Vapaa kuvaus

Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

Aloituksia

10

Kommenttia

345

1. Enpä huomannut että tämä idiootti on taas uhkaillut, resupekka sinun uhkailusi on kokenut inflaation kun olen sitä harrastanut kymmeniä kertoja, sanoin jo aikaisemmin että tapaan sinut mielelläni, jopa tänä vuonna pattayalla, paljon on puheita, vähemmän villoja sinun jutuissa, tuo lause sai minut nauramaan, "mies" joka ei pysty edes ymmärtämään että minä en ole Senssu, enkä vastaa hänen kirjoituksistaan millään muotoa, kertoo sitten että päätät sitten mitä teen minun kanssa, sinun lääkärisi pitäisi ilmeisesti päättää mitä tekee sinun kanssasi, hoitotasapainosi ei ole oikein kunnossa, eilen kerroit että olisin kateellinen sinulle jopa siitä että lyöntivoimasi on suurempi kun näillä kisailijoilla, kerrohan lisää satuja, ilmeisesti alkoholismi ei ole vieläkään jättänyt sinua rauhaan, eikä se jätäkään, jos ei lopeta kokonaan dokaamista, jos tullaista juttua tulee selväpäiseltä pysy hyvä "mies" suomessa, täällä thaimaassa pitää pystyä huolehtimaan itsestään, resupeppu.
  2. Kokeilua
  3. Mistähän+avauksesta+oli+tällä+kertaa+kyse,+kävin+torstaina+tai+perjantaina+vaimoni+kanssa+syömässä+kansankuppilassa+syömässä+tuossa+kuuden+aikaan...+ihan+täällä+hua+hinissä,+joten+olen+hua+hinissä...