naiset miten hemmottelet miestä

Anonyymi

täällä on miehet kertoneet miten naisia hemmotellaan ja pidetään hyvänä eli naisia hemmotellaan ja paijataan ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja tuntevat itsensä prinsessoiksi tai kuningattareksi mutta ei koskaan puhuttu miten naiset hemmottelee miestä

24

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Istumalla sopivalla hetkellä hajareisin miehen syliin tai muuta mielenkiintoista

      • Anonyymi

        kerros nyt mitä muuta mielenkiintoista tekisit enemmän


      • Anonyymi

        Sanoisin sulla on nyt vapaapäivä,voit lähteä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin sulla on nyt vapaapäivä,voit lähteä !

        ja avaat vetskarin ja päästät sen vapaaksi no mitä sille tekisit ja mitä muuta tekisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja avaat vetskarin ja päästät sen vapaaksi no mitä sille tekisit ja mitä muuta tekisit

        Käytä mielikuvitusta. Tässä lastenohjelmassa ei voi kommentoida pidemmälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä mielikuvitusta. Tässä lastenohjelmassa ei voi kommentoida pidemmälle

        en voi tietää mitä sinä tekisit eli sinun on kerrottava


    • Anonyymi

      Straponilla veteleminen on parasta hemmottelua.

      • Anonyymi

        oijoi mikä nainen


    • Anonyymi

      Kehumalla, miten taitava ja komea hän on.

    • Anonyymi

      Kiusoittelemalla, pikkutuhmuuksilla ja kaksimielisillä jutuilla. Lisäksi olen hyvä kuuntelija, joten kerro minulle huolesi tai ajatuksesi. Hierominen ja hyvän sapuskan laittaminen ovat käyvät hemmottelusta. Lisäksi minua ei haittaa, vaikka mies pelaisi koko viikonlopun pleikkaa.

      • Anonyymi

        hyvältä kuulostaa entä jos mies ei halua pelata pleikkaa vaan haluaa leikkiä ja pelata sinua


      • Anonyymi

        oletko ns. hyvä jätkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko ns. hyvä jätkä?

        kuule kyllä sinutkin tyydytetään


      • Anonyymi

        Minulla pelaaminen riippuu siitä millä tuulella minä ja mies ollaan.


      • <<Kiusoittelemalla, pikkutuhmuuksilla ja kaksimielisillä jutuilla.<<

        Veto!

        Nämä kaikki kolme ovat minulle myrkkyä. Viehättävä sisko ei kiusaa, ja puhuu suoraan yksimielisiä juttuja. Pikkutuhmuuksiin ja kaksimielisiin ajaa vain pelko, että on liian suora ja tyrkky. Kökköä! Turhaa pelkoa!

        Pidän eniten suorista siskoista, niistä, jotka eivät selittele, kaikkein eniten niistä, jotka ottavat vastaan ensivisiitillekin sukupuolielimet paljaana.

        Ovat muutkin naiset ihania, mutta mainitsemani suloisimpia.


      • Anonyymi

        Samoin minulla "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta" on yleisin toimintatapa. Toisena on sosio-emotionaaliset ja seksuaaliset tarpeet riippuen miehen halusta.


    • "Hei hemmo, vieppä roskat."

      • Anonyymi

        nyt latistu tunnelma ja menin sanattomaksi


      • Anonyymi

        hyvä alanaama sulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt latistu tunnelma ja menin sanattomaksi

        joo, vanha vitsi oli,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä alanaama sulla

        Se siitä iskuyrityksestäsi. Sole poika muut ko ranne taas heilumaa


    • Jos nainen haluaa miellyttää tuntematontakin miestä, joka osoittautuu miellyttäväksi, hän ei voi tehdä ystävällisempää vaikutusta kuin näyttämällä sukupuolielimensä, mieluimmin vielä avaten.

      Pornotytöt tekevät näin, ja kaikki normaalit miehet katsovat heitä ihaillen. Tästä voi päätellä, mistä miehet todella pitävät.

      Miehen kannalta on liki käsittämätöntä, miksi todellisuudessa tätä esiintyy niin vähän. Pornon tarve vähenisi oleellisesti, jos siskot ymmärtäisivät tämän. Eiväthän hekään näyttäessään tekisi muuta kuin toteuttaisivat perintögeeniensä tuomaa halua. Rohkeutta vain lisää!

      Olen kuullut, että tytöt nauttivat ihailusta.

    • Anonyymi

      Miten nainen hemmottelet jännämiestä sen jälkeen kun se on haukkunut sinut idiootiksi?

      • Anonyymi

        Suljen oven, käynnistän auton, nostan kytkintä ja näytän perävaloja :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe