Tuplapenetraatio ryhmäseksissä ja parinvaihdossa?

Anonyymi

Millaisia kokemuksia teillä hyvät naiset ja miehet on tuplapenetraatioista ryhmäseksin tai parinvaihdon saralla?

31

3672

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin kolmantena pyöränä avioparille ja anaalia rakastava nainen halusi kokeilla sandwichia. Ehdotin , että olisin aloittanut työntämällä kullini naisen peppuun ja sen jälkeen nainen olisi laskeutunut miehensä päälle. Mies halusi kuitenkin hoidella pepun ja vasta sen jälkeen, kun naisella oli jo kullini sisällään pillussa . Olin selälläni ja kullini syvällä naisessa, kun mies yritti tunkea peppuun. Ei onnistunut ja parin yrityksen jälkeen miehellä lerpahti. Tämän jälkeen mies ei enää halunnut kokeilla tuota, mitä naisen kanssa harmittelemme. Olisi mies uskonut oikean penetraatiojärjestykseen.

      • Anonyymi

        Tupla peneraatio on ihan perseestä. Mä olen kaikkea kokenut nainen, 48v ja tiedän millaista se tuntui.


    • Anonyymi

      Peppuun ja pilluun onnistui hyvin ja vaimo nautti. Pilluun emme yrityksistä huolimatta yhtä aikaa mahtuneet. Kun olimme aikamme yrittäneet ilman tulosta, vaimo komensi toisen siirtymään pyllyyn.

      • Anonyymi

        Siinäpä esimerkillinen vaimo. Pääasia että hommaat hoituu.


    • Vaimoni on meillä kimpan naisena ja ollut jo 17 vuotta.
      Meillä yksi on yli muiden ja hänen kanssa panemme vaimoani usein vuorotellen kimpassa ja vuorotellen eikä jää kerta panoksi vaan paemme usein viikonloppuisin kymmeniä kertoja ja viikolla on yleensä pikapanot vuorotellen.
      Tämän kaverin kanssa ollaan pantu vaimoa pilluun yhtä aikaa josta vaimo nauttii eniten. Sääli että ollaan onnistuttu vain tämän yhden miehen kanssa.
      On kyllä viikonloppuisin tullut tavaksi olla kumpikin vaimon pillussa yhtä aikaa ainakin kerran. Tuntuu oudolta kun toinen mies laukeaa samassa pillussa ja kun vaimo alkaa kouristelemaan orgsmin tahdissa.
      Kokeilkaa on vähän hankala miehille mutta tuntuu hyvältä.

    • Olen kokeillut normi sandwichinä ja siten, että molemmat pillussa samaan aikaan. Aikaa on kyllä varmaan kymmenkunta vuotta.

      Nuo tuplapanot ovat kyllä jonkinlaisia suorituksia, koska asennot usei hyvin hankalia ja toisella saattaa luiskahdella ulos ja miehetkin joutuvat olemaan kosketuskontaktissa toisiinsa. Eli pieni bi-henkisyys ei yhtään haittaa.

    • Kyllä itsekkin haluaisin kokeilla tuplia. Vois olla kyllä heterolle vähän vaikeaa tulla pilluun yhtä aikaa. Shemale jos olisi niin asia voisi olla toinen. Siinä on kuitenkin sitä naistakin vaikka on miehen vehkeet. Olisi varmaan aika kiihottavaa

    • Anonyymi

      Olen ollut yhden pariskunnan kanssa kymmeniä kertoja kimppaseksin merkeissä. Parin nainen haluaa usein tuplapanoa. Ensimmäinen kerta taisi olla niin, että olin naisen alla ja mies tuli takaapäin ja työnsi kalunsa vaimonsa peppuun. Tunne oli mahtava kun tunsin kuinka naisen pimppa kireytyi kun mies sai kalunsa kunnolla sisälle ja työnsi aivan perille. Oli vähän vaikea alta päin tehdä oikein pitkiä työntöjä itse, ettei kalu lipsahda ulos. Miehen työnnöt myös tuntuivat välilihan läpi omassa kalussani. Miehellä on toisinaan ollut vaikeuksia päästä sisään ja joskus parin yrityksen jälkeen hänellä on lerpahtanut ja hän on luovuttanut. Kun mies on ollut alla pillussa, niin itse olen päässyt nauttimaan siitä ihanuudesta kun olen saanut työntää kaluni vaimon kireään peppuun. Joskus vähän ottaa reisiin kun pitää olla leveässä kyykkyasennossa kun miehen jalat ovat alla suorassa. Ehkä kaikkein paras tuplakokemus oli kuitenkin kun mies oli selällään ja vaimonsa pepussa. Nainen levitti jalkansa ja työnsin kaluni hitaasti nautiskellen naisen pimppaan. Se on sanoinkuvaamaton tunne kun kalu menee hitaasti pohjaan ja tuntee pillussa täytetyn anaalin paineen. Siitä asennosta pystyi hyvin kontrolloimaan työntöjä ja samalla vielä hieromaan klitorista. Naisen voihkina muuttui suoraksi huudoksi kun hän sai orgasmin.

