Haluasitko nainen suurentaa rintasi

Anonyymi

Jotta saisit miehiltä enemmän huomiota?

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset haluaa ätmien huomiota palstalla, siksi viihtyvät palstalla niin usein.

    • En varmasti, toisin päin menis. Kaatusin nokalleen jos suurennettais..:(

      Eiköhän tuo ole terveyskysymys eikä niinkään miesten huomiokysymys.

      • Anonyymi

        Täytyisi sitten vastaavasti isontaa pehvaaki ettei painopiste vetäisi sinua hampaallesi maan kamaraan


    • En todellakaan.

      Ihmettelen niitä miehiä jotka treenaavat itselleen rintalihaksia vaikka muuten lihaksia ei ole nimeksikään.

      • Anonyymi

        Aloituksessa kyllä kysyttiin naisilta. "Haluaisitko nainen suurentaa rintasi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa kyllä kysyttiin naisilta. "Haluaisitko nainen suurentaa rintasi".

        Silti Pertsa on tyytyväinen rintoihinsa. Saa miehet tyytyä niihin roikkutisseihin mitä löytyy! 😂

        Pakko oli pistää! 😂😂😂


    • Anonyymi

      Päinvastoin pienentää että jättäisivät rauhaan.

    • Anonyymi

      Mä toivoin lapsesta asti ettei ihmiset huomaisi muo, jättäis vaan omaan rauhaan. Aina astuessani johonkin ihmiset tuottavat. Joku tyyppi sano muo et näytän avatarilta tänäänkin 😅

    • Anonyymi

      Kukaan korvainsa välistä terve naisihminen ei halua mistään syystä suurentaa rintojaan. Eikä siis varsinkaan minkään mieästen takia. - Nm. Kuolleena syntynyt ajatus

    • Anonyymi

      Ei ole tarpeen, miesten huomion saa monella muullakin asialla jos sitä haluaa. Jopa pikkutisseillä kun menet ilman rintaliivejä nännit nöpöttäen paidan läpi!
      t: seksikäs

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän! Mikään muu näky ei ole yhtä vangitsevaa 😍


    • Anonyymi

      En todellakaan, koska lollot:)

    • Never.

      A) Saan jo riittävästi huomiota, myös rintani saavat.

      B) Rintaa ei ole tarpeen suurentaa.

    • Anonyymi

      En siitä syystä.

    • Anonyymi

      En halua. Pienet rintani ovat kauniit ja yks mies on niitä kehunut jo sata kertaa. Joskus tosin oli aika jolloin mietin suurentamista mutta tämä mies sai mieleni muuttumaan kertomalla että olen seksikäs ja naisellinen jolle sopii pienet tissit.

    • Anonyymi

      Kyllä. Hoikka ja pienet kauniit. Siinä on jotain, joka on joidenkin miesten DNA:ssa.
      Silarit, epäeroottisinta ikinä.
      Mielipide on tietenkin täysin ja 100% subjektiivinen.
      -

    • Anonyymi

      posi-vai nekatiivistä huomiota?

    • Anonyymi

      Silikonitissit tai -perse on yhtä kiihittava ja käytännöllinen ratkaisu kuin silikonikivekset tai silikonihauvvikset

    • Mä en edes usko, että joku nainen suurentais rintojaan miesten huomion takia. Oma itsetunnon keinotekoinen parannus vois olla syy korkeintaan.

      Minkähän näköisiä ihmiset ois, jos saisivat määrittää itse tissiensä, leukansa ja kalujen koon? Mä ainakin hsluisin nähdä pikkukakkosen ennen ja jälkeen. 😂😂😂

    • Meh,
      Mitä mää melooneilla ku mandariineilläkin pärjää..?

    • Vaikka tutkimuksissa, melkein kaikki miehet kertovat, että silikonirinnat ovat ehdoton ei, silti on naisia, jotka luulevat, että ne ovat eduksi. Samoin miehet suhtautuvat muuhunkin kauneuskirurgiaan.

      Teeveessä oli ohjelma, jossa kerrottiin, että Hollannissa vuosittain 4 000 tyttöä pienennyttää sisempiä häpyhuuliaan kauneutta tavoitellen. Totaalinen erehdys.

    • Mjoo

      Itse olen irvaillut tälle tissikeissille suhteellisen satunnaisesti.
      Oma suhteeni naisen rintoihin on tasapainoinen, hyvin kasassa pysyvä ja muodoltaan hallittu. Minkäänlaista kriisiä en suhteessa naisen rintoihin koe tuntevani, enkä ymmärrä kuinka sellaiseen edes voisin joutua, sillä jokainen vastaantuleva pari on yhtä todellinen kuin itse olen.

      (Hihitystä)

      • Ja koska Pauli Hanhiniemi on liittynyt saunajengiimme, niin kysyin pojilta suoraan että mistä nyt oikein kiikastaa?

        (Naurua)


    • Anonyymi

      Joskus mieleen tuli että miehet voisi pitää isommista rinnoista mitä minulla on mutta löysin miehen joka tykkää pienistä rinnoistani. Olen pienikokoinen nainen eikä minulle sovi isommat rinnat mies sai minut vakuutettua ettei kannata.

    • Anonyymi

      Kommenttiketju ylempää poistui, mutta pässiksi haukkujalle sanon sen, että jokainen ymmärtää että kukaan ei puhu jokaisesta yksittäisestä ihmisestä sillonikaan, kun käyttää sanaa "kaikki". Se on ihan itsestään selvää, eikä sitä luulisi joutuvan erikseen mainitsemaan.

    • Anonyymi

      En,kämmeniin kuulemma oikein sopii miksi suurentaa huomiota voi muulla tavoinkin saada

    • Anonyymi

      Naisten rinnathann suurenee itsestään kun paino nousee, naiset on lihoneet mikä selittää osaltaa kuppikokojen kasvamisen nykyaikana. Kun jatkaa sohvalla istumista niin ne rinnatkin kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1769
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      75
      1126
    3. 45
      1055
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      70
      1037
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      919
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      870
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      823
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      808
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe