Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+vähän+vaikeaa+kun+siellä+lukkojen+takana+wc/kylpyhuoneessa+touhutaan.
25.12.2019 15:51
Tuoksuttelusta+en+minä+varma+mutta+pojan+spermaa+niistä+löytyy+tämän+tästä
25.12.2019 14:46
Todellakin+on.
Mieheni+ollessa+usein+työkomennuksilla+ulkomailla,+eroottinen+jännite+perheessä+on+käsinkosketeltavan+läsnä.
25.12.2019 12:54
Olen+kyllä+ja+keskustelu+on+ollut+vaikuttavaa.+Katson+itseäni+nyt+aivan+toisin+silmin.
Turhaan+olen+häpeillyt+itseäni+vain+sen+takia,+että+minussa+oleva+alkukantaiset+geenit+ohjailee+minua,+tahdon+sitä+tai+en.
25.12.2019 12:51
Minun+kaapissani+olevia+asuja+ei+tietääkseni+ole+pengottu,+onneksi+ainoastaan+pyykkiin+meneviä+pikkuhousujani+ja+joskus+sukkahousuja+ja+rintaliivejäkin.
25.12.2019 12:48
Tuohon+vaikea+vastata.
Yhtä+paljon+ehkä.
Aamuisin+kun+käyn+herättelemässä+kouluun,+on+heillä+usein+kikkelit+hurjina+tanassa+siinä+vielä+nukkuessaan.
Välillä+molemmilla,+niin+on+se+kyllä+näky+joka+jää+mielikuviin+vielä+töissä+ollessakin.
Usein+vielä+kun+ne+sieltä+boksereiden+lahkeesta+ovat+ujuttautuneet+näkyville!
On+siinä+äidillä+posket+punaisina+heti+aamusta!
25.12.2019 12:25
Tämän+toteuttaminen+vaatisi+naiselta+kyllä+melkoista+aloitteellisuutta+saadakseen+tuon+mahdollistumaan.
Mutta+käyttäytymällä+ja+hakeutumalla+(uhka)rohkeasti+siihen+mahdollisesti+johtavaan+tilanteeseen,+saattaa+asiat+saada+kehittymään+niin,+että+saa+aidon+kokemuksen+siitä+itselleen.
Voisin+kertoa+tuosta+enemmänkin+kahden+keskisessä+keskustelussa.
25.12.2019 12:11
Samoin+on+poikani+pikkuhousujani+tahrinut.+Tahrinut+kuitenkin+vähättelyä+sillä+kyllä+niistä+on+löytynyt++aivan+koko+satsi+lämmintä+pojan+spermaa+jo+useimmat+kerrat.
25.12.2019 11:48
Ei+minun+moraalinen+omatunto+eikä+tabu+lähisukulaisesta+sitä+kuitenkaan+estänyt,+ettenkö+olisi+kiihottunut+itsekin,+kun+poika+oli+aina+vain+rohkeammankin+ja+estottomammin+penis+jäykkänä+näkyvissäni+minun+katselemisesta+saunoessamme.
Oma+kiihoittumiseni+se+syy+siihen+juuri+olikin,+että+en+enää+poikieni+kanssa+lopulta+sauno.
25.12.2019 11:27
Huima+tarina+jo+senkin+takia,+että+tuo+voisi+periaatteessa+olevan+myös+totta.
Kuinka+helppoa+poikien+olisi+kiristää+äitiään+seksiin+ilman+tuollaista+juonikkuuttakaan+vaan+jo+ainoastaan+uhkaamalla+kertovansa+eteenpäin+valheen,+että+äiti+on+antanut+seksiä+pojilleen.
Itse+ainakin+olisin+järkyttynyt+jos+tällainen+väite+lähtisi+poikieni+puolesta+liikkeelle,+vaikka+se+ei+totta+olisikaan!
25.12.2019 11:15
En+väitä,+etteikö+se+olisi+imarreltavaa+minulle,+kun+nuoret+pojat+pitävät+minua+vielä+niin+viehättävänä+että+kikkelit+jäykistyy+minua+katsellessa.
Perhesaunominen+oli+niin+pitkään+luontevaa+minullekin+niin+pitkään+kunnes+pojat+alkoivat+kehittymään.
Aluksi+he+ujosri+yrittivät+kaikkensa+peitellä+seisokkejaan+minulta.
Mutta+lopulta+kun+vanhempi+poika+ei+enää+sitä+ujostellut+ja+piilotellut,+vaan+enemmänkin+suorastaan+tuntui+haluavan+minun+näkevän+sen,+lopetin+lopulta+saunomisen+poikieni+kanssa.
En+yhtään+ihmettele,+että+perhesaunominen+puhututtaa.
25.12.2019 10:52
Jokin+siinä+vastustamattomasti+kiehtoo+todellakin.
25.12.2019 10:39
Juuri+niin,+aluksi+olisi+takuulla+ramppikuumetta+kun+ei+vielä+olisi+niin+luontevaa+esitellä+itseään.
En+voi+väittää,+etteikö+meillä+olisi+geneettinen+taipumus+ja+halu+näyttää+itseämme+miehille+ja+luulisi+sen+esittämisen+muuttuvan+pian+luontevammaksi+kun+siihen+on+tottunut.
Kuitenkin+voin+sanoa,+että+siltikin+taidan+olla+komformistisimmästä+päästä,+esim.yhteissaunomisen+suhteen.
Minulle+tuli+poikieni+kanssa+saunomisesta+lopulta+loppu,+kun+tunsin+olevani+poikien+katseiden+arvioitavana+koko+saunomisen+ajan+ja+huomasin+heidän+kiihoittumisen+näkemästään+kikkeleiden+jäykistymisenä.+
En+oikein+tiennyt+miten+päin+olla+alastomana+heidän+katsellessaan+ihailevina+minua.
On+helpommin+sanottu+kuin+tehty,+kun+yrittää+päästä+eroon+moraalisääntöjen+vaatimasta+sanelusta+vapautuneeseen+tilaan,+jota+geenimme+meissä+luonnollisena+tarpeena+tahtoisi+tekevän.
25.12.2019 09:50
Kun+kuvittelen+miesten+ihailevan+siinä+noin+näkemäänsä,+vaatisi+melkoista+estottomuutta+että+naisena+siinä+kykenisi+rauhallisen+tyynenä+olla+liikkumattomana+kun+miehet+ihailisivat+katsellen+pillua!
Siinä+kun+vain+esille+tarkoituksena+katsoisit+miesten+ilmeitä+ja+kuuntelisit+kommentteja+pillusi+kauneudesta,+saattaisi+ramppikuume+yllättää+hyvin+pian.
25.12.2019 09:02
Tulee+tuosta+mieleen,+että+tuolla+tavoin+liikkumatta+jalat+levällään,+on+nainen,+tai+naisen+pillu+kuin+näytteillä,+joka+näin+kuviteltuna+olisi++ehkä+tunteena+riettaampi+kuin+esim.striptease+tanssiminen.
Kiehtova+aihe+joka+kyllä+saa+kiihoittumaakin.
25.12.2019 08:55
Jessus!+
Kohta+en+kehtaa+pikkuhousujani+jättää+lainkaan+saataville+jos+niistä+tuoksujen+laadun+noin+hyvin+erottaa+ja+käyttötarkoitus+on+tuon+tapainen!
Toisaalta+kiehtovaa+ja+toisaalta+noloa!
25.12.2019 08:49
Huh+sentään!!
25.12.2019 08:43
No+sepä+mukava+kuulla.
25.12.2019 08:42
Ei+nyt+sentään!
25.12.2019 08:37
Ei+mitään+vaikeuksia+ole+ollut+koskaan+saada+orgasmeja.
Minulla+on+todella+herkkä+klitoris+koko+alueeltaan+ja+olen+saanut+orgasmeja+ihan+pelkästään+reisiä+lujasti+yhteen+puristamallakin.
24.12.2019 23:28
7 / 15