Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

1942

1. se+on+kyl+jännä+et+ne+täydet+pullot+ja+pakkaukset+jaksetaan+kantaa+vaikka+mihin+puistikkoon+tai+jopa+mettään,+mut+tyhjinä+ne+sit+jotenkin+myhkäisesti+muuttuu+liian+painaviksi..vai+kuvitteleeko+jotku+et+ne+muovit,+lasit+ja+alumiinit+tms..+maatuu+sinne?+koiranpaskoista+kyllä+muistetaan+nostaa+jumalaton+haloo..ja+tota+lasin+särkemistä+minen+ymmärrä.+muistan+ku+teininä+mentiin+parin+kaverin+kans+hieman+isompaan+naapurikaupunkiin+vapun+viettoon,+joku+kävelykatu+tms.+oli+täynnä+väkiä+ja+särkyvän+lasin+helinää+kuulu+joka+puolelta+ja+välillä+näki+ihmisten+päiden+yli+ku+jotku+nakkeli+pulloja+ilmaan+vittujakaan+välittämättä+et+ne+saattais+osua+johonkin+kanssaihmiseen!+sillon+kyllä+pelotti,ja+vaikkei+ny+ketään+oliskaan+tulilinjalla,+nii+siitä+särjetystä+pullosta+voi+tulla+kallis+eläinlääkärinlasku+jollekkin+koiranomistajalle.+eikä+tuo+kauheen+miellyttävää+ole+lasinsiruja+omastakaan+jalkapohjasta+kaivella..
  2. Oon+vissiin+jo+niin+moderni+(tai+mahdollisesti+epämoderni)+ettei+mulla+oo+omaa+autoa.Puoliskon+autossa+taas+on+kitkat+alla,+just+siks+ettei+niitä+tarvi+olla+joka+jumalan+kevät+ja+syksy+vaihtamassa.Mut+saa+toi+puolisko+tilaisuuden+pelastaa+"neitokainen"+hädästä+aina+jos+mun+ATK-laitteisiin+tulee+joku+vika.Hän+kun+on+Mystinen+Hopeinen+ATK-Mies,