Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan.
Alkuperäiskansat+voivat+olla+sukupuoleen+tai+ikään+luonnollisesti+alastomina+vielä+nykyäänkin,+eikä+kukaan+pahastele+nähdessään+esim.kuvia+heistä.
He+eivät+myös+pahastele+toisiaan+koska+heille+ei+ole+syötetty++tätä+samaa+moraalikeittoa+mitä+meille+on+vaivihkaa+ja+muomaamattamme+tehty.
Lähes+kaikki+mitä+teemme+tai+sanomme,+niin+aivan+ensimmäiseksi+mieli+hakee+ajatusta,+onkohan+siinä+mitään+moraalisesti+kiellettyä.
Minun+on+naisena+vaikea+esim.+sanoa+ääneen+tai+edes+kirjoittaa,+että+minulla+on+vittu+tai+pillu.
24.12.2019 09:30
Se+että+seksuaalikielteisyys+ei+ole+biologisesti+
luonnonmukaista+käy+kyllä+järkeen.
Tukahdetut+halut+sisimmissään+ovat+vangittuina+moraalihäkkiin+mutta+siellä+ne+joka+tapauksessa+ovat+rimpuilemassa+päästäkseen+valloilleen.
Tekosyntyiset+estot+ovat+lapsesta+saakka+muokattuina+rakentaneet+mielihaluilleen+vankilan.
Miksi+en+tosiaan+voisi+näyttää+estoitta+pimsaani+jos+sen+näkeminen+tuottaa+mielihyvää+muille+ja+itselleni?+
Tämähän+on+vain+biologinen,+aito+ja+ihmisluonteeseen+kuuluva+ystävällinen+ele+naiselta+miehelle.
Aivan,+mikä+muu+estäisi+ilahduttamasta,+kuin+seksuaalikielteisyydestä+johtuva+ujous+ja+pelko,+että+on+liian+tyrkky?
Näyttäisimme+vain+hyvän+tahdon+eleenä+vieraalle+pillumme+tai+vieraillessa+näyttäisimme+sen+asunnon+isännälle.
Yksi+ongelma+siinä+varsinkin+on. +
Pimsa+juoruaisi+naisen+sen+hetkisen+mielentilan.+Onko+nainen+kiihoittuneena+ja+pariutumishaluisena.
Onko+se+ongelma+vai+rehellisyyttä,+niin+taas+tulee+moraali+mukaan+peliin!
Jos+lähettäisin+naapurin+miehelle+viestin,+jossa+näytän+hänelle,+häntä+ilahtuen+pimsani,+saisin+itsekin+mielihyvää+sitä+antaessani.
Tämähän+saisi+jatkumon+jossa+lopulta+kaikkien+olisi+parempi+elää.
Hyvää+tahtoa+ei+voi+olla+koskaan+liikaa!+
Olisipa+maailmamme+näin+alkukantainen,+vaistojamme+myötäilevä+rehellinen,+vailla+mieliimme+istutettuja+tiukkoja+moraalisääntöjä.
Hyvää+Jouluaattoa+myös+sinulle+ja+kaikille+muille!!❤
24.12.2019 09:15
En+ole+yksinhuoltaja+mutta+kun+mieheni+töittensä+puolesta+pitkiä+aikoja+ulkomailla,+niin+periaatteessa+kyllä+yksinhuoltajaksi+voisi+minua+kutsua.
Kuinka+niin+pojat+polttelevat+mieltäni?!
24.12.2019 08:03
Ehkä+toisista+kaunista.
Mutta+kun+niitä+sotkuja+sitten+jälkikäteen+siivoaa+niin+kyllä+siinä+nolottaa,+en+voi+sille+mitään.
24.12.2019 07:58
Olisihan+se+varmasti+kaikille+helpompaa,+jos+kykenisimme+olemaan+seksin+ja+sukupuolikäyttäytymisemme+suhteen+mahdollisimman+alkukantaisia+ilman+ideologisia+suuntauksia.
Tuo+synnyttää+villejä+ajatuksia,+millainen+olisi+sukupuolinen+käyttäytymisemme+yhteiskunnallisesti+jos+moraalisääntöjä+ei+juuri+olisi+lainkaan!
24.12.2019 07:55
Luoja+sentään!+
Aikamoista+kun+ajattelen+nyt+miten+poika+äitiään+haaveilee++nuuskiessaan+samalla+tuoksujani!+Huh!
En+minä+nyt+mikään+kiihko+moralisti+ole+ollutkaan+ja+yritän+mitä+vähemmässä+määrin+sitä+olemaan+nykyisin+varsinkin+itseäni+kohtaan.
24.12.2019 07:49
Ehkä+joskus,+myönnän+kyllä
24.12.2019 07:42
Meillä+on+jo+pelkästään+niin+pitkä+välimatka+että+ei+onnistuisi+tuo+senkään+takia.
23.12.2019 23:22
Tuo+sähköposti+on+ok.
23.12.2019 22:47
Aihe+on+suunnattoman+kiinnostava+mutta+kuitenkin+jotain+sellaista+jota+ei+välttämättä+kuitenkaan+tekisi.
Ihmettelen+itseäni,+miksi+tämä+kiihottaa+aivan+sairaasti!?
23.12.2019 21:48
Minun+ejakulaatio+on+juurikin+täysin+valkoista+mutta+ehkä+sitä+kuitenkin+monesti+on+vähän+runsaammin+kuin+vain+lusikallinen.
Orgasmissa+saatan+myös+tahtomattani+virtsata+joka+on+enimmäkseen+hyvin+noloa,+enkä+pidä+sitä+mitenkään+positiivisena+asiana.
23.12.2019 21:42
Vaikka+olen+hyvätuloinen,+on+minulla+tili+tuhlattu+alta+aikayksikön+fetissini+takia.
En+ole+miehelleni+kehdannut+kertoa+mutta+ehkä+hän+on+huomannut+sen+kertomattakin,+komerooni+kertyneistä+asuista+ja+varsinkin+järkyttävästä+korkokenkä+vuoresta.
23.12.2019 21:32
Hei+vaan.
Olen+47v+rva+Pohjoisemmasta+Suomesta.
Kertoisitko+hieman+enemmän,+millaista+seuraa+haet?
Kreeta
23.12.2019 21:26
Näkee,+että+olet+perehtynyt+perusteellisesti+naisten+käyttäytymiseen,+tarpeisiin,+seksuaalisuuteen+jne.+ja+biologia+kiinnostaa.
Minusta+tuntuu,+että+tunnet+minutkin+paremmin+kuin+minä+itse!
Hieman+jopa+pelottavaa.
23.12.2019 21:18
Näin+minä+itsekin+uskon.
Inhoan+tätä+nykytilaa,+mitään+jännittävää+ei+koskaan+tapahdu+ja+elämä+junnaa+samalla+kaavalla+rutiininomaisesti+päivästä+päivään.
23.12.2019 21:00
Pohjois-Karjalasta+olen.
Mikä+numero?
S.posti+kävisi+parhaiten+ajatustenvaihto+foorumiksi.
23.12.2019 20:26
Minulla+oli+nuorena+ajatus+pyrkiä+olemaan+mahdollisimman+vapaamielinen,+asettamatta+itselleni+vain+itseäni+stressaavia+rajoitteita.
Elämä+kuitenkin+rullasi+kuin+itsekseen+päinvastaisen+ajattelun+omimiseen,+avioliiton,+lapsien+ja+varsinkin+työni+puolesta+vaatimiin+siveellisyys+velvoitteisiin.
Ehkä+olisi+otettava+aikakone+käyttöön+ja+palata+takaisin+siihen+turhista+itselleen+asettamien+rajojen,+vapaan+ja+villin+nuoruuden+lähteille.
Eihän+se+vaatisi+muuta+kuin+tehdä+sen+päätöksen+tässä+heti+ja+nyt+niin+viisi+elämäänikin+siunaantua+paljon+uusia,+jännittäviä+ja+eroottisia+kokemuksia.
23.12.2019 20:24
S.posti+mutta+en+haluaisi+kirjoittaa+osoitettani+tähän.
23.12.2019 19:21
Kukapa+nainen+ei+haluaisi+olla+ihailun+kohteena+varsinkin+jos+on+vähääkään+exhibitionismiin+taipuvainen.
Olisihan+se+yksi+tavoite+koetella+itseään,+kykenisikö+sitä+olemaan+yhtä+avoin+ja+välitön+kuin+tuo+naisystäsikin+on.
23.12.2019 19:20
Enhän+minä+edes+tiedä+sinusta+vielä+mitään!?
23.12.2019 19:14
9 / 15