Rintaliiviostoksilla

Löysin kaappeja myllätessä melkein vanhentuneen lahjakortin,
ja ajattelin käyttää sen rintaliivien hankintaan.

Itse ostohomma ja koko toimitus on naiselle hirveän työläs ja ärsyttävä, mutta joskus sekin on vain tehtävä (ei siis ihme, että suomalaiset naiset kulkevat harmaissa virttyneissä nirunaruissa).

Kesällä sovituskomerossa on helpompi riisuutua ja on enemmän energiaa tuohonkin.

Kysymys kuuluu, millaiset rintaliivit olisivat hyvät?
Mikä väri ja mikä malli?

Tiedän, että palstalaiset ovat hyviä tässä.
Saa ideoida. Tiedä vaikka nyt tässä tapauksessa oikeasti toteutuukin! :)

Alle voidaan muutenkin ottaa naisten kommentteja tästä niin kehtuuttavasta hommasta eli liivien valinnasta ja niiden päälle muklaamisesta...

Miehet taas...no, ne voivat sanoa mitä lystää ja varmaan sanovatkin, että eipä sillä. Siihen on turha aloituksessa ohjeita antaa.

152

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta joku pyytää kuvaa tisseistä. Mutta ihan relevantti kysymys se olisikin, kun liivit pitää olla tietty tissien mukaan.

      -flowersreally-

      • Nojoo, D-malli. Mahtuu isompiin metsurin kouriin. Siitä voi mielessään kuvan piirtää ja miettiä mallia.

        Tänne ei saa tissikuvia lähetellä ja yritän pitää tämän luonnollisena.

        Tästä voi saada muutkin siskot vinkkejä :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nojoo, D-malli. Mahtuu isompiin metsurin kouriin. Siitä voi mielessään kuvan piirtää ja miettiä mallia.

        Tänne ei saa tissikuvia lähetellä ja yritän pitää tämän luonnollisena.

        Tästä voi saada muutkin siskot vinkkejä :)

        En tiiä liiveistä mittään mut jos on d malli varmaan ne sojoittaa alaspäin eli jotai nostavaa liiviä jos kattelet?


      • D-kupissa pitää olla jo kunnon tuet. Ihan halvalla et tule pääsemään.

        Musta on klassikko, mutta näkyykö ne sitten vaatteiden läpi? Nude väriset on ykkösällötykset näin miehen mielestä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        D-kupissa pitää olla jo kunnon tuet. Ihan halvalla et tule pääsemään.

        Musta on klassikko, mutta näkyykö ne sitten vaatteiden läpi? Nude väriset on ykkösällötykset näin miehen mielestä.

        No sinä oot ainoa prkl kuka on ollut jäljillä! Ja edes yritystä!

        Kaarituki. olkaimet.
        Joo, ja ne on kalliit eli koko lahjakortti menee siihen.

        Musta kävis moneen värinä. Ei ne näy läpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä liiveistä mittään mut jos on d malli varmaan ne sojoittaa alaspäin eli jotai nostavaa liiviä jos kattelet?

        Kyllä niissä tukea pitää olla. Ne ei tuu koruks.

        Alaspäin? Pikemminkin kaikkialle...


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        D-kupissa pitää olla jo kunnon tuet. Ihan halvalla et tule pääsemään.

        Musta on klassikko, mutta näkyykö ne sitten vaatteiden läpi? Nude väriset on ykkösällötykset näin miehen mielestä.

        Palstapojat on varmasti nyt innoissaan, täällähän inhotaan pienirintaisia naisia. Pienet rinnat ei kuulemma ole yhtä hyvät ja vain valkoritarit kehuvat pieniä tissejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstapojat on varmasti nyt innoissaan, täällähän inhotaan pienirintaisia naisia. Pienet rinnat ei kuulemma ole yhtä hyvät ja vain valkoritarit kehuvat pieniä tissejä.

        Ei tässä nyt siitä keskustella vaan hankinnasta.


      • Anonyymi

        Jotakin pastellisävyistä tai hempeää karkkisävyä näin kesään.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstapojat on varmasti nyt innoissaan, täällähän inhotaan pienirintaisia naisia. Pienet rinnat ei kuulemma ole yhtä hyvät ja vain valkoritarit kehuvat pieniä tissejä.

        Eiköhän noita tissejä ole itsekunkin nyt sen verran nähtyä, ettei yhdestä sanasta sekoa. Mitä vikaa pienissä tisseissä on?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eiköhän noita tissejä ole itsekunkin nyt sen verran nähtyä, ettei yhdestä sanasta sekoa. Mitä vikaa pienissä tisseissä on?

        Palstalla on tapana demonisoida tissit.

        Mutta tänään puhumme niiden vaatetuksesta, koska se on pelkkää liiketaloutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin pastellisävyistä tai hempeää karkkisävyä näin kesään.

        -flowers-

        Oiskohan hyvä? Mulla ei ole yhtään sellaisia. Pitsejäkin olen yrittänyt välttää.

        Nythän on tullu muotiin tuettomat liivit, mutta pystysköhän niistä malleista kuitenkin jotain kokeilemaan jos ne on tehty napakoiksi rinnan alta,


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Eiköhän noita tissejä ole itsekunkin nyt sen verran nähtyä, ettei yhdestä sanasta sekoa. Mitä vikaa pienissä tisseissä on?

        Ei mielestäni mitään, mutta jotkut täällä on sitä mieltä ettei kukaan voi aidosti pitää pienistä. Tulen aina muistamaan tuon kommentin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielestäni mitään, mutta jotkut täällä on sitä mieltä ettei kukaan voi aidosti pitää pienistä. Tulen aina muistamaan tuon kommentin.

        No ole höpöttämättä, täällä nyt kukaan vaan voi sanoa mitä vaan. Eihän ne nyt taivas paratkoon ihmistä määritä, siis koot!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin pastellisävyistä tai hempeää karkkisävyä näin kesään.

        -flowers-

        Takaviileke pitäs olla leveämpi (missä hakaset).


      • Muistakaa tissivastuu!!! 😂😂😂


      • Disse kirjoitti:

        Muistakaa tissivastuu!!! 😂😂😂

        😤 kyllä minä niin mieleni pahoitin kommentistasi, paviaani 😝


      • Partakaveri kirjoitti:

        😤 kyllä minä niin mieleni pahoitin kommentistasi, paviaani 😝

        😝😝😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielestäni mitään, mutta jotkut täällä on sitä mieltä ettei kukaan voi aidosti pitää pienistä. Tulen aina muistamaan tuon kommentin.

        Kukaan ei voi aidosti pitää isoista tisseistä!

        Tule aina muistamaan tuokin 😇

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi aidosti pitää isoista tisseistä!

        Tule aina muistamaan tuokin 😇

        xLiner

        Valkoritari!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoritari!!!!!

        Kukaan ei voi aidosti pitää keskikokoisista tisseistä!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoritari!!!!!

        Kukaan ei voi aidosti pitää minkäänlaisista tisseistä!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoritari!!!!!

        Kaikki voivat pitävät kaikenlaisista tisseistä!

        ...nyt on vaikea paikka, mihin sitä oikein uskoiskaan :)

        Mä itse tykkään pienistä rinnoista. Herkät ja kauniit, minkä muotoisena tahansa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki voivat pitävät kaikenlaisista tisseistä!

        ...nyt on vaikea paikka, mihin sitä oikein uskoiskaan :)

        Mä itse tykkään pienistä rinnoista. Herkät ja kauniit, minkä muotoisena tahansa.

        xLiner

        Joo, kyllä pienet on parhaat.


    • Anonyymi

      Aika paksuja alkaa olla nämä sun aloitukset ja palstailut. Tauko vois olla paikallaan.

      • Olisivatko jutut ohuempia jos aloittajan kuppikoko olisi vain B tai C?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Olisivatko jutut ohuempia jos aloittajan kuppikoko olisi vain B tai C?

        Outoa kysellä toisilta mllaiset liivit olis hyvät kun ei tunneta kirjoittajaa eikä kirjoittajan tissejä.


      • Mikä närästää pientä lokinpoikaa? Ota somacia : )


      • Anonyymi

        niin aloittaja voisi kysyä joltakin kivalta arabimieheltä ja se sovittaa niitä ja kotona leipoo munkkeja ja rakastelee aloittajan kanssa ja rakastuvat toisiinsa ja saisivat lapsen joko huhtikuun 2020alussa tai lopussa ja ensi kesänä tekee sille sisaruksen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kysellä toisilta mllaiset liivit olis hyvät kun ei tunneta kirjoittajaa eikä kirjoittajan tissejä.

        Kyllä pitäs tuntea! On sen verran jo kaksi vuotta kuvailtu, että melkein nyt loukkaannun!!!!!!! Miten voi mennä asiat ohi,

        Anna sitten muu vihje, mitä kortilla ostan. Liivit olisin tarvinnut!!!!!!!
        Mutta pakko kai se on prkl kastelukannu ostaa jos täällä ollaan sitä mieltä!!!


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Olisivatko jutut ohuempia jos aloittajan kuppikoko olisi vain B tai C?

        Todennäköisesti. C-koko olisi vielä hyvä.


      • Anonyymi

        Sopivan kevyitä kuin d-kupit on aloitukset ja mieluummin tälläisiä lukee kuin vastuita yms. Lisää usvaa putkeen pönttis, jatka tällä linjalla..
        Liiveistä en tiedä mitään, ne on lähteneet pois päältä kuin sukkula silloin kun ovat esiin tulleet, joskus oon päässyt availemaankin, siinä kaikki tieto.
        Luulin että ne vain ostetaan kaupasta, siinä kaikki ja mulle ihan sama millaisia liivejä naiset käyttää tai käyttääkö mitään, molemmat käy.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mut..onko ollut varaa ottaa silikonit vain toiseen rintaan..hmm.

        AsianVierestä


      • Joo, sirot olis hyvät jos sais.


      • Tuo ei ollut kyllä Kardashian. Ana Braga?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuo ei ollut kyllä Kardashian. Ana Braga?

        Tiedän, otin vain kuvan kevyemmin pukeutuneesta.
        Kesällä kai kannattaa olla ilman liivejä niin paljon kun vain ilkee ja kehtaa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, otin vain kuvan kevyemmin pukeutuneesta.
        Kesällä kai kannattaa olla ilman liivejä niin paljon kun vain ilkee ja kehtaa:)

        AsianVierestä

        Kotona voi olla.


    • Rintsikkaostoksille kannattaa mennä vain kun on valmiiksi huonolla tuulella. Aina kun käyn liiviliikkeessä, tekee mieli pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päälle.. Mun taktiikka on kerätä liiviliikkeen KAIKKI mallit joissa koko liippaa edes läheltä. Sitten sovitan 10-20 liiviä todetakseni, ettei niistä sovi oikeastaan mitkään. Jos jotkut on edes mahdolliset pitää, otan sitten ne. Ei tarvi miettiä väriä tai mallia.. Mulla taitaa olla ehkä neljät liivit. Niistä parhaat olen ostanut 5 eurolla Lidlin outletista.

      Miksi ihmeessä liiveistä pitää tehdä niin kummallisen mallisia? Etupuolelta mulle sopisi 80AAA mutta takaa 65. Miksi pienellä ympäryksellä kupit on yhdessä edestä, ei rinnat ole! Sitten jää kainalon puolelle ällöt sivutissit. Ja isolla ympäryksellä olkaimet putoilee ja niitä saa korjata kaiken aikaa. Ilman liivejä on kamala olla. Enkä halua laittaa mitään lisätäytteitä, ne ne vasta ällöltä tuntuu paljasta ihoa vasten. Urheiluliivit taas litistää pois nekin vähät, mitä on.

      Vaan eipä muitakaan vaatteita ole kiva ostaa, kun olen 13 cm pitempi, kuin mihin mittaan valmisvaatteet tehdään. Vyötärö on aina liian ylhäällä kotelomekoissa ja siinä, missä mun vyötärö on, on ihme tursoke kangasta, kun siinä kohtaa on ajateltu tarvittavan lantiolle tilaa. Ainoastaan farkut on helppoja ostaa, 28/32 Levikset kun poimii niin voi valita mallin ja värin. Tietty niitä ei mistään Prismasta saa tolla lahkeen pituudella. Että suotta ihmiset on kateellisia pitkille ja hoikille, tai onko ne edes oikeasti, sanovat vaan.

      • No tämmöstä kommenttia minä odotin. Siinä oli asiaa.
        Se on niin hankalaa. Ihan kuin välistä puuttuisi kokoja. Ja sitten kerran eräässä liikkeessä näin, että liiveissä oli taskut, ja niihin tuli mukana läpinäkyvät ilmapussit, jotka sai täyttää. No kuka hullu haluaa sellaiset tursottimet? Entäs jos ne sihahtavat yks kaks tyhjiksi. En ikinä osta niitä topattuja.

        Sellaiset ois kivat, missä menee sellaisia nauhoja rinnan päältä ja kankaaton kohta välissä. Ehkä niitä on erikoisliikkeissä, mutta ei marketeissa?

        Kirjotit kyllä hyvin. Ällöttävintä on jos tissit tulee sivusta.:( Hyvä kokeilu taktiikkaa, ehkä yritän sitä. Balconette on kyllä mahdoton. Se työntää leukaan asti. Sut pitäs ottaa ostoksille mukaan. Vois rääkyä sitten keskenään sitä tuskaa.

        Kiitos kommentoinnista.

        https://www.lumingerie.fi/evita-rintaliivit-musta

        No nyt minä menen. Tuommoset vois olla malliltaan kauniit, mut nyt liike vähän määrittää valikoimaa.


      • No tämmöstä kommenttia minä odotin. Siinä oli asiaa.
        Se on niin hankalaa. Ihan kuin välistä puuttuisi kokoja. Ja sitten kerran eräässä liikkeessä näin, että liiveissä oli taskut, ja niihin tuli mukana läpinäkyvät ilmapussit, jotka sai täyttää. No kuka hullu haluaa sellaiset tursottimet? Entäs jos ne sihahtavat yks kaks tyhjiksi. En ikinä osta niitä topattuja.

        Sellaiset ois kivat, missä menee sellaisia nauhoja rinnan päältä ja kankaaton kohta välissä. Ehkä niitä on erikoisliikkeissä, mutta ei marketeissa?

        Kirjotit kyllä hyvin. Ällöttävintä on jos tissit tulee sivusta.:( Hyvä kokeilu taktiikkaa, ehkä yritän sitä. Balconette on kyllä mahdoton. Se työntää leukaan asti. Sut pitäs ottaa ostoksille mukaan. Vois rääkyä sitten keskenään sitä tuskaa.

        Kiitos kommentoinnista.

        https://www.lumingerie.fi/evita-rintaliivit-musta

        No nyt minä menen. Tuommoset vois olla malliltaan kauniit, mut nyt liike vähän määrittää valikoimaa.


      • Anonyymi

        Hmm...lahkeen pituus 32 joten nainen 178 cm on jo aika pitkä naiseksi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...lahkeen pituus 32 joten nainen 178 cm on jo aika pitkä naiseksi.

        AsianVierestä

        No ennen oli, mut nykyisin noi nuoret naiset on useinkin pitkiä, ihan tavallista joutuu katsomaan vähän yläviistoon. Hyvä että nuorissa miehissäkin löytyy pitkiä, niille nuorille naisille siis, ei mulle..!


    • Voisin kuvitells homman. Ei mukavempia hommia varmaan, mutta ehkä itse kävisin sellaiset erikoisliikkeestä ehkä? 🤔

      Jotenkin voisin kuvitella, että niiden jos minkä pitää olla juuri sopivat js mukavat. Tukea juuri oikein, eikä hiertää.

      Mä ostan nykyää kengät aika harkiten, että mitä enemmän mä niitä käytän, sen mukavammat ja sopivammat ne on oltava. Niissä ja renkaissa en säästele. 😬👍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin naisena suosittelen ihonväristen mummoliivien ostamista. Tukevat, väri ei paista läpi, ja niin mukavat ettei niitä huomaa käyttävänsä.

      • Anonyymi

        Olen samalla kannalla. Ihonväriset ovat suosikkini.
        Pitsi on mieleeni "pintakerroksena", ei ihoa vasten.
        Suosikkimallejani ovat Triumph ja Sloggi.

        Toisin kuin aloittaja olen etsinyt useamman vuoden olkaimettomia bikineitä (yläosa). Vielä ei ole tärpännyt.


      • Anonyymi

        Sloggit ovat myös omia suosikkejani. Varsinkin ne mahaa litistävät mummoalushousut.


    • Anonyymi

      Ostaako aloittaja bikinien yläosia, jotka on kuin kupit ja joissa rinnat hölskyy menemään kävellessä?

    • Onpas vaikea löytää. Juutuin etsimään niin ettei syömään jouda :D Oli niin paljon hyviä vaihtoehtoja ettei niistä oikein osaa ehdottaa. Väri jokaptauksessa pitää olla sopiva niihin laseihin ja tukkaan, tämmösetkös ne tuli?

      https://i.pinimg.com/736x/15/19/3e/15193e941554897b1ae31b034aa6de0d.jpg

      Noista ainakin tykkäsit ni lähetään siitä että musta ois sopiva väri, tai ehkä punanenkin sopivan sävysenä. saako olla hapsuja? semmoset countryhapsut? No ei sitten :D No entäs semmonen korsettihomma? Jaa sekäänkön ei kelpaa? oli hienoja :)

      Damm. misspnttis kontalleen lattiaa luuttumaan valkoisessa paidassa ja alta vilkkuu mustat rintsikat, noin :

      https://skullislandtimes.com/wp-content/uploads/2016/09/sexyredheadteacher.jpg

      Mutta joo, nuo ois lujat:

      http://www.browncowart.com/images/portfolio/medium/metalbra.jpg

      • Anonyymi

        Se kirjoitetaan damn.



      • Anonyymi

        Eikö Harmaaritarin pitäisi Misspöntöltä riisua rintaliivit eikä pukea?


      • Anonyymi

        Onko miehille metalstringejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Harmaaritarin pitäisi Misspöntöltä riisua rintaliivit eikä pukea?

        Ensin on puettava, että voi riisua. Niin se on maailman sivu mennyt.


    • Anonyymi

      Viisas pääsee vähemmällä ja halvemmalla: Jätä pukeutumatta ollenkaan, vaatteet ovat tyhmille, viisas pääsee pukeutumisessakin vähemmällä kun ei ole vaatteita ollenkaan.

      Sinkkujen uusimmat hajustetrendit, suorastaan luotaantyöntävät: RAIDia kainaloon ja Mobilattia munille.

      Nyt kun Frisbee-Golf on jo muinaishistoriaa, uusi laji tulee: Jalkapallo-Golf.

      Tässä pelataan golf-mailoilla, mutta pallona on muovinen pehmeä jalkapallo. On helpompi osua kuin pieneen golf-palloon.

    • Noh minä suorastaan inhoa rintaliivejä ja kaikista eniten kaarituettuja. Ne tuntuu epämukaville. Urheiluliivit on hyvät ja mukavat. Tukee hyvin isompaakin povea. Osta semmoset.😃

      Minusta ne on selästäkin mukavan napakat.

      • Anonyymi

        Mulla on ollut monia kaarituellisia liivejä, mutta nehän menevät nopeasti rikki. Kaarituki karkaa ulos livistä. Sen jälkeen liivejä ovat kaarituettomia. Ymmärrän että liivit menettäävät tuen, jos ei ole kaariksia. Pärjään näillä liiveillä kai siksi, kun minulla on pienehköt rinnat. Liivejä olen ostanut viimeksi 5 vuotta sitten. Saan tuttavilta niitä äidiltäni ilmaiseksi, kun eivät mahdu enää hänelle. Minulle sopii vielä joskus 12-vuotiaana ostetut liivit, vaikka olen saanut lapsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut monia kaarituellisia liivejä, mutta nehän menevät nopeasti rikki. Kaarituki karkaa ulos livistä. Sen jälkeen liivejä ovat kaarituettomia. Ymmärrän että liivit menettäävät tuen, jos ei ole kaariksia. Pärjään näillä liiveillä kai siksi, kun minulla on pienehköt rinnat. Liivejä olen ostanut viimeksi 5 vuotta sitten. Saan tuttavilta niitä äidiltäni ilmaiseksi, kun eivät mahdu enää hänelle. Minulle sopii vielä joskus 12-vuotiaana ostetut liivit, vaikka olen saanut lapsen.

        Ne luut justiinsa on ihan kamalat, kun ne painaa ja tökkii sitten tulla vielä ulos sieltä kankaastakin jossain vaiheessa. Joskus nuorempana ostin niitä ja kärvistelin. Mutta nykyään en enää kirveelläkään pue mitään ylleni mikä yhtään tuntuu keljulle.

        Perus liivit ilman tukia on jees ja urheiluliivit ilman tukia, niitä kaaritukia. Mutta kotona roikottelen aina ilman liivejä. Nyt ajattelin ostaa semmoset rintaan tarttuvat, missä ei ole olkaimia ollenkaan...eikä selkäosaakaan. :)

        On semmosia kesämekkoja, että kaikki liivit pilkottaa jostain sieltä alta, jos laittaa...Lindexillä näkys olevan niitä tarttuvia kuppeja. :D

        Mitä isompi rinta, sen hankalempaa takuulla on löytää oikeen minkäänmoista liiviäkään. Mulla on itselläni C/D...vähän liivistä riippuen ja aika hyvin vielä löytyy tavallisia liivejä. Mutta voin kuvitella tuosta suuremmat olevan jo haaste ja kalliitakin ne liivit ovat.


    • mää olen luopunu leikistä jo aikoja sitte, ku ei sopivia ja päällä hyviä löydy, nii ei löydy.
      ostan halpoja toppimallisia, tuettomia, koruttomia, toppaamattomia. tukevat sen verran ettei ny tissit ihan valtoimenaan pääse hillumaan, eikä ahista eikä purista.
      nättejähän ne ei ole, mut so not? siin on paita päällä kuitenki.

      niissä kuppikoollisissa rintsikoissa tympi eniten se et pienempiä kokoja oli lähes mahdotonta löytää Ilman toppauksia ja Leveällä takaosalla (väh. 3 hakasta),

      ja onhan noissa halpis-toppiliiveissäkin yleensä irrotettavat toppaukset, mitkä yleensä otan pois jo kaupassa ja jätän sinne.

      • Pienemmillä rinnoilla se on helppoa, kun on valinnanvaraa. Mitä isommat rinnat, sitä suppeammaksi vaihtoehdot käyvät.


    • Itse suosi toppeja ihon myönteisiä ja joustavia, inhoan kaarituellisia ne revin pois kun ne menee rikki jopas sitten tuntuu kivoilta.

    • Huh huh. Meni urakkahommiksi.
      En tiedä, jaksanko edes kertoa.

      Huomaan, että asiantuntijat (naiset), ovat tulleet vasta illasta, hienoa.
      On siellä seassa muutama järkevä ehdotus myös miehiltä.

      Noh joka tapauksessa, ihan uuvuksissa tässä :/

      Myyjä esitteli mitä sattuu. Pitäsköhän vähän enemmän kuunnella sitä asiakasta! :(

    • No nyt oli kyllä epätoivoinen yritys saada porukka aktivoitumaan kirjoittelemaan.

      Odotamme aloitusta dildoista.

      • No kirjoitin vain elävästä elämästä.

        Koska tänään tapahtui tuo.
        Ei tässä tarvii olla aktiivinen kuin ostajan.

        Mene lukemaan taloushallintoa, että ymmärrät liivibisnestä.

        Sitä paitsi siinähän tissimaisteri itekin on nyt härväämässä.

        Dildoista en tee aloitusta, koska käytän luomua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kirjoitin vain elävästä elämästä.

        Koska tänään tapahtui tuo.
        Ei tässä tarvii olla aktiivinen kuin ostajan.

        Mene lukemaan taloushallintoa, että ymmärrät liivibisnestä.

        Sitä paitsi siinähän tissimaisteri itekin on nyt härväämässä.

        Dildoista en tee aloitusta, koska käytän luomua.

        Olen pettynyt palstapoikiin kun he eivät intoutuneet pukemaan "palsta-Lolaa" antaviin pitsirintsikoihin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen pettynyt palstapoikiin kun he eivät intoutuneet pukemaan "palsta-Lolaa" antaviin pitsirintsikoihin.

        Me muut ollaan täällä herrasmiehiä ja pysytään asiallisina.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Me muut ollaan täällä herrasmiehiä ja pysytään asiallisina.

        Juujuu.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen pettynyt palstapoikiin kun he eivät intoutuneet pukemaan "palsta-Lolaa" antaviin pitsirintsikoihin.

        Alla sulle kommentti, meni irtaalleen tuonne.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Me muut ollaan täällä herrasmiehiä ja pysytään asiallisina.

        Turso olisi tiestysti odottanut pehmop*rnoa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Alla sulle kommentti, meni irtaalleen tuonne.

        Alla sulle kommentti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Turso olisi tiestysti odottanut pehmop*rnoa.

        Kovaa pornoa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Alla sulle kommentti.

        Jota ei olisi pitänyt lukea.
        Poltan uudet rintaliivit tuosta hyvästä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kovaa pornoa.

        Juujuu.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kovaa pornoa.

        Papoilla on kovat jutut, mutta siihen se sitten jääkin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jota ei olisi pitänyt lukea.
        Poltan uudet rintaliivit tuosta hyvästä.

        Lisää proteiineja ruokavalioosi.

        2-3g/painokilo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Me muut ollaan täällä herrasmiehiä ja pysytään asiallisina.

        Niin olette, koska Turso haukkui minut makkaraksi vaikken olekaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Papoilla on kovat jutut, mutta siihen se sitten jääkin.

        En tunne pappoja.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Lisää proteiineja ruokavalioosi.

        2-3g/painokilo.

        Kyllä minä tiedän mitä minä lisään ja vähennän!!!!!!!!!!!!!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin olette, koska Turso haukkui minut makkaraksi vaikken olekaan.

        Luulen että kelpaat Harmikselle tuollaisena.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitä minä lisään ja vähennän!!!!!!!!!!!!!

        Pelkään pahoin että et tiedä laihduttamisesta riittävästi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En tunne pappoja.

        Parhaat nuoruusvuodet menossa?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Parhaat nuoruusvuodet menossa?

        Olen hyvässä kuosissa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Luulen että kelpaat Harmikselle tuollaisena.

        Ei sinun tarvitse luulla mitään.

        Se, joka tykkää, kokeilee luonnossa olenko liian pehmeä. Nih :(


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Pelkään pahoin että et tiedä laihduttamisesta riittävästi.

        No et tunnu tietävän sinäkään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No et tunnu tietävän sinäkään.

        Täsmennätkö.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen hyvässä kuosissa.

        Juujuu ja jussin housut. Silavaa oli sivuprofiilissa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Täsmennätkö.

        Katso alas.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Lisää proteiineja ruokavalioosi.

        2-3g/painokilo.

        Liiallinen proteiinien saanti rasittaa sisäelimiä, sekä ylimääräinen protsku muuttuu rasvaksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juujuu ja jussin housut. Silavaa oli sivuprofiilissa.

        En muista laittaneeni mitään kuvaa sivuprofiilistani.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin olette, koska Turso haukkui minut makkaraksi vaikken olekaan.

        Turso on sulle kateellinen kun sun ketjut kerää lukijoita. Ex-palstastarana turso tuntee pienuutta ja koettaa paikata pahanilkisyydellä. Se on vähän niin kuin vaikkapa jossain nyrkkeilyssä kun vanha mestari joutuu väistymään nuoremman tieltä, kovillehan se ottaa. Tursolla on vaihtoehdot vähissä, pitäisi vielä kerran jaksaa nousta kanveesista taistelemaan palstaherruudesta tai luovuttaa jka lyödä pyyhe kehään, henkinen valmius ei ehkä sitä vielä sulata.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Liiallinen proteiinien saanti rasittaa sisäelimiä, sekä ylimääräinen protsku muuttuu rasvaksi.

        2-3g/painokilo laihduttaessa on ihan ookoo, se on suositeltava määrä.

        Tinkii sitten rasvoissa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En muista laittaneeni mitään kuvaa sivuprofiilistani.

        Selkäpuolelta näki sivusilavan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        2-3g/painokilo laihduttaessa on ihan ookoo, se on suositeltava määrä.

        Tinkii sitten rasvoissa.

        Kunhan nyt ei ainakaan niistä hyvistä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Selkäpuolelta näki sivusilavan.

        Noo, myönnän että kyljissä oli, ja on edelleen vähän silavaa.

        Ei kuitenkaan siinä määrin kuin tuossa linkittämässäsi kuvassa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kunhan nyt ei ainakaan niistä hyvistä.

        Alkuun voi tinkiä hyvistä ja pahoista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Turso on sulle kateellinen kun sun ketjut kerää lukijoita. Ex-palstastarana turso tuntee pienuutta ja koettaa paikata pahanilkisyydellä. Se on vähän niin kuin vaikkapa jossain nyrkkeilyssä kun vanha mestari joutuu väistymään nuoremman tieltä, kovillehan se ottaa. Tursolla on vaihtoehdot vähissä, pitäisi vielä kerran jaksaa nousta kanveesista taistelemaan palstaherruudesta tai luovuttaa jka lyödä pyyhe kehään, henkinen valmius ei ehkä sitä vielä sulata.

        No en tiiä, mitä touhuaa... *tuhinaa*

        Nainen ei voi olla ihan kuivan kesän orava.
        Sellainen on viallinen nainen... *suhinaa*


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Noo, myönnän että kyljissä oli, ja on edelleen vähän silavaa.

        Ei kuitenkaan siinä määrin kuin tuossa linkittämässäsi kuvassa.

        Taukki. Sinä oletkin mies.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Turso on sulle kateellinen kun sun ketjut kerää lukijoita. Ex-palstastarana turso tuntee pienuutta ja koettaa paikata pahanilkisyydellä. Se on vähän niin kuin vaikkapa jossain nyrkkeilyssä kun vanha mestari joutuu väistymään nuoremman tieltä, kovillehan se ottaa. Tursolla on vaihtoehdot vähissä, pitäisi vielä kerran jaksaa nousta kanveesista taistelemaan palstaherruudesta tai luovuttaa jka lyödä pyyhe kehään, henkinen valmius ei ehkä sitä vielä sulata.

        En minä ole kiinnostunut osallistumaan palstajuttuihin, olen ulkopuolinen kommentoija.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No en tiiä, mitä touhuaa... *tuhinaa*

        Nainen ei voi olla ihan kuivan kesän orava.
        Sellainen on viallinen nainen... *suhinaa*

        Aika rumasti sanottu 😲


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Taukki. Sinä oletkin mies.

        Muista kuitenkin suhteellisuudentaju.

        Jos mulla on 3 kiloa höllyvää, kuvan naisella oli 20 kiloa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Noo, myönnän että kyljissä oli, ja on edelleen vähän silavaa.

        Ei kuitenkaan siinä määrin kuin tuossa linkittämässäsi kuvassa.

        Mitä sinä nyt ylipäätään hillut mun tissiliiviketjussa?

        Ei luulisi sinua liivit paljoa puristavan. Kai...
        tai mistä minä tiedän.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No en tiiä, mitä touhuaa... *tuhinaa*

        Nainen ei voi olla ihan kuivan kesän orava.
        Sellainen on viallinen nainen... *suhinaa*

        Niin että hoikka on kuivan kesän orava?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Muista kuitenkin suhteellisuudentaju.

        Jos mulla on 3 kiloa höllyvää, kuvan naisella oli 20 kiloa.

        No vaakaanko jo naisparan kävit hakemassa?

        Kuulepa, jos mun ei vielä tarvii liivejä maatalous- & lehmäosastolta ostaa,
        olen ihannepainossa ja asiat on hyvin :)

        *tyytyväistä hurinaa*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sinä nyt ylipäätään hillut mun tissiliiviketjussa?

        Ei luulisi sinua liivit paljoa puristavan. Kai...
        tai mistä minä tiedän.

        Luin ketjun läpi ja petyin palstapoikien konservatiivisiin juttuihin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No vaakaanko jo naisparan kävit hakemassa?

        Kuulepa, jos mun ei vielä tarvii liivejä maatalous- & lehmäosastolta ostaa,
        olen ihannepainossa ja asiat on hyvin :)

        *tyytyväistä hurinaa*

        Kehopositiivinen...

        Voidaan jättää aihe.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Aika rumasti sanottu 😲

        Naisessa on pakko olla rasvaa, että hormoonit toimii.

        Jos on vain nahka, ei naisessa toimi mikään.

        Se ei ole rumaa, vaan se on faktaa ukkokullat.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kehopositiivinen...

        Voidaan jättää aihe.

        Mene nyt siitä...
        Minua rupesi ahdistamaan...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mene nyt siitä...
        Minua rupesi ahdistamaan...

        Jepjep, öitä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        En minä ole kiinnostunut osallistumaan palstajuttuihin, olen ulkopuolinen kommentoija.

        Kovin tunnut "ulkopuoliselta".

        Olet pääkommentoija.

        -Pönttis ulkona


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Luulen että kelpaat Harmikselle tuollaisena.

        Harmiksen naismaku on sellainen mallimaisen hoikka, ainakin mitä se on kuvia linkitellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksen naismaku on sellainen mallimaisen hoikka, ainakin mitä se on kuvia linkitellyt.

        Uskokoon ken tahtoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmiksen naismaku on sellainen mallimaisen hoikka, ainakin mitä se on kuvia linkitellyt.

        Miten Harmis nyt liittyy tähän tissiliivikeskusteluun?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokoon ken tahtoo.

        Usein kehunut sitä emily ratakowskia tai jotain.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten Harmis nyt liittyy tähän tissiliivikeskusteluun?!

        Vastasin tursolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein kehunut sitä emily ratakowskia tai jotain.

        Joojoo. Tuli selväksi Turso.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Joojoo. Tuli selväksi Turso.

        En minä ole turso :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole turso :(

        Etpä tietenkään.

        Öitä, papsu.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Etpä tietenkään.

        Öitä, papsu.

        Hohhoijjaa.. Niinhän sinä sanoitkin että kaikki sinulle kommentoijat ovat perttejä. Se vainoharha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokoon ken tahtoo.

        Pönttisähän se siinä puskissa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen hyvässä kuosissa.

        ...vietäväksi vanhainkotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttisähän se siinä puskissa.

        No en ole, kun Turso keskustelee taas kolmansissa persoonoissa itselleen.

        Salli taas nauraa noille horinoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijjaa.. Niinhän sinä sanoitkin että kaikki sinulle kommentoijat ovat perttejä. Se vainoharha.

        Juujuu. Eikö sinua jo väsytä. Sotkit ketjuni...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisessa on pakko olla rasvaa, että hormoonit toimii.

        Jos on vain nahka, ei naisessa toimi mikään.

        Se ei ole rumaa, vaan se on faktaa ukkokullat.

        Entäs luonnostaan hoikat yksilöt?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Juujuu. Eikö sinua jo väsytä. Sotkit ketjuni...

