Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

  1. Kun riimien mustuvat mansikat

    "Pian aika on taas juosta tyttösten metsään Poskin Mansikkaisin huulin Mustin palata koti-pesään. Maito-lavoilla muinoi
    70 plus
    260
    5728
  2. Kun riimit rajoja hakevat

    "Naisen Varvas ranta-hiekkaan oli jättänyt jäljen siihen kuoppaan ryömi pikkuinen Rapunen. Otti mukavasti pohjalla asen
    70 plus
    99
    2261
  3. Kun riimit rajusti halajaa

    "Yhtä jalkaa juoksevat Tupu ja Rakki Kevät-riemussa riehuvat toisilleen kaikki. Kieritään Nurmella lojutaan Sannalla Va
    70 plus
    98
    2065
  4. Kun riimeille Sydäntä särkee

    "Kuin katkeraa Kalkkia on joillekin Lumi joillekin taas kuin Karva-Kaulusten yhteinen Suvi. Jossain kulkee Lumella leve
    70 plus
    103
    1881
  5. Kun riimit kuvioitaan kylmässäkin

    "Sinä kiertelit lämmintä Talvi-Takkiani. aivan kuin sen-laisen haluaisitkin. Nyppäisit pikkuisen puristit jostakin näyt
    70 plus
    101
    1870
  6. Kun riimit rinnassa runtelevat

    "Harva Laituri enää on tulvillaan ei montaakaan enää ole uimasillaan. Hetket rakkauden kiukun-puuskien ovat siirtyneen
    70 plus
    99
    1787
  7. Minä en lue paljon kirjoja enää.

    Kuinkas teillä? Tässä muistoja: John P.Marquand Vilpittömästi teidän. Toiseksikin sitä laadukasta sota-kirjaa: Wolf H.
    70 plus
    233
    1571
  8. Kun riimeille Kevät-Kenttien kutsu

    "Mikä kauniinpaa Keväällä olla voi kun Voi-Kukan kukkasen nuppu. Sitä läheltä kun mielin tervein katsoo siinä kuvastuu
    70 plus
    103
    1569
  9. Kun riimit luistavat kuin Peili-jää

    Tämä riimi on aika kökkö. Mutta päätin kirjoittaa sen, kun se vaivasi mieltäni väkisinkin. - "Kevät kukkien tulevi kunha
    70 plus
    99
    1291
  10. Kun riimit luistavat vaikka kaikki ei enää

    "Katselin pihalle vielä lunta on siellä pikku jalkojen polkuja samaan koloon johtavalla tiellä. Mikä kolossa on joka ka
    70 plus
    105
    1264
  11. Kun aika on riimien riesaisiempien

    "Minuun sattuu kulta kun kaikki lauluni sinulle teen voi kun voisinkin polvistua laulaen sun eteen. Minä kuitenkin tunn
    70 plus
    106
    1171
  12. Kun riimit raakkuenkin antaa

    "Talven pakkasen tyynessä oksa katkesi Valko-Turkkisen Jäniksen korvat kohosi. Jossain korkalla pallo-pesässään Kurre k
    70 plus
    99
    1143
  13. Kun riimit raapivat kutitellen

    "Mikä on tämä tunne minkä silmissäin tunnen. Aamu koittaa kohta enkä yhtään ole uninen avaan silmäni rakosilleen katsel
    70 plus
    96
    1111
  14. Kun riimit tuiskivat tulisesti

    Noh. Ainakin Mokkula toimii. - "Liekö on tää kaikki tulevaa lämmin Joulu ja Coronan antamaa kuolemaa. Koittaa aika kun
    70 plus
    97
    1038
  15. Kun riimit raikuvat railakkaasti

    "Kiven-kolossa Rapu raapi railakkaasti juhli viimeistä päivää ennen Rapu-Mertaa. Ei se huutanut skål ei rapu rapu ralla
    70 plus
    102
    1032
  16. Kun aika on riimien risukon

    "Voi-Kukista ovat untuvat lentäneet pois ihan kuin niillä kukilla syksy jo ois. Eipä tietenkään se on vaan niitten tapa
    70 plus
    97
    1029
  17. Kun riimit kauneinta valuvat

    "Sinä ostit minulle Disney-mukin Mikki lenteli siinä Taikurin puvuin. Enää Fantasiaa on jäljellä siitä uuteen mukiin su
    70 plus
    101
    998
  18. Kun aika on roihun riimien

    "Jokainen oksa näytti harmaammalta kuin ennen pesän kuoppa oli lohduttoman yksinäinen. Jotain kuitenkin muistutti entis
    70 plus
    104
    974
  19. Minä olen Perus-Suomalaisten äänestäjä

    Ja kannattaja. Mitä sitten? H.
    70 plus
    143
    962
  20. Kun riimit suuntaavat uusiin

    "Kohta kulkevat maailmalla uudet tuulet miten lie silloin kohtaavat huulet uudet. Paljon sammuu paljon syttyy moni taas
    70 plus
    98
    944