Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle

Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle

Jeremia 6:11-19:

”Minä olen täynnä Herran vihaa, en jaksa sitä pidättää; vuodata se lapsukaisiin kadulla, niin myös nuorukaisparveen. Sillä niin mies kuin vaimokin vangitaan, niin vanhus kuin ikäloppu.

Heidän talonsa joutuvat vieraille, niin myös pellot ja vaimot; sillä minä ojennan käteni maan asukkaita vastaan, sanoo Herra.

Sillä kaikki, niin pienet kuin suuretkin, pyytävät väärää voittoa, kaikki, niin profeetat kuin papitkin, harjoittavat petosta.

He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.

He joutuvat häpeään, sillä he ovat tehneet kauhistuksia; mutta heillä ei ole hävyntuntoa, he eivät osaa hävetä. Sentähden he kaatuvat kaatuvien joukkoon, sortuvat, kun minä heitä rankaisen, sanoo Herra.

Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne". Mutta he vastasivat: "Emme vaella".

Ja minä olen asettanut teille vartijat: "Kuunnelkaa pasunan ääntä". Mutta he vastasivat: "Emme kuuntele".

Sentähden kuulkaa, te kansat, ja tiedä, seurakunta, mitä heille on tapahtuva.

Kuule, maa! Katso, minä tuotan onnettomuuden tälle kansalle, heidän hankkeittensa hedelmän, sillä he eivät ole kuunnelleet minun sanojani, vaan ovat hyljänneet minun lakini.”

Nyt on se hetki. Suomen kansa, minä Herra ravistelen sinua ja koettelen sinua. Nyt ei enää vihaani käännetä kokonaan pois vaan tuomioni tulevat.

Minä olen varoittanut sinua usean palvelijani suulla. Varoittanut teitä kirjoituksissa. Kutsunut teitä takaisin, mutta te ette ole kuunnelleet.

Minä Herra nostan tämän kansan kuitenkin vielä ylös niiden muutamien nöyrien tähden, jotka edelleen etsivät minun kasvojani.

Nouskaa nyt rukoukseen minun lapseni, ja te jotka synnissä elätte, katukaa ja etsikää minua. Ehkä minä vielä armahdan ja lyhennän tämän kärsimyksen aikaa, ennen kuin annan lopullisen tuomioni tulla.

Sain tämän sanoman tänä aamuna, kun luin Raamattua.

6

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI OLE --- Jumalan ANTAMA SANOMA --- VAAN . . . LIHALLINEN . . .

      . . . JOSSA Raamatun SANOMAA PAKOLLA NOSTETAAN . . . :(

      . . .

      ALOITTAJA ON --- ITSE SYYTETTYNÄ . . . Jumalan SANOMIEN . . .

      . . . VÄÄRISTELYSTÄ - ja - VALHESANOMIEN LEVITTELYSTÄ . . . !

      . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      11.1.2017 17:08

      MUISTUTUKSENA . . . EKSYTTÄJILLE - ja - HARHAOPPISILLE . . . !

      . . .

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

      . . .

      EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
      17.03.2020 21:34

      Väärän profeetan poistuminen palstalta?

      kumpikampi
      22.10.2018 20:29

      Mitä mieltä olette asiasta? Onko parempi se että sellainen väärä ei täällä eksyttäisi, vai onko parempi että sellainen olisi täällä, jotta asiansa osaavat voisivat paljastaa eksyttäjän muille?

      --- Kommentoi ---

      EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
      23.10.2018 0:02

      Tämä ei ole . . . MIELIPIDE ASIA . . . !

      ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

      Jumalan Tahdon Mukainen --- RATKAISU ON LOPULLINEN --- eli EKSYTYS LOPPUU PROFETIAT PALSTALLA - ja - MYÖS KAIKKIALLA MUUALLAKIN !

      PROFETIAT PALSTA on - Jumalan - KOULUTUS KÄYTÖSSÄ, joten TÄÄLLÄ asiat etenevät hitaasti, mutta KOSKA Jumala TOIMII OIKEUDENMUKAISESTI - niin - KAIKELLA ON TARKOITUKSENSA.

      ENNAKKOILMOITUKSIA --- TULEVASTA --- ON ANNETTU !!!

      SIIS jatkuu . . .

      • Anonyymi

        Ei oo ku ei oo sun antama ja hyväksymä... oothan sä sentään jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ku ei oo sun antama ja hyväksymä... oothan sä sentään jumala.

        TOTTAKAI --- KIUKUTTELET --- TAAS . . . :(

        ALOITTAJALLE --- SAMA VIESTI --- KUIN SINULLE . . . ;)

        . . .

        Anonyymi
        19.03.2020 03:08

        Trolli ei nuku, vaan henki ohjaa 24/7 kiusaamaan ihmisiä.

        --- Kommentoi ---

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        19.03.2020 03:29

        . . . TUOMITSET silloin - ITSESI --- kun TUOMITSET TOISET . . . !

        Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

        . . .

        Onneksi minun ei tarvitse - ITSE - pohtia kenenkään syyllisyyttä - sillä en halua sellaista taakkaa kannettavaksi --- Jumala on - siis - VASTUUSSA PÄÄTÖKSISTÄNSÄ . . . ;)


    • Anonyymi

      Pimennossa on profetia kansalta.

    • Anonyymi

      Joku nimetön palvelija? Piilossa? Ja muka suomen kansalle tuo tuomion sanomaa..

      No, onneksi se "kansa" ei tuollaista kuule eikä löydä tällaiselta paikalta.

      Mutta? Jos - ja kun Jumalalla on asiaa, hän ei lähetä piiloutuvia haamuja sitä tuomaan. Ei, Jumala ei mikään hämäräheikkien päällysmies!

      Ei pidä ryhtyä profeetaksi omasta innostaan!

    • Anonyymi

      Joo. Ei Jumala puhu jollekin Suomen kansalle. Ei. Hän puhuu ihmisille, suomalaisille, jos puhuu. Ei Jeesus tullut "kansoja" pelastamaan, vaan IHMISIÄ!

      Hän kutsuu, taikka ei enää kutsu. Pelastukseen. Ei hän paukuttele tuomioita kansalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe