Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toljanter
profiilit
Toljanter
Toljanter
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
6
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omat+kirjoitteluni+palstalle+loppuu+nyt+tähän.+Ihan+samoin+kuin+rakkaanikin+ilmoitti+tuossa+toisessa+aloituksessa.+Kun+kirjoitamme+Arielin+kanssa+ihan+mitä+hyvänsä+tänne+palstalle+niin+seurauksena+on+AINA+kamala+hyökkäys+solvauksineen+joltain+tai+joiltain+häiriköiltä+joitten+elämä+näyttää+olevan+tyhjää+täynnä.+Miksi+siis+kirjoittelisimme+tänne+enään?+Itse+en+keksi+yhtään+syytä,+miksi+ottaisimme+solvauksia+vastaan+tyhjäpäiltä+toistuvasti...?
Mukavaa+kesää+myös+sinulle+Kittie,+samoin+muille+palstan+sinisille.
11.07.2020 17:09
Toki+kiitin+rakkaintani+ihanista+sanoista,+silleen+kaksistaan+kuten+kuuluukin...♡♡♡♡♡♡♡
Sanoin+myös+samalla+että+en+oikein+kehtaa+lähteä+peukuttamaan+hänen+kommenttiaan+jossa+hän+kehui+minua+koska+satun+olemaan+aika+vaatimaton+mies+luonteeltani...
Mikä+ihme+sinua+ja+joitain+muitakin+riivaa+kun+tuntuu+että+elämäntehtävänne+on+myrkyttää+mun+ja+Arielin+välejä???+Ihan+kiltisti+kysyn+ja+samalla+syvästi+ihmettelen...
04.07.2020 18:49
Samaa+ilmaa+sitten+hengitämme+ja+ihan+samaan+tahtiin+myös...♡♡♡♡♡♡♡
02.07.2020 18:13
"kun+rakkaus+kuiskaa,+järki+vaikenee".........
Tuo+pätee+jopa+pohjalaismiehiin,+Sinä+rakkaani+sait+mut+ymmärtämään+tämänkin+sanaparren+syvimmän+sanoman...♡♡♡♡♡♡♡
01.07.2020 17:38
Mielestäni+tuo+on+päivänselvää.
+Kun+ihmisellä+on+sairas+mieli+ja+tuossa+pienessä+mielessä+elämän+päätarkoitus+on+tämä+kyseinen+palsta+niin+tämä+on+seuraus.+Pelko+siitä+että+joku+muukin+saa+huomiota+on+kamala,+siksi+nuo+"hahaa+hahaa"+kommentit+herjoineen+ilmestyy+muitten+avauksille.+Turha+niihin+on+puuttua,+sama+kun+sanoisi+koiralle+nätisti+että+voisitko+olla+haukkumatta.++Kumpikaan+ei+vaan+ymmärrä+ihmisen+puhetta...:(
Hyvää+juhannusta+kaikille+täysijärkisille+(koirat+kuuluvat+tähän+joukkoon).+Ja+varsinkin+rakkaalleni+jota+elämä+koettelee++nyt+kovasti+mutta+hän+on+onneksi+kovan+luokan+selviytyjä...♡♡♡♡
20.06.2020 19:31
Niin+juu+ja+olen+ihan+varma+että+tarjoat+rakkaani+tarvittaessa+suojapaikan+sille+jollekkin+jota+hauki+ehkä+himoitsisi.+Luotan+sinuun,+tässäkin+asiassa...♡
28.05.2020 19:34
Jos+toteutat+uhkauksesi+siirtyä+"muille+sivustoille"+niin+kaikki+tämän+palstan+lukijat+huokaisevat+helpoituksesta.+Viimeinkin+kaikki+mukavat+ja+asiallisetkin+keskustelut+olisivat+itse+asiaa,+puuttumaan+jää+vain+epätoivotut+viestit+joilla+pyrit+kohottamaan+olematonta+egoasi.
Joten+häivy+pois,+kaikki+voittaa+(paitsi+se+palsta+mihin+häivyt)...
28.05.2020 19:25
Surullista+lukea+kirjoituksesi...+
Siis+voiko+yhteisen+ystävän+tukemisestakin+olla+kateellinen+jos+kokee+toisen+tukisanat+'paremmiksi'....?+
Näköjään+voi,+en+ymmärrä+sua+alkuunkaan...
15.05.2020 17:40
Höh+olen+eri+mieltä+kultaseni:(
Nyt+mun+pitää+olla+suututtamatta+sua+kaikin+keinoin,+muuten+kohtalonani+voi+olla+kuulla+suustasi+noita+kamalia+sanontoja...;)
08.05.2020 19:44
Tuo+Kittien+peukku+on+nyt+oikeasti+multa...
01.05.2020 18:29
Vilpitön+ja+viaton+hyvän+vapun+toivotukseni+sai+näköjään+aikaan+aika+eriskummallisia+arvailuja.+No+opin+tästäkin+jotain,+parempi+kun+en+vaan+toivottele+täällä+kenellekkään+yhtään+mitään.
Hänelle+joka+kyseli+että+mitenkäs+tämä+jatkuu+kun+sai+peukun:+Jatkuu+varmaan+hyvinkin+jos+peukuttajasi+näkee+kommenttisi.+Toivottavasti+näin+käy.
01.05.2020 17:25
Kovasti+on+maailma+muuttunut+5+vuodessa...
Hyvää+vappua+kaikille,+uskotaan+kiltisti+viranomaisia+niin+lopputulos+on+meille+kaikille+hyvä....
30.04.2020 19:34
Olet+jäljillä+Ilmannimi:)
Partaheppu+haluaa+katsella+auringonlaskua+Merenneitonikki+kainalossaan...❤️
Tsemppiä+rekatuille+ja+muillekkin.+Mitä+paremmin+eristämme+itsemme+lähikontakteista+sen+paremmin+huomiomme+itsemme+lisäksi+myös+muita...
16.04.2020 19:01
Ööööö...+Nyt+en+ymmärrä+mutta+olet+onneksi+jo+tottunut+tähänkin+piirteeseen+minussa;)
27.03.2020 17:22
Hieno+avaus+Kittie!
Sait+kokoon+vanhan+jengin+mikä+on+hieno+juttu:)+Nyt+eletään+aikoja+jolloin+jokainen+meistä+kaipaa+tukea+ja+yhteisöllisyyttä.+Kriisin+koittaessa+unohtuu+kaikki+vanhat+eripurat,+asiat+saa+uudet+mittapuut...
Arielini+ei+patistanut+mua+palstalle+mutta+sai+mut+ymmärtämään+että+nyt+on+syytä+tukea+toisiamme.+Fiksu+nainen,+mun+rakas...♡♡♡
26.03.2020 18:36
Jossain+kirjoitettiin+että+tupakoijan+riski+sairastua+tautiin+olisi+suurempi+kuin+tupakoimattomilla.+
Voisiko+tämä+ero+selittyä+näin+yksinkertaisella+tavalla:+Kun+tupakoija+käy+vaikkapa+ruokaostoksilla+hän+koskee+käsillään+pintoihin+joista+tartunnan+voi+saada+ihan+samoin+kuin+tupakoimattomatkin+tekevät.+Tupakoitsijat+voivat+olla+myös+yhtä+innokkaita+pesemään+kätensä+tupakoitsemattomien+kanssa+kunhan+pääsevät+kotiinsa.
Mutta+mitäpä+jos+tupakoija+vetää+savut+ennen+kotia+menoa+ja+käsien+huuhtelua?++Sormien+päät+koskettavat+yleensä+aina+jossain+vaiheessa+sitä+filtterin+pintaa+mikä+menee+suuhun+savuketta+imettäessä....+Tavallaan+tupakoisijat+pistävät+siis+saastuneet+sormet+suuhunsa+ennen+käsien+pesua...
21.03.2020 18:31
Onnittelut+myös+minulta:)
Jos+voisin+niin+saisit+onnittelulaulun+multa+ja+Arieliltani+duettona...+Mun+jykevä+basso+toisi+takuulla+lisäväriä+esitykseen:)
20.03.2020 18:59
Olen+kyllä+täysin+samaa+mieltä+tuosta+Arieliin+liittyvästä+kommentistasi...
Mukavaa+kevättä+sinulle+ja+muillekkin+tutuille:)
06.03.2020 19:13
Arvasit+ihan+oikein,+Arielini+on+ollut+niin+tajuttoman+kiltti+että+aattona+lahjoja+tulee+säkkikaupalla...:)
Hyvää+joulunalusaikaa+kaikille+palstan+tutuille+(kittie,+artsi,+butsi,+temmi,+tinttu,+ilmannimi+ym+ym)+ja+toki+muillekkin.
Tämän+enempää+en+palstalla+kommentoi,+tästä+vähästäkin+saan+varmaan+kuraa+niskaani.
14.12.2019 18:28
Se+on+juuri+noin.+
Tosifanille+tuo+matka+pelipaikalle+ei+ole+mikään+ongelma.+KPV+pelaa+myös+ensi+kaudella+ylimmällä+tasolla,+näin+uskon.
25.10.2019 18:42
7 / 7