Olet taikaa
pisara taivasta
sataneena olkapäälleni
hattaraa haurasta
Olet sävel
avaruuden hiljaisen
sointu
kadonnut enkelten
Olet sinfonia sanaton
kosketus aineeton
kerro se sävelin
ymmärrän kielen sen
Jatketaan.....
https://m.youtube.com/watch?v=cLgJQ8Zj3AA
Luet minua niin hyvin että pyörryttää
5
195
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
hyvä runo
- Anonyymi
Yllätys
Alan ajatella muitakin
Keneltä saa oikeaa huomiota
Näin se menee..
Ehkä haluatkin niin menevän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys
Alan ajatella muitakin
Keneltä saa oikeaa huomiota
Näin se menee..
Ehkä haluatkin niin menevänAjattelepa ensin vaimoasi... Minulta saat muunlaista huomiota vain jos olet vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelepa ensin vaimoasi... Minulta saat muunlaista huomiota vain jos olet vapaa.
Jippii jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512