Sitten taas arjen hallittuun ja hillittyyn moodiin... Mitään en ole minnekään kirjoittanut, ketään en kaivannut enkä keneenkään ihastunut!!!!
----
Kuin aalto sinua vasten
painautua tahdon
lomittain, ristikkäin, sulautuen
talvehtia aion.
Jääkannen alla lähekkäin
molekyyli kaltaistaan kutsuu
valmiina kevään vapauteen
yhdeksi haaksirikkoutuu.
----
Hyvää yötä..sinulle♥️
Kaksoiselämää
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Sulautua yhteen kuten profiilisi Punahilkka ja susi. Suden karvapeite ja keho lämmittäisi mukavasti kun ulkona on kylmä. Ihminen pärjää ilkosillaan noin Meksikon korkeudella kun mietitään elämistä ympäri vuoden. Elämä on tavallaan helpompaa kun ei ole ketään ketä ikävöidä. Aiemmin ikävöin erästä kovin ja se oli kuin tervanjuontia.
Ehkä satu kertookin siitä, miten meissä jokaisessa on kaksi puolta, ainakin kaksi. Kun menee synkkään metsään, saattaa villiintyä ja vapautua kesken polun matkalla olemaan kiltti tyttö isoäidille.
Tai sitten ei kerro😄 Ehkä susi onkin se terve itsekkyys ihmisessä, joka suojaa ja lämmittää meitä, ja pelottaa vaaran pois. Tai sitten ei.
Ehkä satu on vain satu. Elämän mittainen satu elämästä ja kuolemasta.
- Anonyymi
Missäs se iso paha susi on? Vai onko vaan keskikoko vai jopa mini?
- Anonyymi
Sarjassamme palstasedän uudet syysnikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575