Vapaa kuvaus

Feministit ajavat naisten asiaa, miesliike miesten asiaa. Minä ajan tasa-arvoa.

[email protected]

Aloituksia

3

Kommenttia

163

1. Ihminen+peilaa+itseään+tutustumisvaiheessa+toiseen.+Kaikkein+eniten+toisiin+luottavat+kaiķkein+luotettavimmat+ihmiset.+Ne,+joille+tarvitsee+todistella,+tietävät+itsestään,+miten+petollinen+ihminen+voi+olla.
  2. Puhun+ketjun+otsikossa+toiminnasta.+Rehellisesti+sanottuna+minulla+ei+ole+sellaiseen+suunnitelmaa.+Halusin+ja+haluan+herätellä+ajatuksia.On+selvää,+että+etenkin+miehiltä+sorrettuna+luokkana+löytyy+tälle+asialle+tukea.+Epätasa-arvo+säteilee+kaikkialle.+Meillä+hoidetaan+oireita,+mutta+ei+niiden+aiheuttajaa.+Miesten+syrjäytyminen+ei+ole+syy,+vaan+seuraus.Olen+itse+kirjoittaja,+myös+puhuja.+Olen+myös+toimija+ja+menen+tarvittaessa+vaikka+yksin,+oikean+asian+puolesta.+Joukkoja+en+ole+koskaan+johtanut,+vaan+olen+aina+ollut,+kuvaavasti,+yksin.En+millään+tapaa+halua+lietsoa+vihaa+enkä+väkivaltaa,+vaan+sen+sijaan+pyrin+edistämään+välittävämpää+yhteiskuntaa,+rauhanomaisin+keinoin.+Minua+voidaan+viestieni+perusteella+pitää+kohtuuttomana,+mutta+en+hyväksy+kenenkään+sortamista,+kiusaamista+tai+satuttamista.+Hyväksyn+väkivallattoman+vastarinnan,+ja+tilanne+on+sellainen,+että+jotain+täytyy+tehdä,+koska+epätasa-arvoa+ei+voi+hyväksyä.Mitä+sitten+voi+tehdä?+Vedota+poliitikkoihin,+tehdä+kansalaisaloitteita,+kirjoittaa+yleisönosastoon+ja+netin+palstoille,+kokoontua+yhdessä,+perustaa+yhdistys...+Ehkä+monien+yllätykseksi,+ennen+kaikkea+vetoan+naisiin.+Me+miehet+voimme+painostaa+yhteiskuntaa+muutokseen,+mutta+paljon+pehmeämpi+tapa+olisi+saada+naiset+itse+myöntämään+tosiasiat+ja+pyrkimään+omalla+kohdallaan+muutokseen.Laki+on+kuitenkin+naisten+puolella.+Tasa-arvolaki+on+räätälöity+naisille.+Feministit+ovat+omineet+tasa-arvon+itselleen.+Asevelvollisuuslaki+koskee+perustuslain+vastaisesti+vain+miehiä.+Kaikki+tämä+viestittää,+että+naiset+ovat+etuoikeutettuja.+Kuka+opettaa+tytöille+hyvistä+pojista+ja+miehistä?+Onko+tämän+päivän+äideistä+opettamaan,+miten+edellisen+sukupolven+virheet+voi+välttää?Meidän+monien+miesten+kohdalla+alkaa+olla+myöhäistä+esimerkiksi+perheen+suhteen.+Meidän+parhaat+vuotemme+menivät,+ja+kukaan+ei+voi+kuvitella,+miten+paljon+tämän+yhteiskunnan+potentiaalia+haaskattiin+siinä,+että+meidät+unohdettiin.+Älkää+tehkö+sitä+tuleville+miehille.Älkää+veljet+koskaan+luovuttako.+Olkaa+ainakin+itsellenne+rakkaita,+koska+olette.Lopulta+jokainen+meistä+on+mitättömän+pieni+tässä+maailmassa.+Olisi+ollut+kaunista+jakaa+tämä+yhdessä.+Suomi+2019,+ei+koskaan.
  3. On+hyvä+miehet,+että+tuotte+äänenne+kuuluviin.+Pyydän,+pitäkää+siinä+äänessä+mukana+rakkautta.+Olen+pyytäessäni+itsekin+siihen+velvollinen.Tämä+on+asia,+josta+on+feministisessä+Suomessa+hyvin+vaikea+puhua+julkisesti.+Yksin+puhuvalla+miehellä+on+oltava+valtava+status,+jotta+hän+voi+puhua+tästä.+Ne,+joilla+on,+eivät+puhu,+vaan+monet+heistä+pyörittävät+naisrulettia.+Valtaan+tarvitaan+naisia+ja+miehiä,+jotka+ajattelevat+yläpäällään.