Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä huomannut että tämä idiootti on taas uhkaillut, resupekka sinun uhkailusi on kokenut inflaation kun olen sitä harrastanut kymmeniä kertoja, sanoin jo aikaisemmin että tapaan sinut mielelläni, jopa tänä vuonna pattayalla, paljon on puheita, vähemmän villoja sinun jutuissa, tuo lause sai minut nauramaan, "mies" joka ei pysty edes ymmärtämään että minä en ole Senssu, enkä vastaa hänen kirjoituksistaan millään muotoa, kertoo sitten että päätät sitten mitä teen minun kanssa, sinun lääkärisi pitäisi ilmeisesti päättää mitä tekee sinun kanssasi, hoitotasapainosi ei ole oikein kunnossa, eilen kerroit että olisin kateellinen sinulle jopa siitä että lyöntivoimasi on suurempi kun näillä kisailijoilla, kerrohan lisää satuja, ilmeisesti alkoholismi ei ole vieläkään jättänyt sinua rauhaan, eikä se jätäkään, jos ei lopeta kokonaan dokaamista, jos tullaista juttua tulee selväpäiseltä pysy hyvä "mies" suomessa, täällä thaimaassa pitää pystyä huolehtimaan itsestään, resupeppu.
16.10.2022 04:40
Kokeilua
15.10.2022 13:04
Niinkuin sanoin Thaimaasta ei pysty kirjoittamaan muutakuin sinisellään, tämä on ollut jo muutaman päivän, tracesin mitä tuossa tiedonlähetyksessä tapahtuu, jos ip-osoite on suomen ulkopuolellla se menee erroriin, jos ei kirjoittaja ole sinisellään, mikään ei auta, minulla on nippu vpn ohjelmia aikaisemmin niillä on voinut kiertää ongelma ei voi enää... olen kirjoittanut tänne ainoastaan siniselläni... sitä en ole kokeillut että voiko suojauksen kiertää vaihtamalla anonyymiksi mutta epäilen... Tosiasiassa taidan olla ainoa thaimaassa.
15.10.2022 11:40
Niinkö taas sinä olet suomessa, minä en pysty palstalle kirjoittamaan muuta kuin siniselläni ylläpito on nostanut valvonnan tasoa, vai olet sinä poika saanut tiedon millä alueella asun, täällä kukaan selvittele toisten osoitteita... ole sinä melkoinen reppana, juttuinesi.
15.10.2022 10:41
Voin vakuuttaa että olen ja pysyn Thaimaassa, ei ole ollut ajatuksena palata Suomeen missään tilanteessa, enkä ole pätkääkään masentunut.
15.10.2022 09:15
Eiköhän tämä ollut tässä.
02.10.2022 10:07
Et ilmeisesti käsittänyt mitä viestissäni tarkoitin, en tarvitse yhdeltäkään mielipuolelta neuvoja.
02.10.2022 03:18
Mistähän sinä reppana ammennat noita juttujasi, muista nyt että olen asunut thaimaassa 4-5 kertaa pidempään kuin sinä, olen ollut aviossa 8-10 kertaan pidempää thaikun kanssa kuin sinä, ja olen edelleen, sekä asumme samassa osoitteessa, sekä nukumme samassa vuoteessa kuten jo 22 vuotta, hallitsen sen verran Thaimaassa asioita kun katson tarpeelliseksi, enkä todellakaan tarvitse yhdeltäkään mielenvikaiselta neuvoja siitä miten pärjään maassa missä olen asunut jo10 vuotta.
Sinä voisit keskittyä elämäsi tärkeimpiin asioihin lapsiisi ja vaimoosi, jos sinulla sellaiset yleensäkään ottaen on.
