Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tragicallyflawed
profiilit
tragicallyflawed
tragicallyflawed
Vapaa kuvaus
Ota yhteyttä:
tragicallyflawed @ yahoo . com
Aloituksia
3
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+soitin+Mehiläiseen+ja+sovin+ajan+koepakastukseen.+Myöskin+10+vuotta+sitä+mietin.+Ainoastaan+5-10%+miehistä+on+riittävän+laadukkaat+siittiöt+käymään+läpi+prosessin,+mutta+kannattaa+kokeilla.+Niitä+luovutetaan+maksimissaan+viidelle+parille,+ja+näissä+on+takuu+siitä+ettei+syntyvä+lapsi+saa+tietoja+haluamattasi+ennen+18.+ikävuotta.
Itse+pääsin+prosessin+läpi+ja+kävin+luovuttamassa+kun+kerran+siittiöt+kelpasivat.+Keskustelen+parhaillaan+kahden+pariskunnan+kanssa+luovutuksesta,+mutta+pyrin+olemaan+tarkka+siitä+kenelle+luovutan,+jos+luovutan.+Suosittelen+silti+ilmottautua+yksityiselle+klinikalle,+koska+tarve+on+ihan+älytön.+Jos+joku+pari+tän+näkee+niin+saa+toki+laittaa+viestiä+ja+kysellä+jos+päästäis+sopuun.
03.03.2020 11:33
Pettäminen+on+aika+normaalia.+Omalla+tyttöystävällä+puhelin+välillä+kaikenlaisissa+piiloissa+ja+kerran+siihen+jokin+"Nyt+Netflix-seura+kelpaisi"+-viestikin+tuli.+Jos+tekee+mieli+pettää+takaisin+niin+olisin+kyllä+valmis+tällaiseen+vaihtokauppaan.
07.02.2020 10:30
Yllättävän+paljon+kiinnostusta+ollut.+:)+Oon+jopa+alkanut+miettiä+jotain+kumppanuusvanhemmuuden+tyyppistä+kuviota,+mitenhän+sellainen+mahtais+toimia?+Yhteystiedot+löytyy+muuten+profiilista.
07.02.2020 10:02
Vahva+ehkä,+mutta+et+vaikuta+sellaiselta+kenen+kanssa+lähtisin.+Yleensä+aktiiviset+hakijat+suosii+eugeniikkaa,+eli+täytyy+olla+pitkä,+vaalea,+sinisilmäinen+ja+hyvin+tienaava+mies.+Silloin+äidin+omat+odotukset+on+tärkeämpiä+kun+lapsen+saaminen.+Tällaiset+naiset+tuppaavat+jäädä+ilman+lasta,+mutta+tavallaan+se+on+silloin+ihan+oma+valinta...
31.01.2020 10:30
Kannattaa+ohjata+keskustelua+johonkin+vastaavaan+aiheeseen+ja+kääntää+se+siitä+kohti+toivomaasi+tulosta.+Voit+esim+kysyä+ensin+onko+vaimo+kokeillut+tuplapenetraatiota+tai+olla+kahden+miehen+kanssa.+Sitten+keskustella+aiheesta+ja+puhua+onko+kukaan+häntä+katsellut.+Kerrot+että+et+varmaan+pitäis+pettämisenä+jos+saisit+katsella+ja+siitä+sitten+liikkeelle.
Jos+on+tarvetta+lisäapuun+niin+laitahan+viestiä,+vaikkapa+kaveerataan+ja+istutaan+joskus+iltaa.+Siinä+sitten+käännät+illan+edetessä+vaimon+pään+kohti+haavettas.
22.01.2020 23:01
Miltäs+kuulostaisi+nuorempi+ukkomies?
22.01.2020 22:56
Moi,+olisin+kiinnostunut+tästä+kuviosta+jos+sovimme+säännöistä+ja+vaikutat+kiinnostavalta+myös+tutustumisen+jälkeen.+Olen+luovuttanut+jo+siittiöitä+joten+pystyn+sinulle+vielä+lapsen+tarjoamaan+vaikka+se+varmasti+uhrauksia+vaatiikin.
10.01.2020 15:38
1 / 1