Sami24
Varattu+nainen48v+++++++1k64cm++++++++52ķgOlemme+mieheni+kanssa+olleet+usein+kolmen+kimpassa+1n+ja+2m.+Voisi+olla+mukava+ottaa+joku+muu+mies+mukaan+kuin+entiset+tutut+koemielessä.OllaanTuusulasta+Uudeltamaalta
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 42 kommenttia
- Ollaan otettu naiset huomioon ja jokaiselle naiselle on olemassa myös toinenkin mies. Nyt meitä on 3 paria ja 3 sinkkumiestä.
Jokainen saa haluamansa verran seksiä. Kun joku naisista piìtää taukoa miehet siirtyy toisten naisten mukaan.
Vaimoani panee 6 miestä kuten muitakin naisia. - Ollaan otettu naiset huomioon ja jokaiselle naiselle on olemassa myös toinenkin mies. Nyt meitä on 3 paria ja 3 sinkkumiestä.
Jokainen saa haluamansa verran seksiä. Kun joku naisista piìtää taukoa miehet siirtyy toisten naisten mukaan.
Vaimoani panee 6 miestä kuten muitakin naisia. - Jos on henkilö joka kiinnostaa vaimoasi.
Olisi luontevinta päästää tällainen mies vaimosi pilluun.
Vaimosi suostuisi helpoiten kimppaan miehen kanssa johon tuntee jonkinlaista kiinnostusta.
Oman vaimoni kanssa keskusteltiin vieraista tutuista ja puolitutuista ja vaimoni mainitsi yhden kaverini ja sanoi voivansa harkita hänen kanssa seksiä.
Kolmen päivän päästä kaveri tuli meille viikonloppukylään heti suoraan töistä. Saunal ämpimäksi miehet saunaan ja pyysin vaimoni mukaan.
Vähän aikaa saunottuamme vaimo tuli saunaan istuen meidän väliin.
Kaveri sai erektion ja vaimoni antoi kunnon sylitanssin saaden spermat palkaksi.
Äkkiä pesulle ja sänkyyn villin kiimaisen naisen pano alkoi.
Ollaan pantu vaimoani aina kun tavataan.
Joskus kun tulen myöhemmin töistä olen löytänyt vaimoni ja kaverini panemassa. - Kolme yötä Tampereella.
Vaimoa pani 4 miestä viimeinen heräsi jo kello 6.00 pani vaimoa takaapäin ja lähti töihin.
Tulee uudestaan kun tulemme seuraavan kerran Tampereelle.
Yksi mies varasi itselleen lauantai-sunnuntai yön, ei tullut toiset 2 tuli.
Lauantai-sunnuntai saatiin paikallisesta 2 veljestä mukaan yöksi.
Oli mahtava Tampereen reissu ja mahtavia tyyppejä ja vaimo sai kyllä monia orgasmeja joka yö. - 24v vaimoni käyttää sormuksia ettei ole ihan alasti vieraiden miesten edessä ja alla.
- Onhan se aivan eri onko kaksi vai kolme paria mukana.
Kolmen parin kanssa on kivaa arpomalla valita kuka kenenkin kotiin menee seuraavaksi vuorokaudeksi. - Sanoit että jatkoitte nukkumista alasti ja meillä on vaimon pillu käytettävissä aina kun pillupaljaana ja kun saamme luvan riisua hänet.
Vaimoni on ainakin pantavana niin kauan kuin vieras mies on saanut pillua ollakseen tyytyväinen lopputulokseen.
Kukaan ei ole lähtenyt puutteessa sängystämme.
Yksi kerta meinasi käydä kun perjantai iltana paikallisesta tuli mukaan yksi mies.
Mies ei yrityksistä huolimatta onnistunut saamaan seisokki vain muutama työntö ja lerpahti.
Aamulla panin vaimonani ja keitin kahvin ja vieraamme kanssa kahvitellessamme hän kysyi jos hän saisi jäädä meille panemaan vaimoani nyt kun seisoo kunnolla.
Olin ĺähdössä itse töihin kävin kysymässä vaimon mielipidettä, hänelle sopi.
Viimeinen mitä näin kun lähdin töihin oli kun vieras alaston mies muna pystyssä meni vaimoani panemaan.
Oli pitkä päivä töissä kun seisokki vaivasi koko päivän.
Illalla kotiin päästyäni vieras oli jälleen panemassa vaimoani.
Syöksyin mukaan kimppaan ja loppu viikonlopusta panimme vaimoani aina kun alkoi tehdä mieli ja mieli teki usein.
Miehestä tuli puoli vakituinen vaimoni panomies (kimpassa useiimmoiten). - Kaveri soitti ja kysyi saisiko hän tulla käymään illalla kun tekee niin mieli panna mun vaimoa.
Ollaan pantu kimpassa vaimoani pari vuotta. - Ei kìmpassa ikäero ole tärkein vaan tärkeintä on asenne.
Ehkä miehillä vanhemmuuten alkaa kiinnostaa nuoret naiset. Itse tykkään olla myös vanhempien naisten kanssa. Olin 20vuotias kun olin 64vùotiaan naisen kanssa. Hänen miehensä oli 20 vuotiaan vaimoni (siihen aikaan tyttöystävä) kanssa kiimoissaan. - Olen 24v mies ja innostunut isoista rinnoistasi ja muutenkin. Yhteeys suomi24 kautta
- Meidän hyvä kaveri halvaantui tapaturmassa .
Oli oikein ns,naisten mies.
Haluaisi vieläkin naista mutta ei pysty panemaan.
Vaimo suihkuttelee hänet pari kertaa viikossa ja on alasti ettei kastu ja mies saa puristella ja imeä vaimon tissejä ja vähän hypistellä vaimon pillua vaimo antaa joko suu tai käsi hoidon miehellé - En pidä itseäni aisurina vaikka haluan muidenkin miesten panevan vaimoani.
Olen ylpeä vaimostani ja häänen todellla upeasta vartalostaan.
Kaverien meillä yöpyessä kysyn vaimolta eri vai sama (tarkoittaen vkeraamme peti paikkaa) jos vaimo vastaa sama niin se olen minä joka kysyn.
Haluaako hän mukaan kimppaseksiin vai vierashuoneeseen?
Vieraamme ovat valinneet kauniin vaimoni paremmaksi vaihtoehdoksi. - Pitkät jaksot on parhaita kun naiset ovat kaikkien miesten kanssa.
Meillä on keväisin perikunnan mökin kunnostus yleensä noin 1 viikko.
Minun vaimo keittää ruuat ja on meidän seksiterapeyttina ja antaa hoidossa pillua.
Välillä ollaan yhdessä vaimoa panemassa ja välillä vuorotellen kun vaimo pitää vastaanottoa meille. - Aina kun tulee tilaisuus. Eli melkeim kolmena päivänä viikossa.
Perjantai lauantai ja sunnuntai joskus keskiviikkona lyhyempi eli pikapanot.
Tykkämme molemmat kun olemme mies määrässä puolella. - Voisit tulla vaimoni avuksi kun meitä on 1N ja 3Miestä ja mahdollisuus vielä yhteen mieheen.
- Minä panen vaimoani muiden miesten kanssa vuoritellen. Me ollaan heteroja kaikki.
- Mitä pahaa siinä on jos kolme tai useampi aikuinen ja vapaaehtoinen haluaa harrastaa seksiä.
Itseäni kiihoittaa valtavasti kun kaveri panee vaimoani ja itse pääsee liukkaille jonka jälkeen kaveri panee uudelleen.
Vuorottelemme vaimon pillulla usein koko viikonlopun ja usein joka toinen viikonloppu. - Juhannusta oltiin viettämässä meidän perikunnan mökillä ja laittamassa paikkoja kuntoon.
Olimme alkaneet kesälomat jo juhannuksena ja mökillä pientä remppaa.
Vaimoni kolmannella kuulla rakaana hoiti tarjoilupuolen seksiä myöten ja kaksi kaveriani kanssani laitoimme ranta saunan kuntoon.
Vaimoni on ollut kimpassa kummankin kaverini kanssa ei kuitenkaan yhtä aikaa
Nyt olimme kuitenkin kaikki samassa ryhmässä ja vaimoni oli meidän kaikkien yhteinen.
Yöllä oltiin kimpassa ja päivällä käytiin vuorotellen vaimoni luona.
Olimme mökillä 16 päivää ja vaimo sai kolmea miestä joka päivä eikä vain kerran vaan useasti päivän mittaan.
Kaverit ovat mökki loman jälkeen käyneet meillä melkein joka päivä ollen öitä meidän sängyssä vuorotellen. - Olemme parinvaihto ja kolmenkimppa kokeilijoìta.
Hienointa on olla oman vaimon kanssa kun mukana on lisäksi vieras mies vaimon viihdyttäjänä.
Meillä on vakituinen mies joka viihtyy kanssamme viikonloppuisin iltaa istuen ja välillä vaimo viedään sänkyyn riisuttavaksi ja pitkän kaavan käsittely kunnes vaimo pyytää toista alkamaan panemisen. Vieras saa aloittaa (saa puhtaan pillun pantavakseen itse kaverin spermoille useasti vaihtaen kunnes vaimo saa kunnon orgasmin ja tarvitsee lepotauoñ. - Kyllä vaimon voi antaa nauttia toisestakin miehestä ilman mitään kummempaa syytä.
Hauskanpito vaimon ja kaverin kanssa sängyssä. On kiihoittavaa katsoa kun omaa rakasta vaimoa pannaan kaverin toimesta.