Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

247

Kommenttia

6326

  1. Ongelma on siinä että SRK,lle on madotonta myöntää erehtyneensä ja tehneen väärin.

    Jos SRK myöntäisi erehtyneensä, niin koko järjestö luhistuisi!
    Anteeksipyynnöllä SRK sen ettei rikollisuus ollut Pyhän Hengen määräys, vaan rahalahjukset!

    Sama asia vaivaa roomalaiskatolisuutta, koska he eivät voi myöntää erehtyneensä missään. Siellä esim avioero hoidetaan selittelemällä, ettei liittoa oikeasti ollutkaan.
  2. *Huokaus*
    ###Usein varakkaampiin ihmisiin kohdistuvan panettelun motiivi on kateus###
    Aina sama levy pyörii , velluiile kaikki kritiikki on kateutta.
    Minä itse olen saanut paljon kateutta omistamisieni vuoksi ja hankkiutunut "liioista omistuksista" eroon. Ja niitä omistamisia ei ollut edes paljon.

    Ihmisillä elää sitkeä harhaluulo, että omistaminen tuo onnea. Suurempaa harhaluuloa tuskin voi olla olemassakaan. Se riittää kun saa tarpeellisen, eli katon päänsä päälle ja perustarpeet elämiseen.

    Joka omistaa paljon, saa myös paljon huolia ja aivan turhaan. Kukaan ei saa omistuksiaan mukaansa.
    Minä en ainakaan kadehdi rikkaan huolitaakkaa!