Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Poju en ole koskaan väittänyt että jatko ei onnistusi, tottakai onnistuu jos sinulla on suomen suurlähetystön antama todistus että olet estynyt poistumaan maasta viruksen takia tämä maksaa todennäköisesti 1260 paateroa, mikäli sinulla on yliaika päällä et voi saada kuukauden jatkoaikaa, yksi päivä maksaa 500 paateroa, siis asia on tarkalleen sama kuin olen aamulla kertonut. En ole kiinnostunut tapauksestasi pennin vertaa mutta muista poliisin checkpointteja on viruksen takia paljon jos sinut tavataan ilman voimassa olevaa maassaololupaa ja sinut karkoitetaan ja sinulle määrätään maahantulokielto, tuolta lisätietoja, resupeppu.
- No etpä sinäkään hääppönen ole, kerrot että olet 53 vuotias, muutanut 43 vuotiaana thaimaahan, kustantanut 12.2017 elämäsi osakaslainalla, näin olit toiminut vuoden 2010 alusta siis seitsemän vuoden aikana kerroit käyttäväsi vuodessa 100.000 euroa kuluihisi, ja lennät aina ekassa luokassa, ja jaksat velkoja takaisin kuin jaksat, samoin veroja, vuonna 2019 kerroit että sinulla tai firmallasi ei ole yhtään velkaa, ja tänä vuonna kerrot että sinulla on neljän miljoonan euron omaisuus, ja vielä miljoona tulossa, olet vuokramorsiamen kanssa hankitun lapsen isä joka on rakentanut talon takoilla buriramiin, ja olet itse kaivanut talosi perustat kun pidät niin paljon kaivinkoneista, et tiedä mikä on arvonlisävero, lisäksi olet kertonut että olet ollut tehnyt konkurssin, oliko tässä jotain mitä et ole kertonut, olenko vääristellyt jotain kirjoittamaasi, ei muuten mutta kerrot numerosensei olen hieman huonomuistinen, luku ja kirjoitus taidoton.
Kerrot että minulta puuttuu alkeellisemmat keskustelun säännöt, et ole itsekään kovin lahjakas, ensimmäinen mitä voit harkita lopettamista on lerppattaminen, mitä et nyt tässä kirjoituksessa havainnut , toinen vaihe voisi olla erottaa kirjoittajat toisistaan minä ja Senssu emme ole sama henkilö, sitten voisit vaikka kysyä palstalla lisää vinkkejä miten kehität kirjoitustaitojasi, kiitos kysymästä olen hua hinissä, ja menen pariksi viikoksi delfiini lahteen, katselemaan tontteja, paikan nimi on sam roy yot suomennettun 300 vuorta, joka on mielestäni yksi thaimaan kauniinpia paikkoja, sekä se että siellä on nyt erittäin vähän ihmisiä, ja uskomattoman kaunis 18 kilsan rantaviiva. - Yksityissairaalat on nihkeitä ottamaan viruspotilaita, heillä ei ole juurikaan eristysmahdollisuutta,
- Nyt pattisboissi on hyvin hiljaa, lieneekö balettia tanssimassa.
- umpitollo laitot elämän risaseksi ja ostot tavaraa 15 eurolla, voi vittu mikä hönö 55555
Songkraniin en ota enää kantaa, ole luja uskossasi.. resupetteri astrologialla ja astronomialla ei mitään tekemistä toistensa kanssa.Ohessa muutama kuitti, ostin safkaa ja bensaa eilen , tällä kertaa toyota camryyn R6rBvB - Mielenkiintoista kommentointia taas nyt siitä mitä naamaasi vedät, tuollainen liiallinen pallomaha tulee nopeasti thaimaassa, kahdesta eri syystä, vedetään kaljaa kohtuutomia määriä eikä maksa pysty sitä enää polttamaan, ja liika neste kertyy elimistöön, toinen suuri ongelma on piilosuolaa ruuassa, suolalla on sellainen harvinainen ominaisuus että se sitoo vettä kehoon tamän takia paino nousee thaimaassa nopeasti koska syödyssä safkassa on paljon suolaa, thaimaassa on kolme maustetta ylitse muiden glukomaatti, suola ja chili, näitä käytetään surutta, kaikessa ruan valmiksessa, todella runsain mitoin.
Saatat kahden viikon aikaa lihoa thaimaassa 5 kiloa etkä silloin vedä kaljan kaljaa, silloin on kyse vaan piilosuolasta, kun palaat suomeen normaali ruokavalioon kilot häviävät muutamassa viikossa.
Yleensäkin jos paino nousee yli kaksi kiloa kolmessa päivässä, kyse on liian suolaisesta ruuasta, hiilihydraateilla ei ole asiaan mitään vaikutusta, se tuotaa nopeasti paljon energiaa, paino ei voi nousta rasvana noin nopeasti aina on kyse liiasta nesteestä elimistössä.
Mitens tämä sinun kirjoituksesi on taas tarkaalleen toisinpäin kuin mikä on totuus, alkaa usko sinuun voimakkasti vähetä.
Elohopea on ihmiselle tappava myrkky, - Jep olet täysin oikeassa, noin juuri toimin, kiitos siitä, en kuitenkaan pidä pattaya paratiisina, kuten sinä, palaillaan paratiisissasi asiaan jooko umpitollo, tosin korjaan että en ole käynyt vuonna 2019 pattayalla kuin kerran 10 päivää huhtikuussa, tänä vuonna todennäköisesti en kertaakaan, tai no vaikea sanoa, onhan tästä helppo sinne mennä, jos hua hin puuduttaa..
- Enpä viitsi nyt asiaan enää muutasanoa kuin sen että thaimaan uusivuosi on sidottu hyvin voimakkaasti satokauteen ja sen alkamiseen.
- OIen pahoillani tarkoitin tietysti ole uskossasi vahva, minun tietoni thaimaasta ei perustu googletietoon, vaan 20 vuoden avioliiton kautta hankittuun tietoon, jos vaimoni sanoo että vesijuhla on uuden satokauden juhla, minulla ei ole mitään perustetta tarkastaa asiaa netistä, yleensäkin sanomisiini on syytä suhtautua vakavuudella, jos sanoin eritavalla kuin googlaamalla tieto löytyy on syytä epäillä googlen tietoja, siis edelleenkin vesijuhla on uuden sattokauden alunjuhlana, mutta on se myös uudenvuoden juhla, tai oikeammin vuoden vaihtuminen joka on thaimaassa vahvasti kiinni satokauden alkuun. thaimaassa on monista maista poiketen useita satokausia, tuo määräytyy riisin mukaan...joskin riisiäkin viljellään thaimaassa useaan eri aikaan, hieman sijainnista riippuen.
Muuten en ole vielä kertaakaan ollut väärässä mitä olen täällä kertonut, sinä taas et ole kertonut muista kuin lerpoistasi, amalioistasi ja onkopojistasi, tosin olet itkenyt useasti matkailukertomuskia, eikä minulla ole moottoriratoja, jahteja sen enempää kuin merenranta huviloita, umpitollo. - En ole koskaan maininnut mitään mainitsemistasi housuista, minä käytän vain farkkusellaisia, oletko muuten joko rakennusmies tai linjastolla vaikuttava, vaiko jopa umpitollo, kannattaa kiinnittää huomiota että en ole kaikkien pattayarakkaita "arvostavien" kirjoitusjuttujen takana.
- Olemme tarpeeksi keskustellut songkranista viime vuonna, ei ole tarvetta enää keskustella asiasta kanssasi, olen poju uskossasi vahva.
- Oletko reppana kuullut joskus vanhan kansan sanontaan, "ei työ mies pahenna mutta mies voi pahentaa työnsä", oletko kuullut, linjastotyö on ihan yhtä tärkeää kun vaikka sairaalan siivooja, joka saa surkeaa korvausta erittäin tärkeästä työstään, resupetteri en kukaan arvostele pattayan turisteja, vaan sinua ja sinun ongelmia sekä niiden heikkoa hoidon tasoa, pattayan ilmaisfoorumilla, jokainen terve suomalainen saa mennä minne haluaa kunhan sen tekee omalla rahalla jopa kunnioitettavaa, että karttuu elämänkokemusta, sekä näkee miten muualla elämä pyörii, mutta pattayan kävijöissä näyttää olevan muutama yhteinen piirre joka herättää hieman ihmetystä rakennusalalla, yrittäjä, fyysinen kunto rauta psyykettä ei kannata edes mainita, onnistujia, nostelee kaltaisiani ukkoja yhdellä kädellä seinälle, anonyymipalstalla, tämä tarinat toistuvat kerrasta toiseen, jatkuvasti... jo vuosien ajan, tästä voi tehdä johtopåäätöksiä, jopa pitkälle meneviä, pattayan kävijöistä.
Jätän nyt mainitsematta mielikuvituskavereistasi lerpat, onkopojat, amaliat jne. näistäkin voi tehdä johtopäätöksiä, jopa hyvin pitkälle meneviä... aikuinen mies joka lerpaattaa palstalla joka helvetin päivä ei varmasti ole täysillä kelkassa mukana, jos kelkassa lainkaan.
Joku otti palstalla avauksessaan kantaa, tähän lerpatus ilmiöön, olet sitä harrastanut täällä vuosia, toistat samaa kaavaa vuodesta toiseen, lerpatus vaihtuu amaliaksi tai onkopojaksi tarpeen mukaan, anonyymipalstalla. - Hienoa kun resukerrot.
- Noin taitaa käydä, myös hua hinissä on juhlat peruutettu, sinänsä ikävää onhan juhla yksi vuoden kohokohta.
- kiitos kun kerroit, jatka samaa thatiin.
- Kamala ajatus palstalla vain minä, ja sitten tämä pattayaan suunnattomasti rakastunut mielenterveyskuntoutuja.
Mutta asiaa kolme tai neljä pankkia sulkee rahanvaihtopisteensä. - Mistä+päättelen+että+nauran+vuokrauksella,+no+tottan+kyllä+nauran+vuokramorsiamien+käyttäjille+oikein+päin+naamaa+jos+tarvetta+on,+vuokraaminen+on+oikeastaan+hyvin+järkevää,+vuokrasin+muutamia+vuosia+sitten+pcx:n+kuukaudeksi+kun+harkitsin+moottoripyöränvaihtoa,+ei+sopinut+minulle+vaimolle+kyllä,+sitten+vuokrasin+aeroxin+joka+taas+on+parempi+kokoiselleni,+olen+aina+pitänyt+siitä+että+vaimo+ajaa+omallaan+ja+minä+omallani,+turvallisempaa+niin...+
Ihmettelen+suuresti+kommenttiasi+siitä+että+itä+lansi+suuntainen+tie+olisi+jotenkin+kuten+kutsuit+vähäliikenteinen,+tämäkä+on+ainoa+antisi+matkailupalstalle,+joka+sekin+on+pielessä,+oletko+koskaan+edes+käynyt+täällä,+tämä+pala-un+tie+on+erittäin+vilkas+tuolla+phetkasem+road+ja+ohikulkutien+välisellä+alueella,+ohikulkutien+jälkeen+tilanne+rauhoittuu+mutta+kun+käännytään+tielle+joka+vie+mustabuddhalle+alkaa+taas+aikamoinen+liikenne,+joskaan+ei+ihan+aina+eikä+illalla,+pala+un+tie+rauhoittuu+tuossa+klo+21+mutta+sitten+tulee+uusi+ongelma+liian+suuret+ajonopeudet,+joka+taas+aiheuttaa+ongelmia.++Melkein+päihität+minut+matkailukertomuksellasi,+kun+kävin+lopburissa+totesin+että+apinatemppelissa+oli+paljon+apinoita,+jos+oli+100%+totta,+mutta+sinun+toteaminen+oli+taas+ei+niin+totta.+
Poju+ei+minua+pätkääkään+kiinnosta+uskotko+juttujani,+en+minäkään+usko+sinun+juttujasi,+pätkän+vertaa...+koska+ne+eivät+selvästi+pidä+paikaansa..+
Ja+poju,+eilen+pyöri+facessa+mainos+missä+thaimaassa+markkinoitiin+35.000+paaterolla+tuota+amex+korttia,+siis+titaanista... - No tuleeko sitä infoa... tiedustelen jo toiseen kertaan... onko kyseessä mielikuvitus ystäväsi kalervo, tälläistä henkilöä ei ole olemassakaan hua hinissä.
- Resu+olet+taas+täysin+väärässä,+olen+ihonväriltäni+varsin+ruskea+joka+johtuu+siitä+että+vaikka+vältän+aktiivista+auringonottoa,+saan+aurinkoa+joka+päivä+ainakin+kaksi+-+neljä+tuntia,+milloin+kun+ajan+moottoripyörällä,+milloin+autonikkunan+läpi,+vaikka+suojakalvo+tummentaa+60%,+ja+suodattaa+100%+pois+uv,+en+tarvitse+d-vitamiinia+sitä+tulee+auringosta+tarpeeksi.
Kela+ei+maksa+tapauksessani+enään+mitään,+ei+ole+vuosiin+maksanut,+en+kuulu+suomen+sosiaaliturvaan,+enkä+edelleenkään+tunne+ketään+kalea,+saattohoitolaa+ei+ole+koskaan+vastaan+tullut.
Minulla+ei+ole+ilmainen+wifi,+se+on+true:n+1gt,+makkarat+saan+makrosta+omalla+rahalla,+joskin+ne+on+huomattavasti+kalliimpia+kuin+suomessa,+mutta+keittämäni+makkarakeitto+onnistui+erittäin+hyvin. - No tuleeko petteri infoa... taidat olla paskan puhuja..