Puutteisen naisen aamuhaave

Anonyymi

Siitä on ihan liikaa aikaa kun oon viimeksi herännyt tuoksuvan unilämpimän miehen vieressä, jolla on kunnon aamustondis... mitä tekisinkään sellaiselle nyt.
Maistelisin ja lipoisin kiireettä, upottaisin suuhuni ja nuolisin lisää kunnes pillu olisi turvoksissa himosta. Sitten kiipeäisin miehen päälle ja liu´uttelisin rauhassa kovaa kullia huulien välissä ja klitan yli kunnes en kestäisi sitäkään enää vaan antaisin sen upota sisääni, painaisin lantiolla syvälle, siirtäisin käden klitalle , ja keinuttelisin ja pyörittelisin, pillu imisi ahnaasti. Pidättelisin viimeiseen asti kunnes lopulta en pystyisi enää, laukeaisin isosti, ja se saisi miehenkin laukeamaan ja tuntisin kuinka kulli sykkii spermat sisääni...

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka moi

Mistäpäin oot ja minkä ikänen...voisin järjestää itseni sun viereen aamuksi...Oon viisissäkympissä oleva eroottinen mies

• Anonyymi

Kiitos, kovin ystävällistä :)
        Olen siis sunnilleen saman ikäinen, pääkaupunkialueella asun.
        Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

Sipoon suunnalla m55 tarjolla....
        [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnistuu sekin, että mä määrään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

48v savuton ja luotettava mies molemmistä päistä joka tykkää ottaa ohjat ja toteuttaa halut. [email protected] on osoite mistä saa kiinni. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Tykkään mm antaa kielihoitoa...

• Joskus on ihanaa riutua kiimoissaan ja tuntea kun kroppaa kihelmöi ja värisyttää.
      Ajatukset haluissaan harhailevat seksissä ja kaikessa levittämässä. Kiima siitä yhä yltyy vain lisää ja lisää, saaden aikaan ihanan oravanpyörän joka ruokkii itse itseään.
      Lopulta kun saa viimein helpotuksen, se tulee sellaisena orgasmien purkauksena että oksat pois!
      Sitten voikin taas aloittaa itsensä kiusaamisen alusta.

• Anonyymi

Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
        Trv. Mies Hämeestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
        Trv. Mies Hämeestä

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

• Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
        T.mies hämeestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
        T.mies hämeestä

Kiihkeä viestittely tosiaankin olisi pätevä kiiman nostattaja.

• Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

Ja sen jälkeen kun pääsee sitä kiimaa purkamaan.... Huh huh...
        T. Mies Hämeestä

• Kreeta73 kirjoitti:

Ihana kuumia viestejä vaihtaa, kiihottaa toista ja itsensä

• Kyllähän tuollainen aamuherätys on harvinaista herkkua..mutta kelpaisi..😍

• Anonyymi

Ihanaa ja kiihottavaa luettavaa näin miehen näkökulmasta! Kyllä tuosta jokainen terve ja normaali heteromies haaveilee, että toteutuisi!

• Anonyymi

No otsppa yhteyttä kik on paparouc 48v savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      117
      2046
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      243
      1369
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1248
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      991
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      945
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      49
      878
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      824
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      822
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      237
      787
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      773
    Aihe