      • Anonyymi

        Pillu kostui tätä lukiessa... joten luinpa uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kostui tätä lukiessa... joten luinpa uudestaan.

        Täällä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kostui tätä lukiessa... joten luinpa uudestaan.

        Kiva kuulla ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla ;)

        Ja vieläkin ;)


      • Anonyymi

        Ollappa tuo nainen..nännit kovina ja märkänä luin uudestaan korjoituksesi.. Oih..se olis niin nam..


      • Anonyymi

        Uudestaan ( ja taas uudestaan ) lukenut nainen jatkaa...
        Kerran on mies dildottanut molempiin reikiin yhtäaikaa ja kerran ollut dildo pillussa ja kulli pepussa. Täydeltä tuntui...
        Mutta miltä mahtaisikaan tuntua kahden kiimaisen osaavan miehen käsittelyssä, se hetki kun sisällä on jo yksi ja toinenkin työntyy sisään vaikka tiukkaa tekee...
        Taas on pillu märkänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kostui tätä lukiessa... joten luinpa uudestaan.

        Minulle myös taisi syntyä jälleen uusi fantasioimisen aihe!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestaan ( ja taas uudestaan ) lukenut nainen jatkaa...
        Kerran on mies dildottanut molempiin reikiin yhtäaikaa ja kerran ollut dildo pillussa ja kulli pepussa. Täydeltä tuntui...
        Mutta miltä mahtaisikaan tuntua kahden kiimaisen osaavan miehen käsittelyssä, se hetki kun sisällä on jo yksi ja toinenkin työntyy sisään vaikka tiukkaa tekee...
        Taas on pillu märkänä.

        Voin luvata, se on paljon parempaa oikeiden kullien kanssa. Huh, kun alkaa itselläkin seisomaan, kun puhut noin...


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Minulle myös taisi syntyä jälleen uusi fantasioimisen aihe!!

        Fantsiointi on mahtava keino viihdyttää itseään esim. lentokoneessa tai jos ei vaikka saa unta. Siinä on myös se hyvä puoli, että fantasiat eivät lopu, vaikka niitä pääsee toteuttamaan. Niiden lisäksi tulevat muistot, kuten tuossa yllä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fantsiointi on mahtava keino viihdyttää itseään esim. lentokoneessa tai jos ei vaikka saa unta. Siinä on myös se hyvä puoli, että fantasiat eivät lopu, vaikka niitä pääsee toteuttamaan. Niiden lisäksi tulevat muistot, kuten tuossa yllä :)

        Esimerkiksi tylsää, ylipitkää luentoa kuunnellessaan, voi itseään viihdyttää mielikuviin vaikkapa juuri tämän keskustelualueen kaltaisilla fantasioilla.


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Esimerkiksi tylsää, ylipitkää luentoa kuunnellessaan, voi itseään viihdyttää mielikuviin vaikkapa juuri tämän keskustelualueen kaltaisilla fantasioilla.

        Juuri näin! Joskus olen kuvitellut samassa tilanteessa kun on ollut oikein tylsää, että olemme jonkun paikalla olevan naisen kanssa toteuttaneet tällaisen fantasian. Tylsyys on haihtunut pian ja housuissa alkanut tulla pientä painetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollappa tuo nainen..nännit kovina ja märkänä luin uudestaan korjoituksesi.. Oih..se olis niin nam..

        Olisin mielelläni se toinen mies...


