Sen hetken kauan kauan sitten menneisyydessä, kun tulin sun luo ja avasin sydämeni. Sä sanoit omalla kielelläsi ei. Oli elämäni vaikein hetki sen jälkeen palata paikalleni ja jatkaa loppuun asti, vaikka olin palasina sisältä. Tein silloin elämäni tärkeimmän päätöksen, jota aina välillä mietin, mutten ikinä kyseenalaista: Mies vai Musiikki.
En uskaltaisi enää tulla eteesi. En ilman tiiviisti suljettua kuorta, en sillä tavoin. Sattui sen verran.. Vain täällä uskallan sen avata. Mutta sitä päätöstä en ole katunut koskaan. Seuraan yhä samaa polkua elämässäni. Se polku on ollut hyvin vaikea, oi, tietäisitpä, mitä reittiä se on kulkenutkaan.
Sain valinnan kautta kuitenkin molemmat, sain rakkautta elämääni. Enemmän kuin ansaitsin,enemmän kuin uskalsin edes toivoa. Valitettavasti se myös estää eteenpäin menemisen. Kukaan tai mikään kun ei pysty kilpailemaan musiikin kanssa. Edes minä itse. Se kaikki palaa joka kerta mieleeni, kun soitan🥀 Niin, siinä kuuluisassa hyvässä ja pahassa.
Halusin vain kertoa. Sinä ymmärtäisit.
Muistatkohan mies
8
237
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan tavannut ihmistä, enkä tule tapaamaan, jonka ominaisuuksia arvostaisin samalla tavalla. Oikeastaan ihmettelen miten voi olla mahdollista että kohdannut sellaisen.
Siinä tuntee itsensä hyvälläkin tavalla pieneksi. - Anonyymi
Sinulle♥️
https://youtu.be/Fo0K_n3VLG4?si=pYnEnMwXW1ohFIn_
Tiedät.Tää on hauska, syksylaulu, alkukin on tunnettu jostain tv. ohjelmasta, erittäin piristävä=) Tulin tuolta -sivusta-tähän hyvin henkilökohtaiselta vaikuttavaan ketjuun. Musalinkkini kera. Mutt tässä tämä - toivottavasti nautitte tästä Vivaldin syksystä ! =) siinä on tunnelmaa yllinkyllin.
https://youtu.be/H7hGiZ579cs?si=6S_I_b8_F-_E97ny
- Anonyymi
Kiitos palstasetä uudesta ihanasta hahmosta. Pistelkää miehet juu muisteloita tänne. Kaikki tykkää tirkistelystä
- Anonyymi
Olisitko voinut kuitenkin puhua kaivatun kanssa suoraan. Voi olla, että luuli sinun jo rakastuneen johonkin muuhun.
- Anonyymi
Varmaan jotaain sellaista ollut, että sanoo kulta tms sillai nopeasti.... :)
voihan siinä läsähtää olkapäät, mutta samanlaisia juttuja on melkein jokaisella.
sivu-uuno
- Anonyymi
Jaa eipä mulle ole yksikään avannut edes tunteitaan joten miksi mun pitäisi tuntea mitään ihan periskummallinen kysymys maailmassa jossa ahneus kateus ja kaksinaismoralismi kukoistaa mitä on kaksinaismoralismi kielletään toista tekemästä jotain sellaista mitä on itse tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605820Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2074775En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194363- 533742
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673742- 113461
- 943406
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693243- 332951
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342601