Kiinnostanu vanhemmat naiset löytyisköhän täältä?
vanhemmat naiset
14
95
Vastaukset
Jaa, eiköhän täältä löydy vaikka minkä ikäisiä naisia.
- Anonyymi
30 ylöspäin
Kreeta73 kirjoitti:
Enhän minä edes tiedä sinusta vielä mitään!?
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
paalex kirjoitti:
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
S.posti mutta en haluaisi kirjoittaa osoitettani tähän.
Aah miten ihanat tissit sinulla on olisitpa vähän lähempi niin voitaisiin panna olet niin kiihoittava
- Anonyymi
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni Anonyymi kirjoitti:
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin KutsuniKiitos, olet valppaana.
Kreeta73 no sanoit että löytyy minkä ikäisiä vaan. Kerro minulle mistä sitten löytyisi vanhempia naisia minua ne kiinnostaisi sinun ikäisesi ja vanhempi laita minulle viesti
kato mun profiilista minun sähköposti
- Anonyymi
Minäpä tein sinusta ilmiannon
Hyvää Joulua
Kutsuni
kiitos
- Anonyymi
Ei kestä. Ole hyvä vaan. Kukaan ei enää profiiliasi näe.
Hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1807537Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa893741"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1243647Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma832941Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1172462- 1362004
- 571414
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591342Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3811342