01.10.2022 18:13
Avauskin meni perseelleen
About
The Thai Bangkaew Dog is an Asian dog breed. It is a medium-sized spitz-type dog. Wikipedia
Weight: Male: 18–20 kg, Female: 16–18 kg
Height: Male: 46–56 cm, Female: 41–50 cm
Origin: Thailand, Asia
Scientific name: Canis lupus familiaris
Colors: Gray & White, White & Chocolate, Black & White, Red & White, White & Tan
Rank: Animal breed
Higher classification: Dog
01.10.2022 13:30
Enpä jaksa, hullun hommia tämä palsta, pitäisi varmaan lopettaa, terkkuja.
Kerran tuollainen pieni lintu kyllä lensi vaimoni pojan olkapäälle kun poika oli täällä käymässä suomesta, ja oli siinä pitkän aikaa, meillä on jossain sellainen häkki mutta kerkesi lentää pois, kun sitä häkkiä etsin.
Alkaa vähän väsyttää tämä lapsellisuus... joka asiassa.
01.10.2022 04:38
Kiitos kun taas tiedät asian minua paremmin wikipediaa lukemalla, vaikka et ole koiria koskaan edes nähnyt, täällä kaikki koirat pidetään kotona syystä käyttää eläinlääkärissä, meillä kaikki koirat on rokotettu ja saavat kaikki rokotukset, tämä maksaa nelisen tonnia vuodessa, lisäksi kumpikin koira on leikattu, ettei enää tule pentuja, tämä maksoi 3400 bahtia / koira.
Jokainen lääkärissä käytetty koira saa pienen vihkon, johon rokotukset kirjataan, samoin arvioidut rodut, ei niitä millään geenitesteillä testailla, kaiketi eläinlääkäreillä on riittävä tietämys päätellä mitä rotuja koirissa on, kun hoitavat näitä koiria päivittäin.
Joten taas paskaa huuleen, paljon melua ei mistään... resupeppu.
01.10.2022 04:11
Kiitos kun taas tiedät asian minua paremmin, vaikka et ole koiria koskaan edes nähnyt, täällä kaikki koirat pidetään kotona syystä käyttää eläinlääkärissä, meillä kaikki koirat on rokotettu ja saavat kaikki rokotukset, tämä maksaa nelisen tonnia vuodessa, lisäksi kumpikin koira on leikattu, ettei enää tule pentuja, tämä maksoi 3400 bahtia / koira.
Jokainen lääkärissä käytetty koira saa pienen vihkon, johon rokotukset kirjataan, samoin arvioidut rodut, ei niitä millään geenitesteillä testailla, kaiketi eläinlääkäreillä on riittävä tietämys päätellä mitä rotuja koirissa on, kun hoitavat näitä koiria päivittäin.
Joten taas paskaa huuleen, paljon melua ei mistään... resupeppu.
01.10.2022 04:07
Joo kyllä näin olen sanonut, kumpikin koira painaa siinä 25 kilon vaiheilla, ne käytetään kerran kolmessa kuukaudessa eläinlääkärissä, ekana vuotena, että saavat tarvittavat rokotukset, viimeeksi koira painoi 26 kiloa, joten asiaa ei ole tarpeen korjata suuntaan eikä toiseen, resupekka,
01.10.2022 03:50
Antaa pojun himon vielä yltyä miettimällä on yksikkökaksikkko tai kaksikko yksikkö, on siinä elämätehtävä villalangalla on valtava vaikutus, hieman heikkoälyiseen.
30.09.2022 06:55
Huomenta vaan Senssu, luulenpa että etsivät mielenterveysongelma peilin väärältä puolelta, eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä täysin epälooginen, että minun pitäisi todistaa sinun olemassa olosi, chiang maissa... no pattayan savo rulez.
30.09.2022 06:04
Niinkö+taas+on+google+laulanut,+siis+jos+et+tiedä+mikä+on+pankkikortti+ja+milloin+sitä+käytetty+on+puhtaasti+sinun+ongelma,+thaimaassa+ei+ole+koskaan+moista+edes+ollut,+täällä+on+ollut+vain+korttiyhtiöiden+debet+ja+credit+kortit...+Suomessa+oli+90+luvulla+pankkikortti...+ei+ole+enää...+
Mitä+tulee+tuohon+sisar+ja+sisarpuoli+asiaan,+sama+koskee+veljeä,+jos+on+yhteinen+äiti+kyse+on+veli+tai+sisarpuolesta,+jos+yhteinen+isä+kyse+on+siskosta+tai+veljestä...+tällä+ei+taas+ole+mitään+tekemistä+perintötekijöistä+ne+tietysti+tulee+isän+ja+äidin+geenien+mukaan,+on+uskomatonta+miten+tietämätöntä+väkeä+täällä+on...+Siis+minulla+on+velipuoli+meillä+on+yhteinen+äiti+mutta+eri+isä,+siis+hän+ei+ole+minun+veljeni+vaan+velipuoleni...+mutta+jos+isälläni+olisi+ollut+poika+lapsi+mitä+hänellä+ei+ole+ollut,+hän+olisi+minun+veljeni...
05.09.2022 12:11
Siis+sinun+pitäisi+ikäsi+puolesta+tietää+mikä+on+pankkikortti+jos+olet+sellaisen+joskus+omistanut,+nämä+nykyiset+eivät+sitä+ole,+sinä+voit+tuntea+vaikka+mitä,+se+on+sinun+ongelmasi,+niinkuin+sanoin+aikaisemmin+minä+säälin+en+sinua+sinä+olet+saanut+mitä+olet+tilannut,+vaan+ns.+"lapsiasi"+jotka+ovat+elänsä+alkutaipaleella,+ja+"isä"+käyttään+valtaosan+ajastaan+palstavaikuttamiseen+täällä+mielenterveyskuntoitujen+avohoitopaikassa,..+
Siis+edelleenkin+isä+määrittelee+ketkä+ovat+täyssisaruksia+ja+äiti+puolisisaruksia,+siis+jos+sinulla+on+sisar+jossa+on+sama+äiti+hän+on+sisarpuolesi,+jos+taas+isä,+hän+on+sisaruksesi,+missään+en+ole+sanaakaan+todennut+perimästä,+en+missään+se+on+puhtaasti+sinun+keksintöä.
05.09.2022 08:46
Alan+muuten+olla+sitä+mieltä+että+sinulla+on+melkoinen+määrä+lepakoita+tapulissa,+ei+tuollainen+asioiden+keksiminen+kerro+kovinkaan+positiivista+sinun+ns.+elämänlaadusta,+jos+kuitenkin+katsot+että+se+on+välttämätöntä+sinun+mielenterveyden+tasapainonkannalta,+anna+mennä+vapaasti...+en+ole+pätkääkään+riippuvainen+sinun+tekemistä+arvioista+minusta,+en+arvoihisi+parisuhteestani,+satuja+maailmaan+mahtuu,+joten+jatka+vaan...+jos+helpottaa+se+elämääsi...
05.09.2022 08:24
Mistähän+avauksesta+oli+tällä+kertaa+kyse,+kävin+torstaina+tai+perjantaina+vaimoni+kanssa+syömässä+kansankuppilassa+syömässä+tuossa+kuuden+aikaan...+ihan+täällä+hua+hinissä,+joten+olen+hua+hinissä...
21.08.2022 03:35
Hienosto+käännetty+google+tranlatella+pelle,+oikein+naurattaa,+muutama+korjaus+tuohon+sinun+seikkailuun,+tuo+ei+ole+kovinkaan+yleinen+ruoka+thaimaassa+koska+katkarapuja+on+rajoitetusti+saatavilla+thaimaassa,+ja+se+on+kallista,+yleisin+thaimaalainen+ruoka+on+salaatti,+papaya+salaatti,+nimeltään+papaya+pokpok,+tai+somtam...+riippuu+hieman+paikkakunnasta+kummalla+nimellä+tilataan...+
By+NumBall+HHN+61v.
ps+voisit+muuten+muuttaa+tuon+20-10+peukaloisen+retket,+kuvaa+sinua+paremmin.
21.08.2022 02:59
2 / 18