Vapaa kuvaus

Runoja & rakkautta

Aloituksia

42

Kommenttia

143

  1. Rakastan luontoa - ja sua

    Läpi hämärän metsän kävelen oksan otan kämmeneen havut kutittelevat iholleni jäljet pienten askelten käteeni piirtäen.
    Ikävä
    3
    82
  2. Kiitos todella paljon

    Piristi keskellä raskaan arjen. Muistutti siitä, mikä on tärkeää elämässä:) Vieläkö ikävöin, siihen en osaa vastata....
    Ikävä
    0
    78
  3. Sanoin & sävelin

    Syvissä vesissä ui paljon kipua pinnan alla piilottelee Kaikki katseilta kielletty uponneena kuin ajopuu ponnistaa ihol
    Ikävä
    0
    64
  4. Kun mä näen sut

    mä en voi kuin hymyillä. Riippumatta puheenaiheesta. Hassua. Mulla oli sua valtava ikävä, mutten uskalla kertoa sitä. E
    Tunteet
    5
    60
  5. Kun kaikki on jo sanottu..

    Mikään ei kuulosta niin raa'alta kuin tyhjään putoilevat sanat selästä kimmoavat lauseet kirjoitukset joiden muste tusk
    Ikävä
    5
    59
  6. Vai söisitkö suihisi

    Ehkäpä nautin tässä pääsiäisen kunniaksi muutaman lasillisen (viinin)punaviiniä, sujautan viininpunaisen nuttuni niskaan
    Ikävä
    2
    59
  7. Kaivetaanko tunteet naftaliinista

    Mun sydämeni halajaa sun perään...
    Ikävä
    0
    58
  8. Kauniita unia eikä yhtään painajaisia

    Minä rakastan sinua eikä se muuksi muutu vaikka taistelisin sen ilmoille huutaisin kuuroille korville Minä kaipaan sinu
    Ikävä
    5
    57
  9. Hyvää yötä, mies

    Mä kirjoitin tänne näköjään sulle jo kesällä 2019. No, ei se mitään, jatketaan siitä mihin jäätiin. Nuku hyvin.
    Ikävä
    2
    56
  10. Kauniita unia Veljeni Leijonamielelle

    Oltaisko joskus peräti samassa sadussa?
    Ikävä
    4
    56
  11. Illan runo

    Rakkautesi polttaa kipunoita koukuttaa sydän suhisee kyynelistä kostuneena liekkiä välttelee armoa anelee Jottei uudest
    Ikävä
    4
    51
  12. Kauniita unia sulle

    Sain lahjaksi sulta musiikin sisältäni löysit sen nostatit nuotit nukkuvan yllytit sävelet sisäiset käsistäni keksit ava
    Ikävä
    2
    50
  13. Luet minua niin hyvin että pyörryttää

    Olet taikaa pisara taivasta sataneena olkapäälleni hattaraa haurasta Olet sävel avaruuden hiljaisen sointu kadonnut enk
    Ikävä
    5
    48
  14. Oli hienoa nähdä sua tänään

    Lähtisin sun mukaan vaikka Pohjoisnavalle...
    Ikävä
    1
    46
  15. Kauniita unia kaipaamani

    Ehkä muistat senkin että kirjoitan täällä. Ja löydät mut. Muistit niin paljon muutakin musta:) Sen täytyy tarkoittaa jo
    Ikävä
    2
    46
  16. Hyvää yötä haaveideni mies

    Pitäisköhän vähän vihjata, että sua täällä kaipailen... Yksin on niin tylsä kirjoitella. Meillä kun tuo vuoropuhelu toim
    Ikävä
    0
    45
  17. Hyvää yötä palava myrkkyni

    Rakkaus on viininpunainen. Se juovuttaa kuin viini ja polttaa kuin tuli. Suloista myrkkyä, elämän eliksiiriä. Se päihdy
    Ikävä
    2
    44
  18. Herätit kauan sitten nukahtaneet tunteeni

    Tuletko luo kuin ei ikinä ennen kosketatko kuin kauan sitten Se mitä oli taikaa vai unta hymyyn piilotit kaiken sen mul
    Ikävä
    7
    44
  19. Puhummeko samaa kieltä, mies

    Sitä rakkaaltani odotan. Enkä puhu nyt rakkauden kielestä. Mun mielestä puhumme.
    Suhteet
    0
    42
  20. Kaipaan sinua mies yhä

    Ehkä se oli sinulle täysin merkityksetöntä, vain yksi kohtaaminen muiden joukossa? Vaikken ihan sitä uskokaan, sillä ota
    Ikävä
    40
    42