Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

239

Kommenttia

6054

1. Taka-ajatuksena+on+paljastaa+vl-valheet.+Sen+sinä+tiesitkin?Annan+arvoa+sille+että+keskustelet+aidosti+etkä+ole+niin+aggressiivinen+kuten+vellut+yleensä-+Toki+kirjoituksestasi+näkyy+voimakas+harmistus.+Senkin+minä+ymmärrän.Olet+ollut+pimeydessä+vuosia,+vl-pimeydessä.+Kristus+on+maailman+Valo!.+Miten+luulet+kestäväsi+Kristuksen+täyden+valkeuden+kun+et+kestä+edes+sitä+pientä+valon+sädettä+jonka+tuomme+jalkaisi+valkeudeksi+kirjoitustemme+muodossa?Joka+on+pimeydessä,+pelkää+valoa+ja+haluaa+palata+takaisin+pimeyteensä+koska+hän+häikäistyy+ja+hänen+silmiinsä+koskee.+Sinä+ja+lahkotoverisi+olette+juuri+sellaisia.Joh11:9+Jeesus+vastasi:+"Eikö+päivässä+ole+kaksitoista+hetkeä?+Joka+vaeltaa+päivällä,+se+ei+loukkaa+itseänsä,+sillä+hän+näkee+tämän+maailman+valon.+11:10+Mutta+joka+vaeltaa+yöllä,+se+loukkaa+itsensä,+sillä+ei+hänessä+ole+valoa.Raamattu+kysyy:20:9+Kuka+voi+sanoa:+"Olen+puhdistanut+sydämeni,+olen+puhdas+synnistäni"?Näköjään+vanhoillislestadiolaiset+niin+sanovat.+He+kutsuvat+sitä+syntien+poispanoksi.+Tarvinneeko+sanoakaan+ettei+sellaista+sanaparia+löydy+Raamatusta.
  2. Voi
  3. Asiaa+kirjoitat.+Aamen!
  4. Kuka+on+helluntailainen?
  5. Juuso+puhuu+asiaa.