Puutteisen naisen aamuhaave

Anonyymi

Siitä on ihan liikaa aikaa kun oon viimeksi herännyt tuoksuvan unilämpimän miehen vieressä, jolla on kunnon aamustondis... mitä tekisinkään sellaiselle nyt.
Maistelisin ja lipoisin kiireettä, upottaisin suuhuni ja nuolisin lisää kunnes pillu olisi turvoksissa himosta. Sitten kiipeäisin miehen päälle ja liu´uttelisin rauhassa kovaa kullia huulien välissä ja klitan yli kunnes en kestäisi sitäkään enää vaan antaisin sen upota sisääni, painaisin lantiolla syvälle, siirtäisin käden klitalle , ja keinuttelisin ja pyörittelisin, pillu imisi ahnaasti. Pidättelisin viimeiseen asti kunnes lopulta en pystyisi enää, laukeaisin isosti, ja se saisi miehenkin laukeamaan ja tuntisin kuinka kulli sykkii spermat sisääni...

15

66

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka moi

Mistäpäin oot ja minkä ikänen...voisin järjestää itseni sun viereen aamuksi...Oon viisissäkympissä oleva eroottinen mies

• Anonyymi

Kiitos, kovin ystävällistä :)
        Olen siis sunnilleen saman ikäinen, pääkaupunkialueella asun.
        Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

Sipoon suunnalla m55 tarjolla....
        [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnistuu sekin, että mä määrään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

48v savuton ja luotettava mies molemmistä päistä joka tykkää ottaa ohjat ja toteuttaa halut. [email protected] on osoite mistä saa kiinni. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Tykkään mm antaa kielihoitoa...

• Kreeta73

Joskus on ihanaa riutua kiimoissaan ja tuntea kun kroppaa kihelmöi ja värisyttää.
      Ajatukset haluissaan harhailevat seksissä ja kaikessa levittämässä. Kiima siitä yhä yltyy vain lisää ja lisää, saaden aikaan ihanan oravanpyörän joka ruokkii itse itseään.
      Lopulta kun saa viimein helpotuksen, se tulee sellaisena orgasmien purkauksena että oksat pois!
      Sitten voikin taas aloittaa itsensä kiusaamisen alusta.

• Anonyymi

Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
        Trv. Mies Hämeestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
        Trv. Mies Hämeestä

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

• Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
        T.mies hämeestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
        T.mies hämeestä

Kiihkeä viestittely tosiaankin olisi pätevä kiiman nostattaja.

• Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

Ja sen jälkeen kun pääsee sitä kiimaa purkamaan.... Huh huh...
        T. Mies Hämeestä

• Kreeta73 kirjoitti:

Ihana kuumia viestejä vaihtaa, kiihottaa toista ja itsensä

• Kyllähän tuollainen aamuherätys on harvinaista herkkua..mutta kelpaisi..😍

• Anonyymi

Ihanaa ja kiihottavaa luettavaa näin miehen näkökulmasta! Kyllä tuosta jokainen terve ja normaali heteromies haaveilee, että toteutuisi!

• Anonyymi

No otsppa yhteyttä kik on paparouc 48v savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6349
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      442
      4425
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3618
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      108
      2205
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      976
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      855
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      820
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      81
      731
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59