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Esimerkiksi tylsää, ylipitkää luentoa kuunnellessaan, voi itseään viihdyttää mielikuviin vaikkapa juuri tämän keskustelualueen kaltaisilla fantasioilla.

        Hei ota yhteyttä
        [email protected]
        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kostui tätä lukiessa... joten luinpa uudestaan.

        Mutta et lunasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et lunasta.

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin luvata, se on paljon parempaa oikeiden kullien kanssa. Huh, kun alkaa itselläkin seisomaan, kun puhut noin...

        Minulla on nännit niin kovana, että sattuu ja pillusta valuu reisiä mehua, kun lueskelin näitä.
        Pitää vielä odottaa miestä paria tuntia töistä. Ajattelin ehdottaa, että kokeiltaisiin dildoa, että saisin tuplaa. Jospa mies innostuisi vaikka, että otettaisiin joskus jopa toinen mies mukaan.
        Ajattelin huuhtoa suolen ja laittaa liukastetta peppuun valmiiksi ennen miehen kotiin tuloa, ettei kokeilimme sattuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on nännit niin kovana, että sattuu ja pillusta valuu reisiä mehua, kun lueskelin näitä.
        Pitää vielä odottaa miestä paria tuntia töistä. Ajattelin ehdottaa, että kokeiltaisiin dildoa, että saisin tuplaa. Jospa mies innostuisi vaikka, että otettaisiin joskus jopa toinen mies mukaan.
        Ajattelin huuhtoa suolen ja laittaa liukastetta peppuun valmiiksi ennen miehen kotiin tuloa, ettei kokeilimme sattuisi.

        Nyt on kyllä saanut olo.
        Mies innoistui tuplasti dildon kanssa. Taisi tykätä, kun sain kahdet spermat pimppiin ja yhdet pyllyyn. Yleensä nukahtaa nopeasti lauettuaan, mutta nyt oli halukas kokeilemaan eri variootioita. Itsestä orgasmit tuntuivat voimakkaammilta, kun alapää oli täynnä.

        Ehkä joskus pääse jopa kokeilemaan oikeata. Mies ainakin sanoi dildon tuntuneen liian kovalta ja mietti tuntuisikohan oikea paremmalta. Sanoin miehelleni, ehkä suostuvani toiseen mieheen, jos sopiva sattuisi kohdalle, mutta asiasta pitää kyllä keskustella huolella ennen sitä.
        Olimme molemmat kyllä sitä mieltä, että ainakin dildo pidetään mukana välillä piristämässä.


      • Anonyymi

        Eikö kutsunin kusipää saa enää lähetettyä osoitelistoja vai mikä nyt ahdistaa kun pitää ilman todisteita alkaa tuollaista huutelemaan?


    • Anonyymi

      Miehen kanssa ollaan harjoiteltu mies ja dildo pimpissä ja mies pimpissä samalla dildo pyllyssä ja päin vastoin.
      Molemmat olemme nauttineet. Mies käy kuumana, kun juttelemme ottavamme oikean miehen mukaamme. Itsekin haluan kokea oikean miehen dildon sijasta.

      • Anonyymi

        On meitä paljon jotka on kokeillutkin kahdella miehellä.
        Vaimon kanssa ollaan usein 1N 2M.
        Vaimoni on ainakin mielissään kun saa kahta miestä kerrallaan.


      • Anonyymi

        Meillä on myös tehty tuota, että vaimo työntää ensin satisfyerin pilluun ja kiihottaa itsensä ensimmäisiin orgasmeihin. Minä seuraan vierestä tai annan kullia suuhun samalla. Sitten asetun vaimon jalkojen väliin ja työnnän kaluni kaveriksi pilluun alapuolelle. Tärinä kullia vasten ja pillun tiukkuus tekee melkein hulluksi. Vaimo innostui kerran vähän liikaa ja kalun varteen tuli pieni vaurio. Oma suosikkini on, että vaimo on kontillaan paksu jellydildo pillussa, itse voitelen peppuun ja kaluun reilusti liukkaria ja työnnyn hitaasti sisään. Monta työntöä ei yleensä tarvita..


    • Anonyymi
    • Vaimoo kiinnostais koittaa kahta miestä yhtäaikaa.ehkä joskus vielä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      455
      3313
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      426
      3056
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2839
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2192
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2030
    6. 177
      1399
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      80
      1199
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe