Kertokaa Suomen kristityt miksi juuri kristinuskon Jumala on juuri se todellinen Jumala

Anonyymi

Te uskovat monesti sanotte että Raamatun usko perustuu lähimmäisen rakkauteen. Ja että Jeesus on vapauttanut teidät jostain. Mutta mistä? Kun tätä sivua katsoo niin eipä paljon lähimmäisen rakkautta näy. Lähes kaikki uskovat vaan haukkuu ja juoruaa toisistaan. Ymmärrättekö te ihmiset miksi suurinta osaa ihmisiä suoraan sanoen vituttaa tuo teidän touhunne? Siksi että suurin osa uskovista on niin tekopyhää sakkia että ihan oksettaa. Te uskovat sanotte että ihminen on luotu Jumalan kuvaksi. No näkevätkö ihmiset sitten Jumalan teistä? Vai onko se vain mielikuvitusta teidän päässä?

20

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuules nyt "Miikael", jollet ole vielä elänyt tarpeeksi kauan, niin tiedä että maailma on täynä pahoja ihmisiä ja et ole sinäkään yhtään parempi toisia.
      Sinä näet mielikuvissasi ihmiset pahoina ja tekopyhinä.
      Kyllä siinä on totuuttakin, mutta tällä palstalla sinä et pysty asioita korjaamaan.
      Et vaikka kuinka uhkaisit lahdata vääriä profeettoja ym.
      Koitahan etsiä Herraa kaikessa hiljaisuudessa, nyt kun on korona aika ja rauhottumiseen on mahdollisuus.


      T.just se tiedät kyllä.

    • Anonyymi

      Niin kuka olet?? Ja mikä oli tämän kommentin tarkoitus? Oletko sinä täysin sekaisin päästäsi?

      • Anonyymi

        "Mikael" tietää kyllä.
        Koitahan etsiä Herraa kaikessa hiljaisuudessa, nyt kun on korona aika ja rauhottumiseen on mahdollisuus.


    • Anonyymi

      "Mikael tietää kyllä" Eli sinulla ei ole totuutta mikä Raamatun mukaan tekee ihmisen vapaaksi. Ja sitä tässä kysyin? Tuommonen skitsoilu saa suoraan sanoen kylmät väreet

    • Anonyymi

      Olen nuori ihminen joka vain haluaa vastauksia asioihin

    • Anonyymi

      Sumutuksesta. Repent night.

    • Anonyymi

      Näytä se kohta raamatusta,jossa sanotaan,kun ihminen tulee uskoon,että hänestä tulee samantien synnitön ja täydellinen kaikessa...me elämme vielä tässä syntisessä maailmassa,eikä synnitöntä ihmistä tässä ajassa vielä tulekkaan...lue raamattua

      • Anonyymi

        Papeissa ja uskovissakin on paljon niitä jotka vain nimellisesti ovat kristinuskoisia ja siksi heidän tekonsa ovat samanlaisia kuin jumalattomilla. Tässä linkissä teologian opiskelija oikeasti tuli uskoon ja uudestisytyi ja tuli Jumalan lapseksi. https://www.youtube.com/watch?v=3SGhaIqDufA


    • Anonyymi

      Minusta on aika jännää, että juutalaiset palvoivat kristittyjen mielestä juuri sitä oikeaa jumalaa Vanhan testamentin aikoina. Vanha testamenttihan on kirjaimellisesti totta kristinuskon mukaan. Mutta sitten se oikea jumala yhtäkkiä jakautui kolmeksi. Ketä niistä juutalaiset nyt palvovat? Vai laittoiko se kolmikantainen jumala juutalaisille jonkin saatanan palvottavaksi?

    • Jeesus_valitsi_tekstin
      23.01.2020 08:18

      (kuten ALOITUS-viesteissä ILMOITETTIIN)

      KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

      JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . . !

      RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan"
      1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

      . . .

      KUN - Jumala - ILMOITTI että . . .

      . . . Jumala, Jeesus, Johannes Kastaja Toinen ja Pyhä Henki . . .

      . . . sekä uudestisyntyneet Jumalan Lapset . . .

      . . . saapuvat Profetiat PALSTALLE . . .

      . . . niin --- puolet TAPUTTI - ja - puolet VITUTTI . . . !
      . . . ………………………………………………………… . . .

      . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      2.5.2017 13:42

      jgfcjgj kirjoitti:

      Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

      — Kommentoi —

      Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

      Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

      SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

      Kirje galatalaisille 6
      1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
      2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
      3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
      4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
      5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
      6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

      9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
      10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

      16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
      17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
      18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.

    • Anonyymi

      Jaa, sanovatko jotkut uskovat noin? Kristinuskon Jumala on AINOA JUMALA ja hän kuoli vuonna 33 jKr kirottuna ristillä. Hän kuollessaan jätti maailman perinnöksi eri tahoille mm. Jumalan Pojalle, saatanalle ja muillekin. Hän teki sovun liiton saatanan kanssa ja myönsi, että pahoilla on valta kaikkeen.
      Jeesus ei tänä päivänä kaikkia voi vapahtaa mitekään tai tuoda totuutta kaikille. Tänä päivänä Islamin Imaami Mahdi on se joka alkoi vuodesta 2011 tuoda totuutta, rauhaa, oikeutta ja vaurautta maailmaan sekä pelastamaan ihmisiä sorron alta. Missä määrin hän kykenee täyttämään tehtävänsä on epäselvää, mutta jo tähän asti hän tuonut huomattavan määrän totuutta ja totuus sen kun kirkastuu hänen ansiostaan.
      Mä itse ajattelen, että samassa määrin kuin oli ahdingoa 1000-2000 jKr samassa määrin hän tuo lahjojaan 2000-3000 jKr eli:
      1000-1250 Miekkainkvisitio sortajilta - 2000-2250 Totuus Mahdilta.
      1250-1500 Tuli-inkvisitio sortajilta - 2250-2500 Rauha Mahdilta.
      1500-1750 Vankeus-inkvisitio sortajilta - 2500-2750 Oikeus Mahdilta
      1750-2000 Ryöstö-inkvisitio sortajilta - 2750-3000 Vauraus Mahdilta

      Ajat muttuvat ja inkarnaatiota tulee uusia. Jeesus on yhä vaikuttava Ilmestyksin, mutta Imaami Mahdi on varsinainen vaikuttaja tässä ajassa sekä Profeetta Isa hänen apunaan hetken päästä.

      Kristinuskon Jumala on ainoa Jumala mutta kuoli ristillä ja hänet peri sekalainen joukko muita jumalia, enkeleitä, Jumalan poikia ja kirkkoja sekä uskontoja.

    • Anonyymi

      Maailmassa on tuhansia eri uskontoja. Kaikki ne pitävät vain omaa uskontoaan oikeana ja muita väärinä. Suomessa on uskonnonvapauslaki, jonka mukaan kaikki uskonnot ovat samanarvoisia ja yhtä kunnioitettuja. Tämä laki takaa uskontojen yhdenvertaisuuden. Sen mukaan ei kannata ede yrittää laittaa eri uskontoja eri arvojärjestykseen. Se on mahdotonta.

    • Anonyymi

      > Ja että Jeesus on vapauttanut teidät jostain. Mutta mistä?

      Synnistä ja tuomiosta.

      "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
      Luuk. 4:18-19

    • Anonyymi

      > Kertokaa Suomen kristityt miksi juuri kristinuskon Jumala on juuri se todellinen Jumala

      Ainoa jolla on oikea tieto menneestä , nykyisyydestä ja tulevasta. Ainoa joka on todella vanhurskas.

    • Anonyymi

      Uskonnonvapauslain mukaan uskontoja ei voi laittaa arvojärjestykseen. Jos pitää omaa uskontoaan parempana syyllistyy itsekkääseen omahyväisyyteen ja vähättelee tarpeettomasti muita uskontoja. Se ei kerro ihmisestä hyvää.

    • Anonyymi

      Miksi ette mieluummin kysy : " minkä uskonnon se Oikea Ainoa Jumala meille ilmoitti ?
      Miten voi ihminen sen Oikean Ainoan Jumalan luo päästä ?
      Mitä se itse Oikea Ainoa Jumala sanoi itsestään ?

      Jos maanpäälle tulee mies, joka parantaa sairaat ja nousee kuolleista vaikka Hänet tapetaan ja sitten sanoo "Minä olen Jumalan Poika ja Minun kautta pelastuu Jumalan luo ". Niin noita sanoja kannattaa miettiä tarkkaan.

      Kukin uskoo mitä itse haluaa ja moni uskoo valheeseen vaikka sata kertaa näkisi sen valheeksi (politiikasta tuttua). Näin ollen kun meille on se Oikea Ainoa Jumala itse ilmoittanut kuka Hän on ja miten ihminen voi pelastua niin se jää vain ihmisen omaksi valinnaksi haluaako sen uskoa vai ei.

    • Anonyymi

      Nyt kerrot vain siitä mikä on sinulle "se ainoa oikea jumala". Kun tarkistellaan asiaa objektiivisesti, pitäisi käydä läpi myös kaikkien muiden uskontojen jumalat, että tiedettäisiin totuus. Kaikki nämä tuhannet eri jumalat väittävät samaa, että ovat ainoita oikeita jumalia. Pitääkö sitten hyväksyä myös uskonvapauslain mukaan kaikki muutkin jumalat yhdenvertaisesti.

      • Anonyymi

        Voitte hyväksyä ihan mitä haluatte. Kaikessa on vapaus.
        Mutta tuomio tulee siltä Ainoalta Oikealta Jumalalta koska Hän elää ja määrää ja tuomitsee.

        Budhalaisten patsas vain istuu. Muutkin jumalat ovat kuolleita koska eivät tee mitään eivätkä tule ketään tuomitsemaan eivätkä pelastamaan.


    • Anonyymi

      Et vastannut mikä se sinun jumalasi sitten on, kun sitä niin kehut. Se ei selviä tekstistäsi.

    • Anonyymi

      Kellään ei ole mahdollisuutta tietää mikä jumala paras. Maailmassa on heidän seuraajiensa mukaan eläviä jumalia joihin heillä on yhteys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe