huruksz
Vapaa kuvaus
Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.
Aloituksia
84
Kommenttia
5500
Kun riimien mustuvat mansikat
"Pian aika on taas juosta tyttösten metsään Poskin Mansikkaisin huulin Mustin palata koti-pesään. Maito-lavoilla muinoi2605830Kun riimit rajoja hakevat
"Naisen Varvas ranta-hiekkaan oli jättänyt jäljen siihen kuoppaan ryömi pikkuinen Rapunen. Otti mukavasti pohjalla asen992287Kun riimit rajusti halajaa
"Yhtä jalkaa juoksevat Tupu ja Rakki Kevät-riemussa riehuvat toisilleen kaikki. Kieritään Nurmella lojutaan Sannalla Va982087Kun riimit kuvioitaan kylmässäkin
"Sinä kiertelit lämmintä Talvi-Takkiani. aivan kuin sen-laisen haluaisitkin. Nyppäisit pikkuisen puristit jostakin näyt1012031Kun riimeille Sydäntä särkee
"Kuin katkeraa Kalkkia on joillekin Lumi joillekin taas kuin Karva-Kaulusten yhteinen Suvi. Jossain kulkee Lumella leve1031953Kun riimit rinnassa runtelevat
"Harva Laituri enää on tulvillaan ei montaakaan enää ole uimasillaan. Hetket rakkauden kiukun-puuskien ovat siirtyneen991810Minä en lue paljon kirjoja enää.
Kuinkas teillä? Tässä muistoja: John P.Marquand Vilpittömästi teidän. Toiseksikin sitä laadukasta sota-kirjaa: Wolf H.2331649Kun riimeille Kevät-Kenttien kutsu
"Mikä kauniinpaa Keväällä olla voi kun Voi-Kukan kukkasen nuppu. Sitä läheltä kun mielin tervein katsoo siinä kuvastuu1031599Kun riimit luistavat vaikka kaikki ei enää
"Katselin pihalle vielä lunta on siellä pikku jalkojen polkuja samaan koloon johtavalla tiellä. Mikä kolossa on joka ka1051425Kun riimit luistavat kuin Peili-jää
Tämä riimi on aika kökkö. Mutta päätin kirjoittaa sen, kun se vaivasi mieltäni väkisinkin. - "Kevät kukkien tulevi kunha991412Kun aika on riimien riesaisiempien
"Minuun sattuu kulta kun kaikki lauluni sinulle teen voi kun voisinkin polvistua laulaen sun eteen. Minä kuitenkin tunn1061212Kun riimit raakkuenkin antaa
"Talven pakkasen tyynessä oksa katkesi Valko-Turkkisen Jäniksen korvat kohosi. Jossain korkalla pallo-pesässään Kurre k991180Kun riimit raapivat kutitellen
"Mikä on tämä tunne minkä silmissäin tunnen. Aamu koittaa kohta enkä yhtään ole uninen avaan silmäni rakosilleen katsel961151Kun riimit kauneinta valuvat
"Sinä ostit minulle Disney-mukin Mikki lenteli siinä Taikurin puvuin. Enää Fantasiaa on jäljellä siitä uuteen mukiin su1011127Kun riimit tuiskivat tulisesti
Noh. Ainakin Mokkula toimii. - "Liekö on tää kaikki tulevaa lämmin Joulu ja Coronan antamaa kuolemaa. Koittaa aika kun971084Kun riimit suuntaavat uusiin
"Kohta kulkevat maailmalla uudet tuulet miten lie silloin kohtaavat huulet uudet. Paljon sammuu paljon syttyy moni taas981056Kun riimit raikuvat railakkaasti
"Kiven-kolossa Rapu raapi railakkaasti juhli viimeistä päivää ennen Rapu-Mertaa. Ei se huutanut skål ei rapu rapu ralla1021042Kun aika on riimien risukon
"Voi-Kukista ovat untuvat lentäneet pois ihan kuin niillä kukilla syksy jo ois. Eipä tietenkään se on vaan niitten tapa971040Kun aika on roihun riimien
"Jokainen oksa näytti harmaammalta kuin ennen pesän kuoppa oli lohduttoman yksinäinen. Jotain kuitenkin muistutti entis104984- 143982