Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yritän+pitää+huolen,+että+kykenen+hillitsemään+itseni+jos+sellainen+alkaa+näyttävän+toteutumaan.
Pelkkä+ajatus+saanee+riittää!!
28.12.2019 18:51
Lähes+pelkkä+antava+mekko+on+ollut+myös+minunkin+päälläni.
Mieheni+on+valitettavasti+vielä+pitkään+kaukana+kaukana+työkomennuksella+joten+helpotus+on+lopulta+tehtävä+itse+yksinänsä.+
Kehoa+aivan+värisyttää+tämä+odotus+ja+jännitys!
28.12.2019 18:49
Lähes+kuin+minun+suustani!
Meillä+myös+lämpenee+tänään+sauna,+heti+kun+poikien+kaverit+ymmärtävät+lähteä+koteihinsa.
Viini+auttaa+lieventämään+jännitystä+ja+vatsanpohja+kihelmöi+jälleen+tuntuvasti.
28.12.2019 18:30
Sormiinsa+siis!
28.12.2019 18:23
Kyllähän+sitä+helposti+sitomiinsa+saa+kun+ottaa+sellaiset+märät+"käytetyt"+pikkuhousunsa+käteen.
28.12.2019 18:21
Minulla+on+nyt+käyneet+seksuaalisuudessani+täysin+samoin!
Voisi+sanoa,+että+haluni+ja+ajatukseni+käyvät+nykyään+ylikierroksilla.
Mutta+yllättävintä+nyt+minulla+se,+että+jopa+omat+pojat+ovat+alkaneet+seksuaalisesti+kiinnostamaan+myös+minua.
28.12.2019 16:22
Jos+tuollaisia+ajatuksia+olisikin,+niin+eihän+niille+mitään+mahda+vaikka+kuinka+yrittäisi.
28.12.2019 16:18
Olen+osannut+hillitä+itseäni+jo+senkin+takia,+että+he+ovat+vielä+verrain+nuoria.
28.12.2019 16:01
Tiedän+tuon+tunteen!
Vaikka+sen+yrittää+kieltää+kiihoittamasta,++niin+siitä+huolimatta+se+väkisinkin+saa+märäksi.
28.12.2019 15:34
Aina+ne+kyllä+laittanut+pyykkikoriin+tai+koneeseen.
28.12.2019 09:19
Kesälomilla+vaikka+viikon.
27.12.2019 21:24
Kyllähän+se+on+mahdollista+jos+vain+haluaisi+aiemminkin,+sitä+en+kiellä.
27.12.2019 19:02
Olisihan+se+kunnia+olla+edelläkävijä+jollain+osa-alueella+ja+tutkimuksenkin+vuoksi+nähdä,+toisiko+se+tullessaan+onnellisen+elämän+pojille.
Mutta+kuten+jo+sanoin,+vaatisi+se+todella+paljon+äidiltä,+vaikka+kuinka+paljon+poikiensa+parasta+yrittäisi+ajatella.
27.12.2019 17:45
Hänellä+on+ihana+roolileikin+tarve+olla+äiti+poikansa+kanssa.
En+ihmettele,+jos+tällainen+tarve+on+jäänyt+päälle+niiden+poikansa+kanssa+vietettyjen+vuosien+ja+muistojen+jälkeen.
27.12.2019 17:18
Se+tosiaankin+vaikuttaisi+olevan+todella+tärkeä+oppi+pojille+tulevaisuuttaan+ajatellen.
Olen+saanut+käsityksen,+että+pojat+ovat+jopa+sairaanloisesti+masentuneet+koskiessaan+olevansa+riittämättömiä+tyttöystävän+jättäessä+pojan+sen+takia,+etteivät+saa+tyydytystä+pojalta.
Voin+hyvinkin+samaistua+näihin+tyttöihin,+kuinka+tärkeää+seksi+ja+tarpeet+meille+ovat.
Olisipa+joku+opettanut+miehenikin+tyydyttämään+naisen+tarpeet+epäitsekkäästi.
27.12.2019 17:13
Eli+ei+oppi+ojaan+kaada+naisten+tyydyttämisessäkään.
27.12.2019 16:56
Hienoa+että+voit+äitisi+kanssa+saunoa+vielä+tuossa+iässäkin!☺
27.12.2019 12:46
Uskalluksessani+on+vielä+matkaa,+jotta+tulevaisuudessa+voisin+luontevasti+ja+vapaasti+antaa+poikien+masturboida+samalla,+kun+esittelen+näyttävästi+avointa+vittuani.
Kyllä+kohdallani+nuoruuden+kauneus+on+jo+ohi,+mutta+ehkä+alapään+sheivaaminen+ajoittain+esittelyä+varten+vie+pois+huomion+iäkkyydestäni.
Ehkä+rohkeuteni+karttuessa+ja+tekaistujen+moraalisäännösten+unohtuessa,+voin+lopulta+joskus+kysyä+pojilta+suoraan,+haluaisivatko+he,+että+pitäisin+heille+anatomian+oppitunnin+ja+näyttäisin,+kuinka+klitorista+hieromalla+tytölle+tuotetaan+orgasmi.
Olisihan+se+pojille+todella+hyödyllinen+oppitunti,+että+joskus+itselleen+mieluisa+tyttöystävä+olisi+tyytyväinen+poikaani+ja+tyttö+ei+epäkelvon +tyydytystaidon+vuoksi+poikaani+jättäisi.
27.12.2019 12:44
Kiitos+Emma+kokemuksestasi.
Vaikka+myös+sukkahousujani+ja+rintaliivejäni+on+spermalla+sotkettu,+en+usko+että+poika+niitä+päällään+pitää.
Olen+150cm+pitkä+ja+poika+minua+pidempi+niin+sukkahousuista+ainakin+näkee,+jos+niitä+olisi+päällään+pitänyt.
Enkä+siitä+tosiaankaan+huolestuisi+vaikka+asunani+päällään+kokeilisikin,+koska+kuten+itsekin+tuossa+totesit,+on+poikasi+nykyään+tavallinen+mies.
Ja+jos+nyt+pojalle+jokin+elinikäinen+fetissi+syntyisikin,+sitä+äitinä+rakastaa+aina+poikiaan+olisivat+he+minkä+tahansa+kaltaisia.
Tällä+en+yhtään+halua+tietenkään+miehiä+moittia+enkä+tuomita,+keillä+jonkinlainen+addikti+naisen+vaatteisiin+on.
27.12.2019 11:23
Jonkinlainen+leikki+on+meilläkin+käynnissä+ja+kiinnostus+minuun+on+aikalailla+selkeää.
27.12.2019 11:06
4 / 15