        Ajattelepa jos kaikki muut olisi perttejä ja palstalla olisi vain sinä ja pertti.


      • Minä luulin sitä mieheksi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä luulin sitä mieheksi.

        Minä luulin yksilöksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulin yksilöksi.

        Minä taas monikoksi.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Olen pettynyt palstapoikiin kun he eivät intoutuneet pukemaan "palsta-Lolaa" antaviin pitsirintsikoihin.

        Niin on pönttökin. Odotti soidintanssia mutta ei ollutkaan kiinnostusta. Seuraavaksi tamponin asetusapua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on pönttökin. Odotti soidintanssia mutta ei ollutkaan kiinnostusta. Seuraavaksi tamponin asetusapua?

        Huomasin tuossa aloituksen Katri Kulmunista (muistinkohan sukunimen oikein?).

        Aloituksessa oli linkki kuvaan jossa Katrin rinnat olivat kauniisti esillä. Tuosta ei näkymät voi juurikaan parantua...luulen että Pönttis hävisi rinnan mitalla (eli reippaasti).

        Tampponit on niin last season.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Entäs luonnostaan hoikat yksilöt?

        Niin, eihän sitä rasvaa tarvitse olla ylenmäärin, että kroppa ja hormonit toimii, kyllähän hoikatkin naiset terveitä on. Varmaan vähän yksilöllistä, toiset voi olla ongelmitta melkein rasvattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on pönttökin. Odotti soidintanssia mutta ei ollutkaan kiinnostusta. Seuraavaksi tamponin asetusapua?

        No sillä on jo livessä.


      • Oletko pohtinut ruokavaliomuutosta?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Oletko pohtinut ruokavaliomuutosta?

        Miksi? Minähän teen jo ruokaremonttia kun vähän pakko.
        Eihän Roomaakaan rakennettu yhdessä yössä.

        No olipa kurjasti sanottu :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi? Minähän teen jo ruokaremonttia kun vähän pakko.
        Eihän Roomaakaan rakennettu yhdessä yössä.

        No olipa kurjasti sanottu :(

        Toivottavasti Rooma oli kokoluokkaa suurempi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Toivottavasti Rooma oli kokoluokkaa suurempi.

        Näin se käy kun ihminen on rehellinen.
        Pidä vain huoli omasta takaneljänneksestäsi ja silavoista.

        Minä olin näkeväni, että sinulla oli kyljessä silavaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näin se käy kun ihminen on rehellinen.
        Pidä vain huoli omasta takaneljänneksestäsi ja silavoista.

        Minä olin näkeväni, että sinulla oli kyljessä silavaa.

        Missä sinä minun silavani näit?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Missä sinä minun silavani näit?

        Kylpyhuoneessa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kylpyhuoneessa.

        Et ole käynyt kylpyhuoneessani.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Et ole käynyt kylpyhuoneessani.

        *kuva*


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Oletko pohtinut ruokavaliomuutosta?

        Miten juttusi vaihtelee noin paljon. Yhdessä hetkessä puolustelet ylipainoa, toisena hetkenä dissaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten juttusi vaihtelee noin paljon. Yhdessä hetkessä puolustelet ylipainoa, toisena hetkenä dissaat.

        Kyllä minä näin asiat ihan toisin, näin asian siten terveyskeskusteluna.


    • Anonyymi

      Tänään voisi käydä vaikka misspönttöuuni ilman rintsikoita, voi taivas mikä himo ja halu...mutta nyt nukkumaan.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Voisi käydä, mutta tuskin niin laatunaista saat. Tumputa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi käydä, mutta tuskin niin laatunaista saat. Tumputa rauhassa.

        Laatunainen, siinä on outo käsite. Olen pitänyt naisia yhtä arvokkaina, en ole laatuleimaa kenenkään kankussa vielä nähnyt. A-luokkaa leimat olisi hyvä idea mutta sen leiman saamiseksi tulisi olla jotkut kriteerit.
        Eiliselle daamille olisin voinut antaa A:n ulkonäöstä ja seksikkyydestä mutta en ole nähnyt hänestä vielä puoliakaan.

        Ovatko nämä laatunaisia?
        https://www.youtube.com/watch?v=AEEZAk6TTFA

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatunainen, siinä on outo käsite. Olen pitänyt naisia yhtä arvokkaina, en ole laatuleimaa kenenkään kankussa vielä nähnyt. A-luokkaa leimat olisi hyvä idea mutta sen leiman saamiseksi tulisi olla jotkut kriteerit.
        Eiliselle daamille olisin voinut antaa A:n ulkonäöstä ja seksikkyydestä mutta en ole nähnyt hänestä vielä puoliakaan.

        Ovatko nämä laatunaisia?
        https://www.youtube.com/watch?v=AEEZAk6TTFA

        AsianVierestä

        Mjoo, outo käsite tosiaan. Ja etenkin tehtäväksi ihmisestä jota ei ole varmaankaan koskaan nähnyt. Perustunee pönttiksen kertomuksiin itsestään tai tuon ihmisen omiin mielikuviin.


    • Anonyymi

      Olipa jännä ilta😨teillä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe