kuolee+joka+päivä+lapsia+nälkään,+huonon+hygienian+aiheuttamiin+sairauksiin,+sotimisen+"sivullisina+uhreina",+vanhempiensa/muiden+sukulaisten+laiminlyönnin+tai+jopa+pahoinpitelyn+seurauksena...muistan+joskus+lukeneeni+et+jenkeissä+on+ainakin+yksi+abortteja+tehnyt+lääkäri+murhattu+abortinvastustajien+toimesta..+tappaminen+ehkäisee+tappamista?minä+en+aborttia+hyväksy+kovin+kevein+perustein,+mutta+valitettavasti+tiedän+myös+et+niissäkin+maissa+joissa+abortit+on+täysin+kielletty,+niitä+tehdään+silti..ja+näiden+laittomien+aborttien+seurauksena+voi+sen+syntymättömän+lapsen+lisäksi+kuolla+myös+nainen+itse,+tai+ainakin+vammautua+vakavasti.joltain+sivustolta+löysin+joskus+erään+laittomien+aborttien+seurauksia+hoitaneen+lääkärin+kertomana,+et+hänen+klinikalleen+oli+tuotu+mm.+nainen+jolta+joku+puoskari+oli+ronkkinut+osan+suolta+pihalle,+nainen+kuoli+vammoihinsa.+sekä+toinen+tapaus,+missä+nuori+nainen+oli+poikaystävänsä+avustuksella+yrittänyt+aborttia+ja+kuollut+rajuun+verenvuotoon,+yksin,+poikaystävä+paennut+paikalta.et+mun+ajatteluun+ei+vain+sovi+kun+kaunopuheisesti+julistetaan+kuinka+"jokainen+elämä+on+pyhä,+blaablablaa..."+kun+se+pyhyys+tuntuu+rajoittuvan+siihen+kohdussa+vietettyyn+aikaan.
  2. Ei+saatana!
  3. aa,+okei.+tänks
  4. niin+mut+säähän+oletkin+mies,kato+ku+kyllähän+mies+saa+aina+panna+ketä+vaan+ja+missä+vaan+(paitsi+tietysti+toisia+miehiä..)