Kiinnostanu vanhemmat naiset löytyisköhän täältä?
vanhemmat naiset
14
<50
Vastaukset
Jaa, eiköhän täältä löydy vaikka minkä ikäisiä naisia.
- Anonyymi
30 ylöspäin
Kreeta73 kirjoitti:
Enhän minä edes tiedä sinusta vielä mitään!?
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
paalex kirjoitti:
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
S.posti mutta en haluaisi kirjoittaa osoitettani tähän.
Aah miten ihanat tissit sinulla on olisitpa vähän lähempi niin voitaisiin panna olet niin kiihoittava
- Anonyymi
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni Anonyymi kirjoitti:
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin KutsuniKiitos, olet valppaana.
Kreeta73 no sanoit että löytyy minkä ikäisiä vaan. Kerro minulle mistä sitten löytyisi vanhempia naisia minua ne kiinnostaisi sinun ikäisesi ja vanhempi laita minulle viesti
kato mun profiilista minun sähköposti
- Anonyymi
Minäpä tein sinusta ilmiannon
Hyvää Joulua
Kutsuni
kiitos
- Anonyymi
Ei kestä. Ole hyvä vaan. Kukaan ei enää profiiliasi näe.
Hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406