Miksi kirjoitan Sinulle tänne

Ainoa, mikä on pitänyt minut elossa kaikki nämä vuodet. Se, minkä tahtiin hengitän ja astelen. Se, minkä kautta tunnen, koen ja vapautan tunteeni. Se, miten kuvailisin elämäni, jos minulta kysyttäisiin. Se, mikä saa minut itkemään ja nauramaan. Musiikin raaka ja Rakastava voima ja lepo sen sylissä. Kuin ihmisen..

Mutta tiesitkö, että jokainen sävel muistuttaa aina myös Sinusta. Saa elämään sen rakkauden, tuntemaan sen tuskan, läpikäymään sen ahdistuksen, syttymään sen toiveen, mielessäni- aina vain uudestaan, ja uudestaan.
En voi luopua musiikista. En rakkaudesta, joka siitä herää ja täyttää pienen maailmani. En sen vuoksi kykene pakenemaan muistoja Sinustakaan. Ikinä. Siksi olen täällä. Siksi herään, kirjoitan, ja sammun, ja herään, kirjoitan, ja sammun... Aina vain, uudelleen ja uudelleen. Kuten paha tapa. Tai harvinainen herkku.

6

328

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis kirjoitus. Kiitos🩷

• Anonyymi

Kenestä kirjoitat? Kuka tuo muistoja?

• Anonyymi

Katto kassisesta

• Hänestä, joka toi mulle musiikin takaisin♥️

• Viininpunahilkka kirjoitti:

Hänestä, joka toi mulle musiikin takaisin♥️

Eikä hänen(kään) pidä ymmärtää tätä nyt väärin. En enää kaipaa häntä (romanttisessa mielessä). Kerroin vain, miksei unohdu.
        Eikä se haittaa.
        On kevyttä kantaa jotain niin painavaa sydämellään, vaikka sitten läpi elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe